Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pfff

Ga naar beneden 
+2
Vincent
Paul
6 plaatsers
AuteurBericht
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Pfff   Pfff Icon_minitimedi dec 13, 2011 4:37 pm

Een oorverdovende bel luide in de oren van Paul. Hij had een hekel aan dat geluid. Het was het geluid van leren, tijdverspilling en propjes gooien naar elkaar. Hij zat nu in het 5de middelbaar. Hij moest wel, de laatste 2 jaar had hij zijn voeten eraan geveegd en ging hij bijna nooit naar school. Maar nu zou hij wel weer gaan studeren, niet dat dat nodig was, hij kende toch al veel. Dom was hij niet hoor vorige jaren, maar hij had gewoon geen moeite gedaan. Iedereen dwaalde door de gangen, en zochten hun klas. Paul stond naast Jared en Jacob, die ook in zijn klas zaten. Hij zuchte eens, ook Kim zat in hun klas. De inprenting van Jared. Paul draaide met zijn ogen aan die gedachten. Wat had iedereen met mensen?! Waarom geen soortgenoten? Waar je niet constant moet bij zijn om hun handje vast te houden,maar waarmee je lekker kon mee stoeien en leukere dingen kon doen met je lief. Maar nee, iedereen prenten in met hulpeloze gevallen als: Mensen. Ach als zij hun constant willen zorgen maken, niet zijn probleem. Hij wist dat zijn ware niet bij de mensen hoorden, dus hij durfde wél in mensen hun ogen kijken. Paul stapte achter Jared binnen. Zoals meestal gingen die drie bij elkaar zitten, en nu dus ook. Paul, Jacob en Jared waren de 3 mooiste jongens van de klas, en waren ook redelijk populair in de klas. Niemand van de andere jongens zochten ruzie met hun, omdat ze niet durfde. Naja dat was wel het beste, voor Paul en zijn woede-uitbarstingen. Wie weet: Dan maakt iemand hem razend, verandert hij in een wolf waar iedereen bij stond. Nee, hij mocht er niet aan denken. Ook keken veel meisjes naar hen. Het deerde Paul toch niks. De meeste meisjes die naar hen keken, en hun nr kwamen vragen, waren zulke meiden die niet eens naar het innerlijk keken. Meestal zei Paul dood leuk: Probeer er zelf maar achter te komen. Paul zat nu eens in het midden. Paul, Jared en Jacob voegde zich altijd samen. Paul fluisterde iets in de oor van Jacob. –Verzin maar wat Paul zegt. Weet niks ^^- En net toen hij het ook aan Jared wou vertellen kreeg hij commentaar dat hij moest stoppen met praten. Het was zo’n oudere dame, die nieuw was in deze school. Paul zette een vals glimlachje op zijn gezicht. Waarop de oude dame begon te kankeren –zagen-. “Geef je agenda maar, jonge man. “ Paul draaide met zijn ogen. “Macht misbruiken kunnen ze wel, en dan vragen ze hun af waarom ik niet naar school kom.” Mopperde hij, alleen Jacob en Jared hadden het gehoord. Deze dame zou wel te weten komen dat Paul niet zo behandeld wou/zou worden. De oude dame pakte de Agenda van de bank. “Je mag het ook luidop zeggen hoor.” Paul grijnsde valser, maar beet ook op de binnen kant van zijn wang, waarbij zijn kaken gespannen waren. Een teken dat ze te ver ging. Nee, hij zou niet veranderen in een wolf. “Ik zei, dat je ook misbruik maakt over je macht.” Zei hij luider zodat iedereen kon horen wat er gezegd werd. “Ventje, ik maak geen Misbruik van mijn macht. Jij moet je gewoon gehoorzamen.” Paul keek de mevrouw in zijn ogen aan.”Dan kan je me nu ook vertellen wat ik gedaan heb. “ Paul wachte ongewoon rustig af. Zijn benen waren hevig op en neer aan het gaan. De mevrouw keek hem streng aan.” Ik hoef geen uitleg te geven. Je weet zelf wat je gedaan hebt.” Voor Paul er iets op kon toevoegen draaide ze haar rug naar hem om. Ja, ze kon haar niet verdedigen. Typisch. De mevrouw schreef iets in zijn agenda en gaf hem terug. “Morgen moet het getekend zijn.” Paul nam een stillo en tekende het zelf. “Je ouders moeten het tekenen, niet jij.” Paul keek haar woedend aan. Hij stond op en keek de mevrouw in haar ogen aan.”Hoe kunnen mijn ouders tekenen als ze er niet meer zijn. Je zult eens beter op je woorden moeten letten, denk eerst eens na wat of hoe je het zegt.” Dat was al geen geheim meer dat hij geen ouders meer had, dat wist ondertussen iedereen al. Jacob trok aan Pauls arm, als teken dat het genoeg was. Paul ging terug zitten. De mevrouw draaide haar rug naar hem toe en begon aan haar les. Paul keek Jacob en Jared even aan, en richte zich daarna naar de mevrouw. Al hoewel hij niet echt met zijn gedachten bij de les zat.

Jacob & Jared . Andere ‘klasgenoten’ zijn ook welkom. Maar dan moet je toestemming hebben.

Toestemming:
-Vincent
-Kim
-Rachel


Laatst aangepast door Paul op wo dec 14, 2011 5:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedi dec 13, 2011 6:34 pm

Met een zuchtte stapte Vincent het schoolplein op wat was dit nou weer voor bullshit. 21 jaar en hij werd naar school gestuurd. Hij vond het weel schandalige hij kende een paar talen. Maar de regering vond het zo nodige dat hij ook naar school ging toen hij weer in Amerika terug wou en in Forks ging wonen. Voor zolang het ging duren dan. Ook zijn ouders vonden het een goed idee die hij al een tijd niet had gezien. Hij vond het best wel een schande en met tegenzin liep hij over het schoolplein naar zijn eerste les in 3 jaar tijd. Hij nam alle tijd de lessen waren toch al begonnen en zo haast had hij niet. De enge positieve kan was dat hij weer wat andere mensen ging leren kennen. Ook hoopte hij dat hij een beetje in een wat oudere klas was gezet. Vincent had al helemaal geen zin om in een klas te zetten waar ze allemaal 15 of 16 waren. wat dan stapte hij meteen de klas uit en ging hij maar meteen om een overplaatsing vragen. Rustige liep Vincent het schoolgebouw binnen en keek met een rustige blik rond. Zoals verwacht was hij de enige op de gang. Op de personen na die uit de klas waren gezet of die ook geen zin hadden in hun eerste les. Met een grijns knikte hij naar wat jongens die stonden te praten en ook zou te zien geen haast hadden om naar de klas te gaan. Na een tijd door de gangen te hebben gewandeld keek hij even op zijn horloge en besloot toen maar om naar de klas te gaan. al had hij geen idee waar hij moest zijn en bij wie hij in de klas zat. Vincent pakte een briefje uit zijn zak waarin alles stond en dat hij om half negen verwacht werd in lokaal 201. Hij moest dus op de tweede verdieping zijn. Rustige liep hij de trap op en klopte toen op de deur met het bordje lokaal 201. Waarna hij de deur open deed meteen voelde hij hoe de hele klas en de leraar hun blik op hem richtte. ‘Hoi ik moest me hier melden.’ Aan de blik van de mevrouw te zien de les gaf was ze niet blij. ‘Jij bent vast Vincent niet. Niet al te best je moest je hier om half negen al zijn.’ Vincent keek haar rustige aan. ‘Dat klopt maar wat maakt dat half uurtje nou uit, en jij bent?’ Vincent had weinig zin in een leraar die dacht dat ze beter was dan hem. En aan haar gezicht te zien en het antwoord die hij gaf. Plus de toon die hij aansloeg maakte de mevrouw woest. ‘Meld je maar meteen bij de directeur.’ Vincent keek haar even aan en moest toch moeite doen om een lach binnen te houden. Waarna hij zijn schouders ophaalde en alleen maar. ‘Oke.’ Zei en liet even zijn blik over de andere leerlingen gaan waarna hij de deur weer dicht sloeg en toen maar richting de kantine liep. Die was makkelijke boos te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimewo dec 14, 2011 4:10 pm

Jared had zich weer helemaal klaar gemaakt voor een zo gezegde ‘leuke’ school dag. Dat zou nog wel is leuk kunnen worden als je het hem vroeg. Het was altijd wel leuk met Paul en Jake in de klas bij hem. Soms wisten de leraren er ook geen woorden meer voor te brengen, voor de gekke dingen die ze uithaalde enzo. Jared greens. Een ongewone harde bel was hoorbaar. Het was het vervelendste geluid wat Jared maar kon horen. Het enigste voordeel was dat zijn lief weer bij hem was, degene met wie hij Ingeprent was. De slimme, maar vooral lieve Kim. Jared ging zoals gewoonlijk aan Paul zijn rechterkant zitten, Jacob aan zijn linkerkant. Het was inderdaad waar, de rest verbleekte van de jongens naast hun. Paul,Jake en Jared waren simpelweg de knapste van de klas. Niemand durfde ruzie te zoeken, vooral niet met Paul. Toen Paul iets naar Jake fluisterde en het daarna tegen tegen Jared wilde zeggen werd de oude mevrouw alweer boos. Jhee, dit werd dus nog een leuke les. ‘Macht misbruiken kunnen ze wel, en dan vragen ze hun af waarom ik niet naar school kom.’ Mopperend klonk het terwijl alleen Jake en Jared het gehoord hadden. Kim had zich inmiddels naast hem aangesloten terwijl Jared de dame een beetje argwanend aankeek. Hij mocht haar gewoon niet. Simpel. Zo te horen werd de vrouw alleen maar bozer door Paul en andersom ook. Toen ze over zijn ouders begon verstijfde Jared bijna. Slechte timing, slechte woorden. ’Paul. Rustig, laat je niet opfokken door haar.’ Fluisterde Jared rustig tegen hem terwijl hij naar de rest luisterde. Zijn hoofd was helemaal niet meer bij de les, alleen maar bij Paul, Jake en Kim. Toen er een nieuwe jongen de klas in kwam werd deze meteen na een paar brutale woorden naar de directeur gestuurd. Deze school ging echt vooruit. ’Het gaat steeds beter met deze school.’ Luid en duidelijk sprak Jared deze woorden terwijl hij half onderuit gezakt zat ondertussen. ‘Wat zij je daar jochie?!’ Jared rolde met zijn ogen en keek haar argwanend aan. Pff. ‘Dat je misschien een gehoorapparaat moet aanschaffen. Ik zei dus. Dat het steeds beter gaat met deze school.’ Jared moest zijn zelfbeheersing onder controle houden, niet dat het erop leek. Er hoefde maar één ding te gebeuren en het ging mis. ‘Hou je brutale praatjes maar voor je!’ Jared rolde met zijn ogen. Een luide zucht ontglipte aan zijn lippen terwijl hij zich dood verveelde. ‘Had je nog wat brutaaltje?’ Jared deed alsof hij iets deed. ‘Nee hoor, mevrouw gehoorapparaatje.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob
Moderator
Jacob


Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimewo dec 14, 2011 5:15 pm

De bel luide door de school, een geluid waar hij in de jaren dat hij op deze school zat gewoon een hekel aan had gekregen. Het betekende immers dat de lessen weer begonnen, maar ook lol want dat had hij meestal wel met Jared en Paul. Met zijn drieen waren ze echt niet te genieten tegenover andere leerlingen en leraren, ze hadden overal schijt aan en deden gewoon weg waar ze zin in hadden. Maar ook moesten ze uitkijken, want een woede uitbarsting kon uitleiden tot iets gruwelijks. Voor de mensen en voor hun. Maar ze wisten zich wel te beheersen, al hoewel was Paul erg snel boos. Maar als Jake erbij was kwam het wel goed, hij zorgde ervoor dat Paul niet uit zijn naat ging waar iedereen bij was. En meestal na school gingen ze uitrazen, rennen in de bossen en dingen waarbij ze hun energie kwijt konden. Jake verheugde zich nu al op dat moment, 'Denk aan vanmiddag' Verluisterde Paul in zijn oor, waarna hij dat ook bij Jared deed. Jake grijnsde breed, en zuchte vermoeid. Jared en Paul trokken beide hun bijdehande mond open, de juffrouw wist geen er haast geen raad mee. Jake lachte alleen maar van links naar rechts kijkend, 'Slecht geslapen vannacht mevrouw?' Gooide Jake er nog eens lekker hard in. 'GAAN JULLIE ER ALLE DRIE VAN MAAR UIT!' Brulde ze door de klas, Jake lachte droog waarna hij opstond 'Hoe bedoel je ik heb last van me irritatie klier' Gromde Jake, 'HELEMAAL WEG NU!' Jake lachte nog breder, 'Prima..' Zei Jake droog, iets waar hij heel goed in was. Nonchalant overkomen bij iemand. Jake liep de deur uit achter Paul aan de klas uit, ook Jared volgde. 'Wat een zeik wijf' Gromde Jake. Hij liep richting zijn kluis, waar hij zijn boeken in pleurde 'Dat word een middagje vrij niet" Jake grijnsde naar zijn maten.

~Mijn posten zijn echt nooit lang -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimewo dec 14, 2011 5:29 pm

Het was ochtend. Het was een vreselijk dag: school. Het jonge meisje was net wakker geworden door de idiote wekker. Ze gooide het deken van haar af en sloeg de wekker van haar nachtkast. Ze stond op en maakte de gordijnen open. Ze staarde even uit het raam en haalde diep adem. Ze voelde de zon in haar ogen prikken en meteen liep ze naar de badkamer. Ze kamde haar haren en trok haar kleren aan. Het was een warme dag dus ze droeg een short en een topje. Het meisje rekte haar nog eens goed uit waarna ze naar beneden rende voor het ontbijt. Ze groette haar pleegouders en liep dan met haar tas naar buiten. Ze opende de deur van haar auto en probeerde hem te starten. 3 2 1. Ze probeerde en probeerde, maar nee hoor. Het lukte weer niet. Ze gromde en opende de deur. Ze stapte uit en gooide hem woest dicht. "PAP! Zorg dat Yaden mijn auto maakt!" Haar stem was duidelijk tot binnen te horen en van ver hoorde je haar vader nog oke roepen. Ze had een grote broer voor iets en die kende alles van auto's. Ze grinnikte even en vertrok naar het reservaat. Ze keek nieuwsgierig naar de mooie omgeving van Forks. Ze had geluk dat ze niet in het centrum woonde. Kim liep door het bos naar het oosten waar de school was. Ze hadden soms in een echte school les. Normaal in het Reservaat. Ze liep door de gangen op zoek naar het kluisje en haalde haar boeken eruit. Ze stopte deze in haar tas en liep naar het klaslokaal. Ze zag Jake, Paul en Jared al meteen. Ze begroette hen met een glimlach en zette haar naast Jared. Al was er een opening tussen hun banken. Ze pakte haar spullen en luisterde naar de conversaties van alles. Er was een nieuwe jongen die te laat was en alweer weggestuurt werd. Daarna waren Paul en Jared ook enorm pisst off tegenover de vrouw. Zacht grinnikte ze terwijl ze naar alles luisterde. Ze scheurde een papier uit haar boek en schreef: Wat is het toch weer een gezellige dag (; . Ze maakte er een prop van en zodra de vrouw haar omdraaide, gooide ze het naar Jared. Het was voor Jared, Paul en Jake gericht. Of toch naar de personen die zin hadden om te schrijven en praten via de prop. Ze keek nieuwsgierig naar het bord en maakte af en toe weer een paar aantekeningen zoals haar eerste dag op school. Deze keer wist ze dat ze wolven waren en natuurlijk had ze gelijk. Kim zuchtte even en richtte haar verveeld naar het bord toe. Het propje kwam deze keer dus niet terug want de vrouw werd razend. Ze schreeuwde dat de drie jongens er ook uit mochten. Kim zuchtte en keek de drie jongens na. Fijn, hier zat ze dan gezellig alleen. Kim gromde en leunde op haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimewo dec 14, 2011 6:18 pm

Paul ging weer zitten. Op dat moment kwam er een gast binnen, die al meteen naar de directeur mocht. Uiteindelijk begonnen ook Jared en Jacob. Als Paul zich niet moest inhouden, lag hij strijk van het lachen. Hij keek beiden aan. Opeens viel er een papiertje op zijn bank. Hij wist dat het van Kim kwam. Maar voor Paul kon antwoorden werd er geroepen op hen. Ze moesten uit de klas. "Ooh. Spijtig...Het werd net zo leuk. Nog even?" Zei hij nep teleurgesteld en bijna smekend. De mevrouw werd knal rood. "MAAK DAT JULLIE BUITEN ZIJN!! EN KOM NIET MEER IN MIJN LES!!!!STELLETJE SNOTAPEN! "Paul lachte weer vals en volgde Jacob, en Jared liep achter Paul. Snel deed Paul de deur weer open en riep.”Ja, en het word nog gezelliger.” Riep Paul met een smille op zijn gezicht naar Kim. De oude dame nam krijtjes vast en smeet die naar Paul zijn hoofd. Hij boog zijn hoofd voor ze te ontwijken. Maar toen ze een meetlat boven haalde smeet hij de deur toe. En hoorde een klap tegen de deur. Hij begon hard te lachen. “Missie volbracht.” Zei hij spottend terwijl hij zijn vrienden aankeek. Hij trapte de krijtjes , die op de gang lagen, kapot. Daarna stapte ze naar hun kluisje. Paul knikte instemmend. “Kom, we gaan iets drinken in de kantine.” Zei hij. Hij voelde zijn GSM trillen. “Ik ben te laat. Wil je dat melden aan de leerkracht. Xxx LU” Het Smsje kwam van Rachel. Paul stuurde terug.”Gaat moeilijk als je uit de les bent gesmeten. Xxx lu2” Hij kreeg meteen antwoord terug.” Huh?” Waarop Paul antwoorden. “Laat maar. Zal strak uitleggen. Xxx” Samen gingen ze naar de kantine. Paul bestelde een Cola Zero. Hij draaide zich om toen hij voetstappen hoorde. Het was die jongen van daarstraks. “Als ik van jou was, zal ik nu niet naar de klas gaan.” Riep Paul naar de jongen. De gespierde jongen draaide zich terug naar Jacob en Jared. En grijnsde toen hij dacht dat dat wijf met krijtjes smeet, zo hopeloos.

_Rachel slaagt een beurt over-
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedo dec 15, 2011 12:37 pm


Vincent zat rustige in de kantine van zijn blikje cola te drinken. Het begon al goed eigenlijke vond hij het wel leuk net nieuw en meteen leraar pissed of. Vincent keek even rustige op zijn horloge en zat er over te wegen om gewoon de rest van de dag te spijbelen zo veel zal hij toch niet gaan missen of gaan leren. Waarschijnlijke ging hij toch alleen maar de les verstoren. Vincent stond op en liep even naar zijn klusje om zijn boeken er in te dumpen. En weer rustige terug liep naar de kantine. Een jongen roept naar hem. ‘Als ik van jou was, zal ik nu niet naar de klas gaan.’ Vincent draaide zich om te kijken wie het was en glimlachte alleen maar. Alsof hij van plan was om terug te gaan Het was de jongen bij wie hij niet voor de klas stond. En twee andere jongens die naast hem zaten. Wat meteen opviel was de tatoege die bij een van de jongens over de arm ging. Die leek sprekend op die van Seth, misschien dat dit zijn vrienden waren. Rustige liep hij naar het groepje toe. ‘Niet dat ik het van plan was om terug te gaan naar mevrouw zonnetje in huis. Zei Vincent met wat sarcasme in zijn stem en liep rustige op het drietal af. ‘En waarvoor zijn jullie er uitgestuurd?’ Vincent liet zijn blik even over de drie gaan terwijl hij rustige op antwoord wachten. Hij vroeg zich af of ze Seth kende. Aangezien de tatoege er sprekend op leek. Het kon geen kwaad om het te vragen toch? 'Kennen julie toevallige Seth?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedo dec 15, 2011 1:15 pm

Rachel stond met een slaaphoofd op terwijl ze een blik op haar wekker wierp. Shit! Het was al negen uur! Haastig begon ze zichzelf klaar te maken. Snel haalde ze een borstel door haar zwarte haren heen waarna ze zich haaste naar haar kledingkast. Een skinnyjeans werd eruit getrokken waarna er een lang shirt zonder mouwen uitgetrokken werd. Nja, het kon geen kwaad. Ze had een tattoo en so what ? Rachel maakte zichzelf er geen zorgen om. Snel propte ze een halve boterham in haar mond, trok haar poema’s aan waarna ze haar tanden snel poetste. Gedoucht had ze gisteravond al gelukkig dus dat deed ze na school weer. Snel pakte ze haar mobiel en smste ze Paul. Ik ben te laat. Wil je dat melden aan de leerkracht. Xxx LU Rachel liep snel naar buiten, trok de deur achter zich dicht en liep richting de school. Jeee, daar had ze nu echt zin in.. Dus niet. Haar telefoon trilde en ze pakte hem meteen. ‘Gaat moeilijk als je uit de les bent gesmeten. Xxx lu2.’ Rachel keek fronsend naar haar telefoon. Huh? Stuurde ze snel terug terwijl ze op een gehaast tempo door liep. ‘Laat maar. Zal het straks uitleggen. Xxx’ Rachel greens, waarschijnlijk hadden Paul,Jake en Jared de lerares weer ontzettend kwaad gemaakt. Uiteindelijk kwam ze bij de school, liep de gang in om haar boeken te pakken uit haar kluis. Kort wierp ze een blik in de kantine waar ze Paul zag zitten, kort zwaaide ze. Ik ga eens even kijken hoelang ik het vol houd in de klas. Xxx Smste ze snel terwijl ze haar kluis dicht deed zonder haar boeken te pakken. Rustig liep ze het klaslokaal in terwijl de lerares hard schreeuwde. ‘En waar kom jij zo laat vandaag Rachel!’ Rachel keek haar argwanend aan terwijl ze in de portier van de deur stond en haar geschreeuw luid en duidelijk hoorbaar was. ’Nou, ik was moe dus ik heb maar lekker uitgeslapen.’ Het hoofd van de lerares werd nog groter en even dacht Rachel aan een tomaat die ieder moment kon ontploffen. ‘Wat! Heb je je boeken bij je?’ Rachel haalde haar schouders op waarbij het blauwe shirt mee bewoog. ’Uh, nee. Is dat nodig dan ?’ Rachel kreeg een korte glimlach op haar gezicht toen de lerares krijtjes pakte. ‘GA WEG! VERDWIJN! IK WIL JE DEZE LES NIET MEER ZIEN!’ Schreeuwde het mens meteen. ’Bent u chaggo ofzo ? Wacht ik weet hoe dat komt!’ Rachel kreeg een grimas op haar gezicht terwijl ze sprak en duidelijk luider sprak om de klas te overtreffen die begon te lachen. ‘NOU.. KRIJGEN WE OOK NOG RARE OPMERKINGEN!’ Rachel schudde afkeurend haar hoofd. ’Heeft u seks te kort of heeft u vannacht geen seks gehad ?’ Rachel leunde rustig tegen de deurpost aan terwijl de lerares woedend met krijtjes en boeken begon te gooien. ‘VERDWIJN! NU!!!’ Schreeuwde ze. Rachel draaide zich om nadat ze nog wat had gezegd. ’Aah, wat u wilt.’ Rustig liep Rachel richting de kantine. Het was pauze voor de onderbouw blijkbaar zo te zien. Hierna zou hun pauze komen. Rustig liep ze op Paul, Jacob en Jared af en een onbekende jongen had zich bij hun gevoegd. ’Dat waren hoog uit tien minuten.. Wat kan dat mens hard schreeuwen. Ik wist niet dat het mogelijk was.. Ik had alleen me boeken niet bij me en toen werd ze woest waarna ik vroeg of ze seks te kort had of vannacht geen seks had gehad..’ Rachel haalde haar schouders op en gaf haar broertje een korte knuffel waarna ze Paul en Jared ook een knuffel gaf. Toen keek ze rond voor een stoel. Alles was zoals gewoonlijk weer bezet dus parkeerde Rachel zichzelf bij Paul op schoot en keek ze hem aan met een blik van, dit vind je toch niet erg hé? Rachel keek naar de jongen voor haar terwijl deze leek te wachten op een antwoord van een eerder gestelde vraag. Waarna haar blik terug gleed naar Paul. Hopelijk vond hij het niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedo dec 15, 2011 2:00 pm

‘Slecht geslapen vannacht mevrouw?’ Gooide Jake er ook nog lekker hard in. Dit werd echt nog eens leuk. Het jaar was nog niet lang begonnen maar het was gewoon geniaal! ‘GAAN JULLIE ER ALLE DRIE VAN MAAR UIT!’ Brulde ze door de klas heen. Jared lachte zo’n lachje van. En wat dan nog ? Lekker belangrijk deze les. ‘Hoe bedoel je ik heb last van me irritatie klier’ Gooide Jake er nog eens bij. Dit was vervolgends echt de druppel voor het mens. ‘HELEMAAL WEG NU!’ Jared schudde rustig zijn hoofd en pakte zijn boeken terwijl hij opstond. ‘Prima..’ Jared liep eerst nog naar Kim toe en gaf haar een knuffel. ’Ik zie je straks schat!’ Daarna gaf hij haar een kus op haar wang terwijl hij snel een blik wierp op de lerares. ’Als ik u was, zou ik toch maar is met verlof gaan als je geen hartaanval wilt krijgen, of een beroerte, of of.. Ontslag. Dat laatste zou mij heel goed uitkomen!’ Jared greens breed terwijl hij de klas uitbeende achter Jake aan. ‘Wat een zeikwijf, Dat word een middagje vrij niet?’ Jared schudde teleurgesteld zijn hoofd. ’We hebben nog 3 uur van drie verschillende leraren ben ik bang van..’ Toen er in de klas een propje naar Paul was geschoten had Jared het net niet kunnen pakken. Helaas.. ‘Ooh, spijtig.. Het werd net zo leuk. Nog even?’ Oh, dit werd echt nog leuker. Na nog enkele rotopmerkingen verdwenen ze de klas uit. ‘Kom we gaan iets drinken in de kantine.’ Jared knikte instemmend terwijl hij zijn boeken zijn kluis in gooide. Paul zijn gsm trilde, dat kon natuurlijk maar één ding betekenen. Rachel die hem smste, Jared keek hem aan met een blik van, liefde, liefde, liefde. Vertel maar wat ze stuurde. Uiteindelijk kwamen ze de jongen tegen die ze als eerst eruit gestuurd was. ‘Als ik van jou was, zal ik nu niet naar de klas gaan.’ Riep Paul tegen hem terwijl Jared greens. Rustig liep hij op hun tafel af terwijl hij erbij ging zitten. ‘Niet dat ik het van plan was om terug te gaan naar mevrouw zonnetje in huis.’ Waren zijn woorden die gevuld waren met sarcasme. ‘En waarvoor zijn jullie er uitgestuurd?’ Jared greens lichtjes. ’Ze kan volgends mij niet tegen grapjes..’ Antwoorde Jared heel droogjes. ‘Kennen jullie toevallig Seth?’ Vroeg hij daarna. Jared knikte als bevestiging op deze vraag. Jared greens lichtjes toen Paul weer een smsje kreeg en de deur van het lokaal van de vrouw open gedaan werd. De vrouw begon weer te schreeuwen maar tegen wie ? Even herkende hij de stem niet. ‘GA WEG! VERDWIJN! IK WIL JE DEZE LES NIET MEER ZIEN!’ Schreeuwde de vrouw. Waarna er een beidehande opmerking te horen was. ‘Bent u chaggo ofzo? Wacht ik weet hoe dat komt!’ Sprak de ander. Rachel moest dit zijn, overduidelijk1 ‘NOU.. KRIJGEN WE OOK NOG RARE OPMERKINGEN!’ Het was luid en duidelijk te horen en daar hoefde je niet eens goede oren voor te hebben. ‘Heeft u seks te kort of heeft u vannacht geen seks gehad?’ was er daarna luid en duidelijk te horen. Jared had moeite zijn lach in te houden terwijl de vrouw begon te schreeuwen. Het duurde ook niet lang voordat Jake zijn zus zichtbaar was. Ondertussen was de bel van de pauze ookal weer gegaan dus was het extreem druk geworden. Jared schudde zijn hoofd toen ze sprak. ’Hoe verzinnen jullie Black’s het toch altijd weer om de leraren uit hun dak te laten gaan..’ Plagend klonk zijn stem terwijl Rachel eerst Jake een knuffel gaf, toen Paul en daarna Jared. Daarna ging ze op Paul zijn schoot zitten en keek Jared even naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedo dec 15, 2011 3:27 pm

Een woedende leraar en plagende jongens. Het kon er niet erger op worden. Ze rolde met haar ogen en hoorde dat Paul riep dat het inderdaad nog gezelliger kan. Plagend stak Kim haar tong uit en schrok op toen Jared haar een knuffel en een kus gaf. "Ja fijn hoor.. Tot straks" In haar fijne en altijd vriendelijke stem hoorde je nu woede en irritatie. Ze vond het fijner vroeger zonder de rest erbij. Zij de hele tijd met Jared en Paul. Nu kende ze nog meer personen in de klas en was zij niet belangrijk meer. Jared had zoveel vrienden, weerwolven dan. Zij was de enige mens. Ze beet nerveus op haar lip en staarde voor haar uit. Ze volgde opnieuw de les en staarde naar het bord toen nog een vriendin van Jared en Paul de les in kwam. Ze was te laat en had haar overslapen. Ook hierop werd de lerares woedend en kwam er opnieuw ruzie. Ook het meisje genaamt Rachel mocht vertrekken. Kim zweeg en staarde opnieuw naar het bord. Het leek uren te duren voordat de bel van de pauze ging. Ze stond op en pakte meteen al haar spullen bij elkaar. Ze liep de klas uit en kwam opnieuw haar eigen vrienden tegen. Beide jongens liepen langs een kant en vertelden over hun les. Kim zuchtte. "Bij mij was er echt niets te beleven. Iedereen werd eruit gegooid en daar zat ik dan." Ze keek rond en merkte het groepje op. "Ik zie jullie later." De jongens knikten en vertrokken terwijl Kim afdraaide naar de groep. Ze gaf Jared een knuffel en ging langs de andere kant van hem zitten. Ze luisterde naar het gesprek en het ging duidelijk over vorige les. Ze rolde met haar ogen en nam haar mobiel. Ze had geen zin om mee te praten. Ze had een saaie dag gehad en ze hoopte maar dat het niet erger kon. Ze zou anders wel ergens anders heengaan in plaats van hierheen. Het bleke meisje staarde naar de omgeving terwijl ze hier en daar een paar woorden opving van het gesprek. Op iets anders lette ze deze keer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob
Moderator
Jacob


Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimevr dec 16, 2011 3:34 pm

- PRIS BEGIN JIJ? JE WEET WAT IK BEDOEL (AA)-

Jake volgde zijn weg achter de jongens aan richting de kantine, hij liep direct naar het drink automaat waar hij geld in stopte, al snel kwam er een blikje Red Bull uitgerold. Jake pakte zijn blikje waarna hij zich bij de groep voegde. Het gesprek ging vooral rond over het laatste uur, waarbij ze er allemaal uit waren gestuurd. Het was niet zo dat ze bij alle leraren eruit werden gestuurd, enkel bij dit kreng. Het was gewoon een stom wijf, die niet wist te dealen met dit groepje. Kim voegde zich ook bij het groepje, iedereen praatte wat maar Jake was in voor lol. Hij had zin in iets waardoor hij en de rest van op zijn flikker zouden krijgen. Jake leunde tegen het raam, opende zijn blikje en nam een teug uit zijn blikje. Zijn blik viel over het groepje nadenkend, ’Hoe verzinnen jullie Black’s het toch altijd weer om de leraren uit hun dak te laten gaan..'' Jake lachte, 'Tja, geen idee.' Jake lachte breed, waarna ook zijn zus zich bij het groepje voegde. Dit kon nog eens leuk worden, Rachel omhelsde hem waarna Jake haar een dikke hug gaf. 'Ook eruit gestuurd?' Jake nam nog een slok, waarna hij naar Paul keek 'Wat hebben we straks voor les?' Brulde hij boven de herrie uit van de kinderen die de kantine vulde, hij had echt geen zin in nog een lesuur. En aangezien ze er drie hadden. Rachel zag dat ze bij Paul op schoot ging zitten, het was echt heel erg wennen dat zijn beste vriend en zijn zus met elkaar waren ingeprent. Eerst had hij er moeilijk over gedaan maar waarom wist hij niet, hij vond het wel prima zo. Een vreemde blondharige jongen kwam erbij staan, Jake had hem eerder gezien. Dat was de jongen bij hun uit de klas, die er ook was uitgestuurd. Hij vroeg of we Seth kende, vast omdat ze allemaal op elkaar leken. Ze hadden allemaal een getinte huid en zwart haar. En het bizarre was dat ze allemaal dezelfde tattoo hadden. Die van hem was verborgen onder zijn shirt, maar bij sommige kon je hem inderdaad zien. 'En of we die kennen' Lachte hij, waarna hij nog een slok nam 'Jij dan ook neem ik aan' Zijn ogen vormde spleetjes toen hij zijn blik op de jongen richte. Jake zijn hand verdween in zijn tas waar hij een broodje uit fiste, plots kwam er een geniaal idee in hem naarboven. Jake opende het folie op zijn brood, en mikte die in de prullebak. Waarna hij een hap na, dit was serieus niet te kanen. Jake haalde een stukje brood ervan af en mikte dat naar Rachel. Het stukje brood kwam tegen haar wang aan, hopelijk begreep ze zijn teken. En zou ze meedoen, waarna de rest hopelijk zou volgen. Jake trok nog een stukje van zijn broodje dit keer met boter en al, die gooide hij naar Kim. Het stukje brood kwam in der haar, en bleef erin kleven zodat het in haar haar bleef zitten. Jake lachte, waarna hij deed alsof er niks aan de hand was en onschuldig om zich heen begon te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimevr dec 16, 2011 8:24 pm

Jared keek met een blik van:Liefde, Liefde,liefde naar Paul. En hij kon al raden dat hij wou weten wat ze stuurde. “Wat? Ze is te laat, en ze vroeg of ik dat kon melden. Maar dat gaat moeilijk.” Zei hij op een normale manier. De jongen waar hij daarnet naar had geroepen was erbij komen staan. ‘Niet dat ik het van plan was om terug te gaan naar mevrouw zonnetje in huis.’ Paul keek hem aan. “Houden zo.” Zei hij op een normale manier. Opeens zag hij Rachel die naar hem zwaaide. “Jongens, hou mijn plek even bij. Ben zo meteen terug.” Hij stapte naar rachel en gaf haar een kus op de mond.”De mevrouw kan niet tegen grapjes.” Zei hij droog. . “Ik ga eens even kijken hoelang ik het vol houd in de klas.” Paul grijnsde waarna hij haar tegen hem aanduwde, en haar een kus gaf. “Ga maar, vooraleer je ook naar de directeur moet.” Zei hij rustig. Rachel ging naar de klas en Paul ging naar het groepje. Paul ging op zijn plaats zitten.Hij keek naar de deur toen hij geschreeuw hoorde. Niet veel later kwam Rachel om de hoek. Hij grijnsde. ’Dat waren hoog uit tien minuten.. Wat kan dat mens hard schreeuwen. Ik wist niet dat het mogelijk was.. Ik had alleen me boeken niet bij me en toen werd ze woest waarna ik vroeg of ze seks te kort had of vannacht geen seks had gehad..’ Paul had een grimas op zijn gezicht. “Het waren 5 minuten. En dat is mijn meisje.” Zei hij plagend. Rachel gaf iedereen een knuffel. Paul voelde opeens iets op zijn schoot. Rachel was op zijn schoot komen zitten, en ze keek zo met een onschuldige blik. Hij bracht zijn handen rond haar middel en keek Jared aan. “Wat?” Niet veel later kwam Jared zijn Lover, Kim. Deze nam een stoel en ging naast Jared zitten. Blijkbaar wou zij er niet over mee praten. Paul liet haar maar gewoon doen, het was niet aan hem om te vragen wat haar mankeerde. Hij keek weer naar de jongen. Die vroeg of ze Seth kende. De rest antwoorden erop, “Hij is een…..” Hij dacht even onopgemerkt na.”Een vriend van ons.” Zei hij. Nou ja, hij was niet zo’n goede vrienden met Seth. De rest van de roedel konden beter met hem overweg, maar Paul niet. Naja, het beterde met de tijd. Nu pas had Paul door dat Jake een Red bull had. Hij keek naar Rachel. “Wil jij mijn Cola Zero? Dan ga ik mij ook een Red bull halen.” Hij stond op en gaf een uitdagende duw tegen Jake. En stapte toen naar de drankautomaat. Hij nam de laatste Red bull. Een jonge die achter hem stond wou iets tegen hem zeggen. Maar Paul keek hem aan met een blik van: Heb ik iets aan van jou. De jongen deed alsof hij iets anders deed. Een paar meisjes kwamen naar hem toe en vroegen naar zijn nummer, het waren de meisjes uit hun klas. “Zoek het zelf maar uit.” Zei hij en stapte gewoon door. Hij ging weer op zijn plaats zitten en liet Rachel weer op zijn schoot zitten. Hij keek even naar Jared, maar net zag hij hoe de meisjes jaloers naar Rachel keken. Paul draaide met zijn ogen. Rachel was zijn ware, en niemand moest denken dat ze hen uit elkaar kregen, want dat ging sowieso nooit gebeuren. Hij gaf een kus in de hals van Rachel. En deed toen zijn blikje open. Hij hoorde de woorden van Jake. Hij keek naar Jared, en toen weer naar Jake. “Hebben wij geen biologie nu?” Hij keek weer naar de jongen. “Btw, hoe noem je?”Vroeg hij aan de jongen, die zijn eigen nog niet had voorgesteld. Hij keek weer even naar kim, en dan weer naar Jacob. Het was echt goed dat zijn beste maten in zijn klas zaten, dat was echt Chille. Sam moest het eens weten. “Ik denk dat Sam ons niet eens wou kennen als hij bij ons in de klas zat. “ Zei hij tegen de rest. Eigenlijk vooral tegen Rachel, Jared en Jacob. De rest kende hem toch niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimevr dec 16, 2011 10:37 pm

BENTE! MISSIE VOLBRACHT! salute

Toen Paul op haar kwam lopen voordat ze het lokaal was ingelopen en haar een kus had gegeven, kuste ze hem liefdevol terug. Het was een korte tedere kus die Rachel helemaal gek maakte voor enkele secondes. Ook had hij kort tegen zich aangedrukt. Toen Rachel uiteindelijk bij het groepje terug was na haar opmerkingen verbeterde Paul haar. ‘Het waren 5 minuten. En dat is mijn meisje.’ Rachel greens. Jared gaf natuurlijk ook weer een leuke opmerking terwijl Rachel haar tong plagend uitstak. ‘Hoe verzinnen jullie Black’s het toch altijd weer om de leraren uit hun dak te laten gaan.’ Rachel haalde haar schouders op. ’Geen idee, het zit gewoon in ons bloed hé Jake.’ Daarna kwam er een meisje met bruine haren bij hun groepje zitten en nam plaats naast Jared terwijl ze zichzelf nergens mee leek te bemoeien. Rachel wilde zich nergens mee bemoeien, zeker niet met Jared en Kim hun liefdes leven want ze wilde geen problemen krijgen. Niet met Jared en niet met Kim. Paul reageerde daarna op Jared terwijl Paul zijn handen om haar middel heen had geslagen. ‘Wat’ Sprak Paul terwijl Rachel der kort even niks meer van snapte. Toen Paul door had dat Jake een Red bull had sprong hij bijna omhoog en Rachel greens. ‘Wil jij mijn Cola Zero? Dan ga ik mij ook een Red Bull halen.’ Rachel pakte de cola aan en nam er een slok van terwijl ze op Paul zijn stoel ging zitten. ’Jake, wat heb jij dan weer gedaan om de les uitgestuurd te worden?’ Rachel greens terwijl ze naar Paul keek die bij de automaat stond. Een jongen achter hem leek hetzelfde idee te hebben maar had toch al snel een ander idee te hebben toen Paul hem een blik waardig gunde. Daarna liepen er meisjes op hem af terwijl ze iets tegen hem zeiden en Paul gewoon doorliep. Rachel stond op zodat Paul weer kon gaan zitten en Rachel weer plaats nam op zijn schoot. Rachel had haar blikje neergezet terwijl Paul haar een kus in zijn hals gaf. Plagend gaf Rachel hem een kus terug in zijn hals terwijl ze luisterde naar hem. ‘Hebben wij geen biologie nu?’ Rachel dacht kort na. ’Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk..’ Kort en vragend keek ze richting Jared die het meestal wel wist. ‘Ik denk dat Sam ons niet eens wou kennen als hij bij ons in de klas zat.’ Rachel kreeg een grimas op haar gezicht bij enkel en alleen het idee. ’Wat hebben wij een geluk dat hij hier niet op school zit. Haha, misschien zou hij zijn gedachtes wel veranderen over ons..’ Rachel greens terwijlze inademde. Toen Jake zijn brood pakte moest Rachel haar lag inhouden. Jake was echt lachwekkend als hij aan het eten was, de gezichten die hij soms trok.. Geweldig gewoon! Rustig nam ze nog een slok van haar cola terwijl ze tegen Paul aanleunde. Blikken voelde ze bijna branden in haar rug terwijl Jake weer een geweldig gezicht trok.. ’Jake, ik moet het gewoon zeggen. Je bent geweldig als je aan het eten bent!’ Rachel zag hoe Jake een stuk brood van zijn broodje afhaalde en het daarna naar haar toe gooide en het haar wang raakte. Snel draaide ze haar hoofd om richting Paul en duwde het tegen zijn borst aan. Rachel draaide zich daarna om terwijl er een ander geluid hoorbaar was. Jake had ook een stuk brood naar Kim gegooit maar dit keer met boter erin dat aan haar bruine haren bleef kleven. Rachel glimlachte terwijl ze Paul plagend een kus op zijn wang gaf. ’Als je schoon hier wilt weg komen’ Wijzend op zijn kleren. ’Zou ik maar dekking zoeken..’ Kort gaf ze hem een kus op zijn mond terwijl ze haar tas pakte en er een banaan uitpakte. Rachel at meestal groente en dat soort gezonde dingen. Rachel wilde niet dik worden namelijk en gewoon gezond blijven. In een snelle beweging gooide ze de banaan terwijl deze langs Jake vloog en op een andere tafel uit elkaar splaste. ’Oeps!’ Sprak Rachel terwijl de eerste klassers onder de banaan zaten. Daarna pakte Rachel maar de appel uit haar tas, het laatste dingetje van voedsel.. Jammer dit.. Rustig pakte ze de appel terwijl Jake blijkbaar zijn aandacht bij de banaan had. Rachel gooide hem en raakte dit keer Jake zijn hoofd, veel last zou hij toch niet hebben. ’Ha! Die was raak Jake! Die kreeg je terug!’ Rachel keek hem onschuldig aan terwijl ze haar armen onschuldig om Paul zijn nek heen sloeg en hem aan keek met een blik van ik-moest-hem-gewoon-terug-pakken. Toen Jared ook begon met gooien, gooide hij eerst op een paar modepoppen die jaloers naar Jared hadden gekeken en jaloers naar Rachel hadden gekeken. Rachel moest haar lach inhouden vooral toen Jared keihard ‘VOEDSELGEVECHT’ Begon te schreeuwen. ’Zullen we naar het lokaal vluchten voordat we schoon zullen moeten maken ?’ Iedereen begon ineens met voedsel te gooien. Van brood tot zelfs toetjes en zelfs drinken vloog onderhand door de lucht heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:31 am

Jared had een Cola gehaald terwijl hij weer ging zitten. Niet veel later kwam Kim aangelopen, ze gaf hem een knuffel maar leek niet echt blij te zijn. Ze keek de hele tijd maar op haar mobiel. Jared sloeg zijn arm om haar schouders heen en drukte haar tegen hem aan en gaf haar plagend een kus op haar wang. ’Niet zo sip Kimmie’ Paul reageerde daarna op zijn blik waardoor Jared zijn hoofd omdraaide om te luisteren. ‘Wat? Ze is te laat, en ze vroeg of ik dat kon melden. Maar dat gaat moeilijk.’ Jared greens. Daarna ging Paul naar Rachel toe en bleef Jared rustig zitten. Niet veel later had Rachel zich ook bij hun groepje gevoegd. Paul had nog een red bull gehaald terwijl er zoals gewoonlijk weer meiden naar hem toe kwamen. Soms was het wel irritant als ze naar je nummer vroegen, ze zich overal mee bemoeide, alles wilde weten van je.. Jared dacht kort na. Soms was het echt vervelend. Vooral als ze door bleven zeuren, Jared af ze niet eens hun zin. Luisterde niet, lachte het weg en ging dan zijn eigen gang gewoon. Alleen Kim intresseerde hem, zijn grote liefde. Jared glimlachte terwijl hij haar plagend nog een kus gaf. ‘Hebben wij geen biologie nu?’ Jared haalde zijn schouders op terwijl Paul weer verder sprak. ‘Ik denk dat Sam ons niet eens wou kennen als hij bij ons in de klas zat.’ Jared greens een keertje. ’Ik denk.. dat Sam woedend op ons zou zijn. Of hij zou zich kapot lachen..’ Jared greens terwijl Jake sprak. Jared keek naar hoe Jake zijn brood pakte en er een hap van nam. Een walgende blik was zichtbaar op zijn gezicht terwijl Jared moeite deed om zijn lach in te houden. ’Jep. Die kennen we.’ Beantwoorde Jared de vraag van de blonde jongen. Daarna gooide hij brood tegen het gezicht van Rachel. Daarna pakte hij nog een stukje brood met boter en al en gooide het naar kim. Het bleef in haar bruine haar kleven en Jared haalde het er snel uit. ’JAKE!’ Brulde Jared er meteen boven uit terwijl Rachel blijkbaar ook niet klaar met hem was. Jared luisterde naar Rachel haar woorden waarna er eerst een banaan totaal mis gooide, wat waarschijnlijk expres gebeurd was.. Gooide ze een appel raak tegen Jake. Jared begon ook maar met zijn brood te gooien. Eerst gooide hij zijn eerste broodje vol op Jake waarna hij keihard begon te schreeuwen. ’VOEDSELGEVECHT!’ Daarna stond hij snel op. Pakte Kim bij haar knieholtes met zijn ene arm en met de andere werd haar rug ondersteund terwijl Jared haar optilde alsof ze een veertje woog. Snel liep hij richting de kluisje en ontwijkte hier en daar vliegend voedsel terwijl ze er redelijk schoon vanaf kwamen. Afgezien dat Kim geraakt was door het broodje van Jake. Jared was daarbij nog helemaal schoon eigenlijk. Kort greens hij terwijl Jared een paar haren uit Kim haar gezicht haalde en haar een kus gaf op haar mond. ’We zijn nog redelijk schoon.. Ik ben benieuwd hoe Jake er straks uitziet..’ Jared kreeg snel al een beeld van hem onder alle soorten voedsel.. Bléh. Als snel keek hij Kim weer aan. ’Zullen we als we de drie horror uren achter de rug hebben, samen iets gaan doen schat?’ Jared gaf haar plagend nog een zoen terwijl hij inademde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimema dec 26, 2011 9:51 pm

Vincent wachtte rustige op antwoord van de groep jongens waar hij bij was gaan zitten. Met een grijns op zijn gezicht keek hij de jongens rustige aan. Vincent knikte bij de woorden die ze uitspraken en kon een brede grijns niet weglaten. Een woedende leraar was altijd wel leuk. Rustige liet Vincent zijn blik rond de kantine gaan. Terwijl hij nog steeds wachten op een antwoord. Hoewel hij wist haast wel zeker dat ze Seth kende. Een van de jongens knikte als bevestigen toen hij vroeg of ze Seth kende. Ze hadden allemaal de zelfde tatoeage wat geen toeval kan zijn. Vincent glimlachte een paar keer over de opmerkingen die ze maakte over de leraars. En een andere ging naar een meid die zwaaide. Waarschijnlijke zijn vriendin , Vincent keek haar even na. Ze zag er niet verkeerd uit. Waarna hij zijn blik snel weer op de andere richten. Toen er weer geschreeuw en een hoop herrie te horen was. Draaide Vincent zich rustige om. Het geschreeuw kwam uit het lokaal. Benieuwd wie er nou uitgezet werd wachtte hij rustige af. Vincent grinnikte om de opmerkingen die uit het lokaal klonken. Hij kon maar moeilijke zijn lach inhouden en snel kwam er dezelfde meid te voorschijn. Die zich ook bij het groepje vormde en ging ze op iemands schoot zitten. Vincent knikte even vriendelijke naar haar. ’Dat waren hoog uit tien minuten.. Wat kan dat mens hard schreeuwen. Ik wist niet dat het mogelijk was.. Ik had alleen me boeken niet bij me en toen werd ze woest waarna ik vroeg of ze seks te kort had of vannacht geen seks had gehad..’ zei ze toen ze zich bij de groep voegde Vincent grinnikte zachtjes. Maar een van de jongens verbeterde haar door te zeggen dat het 5 minuten waren geweest op een plagende toon. Waarna ze op zijn schoot ging zitten. Als snel kwam er nog een meid bij die een beetje apart ging zitten. Vincent keek haar even aan en knikte vriendelijke naar haar. maar zou haar verder wel met rust laten. Het zag er naar uit dat ze niet echt zin had om te praten. er werd trouwens al genoeg gezegd door de andere. Iemand vroeg wat voor les ze dalijke hadden en langzaam liep de kantine vol leerling die nou pauze hadden. Het interneerde Vincent eigenlijke weinig wat voor les ze dalijk hadden het liefst was hij gewoon ergens anders dan hier. Vincent knikte rustige toen iemand vroeg of hij Seth kende. ‘Ja, ik kwam hem laatste in de bossen tegen.’ Vincent keek de jongen even rustige aan die daarna met voedsel begon te gooien. ‘Vincent.’ Zei hij simpele toen er naar zijn naam gevraag werd waarna hij snel dekking zocht voor het rondvliegende eten. Hier en daar zag hij nog wat stukjes brood vliegen. Terwijl hij snel de kantine uitvluchten en richting zijn klusje ging. Hij was er nog schoon vanaf gekomen snel pakte hij zijn boeken voor de volgende les en ging richting het biologie lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimema dec 26, 2011 10:52 pm

Paul had al snel door dat Vincent naar Rachel keek. Hij kon haast zijn gedachten lezen. Hij vond haar een mooi meisje. Paul kon er niet tegen als iemand zo naar zijn meisje keek. Paul drukte Rachel dicht tegen hem aan en gaf haar een kus. Zo liet hij meestal aan iedereen zien dat het zijn meisje was, en de meeste wisten dat ze dan van Rachel moesten afblijven. Hij zei er niets op, omdat als hij verkeerd zat, een grootte blunder maakte. Rachel maakte een opmerking over Jake's eetgewoonte. Paul zag hoe Jake een stukje brood afbrak en naar Rachel gooide.Het plakte tegen de wang van Rachel. Ze draaide haar hoofd en nam het stukje brood van haar gezicht.Paul zijn ogen sperde wijd open. "Nee, Rachel..." Maar het was te laat. Rachel wreef het brood op zijn borstkast. Toen hij Jareds woorden hoorde Duwde Paul Rachel van zijn schoot en haaste zich naar de gang. En voog de saus van zijn bostkast af. Hij keek nog eens door het deur gat heel de kantine was met voedsel aan het gooien. Hi gaf een highfife aan Jared. "Heb je weer goed gedaan." Als de leerkrachten te weten kwamen wie dit hadden aangestoken, werden ze vast en zeker verbannen uit de school. Paul stapte naar zijn kluisje en nam zijn boeken van Biologie en economie de vakken die ze sevens zouden krijgen. Hij ging weer naar Rachel en gaf haar een knuffel waarbij hij zich groot maakte en zijn spieren opspande. Ook gaf hij haar een kus.Waarna hij haar hand vast pakte en naar het lokaal stapte. Jacob ging aan Pauls rechterkant zitten, Rachel aan Pauls linkerkant, Jared naast Rachel en Kim naast Jared. De les begon weer. Gelukkigwaren het nu andere leerkrachten. Deze keer liet Paul het over aan Jacob of aan Jared om op nieuw te beginnen.

Damn it Flut !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimema dec 26, 2011 11:59 pm

‘Ja, ik kwam hem laatste in de bossen tegen.’ Rachel trok even een wenkbrauw op terwijl ze de blik van de blonde oudere jongen op haar voelde branden. Technisch gezien was Rachel ouder dan achtienjaar, maar dat boeide het ook eigenlijk.. Niet veel als je het aan haar vroeg, leeftijd maakte niks uit aangezien Paul en Rachel niet veel verschilde kwa leeftijd. Rachel keek kort op toen de jongen weer sprak. ‘Vincent.’ Rachel knikte kort terwijl ze haar blik op Paul gericht had. Paul drukte haar tegen zich aan waarna hij haar een kus gaf. Rachel glimlachte terwijl ze hem plagend een kus terug gaf. Alleen kon hij er niks aan doen toen Rachel hem ook onder smeurde met voedsel. Jared was hem al gesmeerd met Kim in zijn armen. Toen Paul haar van zijn schoot afduwde bleef Rachel kort zitten en keek ze om van, hé. Rachel bleef op haar gemakje zitten terwijl ze naar het resultaat keek wat Jake en zij voor elkaar hadden gekregen zonder veel moeite ervoor te doen. Prachtig was het school leven. Uiteindelijk stond ze op terwijl niks haar had geraakt, gelukkig. Rachel liep snel naar haar kluis toe terwijl de boeken voor Biologie en Economie gepakt werden, het waren betere vakken dan hiervoor. Paul kwam op haar afgelopen terwijl hij haar een knuffel gaf, Rachel voelde hoe Paul zich groot maakte en zijn spieren ontspande terwijl Rachel haar armen om zijn nek geslagen had. Rachel gaf hem ook een kus waarna hij haar hand vast pakte en ze het lokaal in stapte. Jake ging aan Paul zijn rechterzijde zitten en Rachel aan Paul zijn linkerzijde met Jared naast zich. Het was een groot voordeel dat ze een nieuwe leraar hadden voor dit lesuur, anders was het echt een goas geworden. Rachel gooide haar boeken op tafel terwijl de man haar aankeek met een blik van hm.. Rachel haalde onverschillig haar schouders op en zuchtte zacht. ‘Is er iets mevrouw Black? Ik heb namelijk gehoord dat iedereen die de les uitgestuurd word, de hele kantine mag schoonmaken. Dus haal maar geen rare dingen in jullie hoofd.’ Rachel knikte alleen maar terwijl de jongen die zich Vincent noemde voor haar was gaan zitten en een paar keer achterom leek te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitimewo jan 04, 2012 9:28 pm

De jongen met het blonde haar noemde zichzelf dus Vincent, had Jared nog opgevangen. Paul was hem op de voet na de gangen gevolgd terwijl Kim verdwenen was, waarschijnlijk was ze naar huis gegaan omdat ze zich eerder al niet zo heel goed had gevoeld. Paul gaf Jared een high five. ‘Heb je weer goed gedaan.’ Jared kreeg een grimas op zijn gezicht. ’Ik had niet verwacht dat iedereen zo snel zou mee doen, het kwam eigenlijk door je vriendin, wat kan die goed gooien!’ Sprak Jared spottend terwijl Rachel hem een klap verkocht op zijn bovenarm. Jared duwde haar plagend terwijl hij lachte en het lokaal in liep. Jared ging naast Rachel zitten aan een tafel aangezien de bankjes twee om twee zaten, Jared vond het ergens niet erg. Rachel was een toffe meid en zijn nicht.. De leraar was volgend hem ookal behoorlijk chaggo, diep ademde Jared in terwijl de leraar meteen tegen Rachel begon. ‘Is er iets mevrouw Black? Ik heb namelijk gehoord dat iedereen die de les uitgestuurd word, de hele kantine mag schoonmaken. Dus haal maar geen rare dingen in jullie hoofd.’ Jared moest z’n lach inhouden terwijl de blonde gozer voor hun was komen zitten en afentoe achter om leek te kijken. Jared sloeg plagend zijn arm om Rachel haar schouders heen terwijl hij kort naar Paul keek, een blik in zijn ogen zij al genoeg. ‘Vind je niet erg toch’ was er af te lezen in zijn ogen. Het was best grappig dat de drie familie waren terwijl Jared toch een ander deel familie was, heel ingewikkeld allemaal. De leraar kwam voor hun staan terwijl Jared zijn arm van Rachel haar schouders haalde en naar hem keek. ‘Wat heeft dit te betekenen?’ Jared keek hem kort aan. ’Niks hoor, mag je geen vrienden zijn in de klas?’ Jared keek hem een beetje norrig aan terwijl hij Kim naast zich miste eigenlijk.. ‘Brutaaltje! Gaan jullie dan maar gezellig de kantine schoon maken, stelletje brutale snotapen!’ Jared pakte zijn boeken en die van Rachel terwijl hij opstond. [i]’Tuurlijk uwe hoogheid, moeten we ook nog een lunch bereiden?’ Jared liep rustig richting de deur terwijl de leraar begon te schreeuwen. ‘Verdwijn! Beide!’ Jared grinnikte terwijl hij de deur opende en Rachel nog het één en ander zij. ’Vaarwel jongens.’ Sprak Jared de klas toe met een kleine buiging terwijl de deur achter hun dicht gesmeten werd. ’Zo, wat zullen we gaan doen? Spijbelen? Klifduiken? De Kantine schoonmaken? Naar huis gaan? Zeg het maar.’ Sprak Jared rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pfff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pfff   Pfff Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pfff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: School-
Ga naar: