Twilight

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De Heer, Eddie

Go down 
AuteurBericht
Rachel
VIP

Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

BerichtOnderwerp: De Heer, Eddie   di dec 27, 2011 10:37 pm

Rachel schudde haar kop een keer wild heen en weer, haar tanden waren zichtbaar terwijl de geur van een hert haar gedachtes gek maakte. Rachel had wel trek in een heerlijk avond maal, aangezien ze in de middag niet veel gegeten had. Een sappig hert kon toch geen kwaad als je het haar vroeg. Rachel volgde de geur terwijl het laatste gedeelte sluipend afgelegd werd. Haar jaaginstincten namen het voor de rest van haar over terwijl ze het grootste hert van de kudde ving. Snel beet ze de nek van het dier door zodat het geen onnodige pijn zou lijden terwijl het vlees zonder enige moeite van de romp werd afgetrokken en verslonden werd door haar. Nadat het grootste deel van het vlees op was, maakte ze haar snuit redelijk schoon door het twee keer langs het gras te halen. Straks moest ze ook nog door de rivier heen, dus zou het wel schoon spoelen. Rachel begon meteen te rennen, ze wilde een aardig woordje spreken met die Edward. Rachel had van Jake begrepen dat Bella wilde veranderen in zo’n bloedzuiger, en ze had dé Eddie nog nooit in eigen persoonlijkheid ontmoet. Rachel verruimde haar passen terwijl ze bij de rivier aankwam en een grote sprong maakte waardoor het een stuk zwemmen zou schelen. Haar vacht werd meteen schoon gespoeld terwijl al het bloed verdwenen was, wat er nog gezeten had. ’Bloedzuiger.. Ik bedoel Edward.. Te voet, ik wil je spreken. Ik hoop dat je me kan horen, ookal voel ik me momenteel heel erg dom zo.’ Rachel hoopte dat hij het kon horen, hij kon gedachten lezen ofzo, hopelijk kon hij snel begrijpen dat ze de oudere zus van Jake was. ’Ik wil niet vechten, ik wil alleen praten met je.’ Rachel stopte op enkele meters van het huis vandaan en hief haar neus op. De stank was extreem voor enkele secondes tot ze hem simpel weg niet meer rook. Zo handig de gave om het uit te kunnen zetten. Heerlijk, Rachel glimlachte in zichzelf terwijl ze adem haalde en wachtend keek richting het huis. Oké ze had het verdrag geschonden, maar ze was hiet niet om te vechten alleen op te praten dus geschonden was het verdrag niet.

&& Almachtige Eddie =)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Edward
Administrator

Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   wo dec 28, 2011 4:45 pm

Edward' vingers gleden soepel over de witte en zwarte toetsen van de piano, het weergalmende geluid van de muziek was ook door heel het huis te horen. Hij had toch niks te doen dus.. Misschien moest hij zo maar eens Bella bezoeken. Ofzo. Edward snoof, kreeg een stínkende lucht door zijn neusgaten en stopte meteen met piano spelen. Voordat hij verder kon reageren kreeg hij woorden binnen, in zijn hoofd. ’Bloedzuiger.. Ik bedoel Edward.. Te voet, ik wil je spreken. Ik hoop dat je me kan horen, ookal voel ik me momenteel heel erg dom zo.’ Weerwolf. Meteen sprong Edward op, trok hij zijn jas aan binnen een paar seconden en stond hij buiten, kijkend naar waar de wolf stond. Een zwarte wolf verscheen in zijn zicht, liet hem grijnzen en stapte hij er rustig op af. 'Ik wil je er even op wijzen dat áls je me iets aan wilt doen, je het gedrag schendt.' Zijn woorden hadden hier en daar sissend geklonken, niet wetend waar deze weerwolf het met hem over wilde hebben. wil niet vechten, ik wil alleen praten met je.’ Een glimlach verscheen nu op zijn gezicht. 'Goed.' Edward liep iets dichter naar de weerwolf toe, bleef zo'n paar meter van de vrouwelijke weerwolf afstaan en bekeek haar even. Was dit niet de zus van Jake? Die terug was gekomen? 'Je bent toch de zus van.. Jacob?' Even keek hij haar met een schuin hoofd aan. Op zijn gemak voelde hij zich zeker niet, de weerwolf kon zomaar ineens aanvallen. Maar dat kon hij zelf natuurlijk ook dus.. Moest hij zich gewoon ontspannen en niet zo gespannen zijn; ze wilde immers alleen praten, niet vechten. '.. Maargoed. Waar wilde je het over hebben?' Zijn lichaam ontspande ondertussen al wat meer bij de gedachte dat ze niet wilde vechten, dus zijn woorden hadden iets minder fel geklonken als eerst. Waarschijnlijk zou het wel weer iets over Bella zijn, misschien dat Bella een vampier wilde worden.. Hun zouden het zeker allemaal al weten, zou het wel weer als een vuurtje rond gegaan zijn. Maar nee. Edward stond totáál niet achter die beslissing. Hij wilde haar ziel niet ontnemen, vooral niet voor hemzelf.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://twilightgame.actieforum.com
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   wo dec 28, 2011 6:53 pm

Rachel hoorde hoe de grond trilde toen Edward naar buiten kwam, binnen enkele secondes was hij al naar buiten gekomen wat dus moest betekenen dat hij haar gehoord had, gelukkig. Een grijns sierde zijn gezicht terwijl hij op haar afgelopen kwam. ‘Ik wil je er even op wijzen dat áls je me iets aan wilt doen, je het gedrag schendt.’ Rachel haalde kort haar neus op, de geur stond en was sterk. Enkele secondes maar toen rook ze hem al niet meer. Gelukkig, het was alsof ze het simpel ze weg het had uit gezegd. Sissend hadden zijn woorden hier en daar geklonken terwijl Rachel alleen maar knikte. ’Dat was ook helemaal niet in me op gekomen. Je weet het, want je kan me gedachtes lezen.’ Dacht Rachel heel kalm terwijl ze op haar gemak er bij ging zitten. Toen een glimlach zijn gezicht sierde was Rachel al iets geruster er bij geworden. ‘Goed.’ Enkele passen deed hij dichterbij terwijl Rachel haar kop een keer schudde. ‘Je bent toch de zus van.. Jacob?’ Zijn hoofd stond schuin terwijl hij zich niet geheel op zijn gemak leek te voelen. ’Klopt, alleen minder.. Aanvallend. Ik kan me aardig goed beheersen.’ Dacht ze rustig terwijl ze een paar beelden van de gekke Jake door haar hoofd liet gaan en kort greens. ‘.. Maargoed. Waar wilde je het over hebben?’ Rachel dacht kort na maar wilde eerst even iets anders doen. Rustig stond ze op terwijl ze hem aankeek. ’Ik ga eerst even veranderen, dat praat makkelijker. Dus, blijf hier en ga niet weg en kijk niet.’ Rachel deed enkele passen naar de dichtbegroeide bosjes toe terwijl ze veranderde en haar kleren aantrok. Haar ondergoed, haar lange shirt zonder mouwen die zwart gekleurd was en een korte broek. Haar zwarte haren waren in een staart gebonden terwijl ze vanachter de bosjes vandaan stapte en rustig op hem afliep. ’Zo, dit is toch wel wat makkelijker praten. Voor m’n gevoel tenminste.’ Rachel haalde haar schouders op terwijl ze kort glimlachte en hem aankeek. ’Ik heb van Jake gehoord toen ie boos was.. Dat je Bella wilde veranderen, of dat zij dat tenminste wilde. Ik wil me er niet mee bemoeien, ik wil alleen duidelijkheid.’ Rachel ademde diep in terwijl de vampierenlucht niet eens te ruiken was bij haar. Voor haar tenminste, waarschijnlijk zou Rachel voor hem nog steeds stinken naar natte hond of iets in die richting. ’Aangenaamd trouwens, ik ben Rachel.’ Kort dacht ze na over het feit dat Bella het wilde.. Misschien wilde Edward het wel helemaal niet.. Bella was kern gezond, mankeerde helemaal niks dus waarom zou ze het willen.. Om voor altijd bij Edward te blijven.. Hij zou vast wel door haar hoofd spoken, of het allemaal aan moeten horen.. Het leek Rachel best irritant, om iedereens gedachtes aan te moeten horen. De hele tijd, ook als die over minder leuke dingen gingen. ’Ik wilde me trouwens even veranderen, zodat je weet dat ik echt geen kwaad in de zin heb.’ Rachel keek Edward rustig aan terwijl ze luisterde naar de omgeving en naar hem.

~ Sorry, flutje ~
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Edward
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   vr dec 30, 2011 5:04 pm

Een grijns sierde uitbundig zijn lippen. Maar.. Hoe wist ze dat hij gedachten kon lezen? Hmm.. Misschien had Jacob het verteld tegen haar? Toen ze zei dat ze haarzelf beter kon beheersen dan Jacob verscheen er een glimlach rond zijn lippen en knikte hij. 'Beter..' Ze zei dat ze haarzelf wilde veranderen, en dat hij niet moest kijken. Edward keek weg en bleef wachten, toen hij haar gedachten in een keer weer in zijn hoofd hoorde stromen keek hij op, wist hij dat ze eraan kwam, ditkeer alleen in mensenvorm.
Toen ze begon keek Edward weer strak. Móest iedereen dat nou weten? Hmmm, ze wilde dus zekerheid over wat er was gebeurd. Even schudde Edward zijn hoofd, dacht hij na wat hij wilde zeggen en schraapte zijn keel, bijna onhoorbaar. 'Bella wilt vampier worden. Ze wilt voor altijd bij mij blijven. Natuurlijk wil ik dat ook maar.. Ik wil haar ziel niet ontnemen. Ik weet niet wat iedereen heeft gezegd over Bella maar.. Als ik mocht kiezen, koos ik ervoor dat ze normaal bleef.' Legde hij uit. Toen het meisje haarzelf voorstelde knikte hij even, verscheen er een vage glimlach rond zijn lippen. 'Aangenaam, Rachel. Edward. Maar, dat wist je denk ik al..' Zou Jake minachtende dingen over hem hebben gezegd? Nja. Dat zal vast wel, aangezien die 2 elkaar niet zo goed lagen. 'Dusseeuuh.. Je weet al alles over me?' Plagend keek hij haar even aan. Jacob zou waarschijnlijk wel vele dingen over Bella gezegd hebben, dus waarschijnlijk ookwel dingen over hem.. Nee. Hij wilde Bella niet kwijt en weggaan was het stomte wat hij ooit had gedaan. Hij zou niet meer weggaan, mits Bella het wilde. Jacob en de andere weerwolven was hij eigenlijk ook wel dankbaar, dat ze Bella hadden beschermd toen hij er niet was.. Misschien moest hij ze dat eens zeggen. 'Heb jij meegeholpen Bella te beschermen toen ik er niet was. Heb jij mee Laurent gedood?' Edward plaatste zijn handen in zijn broekzakken en bekeek het meisje nogmaals. Hier en daar leek ze wel op Jake ja.. Zijn goudkleurige ogen gleden toen weer naar haar blik. Wachtte op antwoord.

Terug naar boven Go down
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   vr dec 30, 2011 10:55 pm

Edward schudde zijn hoofd terwijl Rachel haar blik licht geintresseerd stond naar dat gene wat hij ging vertellen. ‘Bella wilt vampier worden. Ze wilt voor altijd bij mij blijven. Natuurlijk wil ik dat ook maar.. Ik wil haar ziel niet ontnemen. Ik weet niet wat iedereen heeft gezegd over Bella maar.. Als ik mocht kiezen, koos ik ervoor dat ze normaal bleef.’ Rachel dacht kort na. Edward wilde het zelf dus niet eens, maar toch wilde Bella het.. Dat was typisch Bells, net zoals vroeger. Vriendelijk, koppig en vooral eigenwijs zo afentoe. ’Dat snap ik, ze wilt je niet verliezen.. Ze wilt gelijk aan je zijn, denk ik. Niet op een slechte manier. Dat snap ik ook, waarom zou je haar ziel ontnemen terwijl zé juist kern gezond is.. Zou ze nou haar rug gebroken hebben, zou ik zeggen hup. Veranderen maar, als je me snapt.’ Sprak ze voorzichtig en denkend uit. ‘Aangenaamd, Rachel. Edward. Maar, dat wist je denk ik al..’ Rachel knikte rustig. Dat wist ze inderdaad al. Jake zijn gedachtes waren niet altijd even vriendelijk, maar er was afentoe wel een duidelijkheid in te horen die Rachel wel begreep. ’Ja.. Jake denkt afentoe wel is aan Bells. Dan kom jij ook in z’n gedachtes voor. Hij is het er niet mee eens, dat ze voor onsterfelijkheid wilt kiezen. Of eigenlijk, dat ze wilt veranderen in een vampier. Hij begrijpt het ergens niet, denk ik. Waarom ze zó dom zou zijn, om dat te doen..’ Kalm sprak Rachel terwijl ze weer nadacht. ‘Dusseeuuhh.. Je weet al alles over me?’ Plagend keek hij haar aan. Rachel knikte plagend. ’Zo ongeveer. Je kan gedachtes lezen, jou familie jaagd op dieren.. Iets wat ik trouwens erg respecteer aangezien jullie geheel tegen jullie natuur in gaan. Uhm, tja dat soort kleine dingetjes. Jake is soms erg luidruchtig tijdens de nachtdiensten, maar zo leer je wel weer nieuwere mensen kennen. Erg handig.’ Sprak ze plagend terwijl ze luisterde naar zijn volgende woorden. Rachel mocht hem ergens wel, maar alleen omdat hij de vriend van Bells was. ‘Heb jij meegeholpen Bella te beschermen toen ik er niet was. Heb jij mee Laurent gedood?’ Rachel knikte bedenkelijk. Kort haalde ze de gedachtes van een bruine jongen met lange haren voor de geest. ’Als dat hem is, dan wel. De hele pack. Jared zag hem als eerst daar hadden we een voordeel aan, aangezien we hem van twee kanten aan konden vallen. Jake was degene die hem uiteindelijk als eerst vermoord heeft.’ Sprak ze rustig terwijl ze hem aan keek, hopelijk had ze het over de juiste persoon aangezien er steeds meer vampieren hier kwamen. ’Is het jullie ook opgevallen? Er komen steeds meer onbekende vampiers, op ons land. Maar ook op die van jullie. Trouwens, die rood harige vriendin van hem, hebben we weten te verjagen. Jake heeft haar ook een aantal keer goed achter na gezeten, ik ben benieuwd of ze nog terug zal komen..’ Sprak ze bedenkelijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Edward
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   za dec 31, 2011 11:41 am

Bij de woorden van Rachel knikte hij, met een glimlach. Hoe kon het ineens dat hij het gevoel had, dat deze weerwolf hem níet zo in de weg lag? Dat hij haar meer mocht dan alle anderen? 'Ik denk anders over zielen, daarom wil ik de hare niet ontnemen. Ik wil eigenlijk dat ze een normaal leven zal leiden. Maar hier en daar heeft Bella wel gelijk. Als ik er een keer niet zal zijn, en ze wordt aangevallen door Victoria bijvoorbeeld.. Kan ze haarzelf niet beschermen. Ben ik misschien wel mijn grootste iets in mijn leven kwijt..' Even dacht Edward opnieuw na over de woorden van Rachel, ze had gezegd dat als ze haar rug gebroken zou hebben ofzo, hij Bella best mocht veranderen. Maar.. Edward dacht eigenlijk dat iedere weerwolf er hetzelfde over dacht, dat ze niemand mochten transformeren, ook niet als diegene slecht lag. Maar dat was dus wel zo? Nja, dat bleek maar weer bij haar. Toen ze weer begon te spreken dat Jake wel eens aan Bella dacht knikte hij. 'Vooral.. Als hij bij Bella is, en ik ook. Ik moet dan continu zijn gedachten aanhoren.. Maar ik ben het inmiddels wel ietswat gewend. En trouwens, ik denk niet dat ik positief in zijn gedachten voorkom. Dat weet ik bijna wel zeker..' Even grinnikte Edward bij die gedachten, keek weer naar haar toen ze weer begon te spreken. Ja, ze wist dus alles. 'Precies. We zijn ermee begonnen op dieren te jagen door Carlisle.. Hij wilde geen mensen drinken, vond dieren als een alternatief en sindsdien doen heel het gezin het..' Oke. Rachel had dus óók mee geholpen Bella te beschermen, en meteen knikte Edward. 'Wel.. Jij ook bedankt dan. Voor het beschermen van Bella, toen ik er niet was..' Bij de vraag of hij ook door had dat er steeds meer vampiers kwamen dacht hij wel even na.. 'Victoria sowieso. Ik weet niet of je weet waarom maar.. Ik heb haar partner vermoord omdat die Bella had aangevallen, en nu vind zij dat ze het recht heeft om mij partner te vermoorden. Dan vind ze dat we weer gelijk staan. Maar geen zorgen; ik zal Bella voor altijd beschermen. Ik weet dat jullie haar weg hebben gejaagd, maar ze blijft toch wel iedere keer terug komen. Ze wilt Bella, en ze zal daar naar streven..'

Terug naar boven Go down
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   za dec 31, 2011 12:10 pm

Rachel luisterde aandachtig naar zijn woorden. ‘Ik denk anders over zielen, daarom wil ik de hare niet ontnemen. Ik wil eigenlijk dat ze een normaal leven zal leiden. Maar hier en daar heeft Bella wel gelijk. Als ik er een keer niet zal zijn, en ze word aangevallen door Victoria bijvoorbeeld.. Kan ze haarzelf niet beschermen. Ben ik misschien wel mijn grootsste iets in mijn leven kwijt..’ Rachel knikte kort. ’Jullie zijn niet de enigste, ik denk dat Jake haar niet snel iets laat gebeuren als jij der niet bent.. Bovendien ben ik der ook nog.. Ik weet niet of het verdrag in dat opzicht geschonden mag worden, Jake heeft meer rechten dan mij ookal hebben we de zelfde voorvader. Hij mag dingen uit het verdrag veranderen, of toestemming geven om dingen te doen. Ookal is hij niet de alfa.’ Sprak Rachel rustig. Jake had het namelijk uit de weg geslagen toen Sam hem dat had aangeboden. ‘Vooral.. Als hij bij Bella is, en ik ook. Ik moet moet dan continu zijn gedachten aanhoren.. Maar ik ben het inmiddels wel ietswat gewend. En trouwens, ik denk niet dat ik positief in zijn gedachten voorkom. Dat weet ik bijna wel zeker.’ Rachel knikte kort, Jake had verschillende gedachtes over hem gehad die niet altijd positief waren geweest.. ’Dat klopt soms wel. Ik denk er meestal niet over na, ik probeer m’n gedachtes bij m’n ding te houden wat ik moet doen namelijk.’ Sprak ze rustig. ‘Precies. We zijn ermee begonnen op dieren te jagen door Carlisle.. Hij wilde geen mensen drinken, vond dieren als een alternatief en sindsdien doen heel het gezin het..’ Rachel knikte kort. ’Maar, is het dan niet zó dat je uiteindelijk toch naar mensenbloed streeft, want door dierenbloed. Als ik hem goed begrijp, krijg je niet het zelfde effect als bij mensenbloed of wel?’ Dacht Rachel hardop en nieuwsgierig na. Zoveel wist ze eigenlijk niet eens van vampiers, maar het intresseerde haar ergens wel.. ‘Wel.. Jij ook bedankt dan. Voor het beschermen van Bella, toen ik er niet was.’ Rachel glimlachte kort. ’Graag gedaan, wat er ook gebeurd. Ik zal Bells altijd beschermen als het nodig is..’ Sprak ze rustig. ‘Victoria sowieso. Ik weet niet of je weet waarom maar.. Ik heb haar partner vermoord omdat die Bella had aangevallen, en nu vind zij dat ze het recht heeft om mij partner te vermoorden. Dan vind ze dt we weer gelijk staan. Maar geen zorgen, ik zal Bella voor altijd beschermen. Ik weet dat jullie haar weg hebben gejaagd, maar ze blijft toch wel iedere keer terug komen. Ze wilt bella, en ze zal daar naar streven..’ Diep ademde Rachel in terwijl ze nadacht. ’Dan zal de volgende keer dat we haar tegen komen, haar laatste keer zijn. Desnoods lokken we haar in de val, als zij tenminste geen plan heeft bedacht. Ze is erg slim, zoals ik heb gemerkt. Harry Clearwater heeft een hartaanval gehad door haar en is overleden.. Daardoor zijn Seth en Leah ook veranderd, dus zijn er twee extra leden bij de pack gekomen..’ Sprak Rachel kort. Het verlies van hem was heel erg geweest, iedereen miste hem. Vooral zijn dochter,zoon en zijn vrouw.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Edward
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   do jan 05, 2012 2:06 pm

’Jullie zijn niet de enigste, ik denk dat Jake haar niet snel iets laat gebeuren als jij der niet bent.. Bovendien ben ik der ook nog.. Ik weet niet of het verdrag in dat opzicht geschonden mag worden, Jake heeft meer rechten dan mij ookal hebben we de zelfde voorvader. Hij mag dingen uit het verdrag veranderen, of toestemming geven om dingen te doen. Ookal is hij niet de alfa.’ Even knikte Edward, dacht hij na. Jacob was dus een soort van 'leider' ookal was Sam dat, nja.. Eeerder gezegd was hij dan iemand met meer rechten dan 'normale' leden. Voor zover Edward het begreep, tenminste. ’Dat klopt soms wel. Ik denk er meestal niet over na, ik probeer m’n gedachtes bij m’n ding te houden wat ik moet doen namelijk.’ 'Ik hoor het altijd als hij bij Bella is en ik in de buurt ben. Hij moet echt leren zijn gedachten goed onder controle te kunnen houden. Maar ik denk dat Jacob dat deels ook doet om mij te irriteren, wat hem aardig lukt soms.' Even dwarrelde zijn blik af naar de grond, grinnikte hij lichtjes en keek hij daarna weer naar Rachel. Eigenlijk was ze de vrouwelijke vorm van Jake, en dat was eigenlijk wel grappig om te zien. ’Maar, is het dan niet zó dat je uiteindelijk toch naar mensenbloed streeft, want door dierenbloed. Als ik hem goed begrijp, krijg je niet het zelfde effect als bij mensenbloed of wel?’ Een glimlach sierde Edward' lippen, interesseerde het Rachel? Zo te merken wel, maar hij mocht hij wel, tenminste.. Als ze geen natuurlijke vijanden waren, had hij haar meer gemogen. 'Ik weet het niet maar.. Ik beschouw mezelf als een soort 'vegatriër, als het ware. Ik heb bijna altijd van dierenbloed geleefd, dus ik weet eigenlijk niet meer zo heel goed wat het verschil is..' Eigenlijk had hij, in de eerste paar jaren dat hij een vampier was mensen gedood. Eerder gezegd wel slechte mensen, moordenaars maar het waren mensen. Hij was bij zijn beslissing weg gegaan van Carlisle, maar was even later weer terug gekomen. Die beslissing was niet de juiste geweest. Het waren mensen. Ze leefden.. ’Graag gedaan, wat er ook gebeurd. Ik zal Bells altijd beschermen als het nodig is..’ Glimlachend keek hij Rachel aan, knikte hij. 'Dankje. Ookal weet ik dat je het niet voor mij doet - maar toch..' Rachel wist ook wel over wie hij het had als hij over Victoria praatte, de wolven hadden namelijk ook met haar kennis gemaakt. ’Dan zal de volgende keer dat we haar tegen komen, haar laatste keer zijn. Desnoods lokken we haar in de val, als zij tenminste geen plan heeft bedacht. Ze is erg slim, zoals ik heb gemerkt. Harry Clearwater heeft een hartaanval gehad door haar en is overleden.. Daardoor zijn Seth en Leah ook veranderd, dus zijn er twee extra leden bij de pack gekomen..’ 'Zo makkelijk is het niet.. Victoria is slim, ze zal alles proberen om iedereen te dwarsbomen en op dwaalsporen te brengen. Maar Alice volgt haar bij alle beslissingen die ze neemt en wat ze gaat doen in de toekomst. Dus het geeft niks.. We zullen haar voor zijn.' Hopelijk.

Terug naar boven Go down
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   do jan 05, 2012 3:43 pm

‘Ik hoor het altijd als hij bij Bella is en ik in de buurt ben. Hij moet echt leren zijn gedachten goed onder controle te kunnen houden. Maar ik denk dat Jacob dat deels ook doet om mij te irriteren, wat hem aardig lukt soms.’ Rachel knikte toen Edward lichtjes leek te grinniken. ’Ik denk eerder dat Jake het doet om je te irriteren, Jake kennende tenminste.’ Rachel moest haar lach inhouden terwijl Edward ondertussen een glimlach op zijn lippen gekregen had. ‘Ik weet het niet maar.. ik beschouw mezelf als een soort ‘vegatriër’, aks het ware. Ik heb bijna altijd van dierenbloed geleefd, dus ik weet eigenlijk niet meer zo heel goed wat het verschil is..’ Kort dacht ze na, als Bella veranderd zou worden, zou ze natuurlijk niet meteen van dierenbloed kunnen leven. ’Oké. Ik heb nog een vraag, waarschijnlijk vind jij hem dom. Maar, ik vraag het me af.. Als Bella op een of andere manier toch veranderd word, stel je voor hé! Gaat ze dan op mensenbloed ‘leven’ als eerst.. Of gelijk op dierenbloed?’ Bedenkelijk keek Rachel richting Edward maar ook vragend. ‘Dankje. Ookal weet ik dat je het niet voor mij doet – maar toch..’ Rachel knikte kort. Ze deed het voor Bella, maar ook voor jake. Misschien ook wel ergens voor Edward. Rachel wist niet waarom ze het deed eigenlijk. Het was ook een bevel van Sam geweest natuurlijk, dus moest Rachel gehoorzamen daaraan. ‘Zo makkelijk is het niet.. Vicoria is slim, ze zal alles proberen om iedereen te dwarsbomen en op dwaalsporen te brengen. Maar Alice volgt haar bij alle beslissingen die ze neemt en wat ze gaat doen in de toekomst. Dus het geeft niks.. We zullen haar voor zijn.’ Rachel knikte kort, slim was die roodharige bloedzuigster zeker. ’Kan ze Alice dan ook niet op een dwaalspoor brengen? Want ze kan óns toch ook niet zien?’ Hiermee doelde zé op haar en het roedel. ’We krijgen haar vast wel te pakken, zolang haar volgende keer maar haar laatste keer zal zijn.. Dan vind ik het goed..’ Rachel was der namelijk helemaal klaar mee. Met die roodharige freak tenminste. ’We hebben één voordeel.. Het roedel is groter en sterker geworden, dat weet zij niet.. Het lijkt me ook sterk dat ze hier in der eentje op af komt.. Tenzij ze zichzelf de dood in jaagd..’ sprak Rachel kort.

~ Flutje.. Sorry! ~
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Edward
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   za jan 14, 2012 10:54 pm

’Ik denk eerder dat Jake het doet om je te irriteren, Jake kennende tenminste.’ 'Zo'n vermoeden had ik ookal. Maar misschien als ik het negeer wordt het wel minder. Al denk ik dat niet, maar toch.' Gegrinnik verliet zijn keelgat en even schraapte Edward met zijn schoen over de grond. ’Oké. Ik heb nog een vraag, waarschijnlijk vind jij hem dom. Maar, ik vraag het me af.. Als Bella op een of andere manier toch veranderd word, stel je voor hé! Gaat ze dan op mensenbloed ‘leven’ als eerst.. Of gelijk op dierenbloed?’ Even dacht Edward na. Rachel leek best wel geïntereseerd in verhalen over vampiers. Nouja. Feiten erover. 'Bella gaat meteen van dierenbloed leven, denk ik.. Mensen doden hebben wij nooit gedaan met heel de familie samen, we hebben het meeste van dierenbloed geleefd. Bella zal natuurlijk wel de eerste paar dagen erg trek hebben in bloed. Maar dan gaan we wel jagen met haar, dan leert ze dat ook meteen.' Eerlijk gezegd was het raar om daar nu al over te denken. Alles zou zo anders zijn dan dat het nu was. Maar ook wel makkelijker.. Hij zou zich niet meer zo in hoeven te houden om Bella pijn te doen bij slechts een aanraking, want dat kon nu nog makkelijk gebeuren. Bella zou ook eerst sterker dan hem zijn, dus zou Bella die keer degene zijn die uit zou moeten kijken. Even grinnikte hij bij het idee. Hij zag het al helemaal voor zich, Bella die hém pijn zou kunnen doen. Iets wat nu niet het geval zou kunnen zijn, maar over een maand al wel. En op zich moest hij er zo niet over denken want, Edward was het er niet mee eens, met haar keuze. Niemand van hen had die keuze gehad die zij nu had. En ze nam de verkeerde, hij moest haar ziel ontnemen, dat leek hem te egoïtisch, zelfs al zou ze dan voor altijd bij hem kunnen zijn. ’Kan ze Alice dan ook niet op een dwaalspoor brengen? Want ze kan óns toch ook niet zien?’ 'Zou kunnen. Maar als ze dat precies zou beslissen en bedenken, zou Alice het ook zien. En.. Alice ziet jullie minder precies dan normale mensen, of eerder gezegd helemaal niet nee. Eerder heel wazig, dus kan ze daar niet uit opmaken.' ’We krijgen haar vast wel te pakken, zolang haar volgende keer maar haar laatste keer zal zijn.. Dan vind ik het goed..’ Edward knikte, hoorde hoe Rachel haar woorden weer vervolgde. ’We hebben één voordeel.. Het roedel is groter en sterker geworden, dat weet zij niet.. Het lijkt me ook sterk dat ze hier in der eentje op af komt.. Tenzij ze zichzelf de dood in jaagd..’ Rachel had een punt. 'Klopt. Ze denkt nog steeds dat jullie aantal hetzelfde is gebleven. En ze zou ook niet weten van de roedeluitbreiding zolang ze zelf niet komt..'

-Same here.. x'D

Terug naar boven Go down
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   ma jan 16, 2012 7:27 pm

'Zo'n vermoeden had ik ookal. Maar misschien als ik het negeer wordt het wel minder. Al denk ik dat niet, maar toch.' Een grinnikend geluid verliet Edward zijn keel terwijl zijn schoen over de grond schraapte. 'Ik kan je niks beloven.' Rachel wist niet hoe Jake zou reageren in dat opzicht. Het was namelijk niet zo dat ze elkaars gedachten de gehele dag hoorde. Gelukkig maar, anders zou Rachel letterlijk helemaal gek worden, om iedereen zijn gedachtes aan te moeten horen. 'Bella gaat meteen van dierenbloed leven, denk ik.. Mensen doden hebben wij nooit gedaan met heel de familie samen, we hebben het meeste van dierenbloed geleefd. Bella zal natuurlijk wel de eerste paar dagen erg trek hebben in bloed.. Maar dan gaan we wel jagen met haar, dan leert ze dat ook meteen.' Kort ademde Rachel een keertje in terwijl ze nadacht. 'Nooit? Het lijkt me niet echt makkelijk om het precies helemaal goed te doen..' Sprak Rachel bedenkelijk. 'Hopelijk houd ze het bij dieren, het zou niet fijn zijn om het verdrag te verbreken, denk ik.' Rachel kon zich het anders eigenlijk niet eens voorstellen. Haar hele leven hield het verband al stand namelijk. 'Zou kunnen. Maar als ze dat precies zou beslissen en bedenken, zou Alice dat ook zien. En.. Alice ziet jullie minder precies dan normale mensen, of eerder gezegd niet nee. Eerder heel wazig, dus kan ze daar niet uit opmaken.' Rachel haar blik dwaalde kort van Edward af terwijl haar gedachtes de vrije loop namen. Over normale en positieve dingen gewoon. Denkend over de Cullens maar ook over andere normale dingen, die allemaal door haar hoofd spookte omdat ze simpel weg nadacht. 'Maar als zij ons 'wazig' ziet. Hoe is het dan mogelijk dat jij onze gedachtes wel kan lezen?' Vroeg Rachel een beetje verward, hoe was dat dan mogelijk? Het was allemaal eigenlijk best intressant, als je het haar vroeg. Je kon nooit genoeg over je bondgenoten weten, niet in een negatieve zin maar in een positieve zin. Kort ademde Rachel weer eens in terwijl Edward weer sprak en haar gedachtes weer voor de volle honderd procent op hem gericht was. 'Klopt. Ze denkt nog steeds dat jullie aantal hetzelfde is gebleven. En ze zou ook niet weten van de roedeluitbreiding zolang ze zelf niet komt..' Rachel knikte kort. 'Dat is dan weer één voordeel..' Sprak ze kalm. 'Ik denk dat ik zo alles weet wat ik wilde weten, zo ongeveer.' Sprak Rachel kalmpjes uit terwijl ze Edward aankeek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Heer, Eddie   

Terug naar boven Go down

De Heer, Eddie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Huizen :: Cullen-
Ga naar: