Twilight

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Drop the world.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jacob
Moderator

Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.
Soort: Weerwolf

BerichtOnderwerp: Drop the world.   zo dec 25, 2011 7:58 pm

Zand stoof op eb bosjes waaide mee toen Jake en Paul voorbij stoven, doelloos en roekeloos. Paul lag voor maar al snel beende Jake hem bij en gingen ze beiden even hard. Jake beukte met zijn schouder tegen die van Paul aan, 'Kan je niet sneller? Je lijkt wel een schoothondje' Jake grijnsde, waarna hij kracht zetten in zijn achterbenen waarna hij Paul achter zich liet. Paul was van de groep zijn beste vriend, ze gingen vroeger veel meer met elkaar om en brachten veel tijd door samen, waar ze spijtig genoeg nu geen tijd meer voor hadden. Nu eigenlijk ook niet, ze moesten wacht lopen. Toevallig waren ze elkaar tegen gekomen, en beide konden het gewoon niet laten te lopen kloten met elkaar. Als je Jake en Paul in bij elkaar zetten was het alleen maar lachen en dingen doen die niet mochten. Maar daar hadden ze beide maling aan. Paul naderde Jake van achter, Jake ging nog sneller. Haast zo snel dat hij niet sneller kon, ook voor hem was er een limit aan snelheid. Snel zijn liet hij wel aan Leah over, de samen met Rachel enige vrouwelijke wolf. In de verte hoorde hij het geruis van water, blijkbaar naderde ze de rivier. Na nog zo'n paar kilometer te hebben gerend, ging Jake vol op de rem en stopte hij aan de rand van het bos. Als je naar beneden keek zag je het stromende kolkende water, en aan de overkant was ander gebied, gebied dat niet aan hun was om te beschermen. Stenen brokkelde naar beneden toen Jake aan de rand tot stilstand kwam, evenals Paul. 'Het mocht even duren...' Grapte hij waarna hij weer met zijn schouders tegen Paul aan beukte. Gelukkig voor Paul was hij een harde, iemand met een hoge pijngrens, iets wat wel moest als je een vriend was van Jake. Want je kon klappen en beuken verwachten, dat deed hij niet bij iedereen maar wel bij Paul want bij hem kon hij flikken. Evenals Paul bij hem, die beukte en roste hem net zo hard af. 'Als Sam ons zo eens zag.... Dan zou hij ons echt wat aandoen!' Jake keek kort naar beneden, en vervolgens naar de overkant. 'Maar hij hoeft ons zo niet te zien' Jake grijnsde, en draaide zich om waarna hij lopend de bossen weer in verdween. 'Wat dacht je ervan om te jagen' Als Jake het over jagen had dan had hij het over opjagen van wild, niet letterlijk doodbijten en alles wat daar bij hoorde. Soms... Als de beheersing te klein was. Maar dan at hij niet. En dat wist Paul ook.

-Paul.

Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c

BerichtOnderwerp: Re: Drop the world.   zo dec 25, 2011 8:47 pm

De grond beefde hard toen Paul en Jacob voorbij kwamen. Stof werd door de krachtige passen de lucht ingeworpen. "Kom op, mijn bomma kan sneller,pup." Grapte hij. Waarna hij harder begon te rennen. Al snel haalde Jake hem in en beukte tegen hem op. Even verloor hij zijn snelheid.'Kan je niet sneller? Je lijkt wel een schoothondje' Paul grinnikte en nam zijn snelheid terug. Hij kon bewijze van spreken zijn poten niet meer volgen. "Kan je het niet halen, dat je me duwt. Laf van je. Had meer van je verwacht, Prutser ." Grapte hij. Ja, dit was leven. Sam had beter moeten weten om Paul en Jake niet op hetzelfde tijdstip te laten wachtlopen. Hij had moeten weten dat die 2 elkaar opzochten, en fun maakte. Die 2 zouden altijd rotzooien, en als je het hen verbood dan deden ze nog ergere dingen samen. Dat waren nu eenmaal Paul en Jake. Snel ruzie hadden deze 2 niet met elkaar, wat zou je willen met 2 Gangsters als deze. Net zoals Jake hoorde Paul water tegen de wand kletteren. Jake kon goed afremmen, integendeel dan Paul die te laat remde en naar beneden viel. Gelukkig was de afgrond totaal niet diep, en de rivier aan deze kant niet zo sterk. Paul stapte uit het water, zijn staart en zijn poten waren nat. Paul ging naast Jake staan en zwiepte met zijn staart, zodat ook Jake nat werd. Jake beukte tegen Paul op en Paul stompte op zijn harste tegen Jake. Jake had geluk dat Paul hem niet in het water had geduwt. 'Als Sam ons zo eens zag.... Dan zou hij ons echt wat aandoen!' Paul grinnikte. " Dan mag je hopen dat je sneller bent als daarstraks, en met zo'n slakke tempo als jij hebt ga je niet ver geraken." Paul en Jake waren veel van elkaar gewent. Ook vroeger toen ze kleiner waren, haalde ze kattenkwaad met elkaar uit. Maar ze hadden er altijd fun bij, terwijl je als je dat bij anderen deed die erg kwaad werden. 'Maar hij hoeft ons zo niet te zien' Paul schudde zich uit. "Nee, laat het maar uit." Zei hij grijnzend. "Ik zie het al voor me. Wij lopen en nog grapjes bij maken. Terwijl hij vloekent achter ons zit. Zou wel de Max zijn." Zei hij waarna hij nog een kleine duw gaf. Toen Jake zich omdraaide en de bossen in liep volgde Paul hem op de voet. 'Wat dacht je ervan om te jagen' Paul grijnsde. Hij nam een voorsprong. "Waar wacht je dan nog op, Pup?" Hij hielt wan wild op te jagen, alsof ze rennen voor hun leven terwijl ze niet eens aanvallen. Af en toe eens een happen en schrik aan jagen. Hen tegen de grond werken, om hen daarna zodanig weer op te jagen dat ze overhaast op staan en over hun eigen benen struikelen. Als ze er uiteindelijk 1 openscheuren, deden ze meestal trek spelletjes met de dieren. Dominantie spelletjes deden ze ook. Elkaar speels weg jagen van het eten en doen alsof de 1ne niet van het dier mag eten. Ze vonden altijd wel iets leuks uit. Eigenlijk hielden ze zich bezig met dingen waar anderen zich niet eens mee bezig hielden. Paul had zijn pas vertraagt en werkte zijn lichaam tegen de grond. Een hert zat te grazen. Dit was hun kans. Paul en Jake sprongen op en de hert wou nog met zijn gewei slagen, maar toch nam hij de beslissing te gaan lopen. Jake liep aan 1 zeide van het dier en Paul aan de andere kant. Best erg om dieren zo op te fokken voor niets, maar ook best grappig om te zien hoe de dieren telkens proberen te ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jacob
Moderator

Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.

BerichtOnderwerp: Re: Drop the world.   ma dec 26, 2011 12:10 pm

De kick, de adrealine. De basis dingen van het jagen waar hij het meest van hielt, evenals Paul wist hij. Met niemand van de vrienden groep praatte hij over het wolf zijn, en de dingen die erbij kwamen kijken als ze in hun mensenvorm waren. Enkel met Paul, daarbij voelde het niet raar om erover te praten. Jake keek Paul sarcastisch aan, 'Kan je niet beter verzinnen Paulie? Had ik niet van je verwacht hoor' Zijn serieuse blik vervormde in een grijns, 'Kijk maar uit straks beuk ik je nog een keer!' Jake trok zijn lip op waarbij zijn vlijmscherpe tanden zichtbaar werden. 'Moeilijk he, remmen?!' Riep hij naar beneden toen Paul naar beneden lazerde. Hij grijnsde breed toen Paul zich weer een weg naar boven waagde, 'Mij sloom noemen terwijl je toch nog aardig moeite moest doen om me bij te houden' Jake schudde met zjin kop, waarbij het haar rond zijn kop mee ging. 'Ik denk eerder dat Sam ons levend zal villen!' Gooide hij over de opmerking van Paul heen, Jake kende Sam. Hij zou woest zijn, maar hun iets aandoen, nee. Sam was een goede leider, eigenlijk lag dat werk aan hem. Hij zou de leider moeten zijn, volgens de legendes dan. Maar Jake wou geen leider zijn, dus liet hij het aan Sam over. 'Ik wachte op jou, sukkel!' Paul sjeeste voorbij, Jake twijfelde geen seconden en schoot achter Paul aan. 'Kan je niet beter?' Hij kwam naast Paul te rennen, waarbij hij in zijn oor beet, en hem vervolgens inhaalde 'Neem je je woorden terug?' Kort concentreerde Jake zich op zijn reuk vermogen, een aangename geur trok zijn aandacht. Jake renden nog sneller, totdat hij plots tot stilstand kwam. Voor hem lag een openveld, maar dat was niet bijzonder. Het gene waarvoor hij stopte was het hert, een groot mannetje hert. 'Ik denk dat we ons slachtoffer hebben gevonden' Jake grijnsde breed, waarna hij naarvoren schoot. Hij was te groot op de sluipen, dan zou het hert hem allang al hebben gezien. En aangezien ze beide vele malen sneller waren denk welk dier dan ook, maar Jake en Paul deden het nu niet om snelheid. Enkel om de fun, want als ze vollop zouden rennen was de pret zo voorbij. Het hert schrok zich wild, en begon te rennen voor zijn leven. 'Ren hertje ren!' Jake bleef op een vrij normaal tempo rennen, anders hadden ze het hert zo te pakken. Hij hapte een paar keer waarbij zijn kaken tegen elkaar aan sloegen, het hert zijn hart ging tekeer. Dit was geweldig, af en toe hapte hij naar Paul als teken van dominantie enkel voor spel.

Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c

BerichtOnderwerp: Re: Drop the world.   ma dec 26, 2011 1:05 pm

'Kan je niet beter verzinnen Paulie? Had ik niet van je verwacht hoor' Paul probeerde meer snelheid te verzamelen. En greep met zijn tanden naar Jake's heup, om hem vervolgens een beetje naar achteren te trekken. Bij hun spelletjes waren er geen regels; alles mocht. De andere moest zich maar beschemen. "Wat zei je,Jake?" Zei Paul een beetje vals. 'Kijk maar uit straks beuk ik je nog een keer!' Paul grinnikte. Hij hielt er echt van om zo te sollen met elkaar. "Dan moet je me eerst terug kunnen inhalen, slome." Jake had hem bijna weer ingehaald en net zag Paul zijn vlijmscherpe tanden. "Kijk maar uit. Straks heb je geen tanden meer." Zei hij op een Serieuse toon, maar een lach kon hij niet onderdrukken. Toen Paul naar beneden sukkelde hoorde hij nog een opmerking van Jake. 'Moeilijk he, remmen?!' Toen Paul in het water terecht was gekomen riep hij iets terug; "Voor de keer dat jij het niet bent,Hea." Toen Paul uiteindelijk weer boven stond en hij zijn commentaar had gegeven antwoorde Jake er iets op. 'Ik denk eerder dat Sam ons levend zal villen!' Paul keek Jake aan. "Alsof hij dat kan. De 2 beste leden van zijn roedel? Kom op zeg." Zei Paul droog maar kon daarna een grijns niet onderdrukken . Hij zei het nu maar voor de grap. Want Paul bewees zijn eigen liever, dan te zeggen dat hij en Jake de beste waren. Nee, Sam was een goede leider. En eigenlijk vond hij het best zo. Hij wou liever niet dat Jake de leider werd, dan was hij zijn maatje kwijt. Ze konden dan wel nog Stoeien, maar niet zoals nu. Al hoewel hij Jake niet Serieus kon inbeelden. Jake die niet kon plagen en Pesten? Die geen Kattenkwaad kon uithalen? Dat kon hij toch niet aan. "Op mij hoef je niet te wachten, Seut." Riep hij over zijn schouder. Hij wist dat Jake iets sneller was dan Paul, maar dat gaf Paul niet toe, en dat was juist het grappige eraan. Paul was niet echt gebouwt op snelheid, meer op kracht. Wat zijn element wel was. Vechttechnieken en kracht waren zijn sterkste punten. Hij hoorde Jake dichter komen en voelde een beet in zijn oor. En vertraagde automatisch zijn tempo waarna hij zijn hoofd even schudde. "Slecht Karakter!" Riep hij naar Jake toe. 'Neem je je woorden terug?' Hij versnelde zijn Tempo weer en beet naar een poot van Jake, die nu toch zijn best had moeten doen niet te struikelen. "Dat is mijn antwoord, prutser." Nu versnelde hij zijn pas tot het hoogste, naja het hoogste tot hij zijn 2de adem kreeg dan kon hij nog sneller. Paul vertraagde net als Jacob. "Uhuh. Eens zien hoe snel een hert tegen de grons ligt door een hartaanval?" Hij nam samen met Jake een gewoon tempo aan. En het hertje begon op zijn hardste te rennen. Hier was wel een spelregel. Je mocht niet op je snelste gaan, en moest een tempo aanhouden die een gewone wolf ook kon aanhouden. Af en toe hapte ze naar de benen. Het hertje begon naar de wolven te bokken. Gewoon hilarisch. "Ren voor je leven, b*tch.Toen Jake naar Paul hapte, legde Paul zijn oren in zijn nek en hielt zijn tempo bij waarna hij beet in de bil van Jake, zijn tempo versnelde en hem een stoemp gaf. "Niet over je eigen poten vallen hea, Jacky"Daarna moesten ze beiden hun tempo versnellen om ze anders het hertje kwijt speelde. Gegrom was te horen en de hert begon nog sneller te rennen. Maar door die poging struikelde het. "Hij heeft het maxiumum 6 minuten vol gehouden." Paul sprong naar het dier en beet naar de bil, hij beet niet door hoe een echte wolf zou doen. Maar wel hard genoeg dat het pijn had. De hert stond op en begon weer te lopen. Hij duwde nog eens tegen Jake in de hoop dat Paul voorsprong had. Het zou niet lang duren voor het hertje op de grond lag met een hartaanval. Dan konden hun echte spelletjes beginnen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drop the world.   

Drop the world.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Reservaat-
Ga naar: