Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Waar ben ik terecht gekomen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimema nov 28, 2011 8:14 pm

Sarina stapte wat door. Ze keek niet meer achter haar. Ze wou hier zo snel mogelijk weg. Ze wist dat hier nare en rare dingen gebeurde. En als een (bijna) 15 jarig meisje was het helemaal niet veilig. Waarom was ze ook van haar weeshuis weg gelopen? Daar had ze tenminste eten, verwarming, een bed en vooral bescherming. Naja, bescherming tegen die wezens die hier leefde. Ze was bijna vermoord door zo’n vampier, ze werd beschermt door een weerwolf, en waar bleven de normale mensen? Of was ze nu in een ‘wereld’ terecht gekomen waar alles anders is? Zoals Narnia? Ze moest alles op een rijtje zetten. Haar wondens –die ze had opgelopen door die vampier- waren aan het etteren en aan het ontsteken. Ze had barstende hoofdpijn, had het koud en had honger+dorst. Het ergste was dat ze verdwaald was, in haar eentje. Nu liep ze gewoon maar door, hopend dat ze een uitweg vond, uit deze stad. Maar zonder ze het wist, liep ze gewoon de verkeerde kant op. Uiteindelijk kwam ze bij een meer terecht. Ze keek verward naar beide kanten. Och ja, waarom niet? Welke kant moest ze kiezen? Ze ging naar het water. Ze nam water in haar hand en wreef over haar wondes, voor de wondes uit te spoelen. Daarna ging ze in het zand zitten. Een traan liep over haar gezicht. Waarom had ze nooit geluk in haar leven? Ze wist niet waar/wie haar ouders waren. Ze wist niks meer van haar verleden, alleen maar dat ze Sarina noemde en dat ze over 1 maand 15 werd. Meer niet. Ze sloeg haar armen om haar knieën en keek voor haar. Het begon stil aan donker te worden, de lucht begon zelfs al te kleuren. Misschien kon ze hier beter blijven tot morgen, ze kon best niet ’s nachts in het bos rond dwalen. Wie weet wat daar zat. Een paar vogels vlogen nog door de lucht, zoekend naar een schuilplaats. Zoekend naar een warm nest, die ze waarschijnlijk wel zouden vinden. Terwijl zij hier alleen zat, tussen een meer en een donker akelig bos. Geen besef dat als ze wat verder wandelde, daar huizen waren. …

& Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimedi nov 29, 2011 9:45 pm

Bella trok haar schoenen uit, stroopte haar Jeans wat op en nam plaats op het gras aan de waterkant, waarna ze haar voeten in het water liet glijden en voelde hoe het frisse water haar lichaamstemperatuur een tikkeltje naar beneden haalde. Genietend van de aangename temperatuur en het frisse water aan haar voeten kneep ze haar ogen even samen, ontspande ze en legde haar handen in haar schoot. Kort gleed haar blik even naar de linkerkant zodra ze geritsel hoorde, ze had wel geleerd dat je hier op moest passen. Vooral de laatste ontmoeten tussen haar, Seth en een ander meisje. Blijkbaar een vampier die haar zowat aan wilde vallen, op wilde vreten of whatever. Enkel en alleen omdat begon te bloedden, wat ook trouwens weer zo'n lompe actie van d'r was. Zoals altijd, maar ondertussen waren haar vrienden en familie er wel aan gewend. Haar coördinatie was niet helemaal 100 procent, waardoor ze vaak wat lomp en onhandig was. Overigens zorgde dat ervoor dat ze zich vaak kapot schaamde, want het was al vaak zat voorgekomen dat als ze in de aula van school liep, ze ergens over struikelde over weer eens iets liet vallen.
Bella wreef even kort door haar ogen met haar handpalmen, keek over het brede meer uit en besloot maar weer eens verder te lopen. Ze pakte haar schoenen, hield ze in een hand en slenterde tussen de hoge grassprieten door. Bella keek even op toen ze een meisje zag staan, ze zag er een beetje hopeloos uit; alsof ze niet wist waar ze heen moest. Snel baande ze zich een weg tussen de bomen door naar haar toe, kuchtte een keertje om te laten weten dat ze er was en glimlachte lichtjes. ''Hé. Wees niet bang, ik ben een mens,'' sprak ze vervolgens met haar zachte stem. Ze wist hoe het was om je alleen te voelen, alsof er niemand voor je was; alsof niemand hetzélfde was als jou. Bella had in precies dezelfde situatie gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimewo nov 30, 2011 7:27 pm

Sarina bleef naar het water kijken. Het maakte haar rustig, en liet haar denken aan alles wat ze vandaag had meegemaakt. "Je zal me nog tegenkomen. Ik leg het je later uit, als je er klaar voor bent. Dit is niet zomaar iets.."Was het laatste wat de wolf zei. Die woorden, alsof de wolf over haar zou waken. Ze voelde haar wat veiliger, maar ze was ook teleur gesteld. Waarom bleef hij niet bij haar? Had hij bang van haar? Neen, want dan had hij zoiets niet gezegd. Sarina wist dat ze zonder hem, deze puzzel niet kon oplossen. En ze hoopte maar dat ze hem nog eens tegen kwam, wat waarschijnlijk wel zou gebeuren. Ja! Ze had een idee! Ze zou een vampier moeten zoeken, en de vampier moeten uitdagen. Zo zou de wolf komen, om haar te beschermen. En deze keer zou ze hem niet laten gaan. Deze keer wou ze het fijne er wel van willen weten. Ze verschoot toen ze opeens gekuch hoorde, en een meisje zag. Ze kroop naar achteren, en keek met grootte ogen naar het meisje. Uiteindelijk ontspande ze haar eigen weer toen het meisje zei dat ze een gewoon meisje was. Dat kon wel kloppen wat ze had geen rode ogen, en had ook geen lijkbleke huid. Dus neen, geen vampier. Maar toch zou ze nog niet zo snel redeneren, dat ze geen slechte bedoelingen had. Eigenlijk had ze best wel spijt dat het geen vampier was, ze wou die wolf terug zien ! Maar aan de andere kant was ze zeer opgelucht, nu was haar leven niet in gevaar. “Hallo…Ik…ben Sarina. En wie ben jij? ”Zei ze stotterend, en angst was ook wel te horen in haar stem. Maar toch probeerde ze zo vriendelijk mogelijk over te komen. Ze keek terug naar het water en zuchte. Misschien kon ze wat babbelen met het meisje , dan had ze wat langer gezelschap. “Soms kan het leven hard zijn, maar overal is er geluk te vinden. Omdat je geluk zelf maakt. Maar dat, is niet altijd zo makkelijk als het lijkt.” Zei ze rustig, gewoon om een gesprek te beginnen. Ze bleef naar de weerkaatsing van de maan in het water kijken, en wachte rustig af. Het wou niet zeggen dat ze voor haar keek, dat ze geen bang meer had, of niet meer voorzichtig was. Maar dat maakte haar gewoon rustig,….
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimewo nov 30, 2011 8:51 pm

Het was duidelijk te zien dat het meisje schrok, Bella bleef rustig staan en haar blik was vriendelijk. De glimlach rond de lippen van Bella bleef en zodra het meisje zich voorstelde, knikte ze kort en opende Bella haar mond om haar te vertellen wie ze was. ''Aangenaam Sarina, ik ben Isabella. Maar Bella is goed genoeg.'' haar mond sloot meteen na haar woorden en ze knikte nogmaals, waarna ze wat dichterbij kwam en het meisje eens bekeek. Sarina dus, ze zat waarschijnlijk in dezelfde situatie als haar zelf; niet wetend wat voor monsters hier nog meer rondliepen, Bella wist helemaal níets over Forks. Enkel en alleen dat het hier vaak regende en het maar zelden voorkwam dat de zon door de grijze wolken brak, maar daar had ze verder niet heel veel moeite mee. Het enigste waar ze nu opzoek naar was, was naar de ware aard van Edward. Dat wilde ze zo ontzettend graag weten, want op de een of andere manier had hij zo'n enorme aantrekkingskracht; Bella was zeker geïnteresseerd in hem. Alles was zo perfect aan hem, zijn stem, uiterlijk en zelfs zijn geur zorgde ervoor dat het plaatje compleet was. Dat was trouwens niet de enige reden dat ze hem beter wilde leren kennen, ook omdat verschillende vrienden van haar zeiden dat niemand goed genoeg voor hem was. Maar waarom dan niet? Een zucht glipte tussen haar lippen door, Bella tilde haar hoofd een tikkeltje op en keek naar Sarina. ''Hmm, diepzinnig.'' grinnikte ze zachtjes, waarna een glimlach met haar lippen speelde. ''Hé, vertel eens. Waar ben je zo bang voor..?'' misschien dat het geen slimme zet van haar was, maar Bella wilde het weten. Misschien hadden ze hetzelfde probleem; konden ze er sámen achter komen. Bella zou en moest achter de dingen komen die ze weten wou en ze ging er ook alles aan doen, ze stopte pas als ze het wist. Ook Jake kon haar helpen, het enigste wat ze hem moest vragen was of hij Edward kon. Zoja, zou ze hem vragen of hij wist waarom mensen hem een freak noemen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimewo nov 30, 2011 9:13 pm

Sarina bleef kijken naar de weerkaatsing van de maan in het water. Het was gewoon prachtig. Toen het meisje op een rustige toon haar eigen voorstelde knikte ze vriendelijk. “Ook aangenaam Bella.” Toen ze een blik aan het meisje gegunt had keek ze weer naar het water. Haar knieën waren nog steeds opgetrokken, en haar armen waren rond haar knieën gewikkeld. Haar kin ruste op haar knieën. Ze hoorde de vraag van het meisje. En wist niet hoe ze het moest uitleggen. Ze had alleen maar schrik dat ze werd uitgelachen. “Ik denk niet dat je me gaat geloven. Maar bon. Als je het dan toch wilt weten. Hier leven weerwolven en Vampieren. “ Ze keek naar Bella. Oké ze moest wat minder kortaf zijn. Maar door de schok; dat sprookjes waarheden werden, durfde ze niemand meer vertrouwen. Maar toch, Bella had haar niks misdaan. En waarschijnlijk zou ze zelf andwoorden willen hebben op bepaalde dingen. Sarina keek naar Bella en klopte naast haar op de grond als teken dat ze mocht zitten. “Het spijt me, ik wou niet bot overkomen. Maar het is gewoon niet makkelijk om zoiets te zeggen als je denkt dat je word uitgelachten. Ik ben uit mijn weeshuis gevlucht en kwam hier uit. Ik liep door een bos en zag een jonge uit de struiken komen, met knal rode ogen. Ik wou weg rennen maar hij hielt me elke keer in. Hij zei:”Alsof je me ooit te snel af kunt zijn.” Net toen hij mij wou bijten, kwam er een wolf de struiken uit. Groter dan gewone wolven. Hij dode de vampier, en hij begon met mij te praten. Iets van: Je zal me nog tegenkomen. Ik leg het je later uit, als je er klaar voor bent. Dit is niet zomaar iets..:Toen rende hij weg. Ik moest de vampier verbrande. Meer kan ik je niet vertellen. Ik wil hier het fijne wel van weten….Maar ik durf niet alleen achter antwoorden te komen. De vampier veranderde in een stenen standbeeld. Het leek alsof er een standbeeld was gevallen en brak. Ik weet niet dat je me gelooft, maar ik spreek de waarheid.” Zei Sarina wat vriendelijker. Ze was meestal vriendelijk en terug getrokken. Meestal was ze niet bot, of kortaf, buiten als ze schrik had ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimewo nov 30, 2011 9:22 pm

Bella glimlachte toen ze de vriendelijke woorden van Sarina hoorde, haar blik gleed naar de maan. Halfvol, het licht weerkaatste in het water en zorgde voor een ontspannen sfeertje. Desondanks voelde ze zich niet op haar gemak, vooral niet na ze een aantal verhalen had gehoofd over vampiers. De woorden van Sarina lieten haar even raar opkijken, Bella zuchtte en schudde haar hoofd. ''Ik geloof je wel Sarina.'' vertelde ze haar vervolgens. Ze maakte een gebaar dat Bella kon gaan zitten, al snel zat ze langs het roodharige meisje en aandachtig luisterde ze naar haar woorden. Wát? Ze had ongeveer precies hetzelfde meegemaakt, alleen had Seth het meisje tegen gehouden! ''Het is niks, maar even serieus. Ik geloof je wél, aangezien ik ongeveer hetzelfde meegemaakt heb. Ik ontmoette Seth, een jongen van vijftien jaar; weet niet of je hem kent. Iniedergeval, hij was bij een meisje met vuurrode ogen. Aangezien ik nogal onhandig ben, stond ik op van een boomstam en snee me aan een takje, waardoor ik begon te bloedden. Tóen kwam ik erachter dat het meisje een vampier was, ze was van plan me te bijten maar Seth hield haar tegen. Vervolgens vertelde hij me dat ik moest rennen, ik volgde hem op en ben het bos in gerend, tot uiteindelijk het vampiermeisje terugkeerde en zich verontschuldigde.'' was haar verhaal. Bella was blij dat ze had overwogen toch naar Sarina toe te lopen, want anders zou ze dit nooit te weten zijn gekomen. Er waren dus ook weerwolven hier? Die was ze nog niet tegen gekomen, maar Bella hoefde niet te weten wat voor wezens hier nog meer ronddwaalde. Ze schudde kort haar hoofd, keek Sarina aan en zuchtte. ''Ik dénk dat we samen achter de antwoord kunnen komen Sarina.'' na die woorden stond ze op, keek haar aan en wenkte dat ze mee moest komen. ''En wel nu.'' na die woorden glimlachte ze en duwde haar bruine lokken achter haar oren. Als ze nu zin had om mee naar haar huis te gaan, gingen ze meteen samen uitzoeken wat de legende, het verháál achter deze vampiers en weerwolven waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimedo dec 01, 2011 10:04 pm

Sarina wachte af op enig antwoord van Bella. Toen Bella zei dat ze haar geloofde keek ze op. Wat? Meende ze dat echt? Nu ging haar aandacht volledig naar Bella. Ze luisterde aandachtig naar haar verhaal. Alles leek zo hard op Sarina’s verhaal. “Dat is toevallig. Onze verhalen…bijna hetzelfde? “ Ze dacht na. Het ging veel makelijker zijn als ze samen zouden werken…zo konden ze achter dingen komen, die de meeste mensen nog niet eens kende. Wat was ze blij dat ze een mensgenootje had gevonden, waar ze samen dingen kon mee uitzoeken. Ze sloot even haar ogen, en een grijns sierde haar lippen. Daarna deed ze haar ogen open, en keek in de mooie bruine ogen van Bella. Toen Bella op stond, stond Sarina automatisch ook op. Ze grinnikte toen Bella haar speels commandeerde. Samen stapte Bella en Sarina naar Bella’s huis. Toen pas had ze door dat ze gewoon rechtdoor had moeten lopen, om bij de bewoonde wereld te komen. Maar toch was ze blij dat ze dat niet had gedaan. Dan had ze Bella misschien te laat ontmoet, of zelfs niet. Ze kwamen voorbij een Bibliotheek. Sarina deed teken om daar binnen te gaan. Samen gingen ze binnen en zochten naar boeken van vampieren en Weerwolven. Sarina zag een boek, gans onder het stof. Ze blies en een stofwolk vloog omhoog. Zij zelf hoeste. Maar toen de letters nog niet leesbaar waren, wreef ze met haar hand over het boek. “Legends of werewolves and vampires.” Stond er op het boek geschreven. Daarlangs stonden er nog interresante boeken. “The legends of samples’ “The legends of eternal life” “The hunting on humans.” “The cold ones and the hot beasts.” Sarina nam de boeken vast en stapte met de 5 boeken naar Bella, die er heel waarschijnlijk ook nog had gevonden. Sarina viste wat geld uit haar broekzak. Dat had ze gepikt van het weeshuis. Anders kon ze toch niet overleven. Ja, ze schaamde haar ervoor, maar dat was ook de laatste keer dat ze zou stelen. Want ze was niet zo’n type. Toen ze buiten waren, zei Sarina meteen. “Ik heb het geld van mijn weeshuis gestolen. Ik voel me er niet goed bij. Maar anders kan ik niet zorgen voor men eigen. Ik steel nooit meer. Want zo ben ik niet.” Zei ze rustig, en stapte verder. Toen ze bij Bella’s huis aankwamen, deed de vader van Bella de deur open. Hij bekeek Sarina en bella raar. Sarina stelde haar voor, en wachte verder af op wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitimevr dec 02, 2011 1:03 pm

Ze was blij dat Sarina met haar meeging, samen wandelde ze rechtdoor; richting de bewoonde wereld. Bella keek even achterom, hees haar tas wat op haar schouder en toen Sarina de bibliotheek inliep, draaide Bella om en schoot snel tussen de deuren door. Hun wegen splitste, Sarina ging naar de linkerkant en Bella draaide naar de rechterkant om naar boeken te zoeken. Haar handen gleden over de vele kaften, maar uiteindelijk vond ze maar één boek; `The cold ones.` Dat móest wel iets met vampiers te maken hebben, want destijds had ze wat verhalen gehoord. Vampiers waren koud, hielden van bloed en jaagde op mensen. Kalm haalde ze haar hand door haar haar, nam een grote teug met lucht en zuchtte diep. Wat nou als Edward ook een vampier was? Zou hij haar dan.. proberen te vermoorden? Néé. Ze moest niet bang zijn, snel gritste ze het boek tussen de andere vandaan en nam het mee naar de kassa. Snel opende ze haar tas, nam de vijf euro die onderin lag en legde die op de balie; waarna ze samen met Sarina het grote, stille gebouw verliet. ''Maak je niet druk Sarina.'' greens ze toen lichtjes, waarna ze de boeken van haar overnam en in haar tas duwde. De twee meisjes vervolgde hun weg richting het huis van Bella, eenmaal daar aangekomen kwam ze tot de conclusie dat ze haar sleutels niet bij had. De auto van haar vader stond op de oprit, dus hij moest thuis zijn. Al snel werd de deur geopend, haar vader keek hen even raar aan en toen Sarina zich voorstelde liep ze naar binnen. ''Sarina is hier om me te helpen met mijn huiswerk. Ik snapte een paar opdrachten van Biologie niet, dus we zijn op mijn kamer.'' ze wenkte naar Sarina dat ze mee moest komen en snel stoof ze de trap op, opende de deur van haar kamer en gooide haar tas op haar bed. ''Ik pak ook mijn laptop erbij, ik moet het gewoon weten..'' al snel stond haar laptop aan, ze haalde de boeken uit haar tas en legde ze op haar bureau. Eentje hield ze langs haar laptop, opende hem en begon met het snelle lezen van de verouderde bladzijdes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Waar ben ik terecht gekomen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik terecht gekomen?    Waar ben ik terecht gekomen?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar ben ik terecht gekomen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Zuiden :: Meer-
Ga naar: