Twilight

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Massamoord [Open]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Apollo

Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

BerichtOnderwerp: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 11:01 am

Apollo was er nog maar kort achter dat hij een vampier was. En wat voor één! Apollo was een vampier met een gave. Door contact met zijn ogen of aanraking met een deel van zijn lichaam, kon hij iemand vermoorden. Apollo was er ook achter gekomen dat hij zijn gave als het ware kon gebruiken als iemand anders ook contact maakte met de grond waar hij op stond of dicht in de buurt was, dat ging dan wel wat langzamer als met direct contact. Hij had gezien hoe een bloem snel was verwelkt, hoe een vogel was gestorven, hoe hij een onschuldig meisje van het leven had genomen en dat door zijn gave. Hij had natuurlijk al een oude man vermoordt, maar dat was met fysiek contact geweest. Apollo had de bordjes naar Port Angeles gevolgd, al rennend. Hij had eerst rondgevraagd of iemand kende wat Firenzo was. Na enkele vage antwoorden was hij door een jong stel op het goede pad geholpen. Firenzo was een nachtclub in Port Angeles. Apollo kon zich niks meer herinneren en had in een verfrommeld stuk krant, dat hij in zijn achterzak vond, gelezen dat een gezin om het leven was gekomen. Zijn moeder, zijn vader en zijn jongere broertje. Apollo moest zijn woede onder controle houden. Anders kon hij zijn gave niet bedwingen en zou hij een massamoord beginnen.

Apollo wreef door zijn natte haar. Het regende. Het was nu al diep in de avond en hij wist dat hij met deze kleding die nog vol bloed zaten, veel te veel aandacht zou trekken. Apollo liep naar een kleding winkel. Gesloten stond er op een bordje dat hing achter het raam. Hij zag een weerspiegeling van zijn zwarte maar natte haar en zijn rode ogen. Dat was de eerste keer dat hij de kleur van zijn ogen zag. Het beviel hem wel. Apollo had al een idee, hij liep door een steegje en kwam zo uiteindelijk bij de nooduitgang van de winkel. Simpel schopte hij de deur kapot en liep naar binnen. Apollo was niet zo kieskeurig. Hij deed al zijn kleding uit, tot zijn boxer en sokken toe. Hij pakte een donkere spijkerbroek, een zwarte shirt en een zwarte jas. Toen hij klaar was met omkleden, liep hij via dezelfde nooduitgang, waarvan de deur kapot was, naar buiten. Apollo begon weer te rennen. Firenzo was hier dicht in de buurt. Na enkele seconden, had hij de plek gevonden waar hij moest zijn. Apollo zag een gebouw waar een rijtje jongeren voor stonden. Het was niet al te groot. Tenminste dat leek van de buitenkant. Er waren twee uitsmijters die de leeftijden controleerden. Toen Apollo de grote verlichte letters Firenzo las, kon hij zijn woede maar moeilijk bedwingen. Hij stak de straat over en liep recht op het pand af. De mannen leken hem te herkennen. "Jij hoort dood te zijn" zei de één geschrokken. Apollo woede nam toe en hij keek hem recht in de ogen aan. De man begon opeens te gillen en stierf. De andere uitsmijter wou met zijn hand richting zijn binnenzak gaan, maar hij was al gestorven toen hij de zak had bereikt. De jongeren die in de rij stonden renden bang en gillend weg. Apollo liep naar binnen. Hij kwam eerst uit bij een garderobe. De muziek klonk luid. Niemand had het gegil waarschijnlijk gehoord. "Meneer wilt u uw jas ophangen? Het kost maar 1 dollar". Apollo kon zijn woede niet beheersen en hoorde hoe de man door zijn gave stierf. Apollo schopte de grote deuren open en zag jongeren, maar ook ouderen die aan het feesten waren. Hij zag direct waar hij naar op zoek was, een grote groep mannen in pak, achterin de club en zodra hij ze zag herkende hij ze. Hij wist het zeker. Deze mannen hadden zijn moeder, vader en broertje vermoordt. Apollo begon te grommen en zijn woede bereikte een hoogte punt. Hoewel hij zijn famillie niet kon herinneren, voelde hij dat hij veel om ze had gegeven. Apollo liep door de massa heen en had niet door, dat iedereen wie hij aanstootte, wie hem aankeek of wie zelfs maar te dicht in de buurt kwam, stierf. Zijn gave was niet onder controle te krijgen als hij zo kwaad was. Mensen begonnen te gillen, sommige rende weg en sommige vielen dood neer. De groepje mannen waren nu opgestaan en hadden hun wapen getrokken. Apollo rende naar ze toe en brak meteen één van de mannen zijn nek. De andere schokken van wat er gebeurde, Apollo wou zijn gave hierbij niet gebruiken. Hij wou ze één voor één fysiek kapot maken. Hij sloeg er nog één dood. Hij voelde hoe iemand een poging ondernam hem in zijn rug te schieten. Zonder resultaat, zijn huid leek van steen te zijn. Hij ontwapende de man en sloeg hem dood. Zo ging het door tot er maar één man over was. Het was een grotere donkere man met de duurste pak van allemaal. Apollo wist zeker dat hij de leider was. "Jij ... jij hoort ..." zei de man met angst. "Wat dood te zijn?" zei Apollo kil. Hij greep de man bij zijn keel. "Op de één of andere manier ben ik vergeten wat er is gebeurd. Vertel me alles! Nu direct! zei Apollo overtuigend. De man keek hem bang aan. "Je moeder moest haar schuld innen en was er met haar man en zoon voor op de vlucht. We ..." de man durfde niet verder te gaan. Apollo kneep zijn keel dicht. "Ga verder" gromde Apollo. "Ik had tegen mijn mannen verteld ze een lesje te leren. Ik wist niet dat het zo zou aflopen. Ze hadden ze vast gebonden en toen het huis in brand gestoken. Een dag later kwam jij, jij wou wraak nemen. Je werd neer geschoten en waarschijnlijk speelde je alsof je dood was, want we hadden onze mannen opdracht gegeven je te begraven in het bos. Alleen die mannen waren nooit meer terug gekeerd. Laat me asjeblieft leven! Ik heb een gezin!" Apollo keek hem aan. "Die had ik ook" zei Apollo. Hij beet de man in de nek en zoog al het leven uit hem. De man schreeuwde "MONSTER!" maar stierf uiteindelijk. Apollo liet hem los en draaide zich om. Nu zag hij pas het aangerichte schade. Behalve de mannen van deze maffiabaas of wat hij ook was geweest, lagen er tientallen lijken. Onschuldige tieners, begin twintigers. Hij had ze allemaal vermoordt, hij had zijn gave niet kunnen beheersen. Apollo telde er vijftig. Waarschijnlijk waren dat ze niet eens allemaal. Apollo kon zijn ogen niet geloven. Hij was inderdaad een monster. Apollo liep naar een stoel en liet zich daar in vallen. Hij was een monster.

[Open, post maar als je wil Smile]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Sicilia

Aantal berichten : 32
Punten : 116

Character sheet
Leeftijd: forever 9
Partner: I'm forever nine, do you want me?

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 4:06 pm

Waar was Eleric nu? Het meisje had gehoord dat haar broer in de buurt was, maar had hem nog niet gevonden. Ze wist dat hij in de buurt was omdat de wind op sommige momenten veel te hevig was. Te hevig om natuurlijk te zijn, zelfs voor zo'n dorpje als Forks. Sicilia had haar rode jasje voor de sier stak om zich heen getrokken, anders zouden de mensen vragen gaan stellen. Haar bruine haren waren helemaal doorweekt en de druppels hingen zelfs aan haar neus. De vampier had net gedronken, dus ze kon er nog wel even tegen. Het was beidt echt aangenaam om met een brandende keel over een straat vol met mensen te lopen. Mensen die ze meestal als een lekkere snack gebruikte. Je zou het niet snel zeggen, maar in werkelijkheid was Sicilia zo'n vijfhonderd jaar oud, een oude geest gevangen in een negenjarig lichaam. Zowel vampieren als weerwolven onderschatten haar als ze haar zien en dan hadden ze natuurlijk niet gerekend op het feit dat ze water kan besturen. Ze trok en wenkbrauw op toen ze twee lijken zag liggen. Dat waren de uitsmijters die altijd voor de ingang van de discotheek stonden, maar nooit zagen dat een negenjarig kind stiekem naar binnen glipte. Sicilia deed een stapje aan de kant toen verschillende mensen gillend naar buiten rende, sommigen schreeuwden zelfs dat Satan op aarde was gekomen. Een vals lachje speelde om haar lippen toen ze over de lijken heen stapte en naar binnen ging. Bijna heel de discotheek lag bezaaid met lijken. Even hurkte ze naar bij een jongen van zestien en voelde of ze zijn hartslag nog kan voelen, niets. Blijkbaar waren al die mensen gewoon dood neergevallen aangezien ze niet eens gewond waren en toch rook de vampier de geur van vers bloed. Haar rode ogen zochten heel de omgeving of totdat ze iemand zag die niet morsdood op de grond lag. Waarschijnlijk was hij diegene die al die mensen vermoord had, best grappig eigenlijk. De enige van de mensen hier in Forks die ze ontmoet had en die een beetje indruk had gemaakt was Elyaz, maar als de man die daar precies verslagen in die stoel zat dit allemaal had aangericht...chapeau. Sicilia's zwarte schoentjes tikten op de grond terwijl ze naar de man toeliep en hem even in stilte aankeek. Daarna begon ze ineens te klappen en het geluid galmde angstaanjagend hard door de uitgestorven discotheek.
Profiel bekijken
Apollo

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 4:18 pm

Apollo was verzonken in zijn gedachten. Hij dacht aan zo veel dingen tegelijk. Hij had wraak genomen, daar was hij trots op. Maar daar tegenover stond een club vol lijken. Als er werkelijk meer vampiers in de buurt waren, zouden ze dit dan pikken? Iemand die zo vlakbij hun woonplaats even wat volk om zeep helpt? En wat voor volk! Tieners en jong volwassenen! Hij was een monster! Een monster met een gave waar hij geen controle over had! Hij gaf niks om deze mensen, dat moge duidelijk zijn. Maar het idee dat hij zo maar iemand kon vermoorden! Het leek uren te duren voordat het geklap tot hem doordrong, maar het waren maar seconden. Apollo stond snel op en zocht waar het vandaan kwam. Een klein meisje stond daar moederloos alleen te klappen. Was dit een grap? Apollo keek haar aan en zag direct de kleur van haar ogen. Apollo wende zijn ogen gauw weer af, hij wou niet nog meer mensen doden. "Je moet hier weg, ik ben een monster" zei Apollo zo zacht dat hij bijna fluisterde. Hij wist zeker dat zij het wel zou verstaan. "Wie ben jij?" vroeg hij na zijn waarschuwing.
Profiel bekijken
Sicilia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 6:17 pm

Het duurde een hele tijd voor de man door had dat ze stond te klappen, wat ze eigenlijk best wel raar vond. Ok, mensen zien haar snel over het hoofd omdat ze zo klein was, maar in een dansclub waar geen ander levend wezen meer was, was het toch niet zo moeilijk om haar te zien. Afijn, levende wezens was misschien wat te veel van het goede, aangezien ze allebei eigenlijk dood moesten zijn. Sicilia stopte met klappen toen de man snel opstand en haar even in de ogen keek. Een licht verbaasde uitdrukking gleed over haar gezicht toen hij snel zijn ogen had afgewend, precies alsof ze terplekke dood zou neervallen als hij haar te lang aankeek. "Je moet hier weg, ik ben een monster" Zachtjes liep ze dichterbij en kroop op de kruk die naast de zijne stond. "Onze soort zijn allemaal monsters, of ze nu willen of niet." Ze had al van vampieren gehoord die dierenbloed dronken om zich minder als een monster te voelen en ze snapte helemaal niet hoe zij dat walgelijke bloed binnen konden houden. Iedere vampier was een monster, vooral omdat ze al diep onder de grond horen te liggen. Het meisje zelf wist niet wie haar in een vampier had veranderd, maar wel waarom. Zij en haar broer werden zo'n vijfhonderd jaar geleden verdacht van hekserij en werden door de bewoners naar een klif gejaagd. Eleric had gezegd dat ze moest doorlopen zodat ze in veiligheid was, maar ze had haar broer niet willen achterlaten en was samen met hem zeg aar een een hooivork geregen. De vampier was op dat moment in de buurt geweest en had hen juist op tijd veranderd. "Wie ben jij?" Sicilia's gedachtengang werd ruw onderbroken door de stem van de man. "Sicilia." Was het enige wat ze zei. Het meisje had jaren geprobeerd om van haar oud-engels af te komen, maar soms hoorde je nog wel dat ze van een heel andere tijd kwam, zoals nu.
Profiel bekijken
Apollo

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 7:28 pm

"Onze soort zijn allemaal monsters, of ze nu willen of niet." zei het meisje. Apollo zag dat ze was gaan zitten op een kruk vlak naast hem. Waarom was zij niet bang? Apollo merkte duidelijk dat ze niet van het heden was. Haar oud-engelse accent leek honderden jaren oud en ze sprak als een volwassenen, een normaal mens had dat misschien niet eens opgemerkt, maar als vampier zijnde leek niks aan je voorbij te gaan. Apollo hoorde uiteindelijk dat ze Sicilia heette, ook geen hedendaagse naam. Hij zou makkelijk kunnen vragen hoe oud ze was, maar daar was hij niet geïnteresseerd in. Niet op dit moment. Hij moest zijn gave onder controle krijgen en daarna zal hij degene zoeken die hem veranderd had. Hij was de vampier daar dankbaar voor, anders was hij namelijk gestorven. Maar hij had hulp nodig, hij wist niks van dit hele sprookje af. "Ik moet mijn gave onder controle krijgen" zei hij meer tegen zich zelf als tegen Sicilia. Uiteindelijk wende hij zich tot haar. "Kan jij mij helpen?". Apollo wist dat als hij zijn gave onder controle zou krijgen, hij nog sterker kon worden. Zijn gave had nu alleen nog maar oncontroleerbaar in de wilde weg geslagen, maar wat nou als hij er straks honderd procent controle over had? Een seconde na dat hij zijn vraag had afgemaakt stelde hij de volgende; "Zijn er meerdere vampiers met een gave?".
Profiel bekijken
Sicilia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 8:53 pm

De amn wist duidelijk niet wat te doen en heel even was er een sprankeltje medelijden in Sicilia's ogen te zien. Hij deed haar denken aan haar broer voordat hij veranderd was en totaal niet wist wat hij nog met zijn leven aanmoest. "Ik moet mijn gave onder controle krijgen" Hij had het blijkbaar meer tegen zichzelf dan tegen haar, aangezien hij haar niet eens aankeek. De directe vraag die hij aan haar stelde, zorgde ervoor dat ze voor de tweede keer haar wenkbrauw ophaalden. Meestal draaide iedereen rond de pot als ze haar iets wilden vragen. Gewoon omdat ze bang waren dat ze het niet zou begrijpen, de hufters. "Misschien moet je eerst je naam eens vertellen en daarna wat je gaven juist is, alleen dan kan ik je helpen." Wauw, hij was echt wel heel nieuwsgierig. Hij kon amper wachten voordat ze zijn eerste vraag beantwoord had of vroeg al een nieuwe. "Zijn er meerdere vampiers met een gave?" Een vals grijnsje speelde om haar lippen door die vraag en ze schoof een glas water die iemand had laten staan naar zich toe. "Natuurlijk zijn er nog meerdere vampiers met een gave, wat toevallig dat je er juist een tegenkomt." Kort beweeg ze met haar vingers en het water zweefde het glas uit. Dit was misschien nog niets, maar wat ze met mensen kon was tien keer zo leuk. Zelfs bij dieren, vampiers en weerwolven werkte het. Langzaam liet ze het water terug in het glas glijden, hief haar hand terug op en bracht haar vingers naar elkaar toe. Als alles goed ging moest de vampier nu voelen dat zijn luchtpijp dicht werd geknepen en als ze nu haar hand helemaal tot een vuist zou ballen zou hij zeker bewusteloos neer vallen, dood niet aangezien een vampier niet zo makkelijk te doden was, maar ze kon hem wel pijn laten lijden. neervallen. "Ik hoop dat je daaraan ziet dat je zeker niet met mij moet sollen." De dreiging was duidelijk in haar stem te horen terwijl ze los liet en hem met knipperende ogen aankeek.
Profiel bekijken
Apollo

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   ma jan 09, 2012 9:09 pm

"Misschien moet je eerst je naam eens vertellen en daarna wat je gave juist is, alleen dan kan ik je helpen". zei het meisje. Apollo wou net antwoorden, maar Sicilia gaf ook antwoord op de andere vraag. "Natuurlijk zijn er nog meerdere vampiers met een gave, wat toevallig dat je er juist een tegenkomt". Apollo keek gefascineerd toe hoe ze water uit een glas liet zweven. Toen het water weer in het glas zat, kneep ze haar vingers samen. Op dat moment voelde Apollo hoe zijn luchtpijp werd dichtgeknepen. Apollo ging er uit gewoonte met zijn hand naar toe. Blijkbaar was zijn lichaam inwendig nog nat van het bloed en kon zij daarom zijn luchtpijp dichtknijpen of was zijn huid nog een beetje nat van de regen. Andere redenen kon hij niet bedenken. Apollo kon gelukkig niet stikken, omdat vampiers niet hoefde te ademen. Toen ze weer los liet en zei "Ik hoop dat je daaraan ziet dat je zeker niet met mij moet sollen." , greep Apollo haar bij de keel, hij zou haar het liefst meteen doden en zijn gave laten zien. Maar hij wist dat hij haar misschien nodig zou kunnen hebben en liet haar weer los. "Ik weet mijn exacte naam niet, maar noem me Apollo" zei hij kil. Apollo liet even een stilte vallen en begon toen over zijn gave. "Ik kan het leven weg trekken uit planten, dieren, mensen, eigenlijk uit alles. Ik heb het nog niet bij een vampier geprobeerd" zei Apollo terwijl hij haar uitdagend aankeek. Hij wist nu wel zeker dat ze niet zo onschuldig was als ze er uit zag. Waarschijnlijk had ze al veel mee gemaakt en was ze niet zo maar klein te krijgen. Hij herhaalde die gedachte. Niet zo maar klein te krijgen. Hij keek even naar haar lengte en lachte. "Hoe krijg ik controle over mijn gave?" vroeg hij uiteindelijk. Zijn glimlach had even op zijn gezicht gestaan, maar zo snel hij met behulp van zijn gave het leven trok uit mensen, was die al weer verdwenen.
Profiel bekijken
Sicilia

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   di jan 10, 2012 3:59 pm

Toen de man naar haar keel greep ontblootte Sicilia in een grauw haar tanden. Niemand raakt haar ongevraagd aan. Ze zag dat hij haar had lieft wilde doden, maar dat moest hij dan maar in zijn volgend leven doen, want als hij zo verder deed zou hij sneller dood aan haar voeten liggen dan zij aan de zijne. Ze wilde net eisen dat hij haar los moest laten toen hij dat al deed. "Ik weet mijn exacte naam niet, maar noem me Apollo" Hoezo hij wist zijn exacte naam niet meer? Hij leek net zo'n sullig mens dat met zijn hoofd hard ergens tegengeslagen was en zijn geheugen kwijt was. Natuurlijk wist zij zelf ook wel dat het eens voorkwam dat vampiers niets meer wisten van hun leven als mens, dat had ze nog wel een paar keer gezien in de vijfhonderd jaar dat ze al leefde. "Ik kan het leven weg trekken uit planten, dieren, mensen, eigenlijk uit alles. Ik heb het nog niet bij een vampier geprobeerd" Geïntresserd bekeek ze de man van boven tot onder. Dus hij kon met een vingerknip het leven uit ieder mens, dier en plant krijgen. Als hij dat ook nog eens met vampiers kon doen was hij waarschijnlijk verloren, aangezien Aro dan waarschijnlijk naar hem opzoek zou gaan net zoals hij haar altijd opzocht. Het was echt geen pretje om geschaduwd te worden door de hulpjes van de machtigste vampieren die er bestonden. Haar bruine ogen richtte zich terug op zijn gezicht toen Apollo vroeg hoe hij zijn gave zou kunnen controleren. "Waarschijnlijk heeft het iets met je emoties te maken aangezien het water bij mij ook vele wilder werd als ik kwaad of verdrietig was." Even dacht ze terug aan de tijd dat ze haar gaven pas had ontdekt. Het was best grappig geweest hoe mensen haar met grote ogen aankeken als ze voorbijliep en de regen ineens een heel andere richting uitging dan het zou moeten. "Dus je moet je emoties onder contole leren te houden." Een simpel maar efectief antwoord. Je kon je emoties niet zomaar verbannen, maar je kon wel zorgen dat ze wat minder sterk werden.
Profiel bekijken
Apollo

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   di jan 10, 2012 4:20 pm

"Waarschijnlijk heeft het iets met je emoties te maken aangezien het water bij mij ook vele wilder werd als ik kwaad of verdrietig was" antwoordde Sicilia. Apollo dacht hier over na. Zodra hij woedend was, verloor hij inderdaad controle over zijn gave. ""Dus je moet je emoties onder controle leren te houden" zei ze. Apollo knikte. Het zou nu makkelijk moeten gaan omdat hij zijn familie had gewroken. Maar toch voelde hij zich niet op zijn gemak. Hij voelde zich als een monster. Een leeuw die net een onschuldig dorpje had aangevallen en dat helemaal niet had moeten doen. Apollo wist dat vampiers van mensenbloed leefde. Hij had geen idee dat er vampiers waren die voortleven van dierenbloed. Hij bekeek het meisje nog eens goed. Was zij zo oud geweest als zijn broertje? Hij kon zich niet veel van hem herinneren. Apollo probeerde herinneringen van zijn broertje naar boven te halen, tot hij uit zijn gedachten werd getrokken. Tien mannen in politie uniform vielen de club binnen. Ze schokken in eerste instantie van alle lijken maar richtte toen hun pistool op Apollo. "Laat de gijzelaar gaan en steek je handen omhoog" zei een agent dreigend. Ze dachten dus dat zij zijn gijzelaar was? Logisch. Wat moest een klein meisje bij een massamoordenaar. Apollo die een minuut daarvoor nog terneergeslagen had nagedacht over zijn broertje, liep nu rustig naar de agenten toe. Hij zou mee gaan en onderweg ontsnappen, zo zouden er weinig doden vallen. Maar voordat hij dit correcte plan kon uitvoeren, nam zijn dorst weer toe. Hij hoorde het hart kloppen van de dichtstbijzijnde agent. Apollo's ogen werden feller en hij haalde zijn neus op."Etenstijd" zei hij kil. De agenten hadden geen tijd gehad om na te denken over wat hij bedoelde, want Apollo had er al twee dood geslagen en de rest viel ten prooi aan zijn gave.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Massamoord [Open]   

Massamoord [Open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Port Angeles-
Ga naar: