Twilight

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Sammieeee =D

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rachel
VIP

Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

BerichtOnderwerp: Sammieeee =D   za jan 07, 2012 11:03 pm

Haar zwarte lichaam bewoog zich kalm vooruit, meer lopend dan rennend want Rachel was meer aan het denken dan daadwerkelijk wachtlopen. Haar goud/bruin kleurige ogen werden op de omgeving gericht. Er waren een aantal dingen gebeurd, dingen die Sam misschien niet op prijs zou stellen. Kort werd haar zwarte hoofd ruw geschud, haar richting werd veranderd richting de rivier. Daar wilde ze als eerst heen, gewoon op haar gemak drinken en daarna richting Sam gaan. Eens moest ze hem onder ogen zien, met hem praten over de dingen die gebeurd waren, over de dingen die ze wist. Water dat tegen de stenen aan beukte was al vanaf enkele kilometers hoorbaar terwijl Rachel zichzelf in een drafje vooruit werkte, haar poten werden bij iedere pas krachtig neergezet maar ergens ook sierlijk. Soms was het wel een grappig gezicht, aangezien Rachel slunterig gebouwd was, als je de reuen in de roedel zag en Rachel maar ook Leah daar naast stonden, was het een apart gezicht. Toch kon je beide dames niet onderschatten. Leah was gewoon de snelste van het roedel en Rachel kon zich simpel genoeg afsluiten van allés dat haar hinderde. Vlak bij de rand waar het water stroomde stopte Rachel, keek waakzaam om zich heen en begon te drinken. Water smaakte altijd het zelfde, gelukkig. Toen een gedachte haar vergezelfde werd haar hoofd ruw omhoog gegooit en één kort klagend gejank hoorbaar gemaakt. Sam. ‘Je wilde me spreken Rachel?’ Rachel schudde haar hoofd terwijl de zwarte wolf zichtbaar werd en op haar af gedraafd kwam. ’Klopt Sam, ik wilde met je spreken.’ Rustig wachtte ze af, tot de zwarte wolf, haar leider. Voor haar neus stond. ’Er zijn één paar dingetjes gebeurd... Ik zal ze maar kort samenvatten, behalve als je meer uitleg, details etc wilt.’ Haar lichaam werd tegen de grond gedrukt terwijl ze een zittende positie aan nam. ’Ten eerste, die blonde weet van ons geheim. Er is iemand, niet van de roedel die te vrijgevig over het geheim spreekt waardoor een menselijk geval, Evie ook van het geheim weet. Ik heb ook met Edward gepraat, ik ben der gewoon heen gegaan, ik wilde duidelijkheid. Ook heb ik nog met Bells gepraat. Oh, en Paul en ik hebben een kind geadopteerd.’ Dacht Rachel kort terwijl het kleine wolfje bij het laatste in beeld kwam. Het was een Shape-shifter, geboren als wolf maar nooit veranderd naar zijn menselijke lijf. Aandachtig keek ze naar Sam, afwachtend eerder.

&& Sam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Sam

Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 08, 2012 12:05 am

Toch een epic titel hoor Pris n_n

Wachtlopen, iets wat hij net als iedereen van de roedel ook moest doen. Eigenlijk was het vandaag zijn beurt helemaal niet, maar door die opmerking van Paul over vampiers die toch hun gebied nog durfden te betreden was hij toch waakzamer geworden. Sam draafde wat door het bos heen, tot aan de grens en draaide daarna een kwartslag. Zo ging het elke keer dat hij moest wachtlopen, altijd maar rondjes lopen tenzij er iets aan de hand was. De grote zwarte wolf stopte met lopen toen Rachels gedachten zijn hoofd binnendrongen. Blijkbaar wilde ze hem over iest spreken, dus maakte hij rechtsomkeert en liep richting de rivier. "Je wilde me spreken Rachel?" Dacht hij luid en duidelijk toen de slanke wolvin in zicht kwam. Sam minderde even en kwam voor Rachel tot stilstand. Net als zij plante hij zijn achtersta op de grond en wachtte tot ze iets zou zeggen. ’Ten eerste, die blonde weet van ons geheim. Er is iemand, niet van de roedel die te vrijgevig over het geheim spreekt waardoor een menselijk geval, Evie ook van het geheim weet. Ik heb ook met Edward gepraat, ik ben der gewoon heen gegaan, ik wilde duidelijkheid. Ook heb ik nog met Bells gepraat. Oh, en Paul en ik hebben een kind geadopteerd.’ De informatie kwam Als een grote hoeveelheid op hem af en het duurde even voordat de man het allemaal verwerkt had. De blonde, welke blonde bedoelde ze? "Over welke blonde heb je het?" Ja, hij was wat vermoeid wat ervoor zorgde dat zijn geheugen hem op sommige momenten in de steek liet. Emily had gezegd, nee, geëist dat hij vandaa thuis zou blijven, maar hij had er niets van willen horen. "Wie is die lastpost die zo'n zaken doodleuk staat rond te vertellen? Dan kan ik daar snel eens iets aan gaan doen." Zijn stem klonk redelijk kwaad en het werd nog iets erger toen ook de laatste zin fatsoenlijk tot hem doordrong. "WAT BEDOEL JE MET EEN KIND GEADOPTEERD!" Het feit dat dat joch een shape-shifter was deed er niet toe. Het was al erg genoeg dat sommige factoren in de buitenwereld van hun bestaan afwisten, maar dan ook nog eens een kind nemen ging echt te ver. De woede die hij voelde had eigenlijk niet alleen te maken met het feit dat er mensen wisten wat ze waren die dat niet eens mochten wisten. Zijn vermoeidheid en Leah haren er ook mee te maken, vooral Leah speelde een grote rol. Elke dag moest hij naar haar beschuldigingen luisteren zonder er veel aan te kunnen doen. Het vergde echt veel zelfbeheersing om de vrouw niet naar haar hals te vliegen en voor altijd het zwijgen op te leggen. Zwaar ademend keek hij Rachel aan en wachtte op een verklaring voor al die misstappen. Het kon goed zijn dat het niet alleen haar schuld was en ergens respecteerde hij haar ook wel dat zij diegene was die het allemaal maar kwam vertellen, maar op dit moment was zijn woede iets sterker dan zijn respect.
Profiel bekijken
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 08, 2012 12:23 am

‘Over welke blonde heb je het?’ Rachel schudde kort haar zwarte kop een keer heen en weer schudde en hem kalm aan keek. ’Die Vincent, het geval zit bij ons op school in het reservaat.. Ik ga niet meer met hem om, het geval vind mij iets te leuk, Paul waardeerde het namelijk niet geheel, ik ook niet trouwens.’ Rachel keek hem kalm aan terwijl Rachel weer luisterde naar hem. ‘Wie is die lastpost die zo’n zaken dood leuk staat rond te vertellen? Dan kan ik daar snel eens iets aan gaan doen.’ Redelijk kwaad klonk zijn stem terwijl Rachel kort nadacht. ’Elyaz. Groot geval, heb der ookal mee gevochten, toen weer half goed gemaakt maar hij praat te makkelijk erover. Evie blijft door gaan, maar ik hou haar op afstand van the pack..’ Kort schudde ze haar zwarte hoofd weer toen Sam woedend reageerde en Rachel verschrikt een pas achteruit schoot. Gelukkig dwong hij haar niet te knielen, dat was pas erg.. Het was onwerkelijk als het ware, je kon er niks aan doen want je moest gehoorzamen eraan, eigenlijk eerder aan Sam omdat hij de alfa was. ‘WAT BEDOEL JE MET EEN KIND GEADOPTEERD!’ Rachel nam weer een zittende houding aan terwijl haar ogen serieus maar hard stonden voor het eerst. ’Sam, rustig maar. Het is geen gewoon kind, het is net als ons. Een Shape-shifter. Hij is negen jaar oud, z’n moeder is vermoord door die schiet gasten die hier de laatste tijd graag rond wandelen. Ik kwam hem tegen in de stad, ik had een broodje gehaald en die kleine was uit een vuilnisbak aan het eten.. Kom op Sam, ik kon hem moeilijk op straat gooien.. Het probleem is dat hij als wolf geboren is en nog nooit mens is geweest..’ Rachel luisterde aandachtig naar de gedachtes van Sam over Leah. ’Als je Leah echt zoiets aan zou doen Sam, zou je daar spijt van krijgen. Het komt wel goed, alleen heeft Leah tijd nodig.. Veel tijd.. Misschien als ze met iemand ingeprent raakt, dat ze wel rustiger word.’ Hoopte Rachel er vurig achteraan.. Leah kon afentoe best bot zijn, botter dan ze dacht misschien. Door de driehoeks verhouding, was het afentoe best vervelend om wacht te moeten lopen, vooral met Leah en Sam tegelijk. Niet omdat ze Sam niet mocht, maar Leah haar gedachtes waren alleen maar beledigend. Pijnlijk. Sam kon der ook niks aan doen, toch? Rachel schudde haar kop nogmaals een keer, haar ogen op die van Sam gericht. ’De vampiers lijken toe te nemen met de dag, alleen komen ze niet meer zo snel door onze ronde’s heen.. Ik heb extra wachtrondes gelopen, ook heb ik die van Jared op m’n dak genomen. Hij ligt nogal in de war door het plotselingen vertrek van Kim.. Ze is weg, en Jared is totaal in de war..’ Dacht Rachel er kort achteraan.

~ Haha, Thank u ~
Profiel bekijken
Sam

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 08, 2012 9:49 am

Hoeveel problemen moesten ze nu nog hebben? Zeker twee mensen wisten van hun bestaan en dan rekende hij Bella nog niet mee. Een weerwolf die helemaal buiten hun roedel stond ging doodleuk aan iedereen vertellen wat hij was en om het nu tot het uiterste te drijven, hadden Paul en Rachel een kind. Die ene shape-shifter zou hij ooit nog wel eens opzoeken, maar eerst dit afhandelen. De zwarte wolvin zette geschrokken een pas naar achteren toen hij zijn zelfbeheersing verloor, maar leek zich snel te herstellen. ’Sam, rustig maar. Het is geen gewoon kind, het is net als ons. Een Shape-shifter. Hij is negen jaar oud, z’n moeder is vermoord door die schiet gasten die hier de laatste tijd graag rond wandelen. Ik kwam hem tegen in de stad, ik had een broodje gehaald en die kleine was uit een vuilnisbak aan het eten.. Kom op Sam, ik kon hem moeilijk op straat gooien.. Het probleem is dat hij als wolf geboren is en nog nooit mens is geweest..’ Oh, dus hij moest bij zijn dat het geen gewoon kind was maar iemand als hun die nog nooit een mens is geweest. Ze had hem gewoon bij die vuilnisbak moeren laten zitten, dan hadden zij er nu geen problemen mee gehad. Ok nee, dat was onredelijk. Natuurlijk had Rachel ergens wel zijn goedkeuring dat ze hem had meegenomen, maar ze hadden amper tijd om hem op te leiden. "Ik hoop dat ze bijdraait." Sam klonk al iets rustiger, maar zijn stem trilde nog altijd wat van woede. ’De vampiers lijken toe te nemen met de dag, alleen komen ze niet meer zo snel door onze ronde’s heen.. Ik heb extra wachtrondes gelopen, ook heb ik die van Jared op m’n dak genomen. Hij ligt nogal in de war door het plotselingen vertrek van Kim.. Ze is weg, en Jared is totaal in de war..’ Juist, Kim was weg en daardoor was Jared helemaal over zijn toeren. Het was voor die jongen ook niet gemakkelijk, het voelde net aan alsof je ziel in tweeën wordt gescheurd. Door die woorden was Sams woede als sneeuw voor de zon verdwenen. "Ik ga nog wel eens bij hem langs, misschien heeft hij steun nodig." Hij wilde zijn vriend helpen, maar had er gewoon nog geen tijd voor gehad. Voor dat hij die Elyaz een ging opzoeken zou hij bij Jared langsgaan of 'Ie nu wilde of niet.
Profiel bekijken
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 08, 2012 11:46 am

Sam zijn gedachtes gingen over van allés en nog wat. Rachel moest afentoe twee keer denken voordat ze het begreep. Toen Rachel op haar gemak zijn gedachtes volgde, werden haar tanden kort ontbloot bij het stukje. ‘Ze had hem gewoon bij die vuilnisbak moeten laten zitten, dan hadden zij er nu geen problemen mee gehad.’ Kort had Rachel er bij gegromd maar toen zijn volgende gedachtes haar hoofd hadden betraden ontspande Rachel al meer, haar tanden waren niet meer ontbloot. ’Het opleiden van hem lukt wel Sam, ik hoop dat je het alleen niet erg vind.. Als ik hem afentoe bij Emily kan brengen, als Paul en ik beide moeten wachtlopen namelijk.. We kunnen hem moeilijk alleen laten, aangezien ik het allemaal op m’n dak neem en Paul het allemaal nog niet zo heel leuk vind..’ Rachel ademde rustig in terwijl ze dacht aan de reactie van Paul, die was eerst ook niet heel blij geweest maar had het toch geaccepteerd. Gelukkig. Niet dat Paul kinderen wilde, niet dat Rachel die waarschijnlijk kon krijgen. Eigenlijk vroeg zé het zichzelf af, was het mogelijk om kinderen te krijgen.. ‘Ik hoop dat ze bij draait.’ Sam klonk al rustiger dan daar straks en Rachel was daar werkelijk blij om. In een gevecht met Sam had ze dus echt geen zin, niet dat ze dat zou kunnen winnen. Rachel luisterde over de gedachtes van Jared. ‘Ik ga nog wel eens bij hem langs, misschien heeft hij steun nodig.’ Kort knikte Rachel. ’Hij is thuis, ik heb al zijn wacht diensten over genomen.. We hebben ookal een paar keer gepraat, wat bijna de eerste keer op een gevecht uitliep, gelukkig kwam Paul tussen ons waardoor we stopte..’ Dacht Rachel rustig. Haar ogen werden op Sam gericht terwijl ze kalm haar lichaam omhoog drukte om een paar slokken water te drinken waarna ze weer ging zitten voor Sam. ’Misschien kan jij Jared op vrolijken, jij kent hem langer en op betere punten dan het hele roedel..’ Dacht Rachel kalm.
Profiel bekijken
Sam

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   di jan 10, 2012 6:30 am

Rachel was duidelijk aan het proberen om zijn gedachtengang te volgen, wat blijkbaar niet zo simpel was. Hé sorry hoor, maar hij had ook veel aan zijn hoofd. Toen Sam bij het deel kwam dat ze die kleine knaap maar in de vuilnisbak had moeten laten zitten begon ze te grommen. Even onderbrak hij zijn eigen gedachtes en keek de zwarte wolvin voor hem aan en als hij mens was geweest had daar zeker nog een opgetrokken wenkbrauw bij gestaan. ’Het opleiden van hem lukt wel Sam, ik hoop dat je het alleen niet erg vind.. Als ik hem afentoe bij Emily kan brengen, als Paul en ik beide moeten wachtlopen namelijk.. We kunnen hem moeilijk alleen laten, aangezien ik het allemaal op m’n dak neem en Paul het allemaal nog niet zo heel leuk vind..’ De beelden van Paul die daar blijkbaar niet echt tevreden mee was drongen zijn gedachten binnen. Dus meneer was het daar ook niet mee eens geweest, maar toen hij aan Emily dacht knikte hij. Emily zou in de wolken zijn dat ze op zo'n klein kereltje mocht gaan passen. Bij de mededeling dat Rachel Jareds wachtrondes had overgenomen, kneep Sam zijn ogen even tot spleetjes. Dus die jongen zit gewoon thuis weg te kwijnen. Als Emily dat zou horen zou ze hem aan zijn oor naar hun huis toesleuren, met of zonder protest. "Het komt wel goed."

Derp
Profiel bekijken
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   di jan 10, 2012 6:54 pm

Diep ademde Rachel in terwijl ze weer luisterde naar de gedachtes die Sam in zijn hoofd had. Sommige gingen werkelijk nergens over, andere hadden wel iets van waarde. Ze begreep het wel dat Sam veel aan z’n hoofd had staan. Misschien werd het toch eens tijd voor een nieuwe alfa dacht ze plagend. ’Het is te overwegen..’ Plagend dacht ze het.. Niet dat Rachel een kansje maakte maar misschien ergens ookwel aangezien Jake het niet wilde. ’Nee, Paul was het er tamelijk niet mee eens.. Hij accepteerd hem wel.’ Dacht Rachel kalmpjes terwijl ze Sam zijn gedachten gang weer volgde. Gelukkig kende Sam zijn, Emily beter dan wie dan ook! Zouden ze ooit is gaan trouwen? Wie zouden de bruidsmeisjes of jongens worden? Jared in een jurkje of Leah in een jurkje.. Wie weet, of Seth in een net pak gekleed.. Rachel wist het niet, het niet. Toen Sam zijn ogen tot spleetjes kneep luisterde Rachel nog meer naar de gedachtes van Sam. Alsof ze de woorden uit hem wilde trekken. ’Ik weet wel zeker dat Emily dat zou doen.. Roep je me als ze onderweg naar Jared is, ik wil het graag met eigen ogen aanschouwen namelijk.’ Plagend keek ze richting Sam. ‘Het komt wel goed.’ Rachel knikte, ’Ik hoop het.’ Plagend deed Rachel een pas naar voren toe terwijl ze hem simpel om duwde. ’Heee, ouwe. Kom op, je bent toch niet zo oud..’ Rachel dacht kort aan het beeld van vroeger, Paul die op hun paste en dat ze naar Sam en Emily kwamen.. Jake en Rachel die op Sam afstormde nadat ze gegeten hadden om daarna de deur uitgegooit te worden. Plagend duwde Rachel haar neus tegen de flank van Sam aan en deed een paar passen achteruit terwijl ze een liggende positie aan nam zodat Sam omhoog kon komen.

~ Ik moest iets verzinnen xD ~
Profiel bekijken
Sam

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 15, 2012 1:39 pm

Sam gromde wat toen Rachel dacht aan een nieuwe alfa. Dat onderwerp lag wat gevoelig aangezien zij en Jacob eigenlijk meer recht hadden om alfa te zijn dan hij, maar Jacob had het afgewezen en wat Rachel wilde wist hij niet juist. "Dat hoop ik voor dat kleintje dat Paul hem accepteerd." Paul zou hem misschien dat tikkeltje meer dan Rachel kunnen leren. Niet dat ze zwak was, maar mannen waren gewoon sterker. Bij de gedachtes aan trouwen hield hij zijn hoofd even schuin. Eigenlijk had hij nog niet gedacht aan trouwen of aan bruidsmeisjes, getuigen en al die andere dingen. Misschien moest hij Emily een van deze dagen eens ten huwelijk vragen. Een grijns verscheen op zijn gezicht bij de opmerking van Rachel over zijn gedachten. "Tuurlijk roep ik je dan wel. Niemand zou dat willen missen." Tja, dat gebeurd er nu als je je verdriet zelf probeert te verwerken. Ze zijn nog altijd een grote familie en familie steunt elkaar. Door een plotselinge duw tegen zijn flank viel Sam om en zachtjes gromde hij bij Rachels woorden. "Dus mensen vinden negentien ineens al oud." Sam was de oudste van heel hun roedel, dus had hij de meeste verantwoordelijkheid, maar dat wilde niet zeggen dat ze hem al oud moesten gaan noemen. "Weet je, soms heb ik het gevoel dat ik nog altijd op jullie moet babysitten." Dacht hij even plagerig als Rachel terwijl hij zich overeind werkte.
Profiel bekijken
Rachel
VIP

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   zo jan 15, 2012 2:12 pm

Toen Sam begon te grommen over haar gedachtes bij een nieuwe alfa trok ze geamusseerd haar zwarte hoofd omhoog. Heerlijk om Sam net als vroeger afentoe te sarren. 'Dat hoop ik voor dat kleintje dat Paul hem accepteerd.' Rachel schudde haar hoofd bij Sam zijn eerdere gedachte dat Jake en Rachel meer recht hadden op het Alfa gebeuren. Kort knikte ze. 'Misschien hebben Jake en ik wel meer recht erop. Maar jij bent de degene die de Alfa is. Het roedel word goed geleid dus waarom zou daar verandering in gebracht moeten worden?' Dacht ze kort maar serieus. 'Vast wel, Paul is niet de moeilijkste. Hoop ik teminste.' Dacht Rachel kalm. Toen Sam zijn gedachtes erover gingen dat mannen sterker waren trok ze haar wenkbrauw op. 'En bedankt hé Sam. Ik vind jou ook weer heel aardig.' Pff, vrouwen waren ook sterk. Toen de gedachtes gingen over Emily ten huwelijk vragen één deze dagen sprong Rachel verward maar vrolijk op. 'Yeay, Sam gaat trouwens jongens. Wat zal mijn rol zijn in het huwelijks proces? Bruidsmeisje? Samen met Jared of Jake.' Dacht ze oppervlakkig na. Soms was Rachel wel irritant, dat moest ze toegeven, maar ze kon zichzelf wel beheersen en wist wanneer het genoeg was. 'Tuurlijk roep ik je dan wel. Niemand zou dat willen missen,' Instemmend ging haar zwarte hoofd heen en weer waarna ze Sam omver had geduwd. 'Dus mensen vinden negentien ineens al oud.' Rachel knikte. 'Ja eigenlijk wel. Eerst was je een groot stuk ouder dan mij, maar nu schelen we nog maar één jaar. Kun je na gaan hou oud je bent..' Dacht ze plagend terwijl haar goudkleurige ogen op die van Sam gericht waren. Zijn gedachtes over leeftijd lieten haar grijnzen. 'Maak je geen zorgen, je blijft nog wel een hele poos negentien terwijl de pack steeds jonger lijkt te worden.' Toen Sam zich overeind werkte, sprong Rachel ook weer op. 'Weet je, soms heb ik het gevoel dat ik nog altijd op jullie moet babysitten.' Dacht hij plagerig terwijl Rachel hem argwanend aankeek voor een seconde. 'Oh, is dat zo. Vroeger waren we alleen veel erger, toen moest je ons het huis uit schoppen.' Dacht ze plagend terwijl haar passen langzaam en behoedzaam werden. In een kalm tempo liep ze op Sam af. Plagend strekte ze haar voorpoot een keer terwijl deze tegen Sam zijn borst aangeslagen werd. Uiteindelijk deed ze één pas naar voren toe terwijl haar poot op Sam zijn rug gelegd werd. 'Zo, wat wilde je hier tegen doen.' Dacht ze plagend.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sammieeee =D   

Sammieeee =D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Rivier-
Ga naar: