Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seth, bleh bleh.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 4:39 pm

Jared schudde zijn donker bruine amandelkleurige vacht uit. Het was een mengel moesje van donkere kleuren eigenlijk. Jared had in een paar dagen veel mee gemaakt, met hoogte punten en enkele minpunten. Jared rende hard door terwijl zijn passen groot waren bij elke versnelling. Jared had van Sam de wachtronde voor vanavond op zijn ronde moeten nemen.. Jared zorgde ervoor dat zijn gedachtes niet teveel op één persoon gevestigd waren. Jared stopte toen zijn lichaam het meer passeerde, zijn lichaam werd ruw heen en weer geschud. Zijn asgrijze ogen waren gericht op het meer terwijl zijn kop naar het water werd gebracht. Op zijn gemak begon Jared van het water te drinken tot zijn dorst gestild was. Zijn keel gevleid was door het water. Een korte wolven huil was hoorbaar voor Seth, Jared moest weer met hem spreken maar dit keer in Jared zijn wolvengedaante. Jared was behoorlijk groot, net iets kleiner dan Sam maar groter dan de rest over het algemeen eigenlijk. Jared ademde diep in terwijl zijn gedachtes op Seth gefocusd waren. Waar blijf ie dan Jochie. Ik moet met je praten! Jared wachtte geduldig af terwijl zijn lichaam tegen de grond gedrukt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 4:47 pm

De jongen rekte zich uit. Hij was net wakker geworden en had heerlijk geslapen. Sarina was bij een vriendin gebleven en zou die dag nog langs haar vorig pleeggezin langsgaan. Hij vond die mensen heel aardig. De jongen geeuwde luid en kleedde zich aan. Hij had natuurlijk niet veel aan want zijn tatoeage was altijd zichtbaar. Hij keek naar buiten. Het was zomer. Heerlijk gewoon. De jongen liep naar beneden en begroette zijn ouders. Hij vistte een boterham uit de zak en liep naar buiten. Hij propte een deel in zijn mond, maar toen hij nog verder wou eten hoorde hij een huil. Hij draaide zijn hoofd en propte de boterham volledig in zijn mond. Hij kauwde en slikte alles door. Meteen rende hij zo snel hij kon weg en veranderde ondertussen in de kleine wolf. Hij denderde over de grond richting de huil. Hij gromde even en huilde luid terug om te laten zien dat hij onderweg was. Hij rende over een grasveld en door een klein bos. Hij rende sneller dan hij ooit kon en toen hij eindelijk in het zuiden aankwam, zocht hij naar het meer. Hij trippelde rustig verder en zag de amandelkleurige wolf staan. Seth liep naar hem toe en zette zich neer. "Je wilde praten?" Zijn stem klonk rustig en vragend. Hij was benieuwd wat er was met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 5:03 pm

Jared luisterde rustig naar de geluiden om hem heen. Fluitende vogels die hun middagliederen zongen op deze zonnige middag. Grotere dieren waren zo te zien opzoek naar hun voedsel om te eten net zoals weer andere dieren opzoek waren naar andere dingen zoals schaduw of juist feller en warmer zonlicht. Toen er eindelijk een luide huil hoorbaar was wist Jared al wie het was, Seth die liet merken dat hij onderweg was. Jared zag de kleine wolf al voordat hij ruikbaar was. Jared werkte zichzelf deels omhoog totdat hij een zithouding aangenomen had, zijn asgrijze ogen gericht op de grijze wolf voor hem die nu nog kleiner leek door zijn zithouding. ‘Je wilde praten?’ Rustig klonk de gedachte maar zeker ook vragend. ’Seth. Eindelijk je bent er. Ik denk dat je het beter uit me gedachtes kan vissen. Ik ben ingeprent met iemand, vraag me niet hoe het me is overkomen maar ik ben blij dat het gebeurd is. Haar naam is Kim.’ Jared schudde zijn kop een keer terwijl zijn ogen gericht werden op het meer terwijl Jared luisterde naar Seth zijn gedachtes. Ze uitkamde en er een paar intressante dingen uitzocht over Sarina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 5:12 pm

De kleine wolf geeuwde even en rekte zijn gespierde lichaam uit. Hij spitste zijn oren en keek naar zijn vriend die begon te denken. Hij vertelde dat hij had ingeprent met een zogenaamde Kim. Seth dacht na. "Die naam lijkt me bekend in de oren. Is ze niet nieuw in het reservaat?" De wolf zweeg even terwijl zijn gedachten naar Sarina gleden. Hij grijnsde even en keek naar Jared die duidelijk zijn gedachten zocht. Hij schudde de gedachte van het prachtige meisje weg en zweeg even. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen, maar hij probeerde het maar. "Ik weet wel dat je het niet wou, maar zoals ik zei: het gebeurt gewoon. En ik weet zeker dat als je haar beter kent dat je geen spijt zult hebben. Het is een speciaal gevoel, maar dat heb je vast wel door."

Sorry voor flutje
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 5:38 pm

‘Die naam lijkt me bekend in de oren. Is ze niet nieuw in het reservaat?’ Jared luisterde eerst verder naar Seth voordat hij ging reageren. Sarina leek hem opzich wel een aardig meisje zo op het eerste gezicht in Seth zijn gedachtjes die over haar gingen tenminste. Jared greens een keer terwijl hij aandachtig luisterde en door had dat Seth de gedachtes over Sarina weg haalde als het ware. ‘Ik weet wel dat je het niet wou, maar zals ik zei: Het gebeurd gewoon. En ik weet zeker dat als je haar beter kent dat je geen spijt zult hebben. Het is een speciaal gevoel, maar dat heb je vast wel door.’ Jared knikte een keer met zijn grootte wolvenkop. ’Ja, ze zat bij ons in de klas. Ik voelde het meteen toen ze zich bij ons in de klas bevond de aparte sfeer. De spanning in de lucht. Toen ik haar aankeek, het veranderde allemaal. Alleen zij kon me aan de grond houden, de zwaartekracht leek wel verdwenen te zijn. Ik ben gewoon stapel op haar, het is nog allemaal heel vroeg dus ik kan er niks over vertellen. Spijt.. Nee dat heb ik zeker niet, ik ben alleen maar blij ergens. Ik had dit nooit willen missen denk ik. Ik heb het Sam verteld die heel koeltjes reageerde, binnenkort gaan we naar Emily’s huis. Je kan Sarina dan ook meenemen natuurlijk als je dat leuk vind, ik neem Kim mee.’ Jared ademde diep in terwijl hij rustig nadacht aan het heerlijke eten van Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 6:54 pm

De kleine wolf richtte zijn blik op Jared. Deze had door, dat hij door had, dat hij de gedachten van hem en Sarina aan het lezen was. (xD) Seth gniffelde een keer licht geheimzinnig en keek weer naar zijn broeder. Hij wist nu even niet wat te zeggen, maar dat hoefde niet want Jared begon te praten over de inprenting. Hij vertelde alles erover en Seth snapte hem helemaal. Hij knikte ook goedkeurend om Sarina ook een keer mee te nemen naar Emily. "Ja lijkt me goed. En ik ben dan benieuwd naar jou reactie en ook die van de rest buiten Sam en Paul. Die kennen haar al, maar deels op een slechte manier." Hij snoof zacht en keek om zich heen. Hij wist niet goed wat te doen. Hij staarde naar het meer en liet zijn grote kop zakken. Hij dronk van het water en keek weer naar Jared. Het was stil tussen hen, want iets zeggen? Seth had gewoon geen idee waarover hij het nog zou moeten hebben. Jared had hem geroepen om met hem te praten over de inprent dus hij wist geen onderwerp. Alles van hem wist Jared al dankzij het vorige gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimezo dec 11, 2011 10:59 pm

'Ja lijkt me goed. En ik ben dan benieuwd naar jou reactie en ook die van de rest buiten Sam en paul. Die kennen haar al, maar deels op een slechte manier.’ Jared knikte een keertje terwijl Seth van het water begon te drinken. ’Misschien vinden ze elkaar nog aardig ook, Sarina en Kim dan. We zullen het allemaal weg zien. Ik denk dat we het rustig aan moeten doen voordat we er heen gaan. Ik zal Kim voorbereiden om het hol van de wolf in te gaan. En ik denk dat je hetzelfde bij Sarina moet doen. Straks vind ze de rest niet meer aardig omdat die misschien teveel op Paul lijken in haar gedachtes.’ Jared kreeg een grimas bij die gedachte op zijn wolvensnoet. Oké, Paul en Jared waren erg als het om grappen uithalen ging maar met sommige dingen verschilde Jared wel van hem. Het was niet zo dat Jared alles in details van hem wilde weten maar ze waren gewoon vrienden punt. Het was niet zoals de sterke vriendschap die Jared met Sam had, die was gewoon onbreekbaar. Wat er ook zou gebeuren ze stonden klaar voor elkaar, Sam had Jared toen door zijn zwaarste en moeilijkste periodes heen geholpen en andersom was dat ook zo. ’Nee, ik denk dat we uitgepraat zijn over het inprenten. Misschien dat Paul ook ooit inprent en dat ie rustiger word ? Wie weet. We zullen het zien denk ik.’ Jared greens bij die gedachte en dacht meteen verder. Paul die als een nette gekleedde man het huis begon schoon te maken, voor kinderen begon te zorgen, voor mensen opkwam. Het waren soms lachwekkende maar leuke gedachtes. Want Jared kon alleen de grappige kant van Paul namelijk. ’Allemaal zullen we ooit veranderen in de toekomst. Hoe weet ik niet, maar ooit zal het gebeuren..’ Kort knikte hij terwijl zijn lichaam omhoog geduwd werd. ’Misschien word jou zus ook wel gezelliger als ze ooit ingeprent is..’ Jared greens en deed een stap naar achtere voor een eventuele uithaal van Seth. Het bleef toch zijn zus namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimema dec 12, 2011 7:49 am

Seth keek nieuwsgierig naar zijn broeder en hief zijn kop deels geschrokken schuin. Hij herhaalde de zinnen en woorden in zijn gedachten om alles te kunnen onthouden. Hij knikte even toen het over Sarina ging. "Doe ik, maar ze kent al een paar wolven persoonlijk dus ik denk niet dat dat het probleem gaat zijn." Hij knikte kort naar zijn vriend en luisterde naar de rest van het verhaal. Hij grijnsde toen hij de gedachten van Jared las over Paul. Hij schudde zijn hoofd. "Dat is gemeen.. Maar als hij zo word.. Wow.." De kleine wolf grinnikte en keek weer naar de omgeving. Hij snoof zacht en schudde zijn vacht uit. Hij richtte zijn donkere ogen op Jared. "Maar goed, inderdaad genoeg gepraat over dit. We zullen wel een dag afspreken voor Emily. Misschien moeten we het eerst met haar en Sam bespreken vind je niet?" Hij keek naar zijn vriend en wachtte op zijn broeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitimema dec 12, 2011 9:19 am

‘Doe ik, maar ze kent al een paar wolven persoonlijk dus ik denk niet dat dat het probleem gaat zijn.’ Jared knikte kort op deze gedache. Mooi, extra voorbereiding kan natuurlijk geen kwaad. Ik zal Kim ook voorbereiden op de ontmoeting. Emily zal het waarschijnlijk alleen maar leuk vinden zei Sam.’ Jared greens bij de gedachte. Emily was altijd heel vriendelijk tegen hun, ze maakte altijd eten en zorgde voor hun alsof het kinderen van haar waren. Jared waardeerde het altijd heel erg van haar, maar dat was iets wat ze ook wist. ‘Dat is gemeen.. Maar als hij zo word.. Wow..’ Jared greens een keer. ’Waarschijnlijk houd Paul zichzelf dan ook in, Sam zij het tenminste. Anders zou Emily niet meer voor hem koken en we weten allemaal wat er gebeurd als Paul geen eten meer krijgt..’[i] Jared greens. Tjaa, Paul was net zo gesteld op zijn eten als het veranderen in een wolf. Jared ook trouwens maar die had niet zijn aggresieve kanten. ‘Maar goed, inderdaad genoeg gepraat over dit. We zullen wel een dag afspreken voor Emily. Misschien moeten we het eerst met haar en Sam bespreken vind je niet?’ Jared knikte kort met zijn wolvenkop terwijl hij nadacht. [i]’Ik heb het al deels besproken met Sam, die keurde het goed. Ik denk dat het geen kwaad kan als we een dag afspreken met ze, dan kan emily zich voorbereiden voor de schrikwekkende inprent wolfjes van the pack hé!’ Jared schudde zijn kop terwijl zijn lichaam een paar passen naar voren deed. ’Ik ga verder met de wachtronde Seth, anders krijg ik Sam op me dak en ik heb beloofd dat ik vandaag de avond op me zou nemen.’ Jared knikte kort terwijl zijn achterpoten voor een krachtige afzet zorgde en zijn lichaam naar voren schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seth, bleh bleh. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seth, bleh bleh.   Seth, bleh bleh. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seth, bleh bleh.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seth, Buddy!
» Huis van Harry, Sue, Leah en Seth Clearwater

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Zuiden :: Meer-
Ga naar: