Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn redder gezocht

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimema jan 09, 2012 11:22 am

Hallo Smile

Zoals de titel al aangeeft, zoek ik iemand die mij gered heeft. Als je een beetje mijn verhaallijn hebt gevolgd, snap je wel wat ik bedoel. Zo niet, leg ik het nu even uit. Apollo was vlak voordat hij vampier werd, neergeschoten door twee "maffia" achtige mannen. Ze wouden hem begraven omdat Apollo dood leek, hij had een enorm lage hartslag. Een vampier merkte deze hartslag op en stak er een stokje voor door deze twee kwaadaardige mannen te vermoorden! Toen deze vampier zag dat Apollo zou sterven als hij niet in een vampier veranderde, beet hij hem en verdween. Ik zoek dus degene die mij gered heeft. Het liefst een actief account, dus er hoeft geen account voor aangemaakt te worden. Het mag van mij iedereen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xiraz

Xiraz


Aantal berichten : 49
Punten : 162

Character sheet
Leeftijd: 9 in human years
Partner: -
Soort: Weerwolf

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimema jan 09, 2012 5:04 pm

Ik zou eventueel wel willen met Shane ^^ Heb alleen nog steeds geen leuke plaatjes voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimema jan 09, 2012 5:09 pm

Het moet wel een actief account zijn he, aangezien er natuurlijk ook een epische ontmoeting moet plaats vinden. Razz Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Xiraz

Xiraz


Aantal berichten : 49
Punten : 162

Character sheet
Leeftijd: 9 in human years
Partner: -
Soort: Weerwolf

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimema jan 09, 2012 5:11 pm

hahha, ik heb nog niets met hem gedaan, is pas aangemaakt. maar wil hem best actief houden. kijk maar, je kan ook iemand anders zoeken die al een actief personage heeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimema jan 09, 2012 7:31 pm

Tja als er niemand anders reageert, wat ik wel snap, Apollo is nou niet de ideaale schoonjongen. Maar als je wil mag het wel. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dannique

Dannique


Aantal berichten : 2
Punten : 2

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimedo jan 12, 2012 7:16 pm

ik wil je redder best zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimedo jan 12, 2012 7:28 pm

Oke is goed Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dannique

Dannique


Aantal berichten : 2
Punten : 2

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -
Soort: Vampier

Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitimedo jan 12, 2012 7:30 pm

Zeg maar wanneer ik wat moet doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn redder gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn redder gezocht   Mijn redder gezocht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn redder gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht;; Wolven.
» De rest van de Cullens gezocht!
» gezocht
» Gezocht: Kim.
» [gezocht] vampier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: