Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 When I see you're face Kim.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimevr dec 09, 2011 7:17 pm

Verveeld was Jared opgestaan, de zomervakantie was weer tot zijn einde gekomen, evenals het heerlijk thuis zitten op de bank en buiten wild rennen zolang als dat kon.. Jared moest naar school toe, anders werden er strenge tegen eisen gesteld.. Jared was gelukkig niet de enigste, Seth,Embry en Quil moesten gelukkig ook evenals de gekke Paul die ook moest. Het was best grappig, meestal deden ze toch niks want ze konden meerdere dingen tegelijk. Luisteren zonder te kijken maar ook naar twee dingen te gelijk luisteren. Diep ademde Jared in terwijl hij de klas instrompelde in zijn korte broek met daar boven een hemd. Het was verplicht om helemaal aangekleed te komen, niet op je blote voeten, niet zonder ontbloot bovenlijf lopen. Strompelend kwam hij tot stilstand bij zijn oude vertrouwde plek. Net als de rest gingen ze er uitgebreid zitten. Jared had het altijd al saai gevonden, gelukkig moest hij nog één jaar.. Ookal bleef het een probleem omdat hij niet ouder zou worden.. Damn, dat was een tegenvaller eigenlijk. Vandaag zouden er nieuwe mensen in de klas komen omdat er afgelopen jaar veel gewisseld was kwa niveau’s. Door een of ander wonder had Jared het zonder moeite weten te halen evenals de rest.. Best apart maar toch. Zowiezo had Jared gehoord dat er ene Kim nieuw zou komen, volgends veel mensen was ze ontzettend leuk maar stelde ze in niemand belangstelling.

&& Kim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 11:37 am

Kim liep door het bos en keek om haar heen. Ze was nieuw en te laat. Damn, typisch weer. Ze moest lopen omdat haar auto niet wou opstarten. Ze rende zo snel als ze kon en liep naar het reservaat toe. Ze had een short aan en een topje. Haar bruine ogen keken naar de omgeving. Dit moest ze onthouden. Ze zou binnenwegen wel vinden, maar niet nu. Nu wist ze echt niet waar ze heenmoest. Het meisje opende de deur en zocht naar papieren in haar tas. Toen ze deze gevonden had, zocht ze naar de klas. Haar bruine ogen volgden ze lokalen met hun eigen nummer. Ze wist nu waar het was en meteen zocht ze eerst naar haar kluisje, die er vlakbij was. Ze pakte haar spullen en liep naar de klas. Ze klopte aan en liep naar binnen. De leraar knikte begroetend en stelde haar aan iedereen voor. Kim glimlachte naar iedereen, en de meesten begroeten haar terug. De leraar wees naar een plek en meteen liep ze erheen. Ze zette haar neer naast Jared en glimlachte even vriendelijk naar hem. Ze pakte haar boeken uit haar tas en keek naar het bord. Ze was benieuwd hoe goed deze school was. Ze vond het niet altijd even interessant en daarom wou ze dat dit beter was. Even gleden haar bruine ogen over de tatoeage van hem. Ze zweeg en toen de les begon pakte ze wat papieren. Verveeld begon ze te tekenen, niet wetend wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 12:03 pm

Het was zoals altijd, de leraar was weer heel chagerijnig toen een van de nieuwe leerlingen te laat was gekomen. Daarvoor was hij nog redelijk vrolijk geweest, het nadeel was dat ze rond deze tijd stippen geschiedenis kregen maar ook andere vakken.. Elke dag begon het bij het zelfde, geschiedenis, nederlands daarna pauze daarna weer een saai vak. Jared deed niet eens meer moeite om zijn kop bij de lessen te houden, waarom ook wel ? Het was niet echt boeiend voor hem aangezien Jared voor altijd zestien zou blijven, of iniedegeval er niet ouder zou uit zien. Het had misschien enkele voordelen maar ook verschillende nadelen. Jared keek op toen het nieuwe meisje naast hem kwam zitten, Kim. Ze was inderdaad knap. Hij voelde hoe haar ogen op zijn lichaam kort brandde, hij moest de blikken vermijden. Niet in de ogen kijken van meiden, stel je voor dat hij toch ineens ingeprent was met iemand ? Het was een raar gevoel ergens maar het kon zomaar gebeuren. ’Hee, aangenaamd. Jared.’ Een korte grimas verscheen op z’n gezicht terwijl zijn blik snel weer terug ging naar het bord. Ookal was het alleen om haar blik te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 12:15 pm

Het meisje keek naar haar papier en schetste wat verder. Ze hoorde opeens een hele lieve stem en benieuwd keek ze op. Ze keek naar haar buur die zich had voorgesteld als Jared. Ze knikte vriendelijk en glimlachte. "Jared.. Mooie naam. Heel speciaal." Ze keek even naar hem, maar hij leek zich naar het bord te richten. Ze grinnikte even en keek weer naar haar papier. Ze tekende na een tijd een mooie wolf die vocht met een vampier. Het maakte niet uit wat je zou tekenen hier in deze klas. Iedereen mocht het bekijken want iedereen die in deze school zat, was een weerwolf. Ze dook weer naar haar tas en nam wat kleurpotloden. Ze vond het veel te leuk om ook met echte kleuren te werken zoals met bloed. Ze pakte als eerste een grijs kleurtje en maakte een grijze wolf met af en toe wat donkerdere tinten in. Daarna kwam de bleke vampier met oranje haren en rode ogen. Deze verloor enorm veel bloed. Ze schreef er nog een engels tekstje op, maar zonder betekenis. Ze legde haar potloden weer in de pennenzak en richtte haar kort naar het bord. Ze keek daarna even opzij naar Jared en grinnikte. "Wolven overheersen." Ze fluisterde het in zijn richting terwijl ze de tekening naar zijn deel van de bank schoof. Ze richtte daarna haar blik weer naar het bord want ze had opgemerkt dat de leraar niet echt goedgezind was en ze had geen zin om al naar de directeur te gaan op haar eerste dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 12:37 pm

‘Jared.. Mooie naam. Heel speciaal.’ Een grinnikend geluid was hoorbaar terwijl Jared met alle moeite niet probeerde haar aan te kijken. Diep in zijn gedachtes voelde hij iets waar hij voorlopig niet aan toe wilde geven. ’Bedankt, Kim is anders ook een mooie naam!’ Diep ademde Jared in terwijl zijn oren gericht waren op de dingen die ze aan het doen was. Zo te horen was ze iets aan het tekenen waarna er kort gewisseld werd van potloden. Het was fijn om dingen goed te kunnen horen, om alles te kunnen horen wat andere mensen niet hoorde. Het fijnste bleef nog steeds dat Jared het beste kon zien van de hele pack. Het verste. Het was fijn om dat te kunnen, alles eerder te zien krijgen dan andere. ‘Wolven overheersen.’ Waren fluisterende woorden terwijl zijn blik kort verbaasd was maar Jared dit niet liet merken aan haar. Een tekening werd onder zijn neus geschoven met daar op een tekening van een bloedende vampier en een grijze wolf met hier en daar donkere tinten. Rustig pakte hij een pen en schreef er in kleine letters bij in het hoekje Wolven en vampiers.. Tja, die bestaan toch niet. Misschien verzon ze het gewoon, Jared wist het niet. Dit was iets wat belangrijk was en zijn lichaam trilde kort een keer terwijl er een rilling over zijn lijf liep. Paul die naast hem zat aan de rechterkant kneep een keer in Jared zijn arm en fluisterde iets onhoorbaars voor Kim haar oren. Bijna onneembaar knikte Jared een keer waarna hij nog iets bij Kim haar tekening schreef. Grote fantasie, waar heb je die vandaan gehaald? Kort greens hij een keer terwijl Jared het papier terug schoof waarna de bel klonk. Jippie, nog een uur nederlands, eigenlijk drie kwartier maar alsnog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 12:44 pm

Kim luisterde naar de leraar en rolde met haar ogen. Geschiedenis interesseerde haar niet. Ze zuchtte even en richtte haar blik weer op Jared die de tekening bekeek en er iets bijschreef. Iemand die fel op hem leek zei iets onhoorbaar en opnieuw schreef Jared er iets op. Kim grinnikte en hoorde de bel gaan. Ze schoof de tekening weer naar haar en las de woorden: Wolven en vampiers.. Tja, die bestaan toch niet. Grote fantasie, waar heb je die vandaan gehaald? Kim keek even naar Paul en Jared. De leraar vertrok en ze ging tussen hen instaan. "Jullie moeten niet denken dat ik dom ben. Ik ben opgegroeid tussen weerwolven, maar zelf ben ik een mens. Ik weet net zo goed dat jullie weten dat ze bestaan. Je moet me niets wijsmaken. Het is niet omdat ik een normaal mens ben, dat je me dit moet leren. Ik weet dat jullie liegen." Ze zei het zacht en een grijns sierde haar lippen. Toen de leraar van nederlands toekwam zette ze haar weer naast Jared. Ze keek even uit het raam. Handig dat zij aan het raam zaten. Ze rekte haar kort uit en keek dan kort nog eens naar de twee. Ze vond het grappig dat andere mensen niet mochten weten dat ze bestonden. Gelukkig had zij het geluk dat ze bij hun was opgegroeid. Ze noemde zichzelf soms een weerwolf, alleen kon ze er nooit in veranderen jammer genoeg. Of het kwam nog, maar nu nog niet. Ze zuchtte diep en pakte een nieuw papier, terwijl haar ogen even naar Jared en Paul gleden. Hilarisch was deze klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 12:56 pm

Toen de volgende leraar onderweg was naar het lokaal kwam Kim tussen hun in staan. Jared probeerde haar blik te ontwijken, niet in haar ogen te kijken. Bang voor eventuele gevolgen die konden gebeuren. Kim was kleiner dan hun wat ergens toch wel een voordeel had op dit moment. ‘Jullie moeten niet denken dat ik dom ben. Ik ben opgegroeid tussen weerwolven, maar zelf ben ik een mens. Ik weet net zo goed dat jullie weten dat ze bestaan. Je moet me niets wijsmaken. Het is niet omdat ik een normaal mens ben, dat je me dit moet leren. Ik weet dat jullie liegen.’ Zacht sprak ze het terwijl Paul een beetje aggresief begon te worden. Damn, Paul was afentoe snel op zijn teentjes getrapt, Jared ook maar alsnog. Op een of andere manier wist hij zich op dit moment kalm te houden. ’Kim. Ik weet niet waar je het over hebt op dit moment. Als je weet dat wij liegen, dan weet je waarschijnlijk meer dan ons denk ik. Misschien is het beter als we ons gewoon bij een ander onderwerp houden dan fantasie dingetjes over wolfjes.’ Ergens was het moeilijk om zo tegen haar te spreken. Alsof het hem pijn deed. Het was een rare manier om zo te denken, meestal had Jared nergens last van. Rustig ging hij zitten terwijl terwijl de Nederlands les snel voorbij leek te gaan. Nog 10 minuten dan was het driekwartier pauze aan de beurt. Eindelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:01 pm

Het meisje stak haar handen in haar zakken en keek naar de twee. Ze zag hoe razend Paul naar haar keek. Ze rolde geïrriteerd met haar ogen en snoof. Hij was snel kwaad en ze wist heus wel wat ze waren. Ze kende de tatoeage op hun arm. Ze keek weer naar Jared en zette haar aan de bank. Ze luisterde naar zijn woorden en haalde haar schouders op. "Als jij het zegt." Ze keek hem kort aan, maar had allang gemerkt dat hij niet in haar ogen wilde kijken. Weer iets dat hun nog meer op een wolf lieten lijken. Bang voor de ogen en inprenting. Typisch. Ze draaide haar naar het raam en keek naar buiten. Het was bijna pauze en dan nog wat lessen te gaan. Dan kon ze eindelijk naar de personen die niet logen. Ze haatte mensen, of eigenlijk weerwolven, die logen. Ze begon opnieuw te tekenen, maar deze keer de omgeving die ze nu buiten zag. Ze keek af en toe eens naar het bord en maakte aantekeningen van de les. Ze keek niet echt meer om naar de twee leugenaars. Ze konden nu wel even de boom in. Dat was een kenmerk van haar. Als iemand loog of iets anders deed dat haar niet zint, zou ze hun een dag negeren en haten. Daarna zou het al een beetje beter zijn natuurlijk. Ze zou nog zeker achter de waarheid komen, want ze was slim genoeg om te weten dat ze duidelijk logen. Kim grijnsde bij de gedachte en keek weer naar het bord terwijl ze luisterde naar de lesgever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:12 pm

‘Als jij het zegt.’ Na die woorden sprak ze niet meer tegen hun. Jared schudde zijn hoofd afkeurend. Toen de bel ging stond hij meteen op, ze hadden straks hier toch les dus alles kon blijven liggen. Paul volgde hem op de voet terwijl Jared zich naar buiten haaste. De frisse lucht deed wonderen met zijn lichaam, met zijn geest en alles wat daarbij hoorde. Het kalmeerde hem gewoon. Jared wist wel dat als ze echt opgegroeit was met weerwolven alles duidelijk was, vooral dat hij haar niet aankeek viel haar waarschijnlijk op. Paul kwam naast hem zitten op een boomstam. ‘Ze is slim Jared. Te slim. We moeten het zowiezo melden aan Sam.’ Jared knikte een keer kort. ‘Ik kan niet weg, ze zou teveel op me letten denk ik.. Of als we snel zijn zou het wel kunnen.. Alleen moeten we zien te veranderen en Sam zien te bereiken..’ Jared keek peinzend naar het bos. ‘We hebben nog maar één les uur Jared. Dat is zo voorbij, daarna gaan we naar La Push.’[/i] Kort knikte Jared een keer. Zijn gedachtes waren gestrest en denkend over van alles en nog wat. Misschien moest Jared het gewoon proberen haar aan te kijken, misschien ook niet. Stel je voor.. Nee dat kon niet, als ze opgegroeit was met wolven was het niet mogelijk! Kort dacht Jared aan de gebeurtenissen met Leah en Sam. Het was wel mogelijk keek maar naar de gebeurtenissen met Leah,Sam en Emely. Kort schudde Jared zijn hoofd en richtte zijn blik op Paul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:17 pm

Kim staarde een tijd uit het raam en glimlachte even. Ze maakte haar schets af en toen de bel ging ruimde ze alles op. Ze stak de tekeningen in haar tas en liep daarna naar buiten. Ze had gemerkt dat de twee heel snel waren. Ze haalde haar schouders op en liep naar haar kluisje. Twee bekenden kwamen naar haar en gaven elk een schouderklopje. Kim knikte een keer naar ze. "Ik ken hier nog twee weerwolven. Ze geven het niet toe, maar ik ben er zeker van." Ze keek haar vrienden aan die eens terug knikten. Ze kenden hun, maar de jongens moesten het haar zelf vertellen wat ze waren. Ze kenden Kim en dat wou ze liever. Het meisje liep achter hun mee naar buiten en met zen allen gingen ze aan een tafel zitten. Het meisje nam haar papieren en liet ze aan hun zien. Deze zeiden dat het heel mooi getekend was. Kim glimlachte vol trots en keek naar de prachtige omgeving. Ze haalde diep adem en zoog de frisse lucht in haar longen. Ze zat hier de hele pauze met haar vrienden. Toen uiteindelijk de bel terug ging, nam ze afscheid en liep ze naar de klas. Ze was voor hun aangekomen. Ze zette haar neer en pakte het volgende boek voor de volgende les. Ze keek uit het raam en wachtte op haar buur. Ook de leraar was er nog niet echt. Alleen een paar klasgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:23 pm

Uiteindelijk ging Paul eerder naar de les dan Jared. ‘Hallo, Jared? Zeggen de woorden laatste en les je iets ?’ Jared haalde zijn schouders op maar stond wel op. Het was best irritant soms om naar de lessen te moeten. Hoe had de driekwartier zo snel om kunnen zijn. Diep ademde Jared in terwijl Paul voor hem het klaslokaal in liep. Rustig ging hij weer naast Kim zitten. Het liefst was Jared ergens anders gaan zitten op dit moment maar helaas was er nergens anders plaats.. Misschien was een uitstuur vandaag geen slecht plan.. De volgende les was engels, ook weer een nutteloos vak. Wat konden een paar engelse woorden nou weer voor nut hebben op Jared.. Niks dus. ’Gaan we elkaar nog steeds negeren of weet je nog steeds alles beter.’ Fluisterend en bedwingend klonk zijn stem. Paul stoote hem aan terwijl Jared hem een vernietigende blik gaf van, bemoei je er niet mee ik probeer iets te ontdekken namelijk. Niet dat Jared hier veel wijzer van zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:28 pm

Kim staarde naar het boek van engels en bladerde er eens in. De woorden die erin stonden en die je moest leren, kende ze al. Ze had het van haar moeder geleerd. Ze zuchtte diep en merkte dat Paul en Jared alweer aankwamen. Jared sprak deze keer vanzelf tegen haar. Ze draaide haar om en keek naar hem. Benieuwd of hij nu wél in haar ogen durfde staren. Ze grijnsde breed en keek hem strak aan. Proberend zijn blik vast te houden. "Nee ik zal je niet meer negeren, maar vergeet niet. Als je liegt zal ik achter de waarheid komen en dan zal ik niet even vrolijk blijven." Een speelse en uitdagende grijns sierde haar lippen terwijl de bruine ogen begonnen te glimmen van speelsheid. Ze daagde wel eens graag uit. Zeker als ze het wist van die persoon en dat ze ook doorhad dat hij loog. Ze keek kort naar de lesgever die zich toevoegde en begon met de les. Ze luisterde af en toe naar de zinnen en woorden die hij uitsprak over het engels accent en over de woorden die ze moesten kennen. Ze rolde met haar ogen en geeuwde expres. Saai. Ze keek daarna weer naar Jared met dezelfde speelse en uitdagende blik in haar bruine ogen. Maar hij zou het niet zien, alleen als hij opnieuw en ditmaal echt in haar ogen durfde te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 1:43 pm

'Nee ik zal je niet meer negeren, maar vergeet niet. Als je liegt zal ik achter de waarheid komen en dan zal ik niet even vrolijk blijven.’ Kort knikte hij, waarom kon Jared niet gewoon onder het alpha bevel uitkomen ? Het was gewoon onmogelijk op iedere manier! Rustig pakte hij een schrift terwijl Jared er ruw een blad uitscheurde en met een pen er van alles op kalkte. Liegen.. Het is een moeilijk woord om zo te horen, maar niet onmogelijk. Het kan een betekenis hebben maar ook zonder betekenis. Meer kan ik niet zeggen. Hopelijk begreep ze dit gewoon. Toen Kim geeuwde voelde Jared haar blik op hem branden, iets trok hem naar haar toe als een magneet. Waarom.. Waarom deed ze het, keer op keer. Jared wilde het niet, hoe kon hij het haar simpel en makkelijk uitleggen.. Toen draaide hij zich om en keek recht in haar ogen. Het was gebeurd, hij voelde hoe zijn gedachtes allemaal naar haar werden getrokken in een enkele seconde, hoe de aarde onder zijn voeten leken te verdwijnen. Hoe alles anders leek te zijn. Damn.. Dit was niet zijn bedoeling geweest. Met een enkele blik op Paul wist deze meteen wat er gebeurd was in een enkele seconde dat Jared haar aangekeken had. Shit, sprak Jared zachtjes uit naar Paul die het al door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 2:58 pm

Haar bruine ogen gleden naar het papier. Ze zweeg en las het. Ze pakte haar pen en scheef terug: Ik begrijp het. Ze schoof het naar hem toe en keek weer naar hem. Hij draaide zich naar haar en keek een keer diep in haar ogen. Ze zweeg en ze staarden elkaar in de ogen. Kim beet nerveus op haar lip en wist wat er gebeurt was. Nouja, als hij echt een weerwolf was. Ze zuchtte zacht en wendde haar blik af. Ze pakte een nieuw papier en schreef erop: Het spijt me.. Ze schoof het naar hem en keek hem aan. Ze wist niet zeker of hij begreep wat ze bedoelde. Ze gaf niet op want ze had echt door dat hij een wolf was. Ze keek kort naar het bord, maar de les zat er alweer bijna op. Ze vond het niet erg want nu zou ze willen vluchten. Het meisje keek naar buiten en hoopte dat de bel zou gaan. Ze wilde hier niet meer zijn. Ze kon elke minuut door de grond zakken. Ze moest het aan haar stiefvader vertellen. Hij was ook een wolf en hij zou het kunnen verklaren. Al was ze nog steeds niet 100% zeker dat hij werkelijk een weerwolf was. Ze vermoedde van wel, maar ze zou er nog wel achterkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 3:09 pm

Op een of andere manier leek Kim het ook door te hebben. Ze leek nerveus op haar lip te bijten. Op het papier had ze geschreven ik begrijp het. Maar zou Kim het echt allemaal begrijpen ? Alles wat er nu kon gebeuren en wat er zojuist gebeurd was ? Jared werd helemaal gek van zichzelf. Na enkele secondes werd er een papier naar hem toe geschoven. Het spijt me.. Stond erop. Jared ademde diep in, zette al zijn gedachtes aan de kant ookal dachten deze maar aan één enkel ding. Kim. Jared pakte de pen zo rustig mogelijk beet, het liefst was hij hier nu in elkaar gezakt. Het was hem gewoon overkomen, na al die moeite die hij had gedaan. Door een enkele tel van onoplettendheid was het gebeurd. Jared was ingeprent met Kim. Je kan er niks aan doen. Dit is mijn schuld.. Jared sloeg een stukje over terwijl hij nog iets opschreef. Kom anders vanavond naar het strand van La Push rond zeven uur. Het voelde alsof er boeien aan zijn lichaam hingen toen Jared op wilde staan toen de bel gegaan was. Hij wilde niet weg, niet nu, niet bij haar vandaan. Al zijn gevoelens gingen hier tegen in, Jared moest het Sam vertellen. Misschien ook aan Seth, Paul wist het al die had alles mee gemaakt met zijn super uitkijk en luister positie aan de linkerkant van Jared. Damn, dit was gewoon niet leuk. Het liefst wilde Jared haar volgen als een verdwaalde puppy, haar beschermen met zijn leven, haar niet meer laten gaan. Uiteindelijk duwde Paul hem zowat omver richting de deur terwijl Jared snel alle spullen inpakte, de dag was voorbij. Klaar met school, voor deze ene keer, deze korte dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 3:12 pm

Het meisje zuchtte en staarde naar het bord. Ze pakte haar mobiel en keek naar het uur. Nog een paar minuten. Ze slikte en zag dat hij op het papier schreef. Ze las alles en keek nogmaals in zijn ogen. Deze keer was het niet erg meer en waren ze er niet bang voor. Zacht knikte ze goedkeurend en pakte ze haar spullen in. Ze wierp op beide jongens een blik en toen de bel ging liep ze weg. Even stopte ze in de deuropening en knikte ze zacht naar beiden. Ze draaide haar om en liep snel weg. Ze gooide haar boeken in haar kluisje en pakte alleen het huiswerk voor engels mee. Ze gooide haar tas op haar schouder en liep met beide vrienden weg. Samen gingen ze naar haar huis toe want ze kenden haar vader. Ze zuchtte diep en dacht de hele tijd aan Jared. Soms gedroeg ze zich als wolf, net zoals haar familie dat haar geleerd hadden. Nu ook. Ze dacht de hele tijd aan die jongen. Zij was verliefd, dat voelde ze. Alleen moest hij haar nu nog durven zien en steeds vaker. Dat hoorde bij het inprenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When I see you're face Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When I see you're face Kim.   When I see you're face Kim. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When I see you're face Kim.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Reservaat-
Ga naar: