Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~x Yeay.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 2
Punten : 20

Character sheet
Leeftijd: 47
Partner: I'm a ladykiller. >D
Soort: Mens

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 6:31 pm

Nadat hij naar de keuken was geweest om een blikje bier uit de koelkast te halen, was hij terug op de bank gaan zitten en had hij de krant erbij genomen. De laatste tijd had hij het enorm druk met zijn werk, onverklaarbare verdwijningen en moorden, nog steeds wisten ze niet wie erachter zat. Langzaam liet hij zijn chocoladebruin gekleurde ogen over het stukje papier glijden, tot hij het kopje opving waar de politie nu al dagen achter aan zat. `Moorgen, verdwijningen. Werk van een seriemoordenaar.` Want wát kon het anders zijn?
Charlie hoorde de deur opengaan, draaide zijn hoofd richting de gang en zag al snel hoe Bella binnen kwam. Snel gleed zijn blik door naar het kleine klokje op het kastje langs de bank. Precies vijf uur, wat had die Edward? Eerst was ze te laat en nu is ze precies op tijd? Had hij een stopwatch? 'Op de kop af vier uur.' Had hij uitgesproken, zijn ogen weer gericht op zijn krant. 'Heeft hij een stopwatch of zo?' Zuchtend sloeg hij zijn krant dicht, legde hem op de leuning langs hem en leunde vervolgens iets naar voren, zijn ellebogen rusten op zijn knieën. Het was fijn dat Bella zo op tijd was, maar op de een of andere manier zat het hem niet helemaal lekker dat ze zo vaak bij hem was. Het was fijn dat ze verliefd was en gelukkig was, maar ze had ook andere vrienden en die vergat ze nu. Zoals.. Jacob. Bella's stem klonk in zijn oren. 'Hij heeft een naam. En nu is hij té stipt voor je?' Dat waren de woorden die ze over haar tong had laten rollen. Charlie draaide zijn hoofd even naar Bella toe, fronste zijn wenkbrauwen en nam het blikje dat nog op de tafel stond in zijn hand. Nam een slok en vervolgens richtte hij zijn ogen weer op Bella, iets naar achter leunend dit keer. 'Je snapt toch waarom je gestraft word?' Na die woorden vouwde hij zijn handen even in elkaar, nog steeds zijn blik gericht op zijn dochter.

& Bella
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 6:39 pm

Haar huis kwam al langzaam in zicht, Bella versnelde haar passen nog iets tot ze uiteindelijk bij de voordeur kwam, haar sleutel in het sleutelgat duwde en hem vervolgens omdraaide. Krakend opende de lichtblauwe deur zich, Bella stapte binnen en sloot de deur achter zich, waarna ze haar tas onder de kapstok zette en haar vast uit deed en die aan een haakje hing. Toen ze de woonkamer ingelopen kwam zag ze haar vader zitten, zijn krant in zijn handen en een blikje bier op de houten tafel. Zoals altijd, iets wat hij altijd deed als hij afgewerkt was. Wist ze tenminste ook meteen dat hij niet meer weg hoefde, want door al die moorden had Charlie het enorm druk en zag Bella hem nauwelijks. Maar zoals het de laatste tijd doorging, ging het wéér over Edward. Haar vader noemde hem altijd 'hij', maar Edward had een naam. Zuchtend nam ze plaats na haar vader, luisterde naar zijn woorden en vervolgens glimlachtte ze lichtjes. 'Hij heeft een naam. En nu is hij té stipt voor je?' Had ze als reactie gegeven, meteen had ze weer de neiging om te draaien en naar boven te lopen. Natuurlijk snapte ze dat ze huisarrest en zo had, maar moest het nou telkens over Edward gaan? Hoe 'slecht' hij was? Bella was gelukkig en wat haar vader daar ook over dacht; ze zou bij hem blijven. Alleen was ze nog niet helemaal zeker over dat trouw gedoe, hoe zou haar vader er wel niet op reageren?
Bella duwde een lok haar uit d'r gezicht, hoorde de woorden van Charlie en knikte vervolgens terwijl ze even lichtjes greens. 'Ik maakte je ongerust.' Na haar woorden haalde ze haar schouders even op, vouwde haar armen over elkaar en zakte wat naar achter. Haar blik strak naar voren gericht, terwijl de stem van haar vader in haar oren klonk. 'Inderdaad.' Had hij gesproken, waarna nog meer zinnen volgde. 'Maar ik heb andere redenen voor je huisarrest.' Bella haalde haar wenkbrauw even op, draaide haar hoofd naar haar vader en snoof zacht. 'Zoals... Ik wil gewoon dat je wat afstand van hem houd.' Góh! Alsof ze dáár nog niet achter was. Bella draaide geïrriteerd haar hoofd weg. 'Pap, je kan niets zeggen.. Edward is een deel van mijn leven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 2
Punten : 20

Character sheet
Leeftijd: 47
Partner: I'm a ladykiller. >D
Soort: Mens

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 6:52 pm

Blijkbaar snapte Bella had niet allemaal, ze liet álles vallen voor hem. Hij snapte wel dat ze van hem hield en bla bla bla, maar dan kon ze toch nog wel een paar keer in de week tijd maken voor haar vriendinnen en vrienden? Zo moeilijk zou dat niet zijn, prima dat ze voor Edward had gekozen maar als het om een of andere reden niet meer zou werken, had ze niemand meer. Toen Edward verhuisd was, werd dat wel duidelijk. Het enigste wat ze deed was op haar kamer zitten, mailtjes sturen naar Alice en toen ze naar Jacob ging, ging alles een stuk beter. Al waren haar nachtmerries nog niet voorbij, iets dat hij niet snel meer vergat. 'Inderdaad.' Had hij gereageerd op de woorden van zijn dochter, terwijl hij nog een slok van zijn blikje bier nam. Het witte blikje werd weer terug op de houten tafel geplaatst terwijl zijn ogen terug naar Bella gleden. 'Maar ik heb andere redenen voor je huisarrest.' Iets wat ze ook vast wel doorhad, want het enigste wat hij wilde voor Bella, was dat ze ook wat vrienden om zich heen had. Het was belangrijk iemand te hebben wanneer het even tegen zat. Ach, wat wist hij er ook van. Nu wilde hij gewoon het beste voor Bella. 'Zoals... Ik wil gewoon dat je wat afstand van hem houd.' Had hij haar uiteindelijk duidelijk gemaakt, want dat was eigenlijk het hele nut van het huisarrest. Gewoon wat afstand.. Dan had ze ook tijd om met andere vrienden om te gaan.
Die woorden had hij al verwacht, zuchtend zakte hij onderuit, kneep even kort zijn ogen samen en kwam weer naar voren. Charlie draaide zijn hoofd naar Bella toe, slikte en snoof zachtjes. 'Ja, daar word ik bewust van.' Nadat hij had gesproken pakte hij het witte blikje van tafel, mikte naar de vuilnisbak en gooide hem erin. Zachtjes zakte hij weer naar achter. 'Wat vind je hiervan: Ik doe een voorstel.' Begon hij. 'Je hebt geen huisarrest meer, als.. je ook met andere vrienden omgaat,' Even kort nam hij een adempauze, liet zijn blik even door de kamer glijden waarna hij eindige bij Bells. 'zoals.. Jacob.' Wist hij uiteindelijk uit te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 7:10 pm

Bella had de rest van de tijd haar ogen neergeslagen, luisterend naar de woorden van haar vader. Maar zodra hij een voorstel wilde gaan doen, gleed haar blik al snel richting die van Charlie, aandachtig luisterend naar zijn woorden. Oké, dat had ze kunnen verwachten. Misschien had hij wel gelijk, ze zag haar vrienden van school én Jacob eigenlijk nooit meer. Dag in en dag uit was ze bij Edward, dus het zou vast goed doen om weer eens een van haar oude vrienden te bezoeken. Dus ze zou wel voor een keer naar haar vader luisteren, want misschien had hij het wel goed dit keer. 'Hij gaat door 'n moeilijke tijd, zijn vader maakt zich zorgen.' Bella slikte even, maar als ze hem wilde bellen zou hij toch wel weer niet opnemen. 'Ik herinner me nog hoe jij was.' Jacob was er inderdaad voor haar toen ze hem nodig had, dus als hij haar nu nodig was was het niet eerlijk als ze niks van zich zou laten horen. Ondankbaar, want in die tijd dat Edward weg was, ging ze elke dag naar Jacob om het stukje bij stukje achter zich te kunnen laten. Ookal hielp dat haar niet helemaal, het was altijd fijn om bij hem te zijn en ze had veel lol met hem gehad. Waardoor ze het op een gegeven moment toch achter zich kon laten. 'Je had een vriend nodig. Jacob was er toen.' Meteen sloeg Bella haar ogen neer, haar mond was een strakke streep. Een moeilijk onderwerp om over te praten, maar ze was wel blij dat haar vader het nu eindelijk tegen haar zei.
Zonder iets te zeggen knikte ze, stond ze op en liep ze naar boven. Dit had haar opzich wel goed gedaan, want het eerste wat ze nu ging doen was Jacob bellen. Langzaam liep ze de trap af, sloot de kamerdeur achter zich en plofte neer op bed. Snel griste ze de telefoon uit het laatje van haar nachtkastje, drukte zijn nummer in en hield het grijze ding tegen haar oor. 'Met Jacob. Laat een bericht achter.' Aarzelend drukte ze de telefoon af, legde hem terug op het nachtkastje en haalde haar hand even door haar haren. Hij had al weken niet met haar gepraat. Ze wilde het goedmaken, maar hij gaf haar de kans niet eens. Bella stond op, liep richting haar raam en duwde de gordijnen opzij, waarna haar blik op de geasfalteerde straat gericht was. Al snel kreeg ze een idee, trok ze haar jas aan en liep de trap af, de deur uit en stapte in haar oranje pick-up truck. Bella duwde de sleutel in het gat, draaide hem om maar hoorde hoe de motor bromde, maar niet startte. Zuchtend hield ze haar hand even tegen haar hoofd, beet op haar onderlip en snoof. Haar auto bewoog lichtjes en toen ze haar hoofd naar de rechterkant draaide, zag ze dat Edward in de auto was komen zitten.. 'Je liet me schrikken.' Had ze zachtjes gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 7:50 pm

Bella. Haar veiligheid was hem alles, als haar ooit iets zou overkomen, zou hij zichzelf iets aandoen. Of laten doen.. Zoals hij al eerder bij de Volturi had geprobeerd bijvoorbeeld. Alice had gezien dat Bella ergens naartoe ging, maar verder kon ze het niet zien. Ze ging dus naar het reservaat. Zo snel als Edward kon was hij naar Bella' huis gegaan, had hij haar auto bewerkt zodat díe niet meer zou rijden, zodat ze niet naar het reservaat kon.
Edward zat ineens in de auto, naast Bella. 'Je liet me schrikken.' 'Sorry, dat was niet m'n bedoeling.' Even slikte Edward, om daarna een vraag te stellen. 'Ga je naar het reservaat?' Vragend keek hij Bella aan, ze moest echt veilig blijven. 'Hoe.. Alice.' Even glimlachte Edward, keek hij door de voorruit. 'Deed jij dit met m'n truck?' Edward' blik gleed weer naar Bella. 'Bella, je moet begrijpen dat je veiligheid alles is voor mij.' 'Jacob gaat me niks aandoen.' Gezucht kwam uit Edward' mond, keek hij haar hoofdschuddend aan. Het getik van gemiezer was te horen op de truck, even keek hij naar het plafond maar richtte hij daarna zijn blik weer op de plaats waar hij eerst had gekeken. 'Niet met opzet, maar de wolven hebben geen controle...' Snapte Bella het dan niet? Snapte ze niet dat hun haar wat aan konden doen, terwijl ze hunelf niet onder controle konden houden, waar ze spijt van zouden krijgen? 'Edward. Ik heb tot de diploma uitreiking om hem te bezoeken. Dan ben ik van jou. En hij zal me voor altijd haten.' Hmm. Daar had ze wel een punt.. 'Dat spijt me.' Okee, dit meende hij echt. Maar hun konden haar zomaar iets aandoen, en als dat zou gebeuren, zou Edward er niet over twijfelen, zou hij het gedrag verbreken, kon het hem niets meer schelen en kon dat verdrag weggaan. Dan zou hij haar beschermen, maar.. Dan zou het vast al te laat zijn. Edward keek weer naar Bella. Damn, ze zou vast boos zijn doordat hij haar truck zo had gemaakt dat hij niet startte. Hij zou het zo wel weer beter maken, dat de truck wel weer kon rijden.. Maar níet als ze naar het reservaat ging. Daar liep ze teveel gevaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitimema jan 02, 2012 9:21 pm

Natuurlijk was ze blij dat Edward haar was, maar aan de ene kant wilde ze ook graag naar Jacob gaan. Zuchtend duwde ze een paar lokken uit haar gezicht, draaide haar hoofd even naar voren en luisterde naar de woorden van Edward. Hoe wist hij dat ze naar het reservaat ging? 'Hoe... Alice.' Natuurlijk, het zal ook weer eens niet. Uiteindelijk irriteerde ze zich aan het feit dat Edward haar telkens beschermde, maar misschien was dit gewoon het verkeerde moment om haar tegen te houden. Eerst die preek van haar vader, waardoor haar humeur ook al niet op zijn best was. 'Deed jij dit met mijn truck?' Had ze hem gevraagd, ze snapte dat hij het niet helemaal vertrouwde, maar ze moest háár vertrouwen. Alsof Jacob haar iets zou doen, dat deed hij écht niet.
Whatever, Edward maakte zich duidelijk druk om haar wat overigens helemaal onnodig was. Ze redde zichzelf echt wel, vooral bij de wolven. Die deden haar niets. Daar was ze van overtuigd. De woorden van Edward deden haar even opkeken, vervolgens schudde ze haar hoofd en richtte ze haar lichte ogen op de zijne. 'Jacob gaat me niets aandoen.' Haar stem klonk zacht, maar er was overduidelijk in op te maken dat ze licht humeurig aan het worden was. Tijdens de woorden van hem besloot ze om hem te onderbreken, want dit schoot niet op. 'Edward. Ik heb tot de diploma uitreiking om hem te bezoeken. Dan ben ik van jou. En hij zal me voor altijd haten.' Bella richtte haar blik weer even strak vooruit, terwijl ze op het punt stond om naar binnen te lopen en even rust op te zoeken. Dus het speet hem dat Jacob haar dan voor altijd zou haten? Bella wierp nog een enkele blik naar hem, opende het portier en sloeg het hard dicht. Snel beende ze zich een weg over het paadje voor haar huis, liep het kleine trappetje op en vervolgens opende ze voordeur om vervolgens meteen door te lopen naar haar kamer. Te gaan slapen, want dat was het enigste wat haar op het moment nog opvrolijkte. Eventjes wat rust na al die preken van iedereen.

- TOPiC UiT! ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





~x Yeay. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~x Yeay.   ~x Yeay. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~x Yeay.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Huizen :: Swan-
Ga naar: