Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm so happy to see you again

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimewo dec 14, 2011 3:41 pm

Het zwartharige meisje was op weg naar de meadow, al noemde zij het gewoon mega groot grasveld met heerlijk groen gras. Ze noemde het altijd zo. Alles dat groen was zonder bomen noemde ze een grasveld. Duh. Ze had iets warmere kleren aangetrokken met een capuchon over haar mooie fijne haren. Ze was vertrokken in de ochtend en dan was het redelijk fris en mistig. Ze had afgesproken met die speciale iemand, Sairon. Ze vond de jongen echt super leuk en stiekem had ze het gevoel dat het wederzijds was. Ach, dat kon ze nu alleen maar hopen. Het meisje veegde een lok zwart haar uit haar gezicht en duwde het achter haar oor. Ze verliet het bos en kwam terecht in het eindeloze grasveld. Nu ze van de vampieren en wolven had gehoord, leek ze echt in sprookjes te geloven dus noemde ze dit eindeloos. Ze vond er niet zo snel een einde aan. Je kon uren doorlopen en dan zou je pas verder in het oosten terechtkomen. Ze zuchtte eens diep en zette haar op een grote steen die ze had opgemerkt. Ze zette haar capuchon af en liet haar haren meegaan met de zachte bries. Ze sloot even haar ogen en voelde dat de zon erdoor kwam. De wolken werden witter dan daarnet en de zon kwam tevoorschijn. Ze glimlachte even en hoorde voetstappen. Ze keek op en herkende de blonde jongen meteen. Ze stond op en liep voorzichtig en rustig op hem af. "Heey. Ik ben zo blij om je te zien. Dankje om te komen." Haar stem leek zacht te echoën terwijl ze tegen hem sprak. Het was nog steeds die zachte en vriendelijke stem.

Sairon
Terug naar boven Ga naar beneden
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimezo dec 18, 2011 11:05 am

Op topsnelheid rende hij door de bossen. Spring, duik glijd en weer rennen! Het was als een puppy die na een lange tijd weer eens buiten mocht. Hij barstte van de energie, het stroomde gewoon door zijn aderen. Zijn kleren moesten het maar accepteren. Ze waren inmiddels al helemaal vies. Je zit in mijn hoofd.. in de ochtend.. Je zit in mijn hoofd.. In de middag.. Je zit in mijn hoofd.. in de avond.. Ik kan niet wachten dus schatje wordt van mij.. Het liedje bleef door zijn hoofd gaan. Normaal in het dagelijkse leven had hij al veel energie, maar sinds hij haar had ontmoet was het nog duizend keer erger geworden. Hij had het gevoel dat hij de hele wereld wel aankon. Eenmaal op het grasveld transformeerde hij naar zijn wolvengedaante. Na een paar sprongen transformeerde hij weer terug. Dit herhaalde hij een paar keer zonder te stoppen met rennen om er zeker van te zijn dat het wanneer van belang was niet lukte. Alles oefende hij, trainde hij. Hij wilde zekerheid dat hij niet zomaar uitgeschakeld kon worden. Hij oefende nog een paar keer waarna hij in zijn mensengedaante bleef. Hij had een geur opgemerkt. Zijn petje bedekte zijn ogen en de capuchon zorgde ervoor dat je hem niet zomaar herkende. Dat deed hij expres. Niemand mocht het te weten komen. Hij herkende de geur en een warm gevoel borrelde op vanuit zijn binnenste. Geweldig vond hij he gewoon. Hij liep in haar richting. Toen ze omkeek en hem herkende grijnsde hij. Hij had het niet verwacht. Hij sloot zijn armen om haar heen toen ze voor hem stond. 'Hee, ben ook blij om jou te zien' Zei hij en drukte zachtjes een kus op haar voorhoofd.

[sorry voor extreem laat antwoord :O ben tijdje niet op dit karakter geweest :$]
Terug naar boven Ga naar beneden
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimezo dec 18, 2011 11:18 am

Haar bruine ogen gleden over de prachtige gespierde jongen die voor haar neus stond. Een verliefde glimlach sierde de bleke lippen. Ze voelde het kusje op haar voorhoofd en de armen om haar heen. Ook hij was blij haar weer te zien. Ze drukte haar helemaal tegen zijn heerlijk warme lijf. Ze genoot er van. Het was hemels. Ze zuchtte even en keek in zijn ogen. "Ik heb je vreselijk gemist, weet je dat?" Ze keek hem aan en glimlachte zachtjes. Ze pakte zijn handen vast die rond haar middel zaten. Ze wist opnieuw niet wat ze moest zeggen. Ze had een brief gekregen en daar was ze enorm ongerust over. Ze wilde het zometeen tegen hem zeggen, als ze het durfde. Ze slikte even en keek hem aan. "Ik moet je wat laten zien, maar eerst dit.." Voorzichtig kwam ze dichterbij en het meisje drukte haar lippen tegen de zijne. Ze kon het niet laten. Ze had hem veel te lang gemist en ze hadden nog nooit gekust. Dit was het moment voor haar. Ze sloot haar ogen en streelde over zijn wang.

Sorry flut :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimezo dec 18, 2011 11:29 am

Ergens schaamde hij zich een beetje voor de extreem vieze kleren die hij aanhad. Een uurtje geleden waren ze nog mooi schoon geweest. Maar nu was het zoeken naar een zwart plekje stof in plaats van modder. Zijn donkere ogen waren op die van haar gericht terwijl zijn gezicht vrolijk stond. Vrolijk omdat hij weer bij haar kon zijn. Dat hij haar weer gevonden had. En bovenal.. Dat haar niets was overkomen waardoor ze hier nu niet meer kon staan. Toen haar beeldschone mond begon te spreken, luisterde hij naar de woorden. Hij glimlachte. 'Ik jou ook' Zei hij liefdevol. Als je meer kon zien dan een gemiddeld mens, kon je onderhand gewoon een roze wolk om hem heen zien. Zo verliefd en in de wolken was hij. Hij genoot van haar aanwezigheid. Toen ze weer begon te spreken luisterde hij. Verbaast keek hij haar aan maar was het al snel vergeten toen ze dichterbij kwam. Hij klemde zijn kaken gespannen tegen elkaar, maar bij de eerste aanraking van haar fluweel zachte lippen was hij de spanning verloren. Zijn handen streelde haar zachtjes terwijl hij nog niet stopte met zoenen. Wie weet wanneer ze het weer konden doen? Dit was de kans..
Terug naar boven Ga naar beneden
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimezo dec 18, 2011 11:37 am

Haar lippen drukte ze voorzichtig op de zijne. Ze ging dicht tegen hem aanstaan en sloot haar ogen. Ze voelde haar geweldig. Ze stopte na een lange minuut voorzichtig en merkte zelf niet op hoe hard ze nu aan het blozen was. Ze grinnikte verlegen en streelde over zijn rug nu. Ze had haar arm rondom hem en haalde diep adem. Ze keek hem aan en haalde een brief uit haar zak. "Lees maar.." Haar stem leek licht gebroken en gekwetst. Ze zette voorzichtig een stap achteruit en liet hem de brief lezen.
Mijn liefste dochter,
Moordenaar van je moeder,
Ik ben teruggekeerd om wraak te nemen.
Ik ben niet vergeten wat je je moeder hebt aangedaan.
Nu zal ik het jou aandoen.
Ik zal je vinden.


Calista zweeg terwijl ze voor haar uitstaarde. Ze wist niet hoe hij erop zou reageren. Ze slikte en toen ze zag dat hij het had gelezen. Ze ging naar hem toe en klemde haar rondom hem. "Mijn moeder zat aan drugs en aan de drank. Ik deed niets en hij steekt alles op me. Ik ben zo bang."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimezo dec 18, 2011 11:49 am

Hij genoot er gewoon van. Het was de eerste keer dat hij met gevoel kuste. Vroeger op school had hij nog wel eens een vriendinnetje, maar hij hield er niet van. Het was gewoon voor de status. Hij was meer een van het populaire groepje. Een meisje was vereerd wanneer ze bij hen mochten staan. Maar hij had ook nooit het gevoel gehad dat ze specifiek hém leuk vonden maar gewoon de aandacht. Dit zorgde er ook voor dat hij al die tijd niet in echte liefde had geloofd. Hij had het nooit kunnen voelen omdat hij het niet kreeg. Maar het meisje voor hem gaf hem dat gevoel waar hij al die tijd naar verlangde. Hij wilde weten hoe het voelde. En nu hij het voelde.. Wist hij zeker dat hij het niet kwijt wilde. Toen ze stopte zag hij haar blik die na een tijdje veranderde naar een zielige blik. Licht verward keek hij naar het briefje wat hij in zijn hand kreeg en las het. Met een serieus en enigszins ernstig gezicht keek hij weer op. Hoe durfde die man dit überhaupt in zijn hoofd te halen? Een vinger aan zijn meisje en die man zou willen dat hij niet geboren was. Hij voelde haar armen rondom zich en legde zijn armen ook om haar heen, met het briefje nog in zijn hand. Toen ze verder praatte slikte hij. 'Ik zal alles doen om je te beschermen..' Zei hij zachtjes. Hij wilde haar niet verliezen. Hij wilde voor altijd haar aan zijn zijde. Haar armen om hem heen.. Niemand mocht het kapot maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimewo dec 28, 2011 9:01 am

Ze zuchtte diep en drukte haar tegen hem aan. Angst die door haar heen ging vervaagde licht doordat ze hem tegen haar voelde. De warmte. De liefde. Ze kneep haar ogen dicht en hoorde wat hij fluisterde. Ze wist goed genoeg dat hij het meende. Ze liet hem voorzichtig los en hoorde plots een bekende stem. "En ik ben het nog steeds van plan ook al heb je een beschermer." Geschrokken door de bekendheid in de stem draaide ze haar om. Ze schrok toen ze de persoon zag die voor hun stond en zojuist de woorden uitgesproken had. Een grote gespierde man stond voor Sairon met een geweer in zijn hand. Hij grijnsde vals en richtte deze op Sairon. Calista ging bang achter hem staan en zodra er een gevecht kwam, werd ze meegesleurd. Er kwam een hand voor haar mond en ongezien namen twee jongens haar mee. Duidelijk vampieren. De vader hield zich helemaal op Sairon en wist dat hijzelf het niet zou overleven. Daarom had hij de vampiers ingeschakeld om nog wraak in zijn plaats te kunnen nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitimewo dec 28, 2011 10:42 am

De rust, de pure liefde. Heerlijk. Hij genoot van haar. Zijn ogen vielen zachtjes dicht toen ze zich tegen hem aandrukte. Dit moment mocht voor altijd duren. Hij zou de tijd op pauze willen zetten en continu willen blijven afspelen. De shock ging door hem heen toen hij een stem hoorde. Bijna als reflex ging hij voor Calista staan. Zijn blik fel, moordwillig. Hij keek naar de loop. Serieus? Dacht hij bijna bespottelijk. Het was gewoon een hagel geweer. Met al die kleine kogeltjes zou hij wel gewond kunnen raken maar dood zou die gast hem er nooit mee krijgen. Aangezien hij wel zeker wist dat hij deze man dood zou krijgen kon hij transformeren en zou zijn geheim veilig blijven. Dan zou hij zijn zusje niet in gevaar brengen. In een fractie van een seconde stond er in plaats van een jongen een grote wolf. Beter reageerde hij nu snel aangezien die man vast en zeker niet bang was om te schieten. Hij draaide zijn kop om naar Calista. Maar ze was weg.. Aan de trillingen in de grond te voelen waren ze al veelte ver weg om ze nog in te halen. Diep geschrokken werd zijn aandacht opgeëist. De man had geschoten. En nog raak ook. Het bloed drupte naar beneden. Dat was nou weer het nadeel van hagel. Het vermoordde je niet maar richtte veel schade en pijn aan. Oké, nu was die man echt veelte ver gegaan. In een snelle beweging sprong hij hem omver en rukte het geweer uit zijn handen. Hij gooide het weg maar bedacht zich. Hij transformeerde naar mens en pakte het geweer weer op. Hij schoot vele malen, totdat de kogels op waren. De laatste waren door de luchtpijp gegaan. Hij zou verdrinken in zijn eigen bloed. De man schreeuwde het uit. Smeekte om genade. Maar verwachtte hij echt dat hij die zou krijgen als hij zijn meisje in gevaar had gebracht? Hij transformeerde en rende aan in de richting waar Calista heen was gebracht. Elke sprong deed pijn maar werd genegeerd. Hij zou doodgaan voor haar als het moest. Hij stopte opeens. Hij wist donders goed dat hij dit niet alleen kon. Een harde, schelle wolven huil liet hij echoën door het gebied, een huil met een boodschap. Iedereen die bereid was haar te helpen, moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm so happy to see you again  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm so happy to see you again    I'm so happy to see you again  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm so happy to see you again
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you happy now?
» Happy B-DAY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Meadow-
Ga naar: