Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pompompoóóóóóóóom ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitimedo jan 05, 2012 3:19 pm

Langzaam reed de zwarte auto het schoolterrein op, zacht piepend kwam hij tot stilstand en Edward zette de motor uit, waarna zijn blik naar haar gleed. Bella zuchtte zachtjes. Dit weekend had ze haar meoder bezocht, waarschijnlijk de laatste keer dat ze haar gezien had. Het deed pijn om afscheid te nemen, maar nadat ze afgestuurd was zou ze Rene waarschijn niet meer zien. Zo wie zo bijna niet meer.
'Spijt dat je haar ging bezoeken?' Hoorde ze in haar linkeroor, Bella schudde haar hoofd die ze vervolgens naar de kant van Edward gedraaid had. Een kleine glimlach sierde haar lippen, ze haalde haar voeten van de stoel af en kruiste ze over elkaar. 'Nee, het was geweldig om haar te zien.' Had ze vervolgens geantwoord, haar blik weer even kort naar voren gericht. Vele mensen verzamelde zich samen, om vervolgens als de bel rinkelde met een groepje de lange gangen door te zwerven op weg naar het lokaal waar ze les hadden. Veel zin in school had ze vandaag absoluut niet, maar het moest. 'Het doet pijn vaarwel te zeggen.' Die woorden had ze er nog zachtjes aan toegevoegd. Ze hoefde géén vaarwel te zeggen, maar ze wist wat ze wilde en dat was een vampier worden. Daarvoor moest ze afscheid nemen van haar vader en van haar moeder, hoe zwaar dat ook zou gaan zijn. 'Het hoeft geen vaarwel te zijn.' Had ze Edward horen zeggen, Bella haalde even kort haar wenkbrauw op en vervolgens draaide ze haar hoofd opnieuw naar zijn richting. 'Wou je daarom dat ik ging?' Haar ogen keken met een doordringende blik in die van Edward. 'Dacht je dat ik dan van gedachten ging veranderen?' Na haar woorden had ze zachtjes gesnoven, even met haar hand door haar haren gegaan en die vervolgens naar het portier gebracht. 'Daar hoop ik altijd op.' Toen Edward had gesproken draaide hij zijn hoofd haar richting in. Bella glimlachtte lichtjes. De blik van Edward was naar buiten gericht, hij leek niet al te vrolijk te kijken en even kort beet ze op haar lip. 'Wat?' Nieuwsgierig volgde ze zijn blik, maar had verder geen idee waar hij naar zat te kijken. Zuchtend leunde ze wat met haar hoofd naar achter, kneep haar ogen even samen en hoorde vervolgens de woorden van Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitimedo jan 05, 2012 4:56 pm

Op de parkeerplaats bij school zette Edward de zwarte auto tot stilstand, draaide hij met de sleutel de motor uit en keek hij naast zich, waar Bella in de bijrijdersstoel zat. In het weekend was hij samen met Bella naar haar moeder geweest. Dat zou waarschijnlijk de laatste keer zijn, of een van de laatste keren. Ze zou al bijna een vampier worden...
'Spijt dat je haar ging bezoeken?' Nadenkend keek hij Bella aan. Hij bleef natuurlijk nog hopen, dat Bella haar beslissing zou veranderen. Maar Bella kennende zou dat wel niet het geval zijn. 'Nee, het was geweldig om haar te zien.' Knikkend keek Edward haar aan. Even viel een stilte, totdat de stem van Bella de auto weer vulde, die stem waar hij zo van hield, de stem van de persoon waar hij zo van hield, die hij niet meer kwijt wilde. 'Het doet pijn vaarwel te zeggen.' Even keek Edward door de voorruit, keek hij daarna weer naar Bella en slikte hij even. 'Het hoeft geen vaarwel te zijn.' Nog steeds bleef hij hopen dat Bella van gedachten veranderde, maar die kan was 1 op 1OOO, en misschien nog wel meer. Hij zag hoe Bella haar wenkbrauwen optilde na zijn zin. 'Wou je daarom dat ik ging?' Bella' doordringende blik keek hem aan, liet hem grijnzen. 'Dacht. Je dat ik dan van gedachten ging veranderen?' Gegrinnik verliet zijn keelgat. 'Daar hoop ik altijd nog op.' Toen Edward ineens de gedachten van Jake hoorde keek hij via zijn raam naar buiten, keek hij waar hij stond. Hij kwam voor Bella, wilde haar vertellen over de verschijning van Victoria. Dat was niet de bedoeling, hij moest Bella beschermen en het was beter als ze dat niet wist. Daarom was hij ook wel weggegaan naar Bella' moeder. Dan was ze zeker veilig.'Kun je even.. In de auto blijven?' Snel opende hij het portier, gooide hij de deur achter zich dicht en hoorde hoe het geluid zichzelf herhaalde. Edward keek naar achteren en zag dat Bella ook was uit gestapt. 'Natuurlijk niet.' Even schudde hij zijn hoofd, zuchtte hij glimlachend en liep hij met Bella naast hem naar de ingang van de school. Bella mocht niet weten wat Jake haar wilde vertellen, maar ze zou het toch wel te weten komen. Of hij er nou bij was of niet. Ineens veranderde Edward toen hij hem zag. Daar stond hij, naast zijn motor. Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Jacob
Moderator
Jacob


Aantal berichten : 243
Punten : 447

Character sheet
Leeftijd: 17 Years.
Partner: There is nobody who I can make my love.
Soort: Weerwolf

Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitimeza jan 07, 2012 4:09 pm

Gedachtes flisten voorbij, gedachtes van voorheen dingen die gebeurd waren. Dingen die nog steeds door zijn hoofd spookte. Het liefst wou hij dat ze weggingen, maar dat zou waarschijnlijk niet gebeuren. Het was te groot om zomaar te kunnen vergeten. Jake starte zijn motor, en scheurde het oprit af. Hij wist wat hij zou doen vandaag, Bella opzoeken ze moest weten wat er gaande was. Dat er zo’n freaking bloedzuiger achter haar aanzat, enkel om wraak te zoeken. Onnodige wraak, want hun waren de gene die Laurens hadden vermoord enkel omdat, hij haar wou vermoorden om zo te zorgen dat Victoria haar niet zou doden, op een pijnlijke manier. Jake werd woest bij die gedachte, ze waren de hele nacht bezig geweest met het opsporen van de verdomde vampier. Haar geur hing er maar al te sterk rond, maar ze leek wel in het niets te zijn verdwenen. Sam vermoede dat ze van de klif af was gesprongen en via het water verder was gegaan. Want daar hielt haar geur op. Jake scheurde het asvalt op, en naderde Forks. Hij kende wat mensen in Forks, hij had er vrienden gehad die hij nu nooit meer zag of sprak. Hij stopte de motor bij de ingang van de school, zodat ze hem niet konden ontlopen. Hij zetten zijn motor uit, en keek hij Edward zijn auto pakeerde. Hij stapte als eerst uit, vroeg aan Bella of ze wou blijven zitten wat ze natuurlijk niet deed. Hij tekende een ligte grijns op zijn gezicht, dat Bella nog steeds eigenwijs was als eerst. Jake kwam achter zijn motor verdaan en liep op Bella en Edward af. Hij zuchte diep en keek ligt geiriteerd naar Edward. Het regende ligt, waarbij zijn haar plat op zijn hoofd lag. ’Hee’ Sprak Bella, Jake keek alleen maar zuurder ’Charlie vertelde dat je de stad had verlaten’. Hij stopte zijn handen in zijn broekzakken ’Ja om mijn moeder te bezoeken, hoeso?’ Hij hoorde Edward lachen die achter Bella stond, hem niet aankijkend enkel Bella ’Hij checkt of je nog steeds mens bent’ Waarbij hij nog een keer lachte. Jake beet beheerst op zijn onderlip. ’Ik ben hier om je te waarschuwen. Voor als jullie nog een keer op ons gebied komen’ Edward zetten een stap dichter richting hem 'Het is beter als je nu vertrekt' Jake keek hem doordringend in zijn ogen aan ’Ze heeft het recht om het te weten, zei is de gene die die rooie wil hebben’ Bella keek verrast, toen Jake haar aankeek. ’VICTORIA?’ Haar woorden klonken geschrokken en verrast. ’Alice haar visioen’ Sprak Bella nogmaals, ’We probeerde je te beschermen’ Ging Edward er op in. ’Door tegen me te liegen’ Bella haar ogen vlogen naar Jake toe ’Jij! Waarom belde je me niet terug?’ Jake keek Bella aan en dacht na, zijn ogen waren niet meer vriendelijk en warm. Nu stonden ze hard en gevoelloos, ’Ik had niks te zeggen’ Zei hij waarna hij zich omdraaide. En richting zijn motor liep. Als dit is wat Bella wou, prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitimeza jan 07, 2012 8:10 pm

Toen Edward vroeg of ze even in de auto wilde blijven zitten, duwde ze haar blik strak naar voren terwijl haar hand opnieuw naar het portier reikte, om hem net ná Edward open te gooien en vervolgens in het slot te laten vallen. Vaag hoorde ze de woorden van Edward, die ze vervolgens negeerde en stug achter hem aan liep, Jacob was er. De jongen verscheen op haar netvlies, al snel stonden ze beide voor hem. `Hee.` Was het enigste wat ze nu nog tegen hem gezegd had, hij begon over het feit dat ze dit weekend de stad had verlaten om waarschijnlijk voor de laatste keer haar moeder te bezoeken. Bella richtte haar blik op Jacob, haalde even haar wenkbrauwen op en snoof lichtjes. `Ja, om mijn moeder te bezoeken. Hoezo?` Vragend had ze hem even aangekeken, maar al snel gleed haar blik door naar Edward die zoals ze verwachtte al een opmerking had gemaakt.
De twee stapte dichter naar elkaar toe, wisselde wat woorden en meteen trok Jacob haar aandacht toen hij zei dat die rooie haar wilde hebben. `Victoria?` Meteen wist ze hoe het kwam, Alice deed laatst zo raar, ze zag zeker dat Victoria haar wilde hebben. Bella liet haar blik naar Edward glijden, schudde even kort haar hoofd. `Alice haar visioen.` Had ze gesproken, daarom zei hij vast niks tegen haar toen ze erover vroeg. De woorden van Edward zorgde ervoor dat ze hem met onbegrip aankeek. `Door tegen me te liegen.` Nu ze hier toch was, moest ze het er met Jacob nog over hebben over het feit dat ze hem honderd keer had proberen te bellen, maar hij niet eens de moeite nam om op te nemen of terug te bellen. `Daar praten we nog wel over.. maar jij!` Haar blik was gericht op Jake. `Waarom belde je me niet terug?` Bella deed een stap naar voren, hoorde de woorden van Jacob en deed nog een paar stappen naar voren. Uiteindelijk voelde ze de hand van Edward op haar schouder, draaide ze haar lichaam om en schudde even kort met haar hoofd. `Edward, je moet me vertrouwen.` Haar lichte ogen waren op de zijne gericht, luisterend naar zijn woorden. 'Doe ik ook, ik vertrouw hem niet.' Zonder nog iets terug te zeggen, draaide ze haar lichaam om en zag hoe Jacob al op zijn motor was gaan zitten.
Bella nam plaats achterop, deed de helm op die aan de motor hing en vervolgens zag ze hoe hij grijnsde. `Haal die grijns van je gezicht, we gaan alleen een ritje maken.` Klonk haar zachte stem, waarna ze haar armen op hem heen sloeg. Puur om zichzelf goed vast te houden, want ondertussen wist ze dat Jacob geen tempo terug zou nemen, ook niet als er iemand achterop zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitimeza jan 07, 2012 8:39 pm

Terwijl Bella achter hem aan liep zag hij hoe Jacob ook op hun af kwam gelopen. Edward stond stil en zag hoe Bella ongeveer een meter voor hem stil stond. Zijn blik was gericht op de grond, ookal luisterde hij wel mee met het gesprek. Na de woorden van Bella dat ze naar haar moeder was geweest grinnikte hij lichtjes. 'Hij wilde weten of je nog steeds mens bent.' Na zijn woorden sprak Jacob meteen fel terug, wat zorgde dat Edward strak kijkte en een paar stappen naar hem toe zette, zodat hij voor hem stond en hem recht in zijn ogen aankeek. 'Het is beter als je nu vertrekt.' Tijdens zijn woorden had hij een enkele keer geknikt, hij meende het. Jacob kon beter weggaan, voordat dit uit de hand liep. Waarom moest hij dit Bella vertellen? Toen hij erachter kwam dat Edward niks van de verschijning over Vicotoria had gezegd schudde hij zuchtend zijn hoofd, schuddend. Edward stond nu nogsteeds naast Bella, toen ze sprak over Alice haar visioen keek hij opzij. 'We probeerden je te beschermen.' Bij het zien van de onbegrijpelijke blik van Bella schudde hij zijn hoofd. Het was de waarheid. Als Bella hier misschien was gebleven in het weekend, was Bella misschien door Victoria in gevaar gebracht. Iets wat hij van zijn leven niet wilde laten gebeuren. Victoria zou niet winnen. Edward zou daar heel zijn leven voor geven, voor Bella. Bella begon met Jake over dat hij zijn telefoon niet opnam. 'Ik had niks te zeggen.' Hij zag hoe Bella achter hem aan wilde lopen, maar hij haar tegenhield door haar arm te pakken. 'Bella..' 'Edward, je moet me vertrouwen.' Een glimlach was van zijn lippen af te lezen en hij zuchtte even hoofdschuddend. 'Ik vertrouw jou ook. Maar hem niet.' Eigenlijk wist hij wel zeker dat Bella zijn waarschuwing toch deed negeren, zoals altijd. Hmm. Misschien moest hij ze ook maar laten gaan, dit was de laatste maand dat ze nog met hem contact kon hebben. Daarna zou Bella toch vaker bij hem zijn, aangezien ze dan net zo als hem zou zijn. Maar.. De wolven konden zo ineens hun zelfbeheersing verliezen, dan was het te laat, deden ze dingen die ze misschien wel helemeaal niet wilden en waar ze later spijt van zouden krijgen. Hoofdschuddend keek Edward toe hoe Bella bij Jake achterop de motor sprong, hij grijnsde en Bella blijkbaar iets tegen hem zei waardoor die grijns verdween. Jake had gegrijnsd voor hem, om hem te irriteren dat Bella met hem meeging. Hij wíst dondersgoed dat Edward daar niet tegen kom, dus dat zou de reden wel zijn. Zijn goudkleurige ogen keken toe hoe Jake wegcroste met zijn motor, met Bella achterop. Hopelijk zouden ze geen ongeluk ofzo krijgen, maar dan zou Alice het wel weten. Gelukkig. Met zijn handen in zijn zakken geplaats voelde Edward de wind door zijn haren strijken, keek hij zuchtend voor zichzelf uit. Wat moest hij nu in godsnaam gaan doen? De bel was al gegaan, dus zou hij sowieso te laat zijn. Hmm, keuzes keuzes keuzes. En alhoewel Bella net pas weg was, maakte hij zich nu al zorgen over haar. Als ze niet snel thuis zou zijn, zou hij ervoor kiezen om zelfs het gedrag te overtreden. Om te kijken of ze veilig was. Hopelijk deed ze niet iets roekeloos, zoals meestal..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pompompoóóóóóóóom ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pompompoóóóóóóóom ~   Pompompoóóóóóóóom ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pompompoóóóóóóóom ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: School-
Ga naar: