Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 x Hey baby, I think I wanna marry you. ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimedi dec 27, 2011 10:49 pm

Edward was nadat Bella naar beneden was gegaan naar beneden geklommen via het raam, zijn eigen auto in gestapt en blijven wachten voor de deur. De motor had hij niet aan gezet, anders wisten ze dat hij stond te wachten. Charlie zou hem dit vast en zeker niet snel vergeven, of helemaal niet zelfs. Maar hopelijk weerhield dat Bella niet om met hem om te gaan.
Ineens werd de autodeur geopend, keek Edward op en zag hij Bella instappen. Een glimlach sierde zijn lippen en hij startte de motor, om vervolgens weg te rijden in een snel tempo, zoals gewoonlijk. Ze gingen nu naar zijn huis, dus moesten ze via het bos. Snel zigzagde Edward door de brede weg die door het bos liep, de weg waarmee je zijn huis zo kunnen bereiken. Toen ineens om de bocht een zwarte auto stond geparkeerd en een gedaante langs de weg stond veranderde Edward' gezichtsuitdrukking, glimlachte hij niet meer maar keek hij strak. Het was Jacob. Meteen kreeg hij zijn gedachtes binnen, keek Edward naar Bella. Even slikte hij, zuchtte en begon daarna te spreken. 'Hij wilt mij spreken.' Meteen zette Edward de motor van de auto uit, trok hij de sleutel uit het sleutelgat en opende hij het portier om hem even later weer dicht te slaan. Langzaam liep Edward naar Jacob toe, met Bella naast hem. 'Jacob..' Edward' stem klonk toonloos. Waarom moest iedereen altijd wel weer iets verstoren? Nouja. Eigenlijk had Jacob groot gelijk. Hij wilde ook niet dat Bella een beest werd, een zielloos wezen. Edward wilde dat zelf liever ook niet maar.. Bella wilde het zelf zó graag. Alhoewel Edward het niet zomaar zou doen, nee, ze moest er zeker van zijn. Voor altijd bij hem blijven. Aan dat laatste twijfelde hij alleen niet. Nouja, als het aan hem lag tenminste. Hij dacht dat het beter zou zijn haar hier onbeschermd achter te laten. Niet dus. Er waren zo te merken wel andere dingen gebeurd hier, gelukkig waren de weerwolven er. Edward was hun dankbaar op de een of andere manier. Ze hadden Bella beschermd. Anders had Bella hier misschien wel niet gestaan.
Zijn goudkleurige ogen keken nogsteeds strak naar Jacob, terwijl hij zijn gedachten het meeste probeerde te ontwijken. Soms was het echt zó irritant steeds te moeten horen wat andere dachten. Maar soms had het wel zijn voordelen. Zo had Edward ook geweten dat Jacob hem wilde spreken, door middel wat hij dacht en Edward het had gehoord. Even keek Edward opzij, naar Bella en kneep hij met zijn hand even in haar hand. 'Wel.. Wat wilde je zeggen Jacob?' Zijn vraag had misschien aandringerig geklonken, maar soms had Edward geen geduld, zoals deze keer weliswaar..

-Bella&Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Jacob
Moderator
Jacob


Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.
Soort: Weerwolf

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimevr dec 30, 2011 3:29 pm

Het was zover, hij wist wat Bella wou en dat dat compleet dingen zou gaan veranderen. Jake was boos geweest, en dan voornamelijk op Edward. Hoe kon hij dit toestaan? Met zijn armen over elkaar, leunend tegen zijn auto keek hij toe hoe Edward aankwam rijden, met Bella naast zich in de zilverkleurige auto. Jake stond op, Edward aankijkend, hij zou zijn gedachtes lezen. Hij rende de bossen in, soepel sprong hij op een omgevallen boom. Edward naderde met Bella aan zijn zeide, 'Blijf uit mijn hoofd' Zijn stem klonk nog aardig beheerst, zijn ogen vormde spleetjes toen hij op Edward neer keek. Bella stond links van hem, en iets dichterbij hem. Dat maakte hem rustig. 'Ik weet dat je wat tegen me wil zeggen. ' Edward liep wat naarvoren, zodat hij voor Bella kwamte staan 'Maar ik wil eerst wat tegen jou zeggen, als dat goed is' Jake knikte 'Dankje, dankje dat je Bella in leven hebt gehouden' Zijn wenkbrauwen fronste, tuurlijk wat dacht hij anders. 'Ik had niet weg moeten gaan het spijt me' Jake zuchte 'Nee het spijt je niet, en ik deed het niet voor jou!' Zijn ogen werden nauwer 'Toch bedankt. Maar ik ben der nu weer, en ik ga niet weg totdat ze wilt dat ik wegga.' Jake verplaatse zijn houding 'We zullen zien' Edward draaide zich om, klaar om weg te lopen. Maar Jake was nog niet klaar 'Hee, nu is het mijn buurt om te praten' Hij sprong van de boomstam af, en ging voor edward staan totdat er zo'n 2 meter tussen stond 'Ik wil je herrinderen aan het verdrag' Edward draaide zich om 'Dat ben ik niet vergeten' Bella keek op 'Welk verdrag?' Jake keek kort naar Bella 'Dat als een vampier een mens bijt dat de regels geschonken zijn, en dat wij dus vrij zijn jullie te doden.' De woorden waren duidelijk, en krachtig 'Maar ik kies zelf! Ik wil zelf een vampier worden' Jake begon langzaam boos te worden, hij zetten hij stap dichter bij Bella 'Dat zal ik niet laten gebeuren! Je gaat niet een van hun worden Bella' 'Dat is niet aan jou' Jake slikte, en zuchte diep in. 'Je weet wat het met me doet! Ik heb geen keus!' Zijn stem werd harder 'Bella stop' Kwam Edward tussen beide, 'Wacht, als hij mij pijn doet is het mijn schuld' Bella kwam op hem afgelopen, en ging voor hem staan. Hij moest iets naar beneden kijken, om haar recht in haar gezicht aan te kijken. 'Jake ik hou van je, maar laat me niet kiezen.' Jake zijn ogen werden zacht evenals zijn houding 'Bella...ik..' Hij had geen woorden. Edward naderde en pakte Bella bij der arm, 'Doei Jake' Jake werd woest, en duwde Edward van Bella af 'Blijf met je gore poten van haar af!' Edward duwde terug, wat hij beter niet had kunnen doen. Op dat moment dat hij haar duwde, sprong hij achterover. Het moment dat hij in de lucht was, veranderde hij in de roestbruine wolf. En belande hij soepel op zijn poten, hij gromde ontblootte zijn tanden. Edward en Bella draaide zich om, Edward keek hem niet om enkel Bella die omkeek. De pijn in haar ogen, evenals de zijne. Jake denderde op Edward af klaar om hem aan te vallen. Maar voor Edward stopte hij, dit kon hij Bella niet aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimevr dec 30, 2011 6:51 pm

Bomen ruiste voorbij, haar ogen waren naar buiten gericht en toen de auto vaart minderde, gleed haar blik door naar Edward en haalde ze haar wenkbrauwen een enkele keer op. Pas toen ze door had dat Jacob buiten stond en Edward zei dat hij hem wilde spreken, werd het allemaal duidelijk. Jacob wist wat Bella wilde, vandaar dat hij Edward wilde spreken. Samen met Edward stapte ze uit de auto, sloeg ze de deur achter zich dicht en nam even een grote teug met lucht. Bella kwam naar Edward te lopen, liep een stuk het bos in en uiteindelijk stond Jake daar, met zijn armen over elkaar en zijn blik iets te serieus naar haar zin. Dit zou weer eens van die momenten worden, Bella werd er écht moe van. Telkens dat geruzie, dat bekvechten. Ze leken wel twee opgefokte puppy's of zo. Zachtjes zuchtte ze, luisterde naar de woorden die de jongens uitwisselde en uiteindelijk veranderde haar blik een tikkeltje. 'Welk verdrag?' Sprak ze uit, terwijl haar blik bleef rusten op die van Jacob. Het maakte haar niet uit wát er zou gaan gebeuren, als die twee hun handen maar thuishielden.
Bella keek even rond het gebied, luisterde vervolgens naar de woorden van Jacob en smeet een blik vol onbegrip zijn kant op. 'Het is mijn keus, ik wil zelf een vampier worden.' Maakte ze duidelijk, want ze had het idee dat dat niet helemaal duidelijk was voor Jacob. Edward had niet voor haar gekozen en áls hij dat zou doen, zou hij ervoor kiezen dat ze een gewoon, normaal leven zou leiden. Net zoals iedereen. Bella duwde haar haren achter haar oren, sloeg haar ogen even neer toen ze de woorden van Jake hoorde en vervolgens snoof ze zacht. 'Dat is niet aan jou Jake.' Zachtjes schudde ze haar hoofd terwijl ze de woorden over haar tong liet rollen. Ze maakte zelf haar beslissingen, dat kon ze makkelijk en Jacob óf Edward had daar niets over te zeggen. De stem van Edward klonk in haar oren, Bella schudde even haar hoofd en liep richting Jake. 'Jake ik hou van je, maar laat me niet kiezen. Dan kies ik voor hem..' Terwijl ze de woorden uitsprak waren haar ogen op die van hem gericht, iets naar boven kijkend omdat ze zijn blik anders niet kon zien. Toen ze de hand van Edward om haar arm voelde, draaide ze soepel haar lichaam naar hem toe.
Jake duwde Edward van haar af, meteen wist ze dat dit foute boel zou worden en toen Edward terug duwde veranderde Jacob in een wolf. Langzaam kwam het bruine beest dichterbij, klaar om aan te vallen. Snel schoot Bella naar voren, ging tussen beide in staan en spreidde vervolgens haar armen, eentje richting Jacob en de ander richting Edward. 'Jullie kunnen elkaar niet pijn doen zonder mij pijn te doen!' Had ze geroepen, terwijl haar blik even naar beide jongens keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimeza dec 31, 2011 11:23 am

Met Bella naast zich stapte hij uit de auto, liep hij achter Jacob aan, de bossen in. Edward stopte op een afstandje met lopen, Bella liep door en ging een stukje verderweg staan. 'Dus je leeft nog?' 'Om jou weg te houden.' Edward' stem klonk anders als normaal, meer boosachtig. 'Blijf uit mijn hoofd.' Even wachtte Edward af, zette hij een paar stappen naar voren zodat hij voor Bella kwam te staan en keek hij Jake aan. 'Jacob.. Ik weet dat je wat tegen me wilt zeggen..' Even slikte Edward, daalde zijn blik even af naar de grond en keek hij daarna weer naar Jake. 'Maar eerst wil ik jou iets zeggen. Dank je. Dat je Bella in leven hebt gehouden, toen ik het niet deed.' 'Nee. Jij deed niks. Het was heus niet voor jou.' Even schudde hij zijn hoofd. 'Toch ben ik je dankbaar. Maar ik ben terug. Ik ga pas weer als zij me wegstuurt.' 'We zullen zien.' Even keek Edward hem ongelovig aan, wilde hij zijn lichaam omdraaien, maar liet hij zich tegenhouden door de woorden van Jake. 'Nu wil ik wat zeggen.' Jake sprong van de boomstam af, ging een paar meter achter hem staan. 'Ik wijs je op een kernpunt in het verdrag.' Edward keek meteen achterom, schudde zijn hoofd. 'Ben ik niet vergeten.' 'Welk kernpunt?' Edwaed keek even naar de kant van Bella, maar keek weer terug naar Jake toen hij begon te praten. 'Zodra ze een mens bijten, is het gedrag voorbij.' 'Het is mijn keus, ik wil zelf een vampier worden.' Bella schudde haar hoofd. 'Nee. Dat laat ik niet toe. Je wordt niet een van hen , Bella.' 'Dat is niet aan jou Jake.' 'Je weet wat wij dan doen. Dan moet ik wel.' 'Bella, kom..' Edward wilde haar mee weg duwen, maar stopte toen Bella begon te spreken tegen hem. 'Wacht. Gaat hij me wat doen? Lees z'n gedachten.' Een zucht verliet zijn keelgat, Edward sloeg zijn ogen neer, nee hij ging Bella niets doen. Edward zag vanuit zijn ooghoeken hoe Bella naar Jake liep, begon te praten. 'Jake.. Ik hou van je. Dus alsjeblieft.. Dwing me niet om te kiezen. Dan kies ik hem. Ik wou altijd hem.' Langzaam stapte Bella naar achteren, liep hijzelf meer naar haar toe. 'Dag, Jacob.' 'Spreek niet voor haar. Blijf met je gore poten van haar af!' Ineens voelde Edward dat hij een duw kreeg, meteen duwde hij terug, met al zijn kracht, met één hand. Hij zag toe hoe Jake een salto achteruit maakte, toen in een roestbruine wolf veranderde, in de bosjes terecht kwam en zijn tanden ontblootte, grommend. Edward had ondertussen Bella' hand gepakt, hun beide omgedraaid en liepen ze weg. 'Ga weg, Bella.' Zei hij toen hij Bella een beetje vooruit duwde en nog even over zijn schouder keek. Hij zag toen vanuit zijn ooghoeken dat de roestbruine wolf hem van achteren naderde, Edward snel zijn lichaam omdraaide en met zijn hand naar achteren uithaalde, klaar om hem een duw te geven of iets dergelijks. 'Stop! Stop. Je kunt elkaar geen pijn doen zonder mij pijn te doen.' Edward liet zijn hand zakken, keek strak naar voren en stond al wat meer ontspannen. Hij zag hoe de roestbruine wolf zuchtte, zijn lichaam met een ruk omdraaide en verdween, verder de bossen in. 'Jake..' Edward zag vanaf een afstandje hoe Bella hem nakeek, en rustig bleef hij staan. 'Hij heeft gelijk. Je mag niet worden wat ik ben.' Bella draaide na die woorden haar lichaam om, keek hem aan. 'Ik kan het niet alleen.' Edward' blik dwarrelde af naar de grond, terwijl hij sprak. 'Nog even geduld.' Even slikte hij, liep hij op haar af. 'Geef me.. 5 jaar.' Na die woorden boorden zijn goudkleurige ogen in de bruinachtige ogen van Bella. 'Dat is te lang..' Even zuchtte Edward, dacht hij na. 'Drie dan..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimezo jan 01, 2012 11:50 am

Eventjes had ze zo gestaan, tot de roestbruine wolf zich omdraaide en verdween tussen de dikke bomen. Snel had ze nog een paar stappen naar voren gedaan, zijn naam gefluisterd en vervolgens had ze de woorden van Edward gehoord. Waarom wilde hij nou niet dat ze niet zoals hem zou worden? Vooraltijd bij elkaar blijven, dat was toch ook wat hij wilde? Zuchtend draaide ze haar lichaam om, liep zijn richting in en schudde eventjes kort met haar hoofd. 'Ik kan het niet alleen.' Opzich snapte ze het wel, Edward maakte zich zorgen over haar ziel, maar ze had hem al verteld dat ze die niet hoefde zónder hem. En als ze er straks als een oud, gerimpeld oma'tje uitzag wilde hij haar toch niet meer.
Een zachte grinnik verliet haar mond toen ze de woorden van Edward hoorde, ze had toch al zat gewacht? Haar ogen waren op de goudbruine van Edward gericht, terwijl ze even haar hoofd schudde als reactie op zijn woorden. 'Dat is te lang.' Had ze hem gezegd, maar Edward ging door en vertelde haar dat drie jaar dan misschien goed was. Bella wilde best wachten, maar geen járen. Dan was ze nog ouder van Edward, dat wilde ze echt niet. 'Waar wacht je op Edward?' Bella sloeg haar ogen even kort neer, nam een grote teug met lucht en vervolgens werden haar bruine ogen weer op de zijne gericht. Ze wist wat ze door zou maken als ze een New Born zou worden, maar daar had ze het wel voor over en ze wilde het enorm graag. Waarom deed hij er dan telkens zo moeilijk over? Toch wilde ze persé dat hij degene zou zijn die haar in een vampier zou veranderen. Ook dát was weer iets moeilijks voor hem, maar Bella had er echt alles voor over. Zachtjes streek ze een paar lokken voor haar ogen weg, liet haar blik even naar achter glijden, kijkend of Jacob er misschien nog was. Niet dus.. Damn, hij zou vast kwaad zijn; dan zou haar vader weer beginnen te zeiken dat ze met andere vrienden om moest gaan. Overigens had ze huisarrest, omdat ze destijds weg was gegaan om Edward te redden. Daar had ze absoluut geen spijt van, want daardoor waren ze nu wel weer bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimezo jan 01, 2012 5:00 pm

'Dat is te lang.' Gegrinnik verliet zijn keelgat, en een glimlach vulde zijn lippen. 'Je bent zo koppig..' Toen Bella even later vroeg waar hij op wachtte schudde hij zijn hoofd, hoe moest hij het zeggen? Edward' mond bewoog maar.. Geen woorden kwamen uit zijn keelgat. Even aarzelde hij, maar hij moest het zeggen. 'Ik heb een voorwaarde.. Als je wilt dat ik het zelf doe.' Edward' blik dwarrelde ondertussen af naar de grond, terwijl hij had gesproken, nadenkend. 'Wat is de voorwaarde?' Bella had vrijwel direct gereageerd. En weer had hij moeite met antwoorden. Zijn mond bewoog weer, ditmaal ook weer zonder woorden. 'Dat het voor eeuwig is.' 'Dat wil ik juist.' Na die woorden glimlachte Edward, richtte hij zijn blik weer op Bella en keek hij haar aan, met zijn goudkleurige ogen. Edward wilde Bella voor altijd, en als hij haar dan toch moest veranderen, zou hij wat hij nu tegen haar moest zeggen nu eerst doen. Het geluid van de wind die de bladeren lieten bewegen was te horen in deze stilte. Het leek of hij nu even niets uit kon brengen. Liever wilde hij Bella niet zo maken als hem. Maar hij wilde voor altijd bij haar blijven. Als het zeker aan Bella was moest hij het zo snel mogelijk doen, ookal wist Edward niet of hij het zelf moest doen van haar, of Alice bijvoorbeeld. Ze zouden sowieso wachten tot na haar examens.. Maar ergens wist Edward hoe Bella erover dacht. Ze wilde haar ziel nieteens zonder hem, ze wilde voor altijd bij hem blijven. Hij wilde dat ook, dus de oplossing die hij in gedachte had was het beste. Nouja. Als Bella dat wilde tenminste, want dan zou hij haar zelf veranderen. Voor altijd zou ze dan bij hem zijn. En waarschijnlijk wilde Bella ook niet lang wachten omdat ze dan nog ouder als hem zou zijn. En dat zou ze waarschijnlijk niet willen ze was ookal niet blij met haar 18e verjaardag geweest, laat staan met bijvoorbeeld haar 25e verjaardag. Als Bella zou veranderen zou het een moeilijke tijd zijn als New Born, zou ze naar bloed verlangen, mensenbloed. Edward richtte zijn goudkleurige ogen weer op Bella, keek neutraal en probeerde te spreken, iets wat lukte ditkeer. 'Trouw met me, Bella.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitimezo jan 01, 2012 7:06 pm

Het geruis van de bomen overstemde haar gedachten, zorgde ervoor dat ze haar aandacht weer op Edward vestigde terwijl een glimlach lichtjes haar mondhoeken in een krul trokken. Hij zei dat hij een voorwaarde was, prima. 'Wat is de voorwaarde?' Vroeg ze hem, benieuwd naar de volgende woorden die hij uit ging spreken. Het duurde langer dan ze had verwacht, even kort haalde ze haar wenkbrauw op en snoof zachtjes. Meteen knikte ze bij zijn woorden. 'Dat is wat ik wil.' Bella had gezegd er alles voor over te hebben om een van hen te worden, dus de voorwaarde zou vast niet belachelijk zijn of zo. Zachtjes zuchtte ze, liet haar blik even door het gebied glijden terwijl ze in gedachten verzonk. Het zou heel wat gaan worden om het goed te maken met Jacob, hij zou zijn telefoon wel weer niet opnemen en haar toch niet terug bellen of zelf voorstellen te gaan praten.
Bella richtte haar blik weer op Edward toen hij zijn mond opende om iets te gaan zeggen, maar er vervolgens geen woord uitkwam. Was het geen dat hij ging vertellen dan zo ernstig? Bella slikte toen ze zijn woorden hoorde. Trouwen? Vroeg hij haar nou echt om met hem te trouwen? Wettelijk kon het, maar wat zouden andere mensen wel niet denken? Niet dat het haar uitmaakte wat andere erover dachten..
Haar ogen waren op de zijne gericht, haar mond gesloten; niet wetend wat ze moest zeggen.

- Topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: x Hey baby, I think I wanna marry you. ~   x Hey baby, I think I wanna marry you. ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
x Hey baby, I think I wanna marry you. ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» x Marry me .
» Marry, Kiss, Push off a cliff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Bos-
Ga naar: