Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yancey

Yancey


Aantal berichten : 28
Punten : 109

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell.
Soort: Weerwolf

Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Empty
BerichtOnderwerp: Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .   Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Icon_minitimema jan 09, 2012 7:29 pm

YANCEY


Zachtjes tikte haar hakken tegen de ondergrond, een ritmisch geluid was afkomstig uit haar oordoppen. Het liedje dat haar gedachten overstemde, was het liedje dat ze vroeger altijd luisterde als ze zich niet goed voelde, weer een ruzie had gehad met haar ouders of het gewoon allemaal even tegen zat. Een diepe zucht glipte tussen haar licht getinte lippen door, ze had haar ogen neergeslagen terwijl ze stevig doorstapte. Eindeloos leek ze te lopen, tot ze het veld tegen kwam waar ze al een tijdje naar op zoek was; het klaverveld. Misschien dat ze daar wat geluk kond vinden, een beste vriend, of iemand waar ze eindelijk op kon inprenten. Vijftien jaar wachtte ze er al op, voor haar was het nu eigenlijk wel genoeg. Maar goed, ze wachtte maar weer af zoals ze altijd al gedaan had.
Met een enorme diepe zucht liet ze zichzelf op de grond vallen, plaatste zichzelf tussen de miljoenen klavertjes vier terwijl haar wijsvinger en duim er een paar uit de grond trokken. Zachtjes draaide ze het stengeltje tussen haar vingers, glimlachte lichtjes terwijl ze uit haar tas haar pakje met kauwgom pakte. Yancey duwde er eentje in haar mond, kauwde er een aantal keer flink op, waarna ze een roze bel blies. Vanmorgen had ze haar haren gekruld, haar ogen waren weer donker van kleur met een wat lichtere oogschaduw op haar ooglid gesmeerd. De blush op haar wangen en de foundation die goed bij haar huid paste maakte het allemaal wat natuurlijker, want Yancey was niet van die fake look, die blijkbaar enorm in was de laatste dagen. `But it doesn't mean anything, since you're gone~` Zachtjes fluisterde ze de woorden, afkomstig van het liedje die in haar oren klonk. Een glimlach versierde haar lippen, zorgde ervoor dat ze wat ontspande en één knie naar zich toe trok, naar achter leunde en genoot van het rustige, warme weer. Enkele witte wolken verzamelde zich aan de helderblauwe hemel waardoor af en toe het zonnetje verdween, maar desondanks hing er een ontspannen sfeertje en was de temperatuur aangenaam.

& Jared <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .   Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Icon_minitimedi jan 10, 2012 5:21 pm

Het was totaal over. Jared was er helemaal klaar mee. Klaar met allés! Momenteel kon niks zijn dag meer goed maken, het vertrek van Kim had hem niet goed gedaan. Maar op een of andere manier leek de verbinding verbroken te zijn.. Alsof het nooit gebeurd was, alleen de gedachtes aan haar, de dingen die gebeurd waren, plaats gevonden hadden en nog meer dingetjes. Het was heel erg raar, maar Jared was gewoon nog steeds gebroken.. Nog steeds verdrietig. Jared liep in een sloom tempo over het klaverveld heen, eerder er tussendoor eigenlijk. Het was gewoon apart, maar wel rustgevend. Zijn gedachtes namen de overloop zodra die weer over Kim gingen.. Zijn bruine ogen keken over het veld heen tot die stopte bij een blond meisje.. Het was een mooi meisje eigenlijk, niet te overdreven maar ook niet te.. Normaal gewoon. ‘But it doensn’t mean anything, since you’re gone’ Diep ademde Jared in, misschien kon het geen kwaad om een praatje te maken met iemand die onbekend was, gewoon een nieuw iemand ontmoeten. Het was makkelijker gedacht dan gedaan maar alsnog. In een sloom tempo liep Jared op zijn versleten Nikes en zijn korte broek met daar boven niks richting het meisje. Het was een gewoonte zo te lopen, zonder shirt. Het was lekker weer, dus het kon geen kwaad. Aan haar hart te horen was ze geen mens, noch vampier. Een Shape-shifter? Net als hem? Kort werd zijn wenkbrauw opgetrokken. Eenmaal bij het meisje aangekomen, liet Jared zich door zijn benen zakken om ook op de grond te gaan zitten. ’Heee.’ Sprak Jared rustig terwijl zijn blik op de klavertjes gericht waren. ’Aangenaamd, Jared.’ Sprak hij daarna op een rustigere toon.

~Sorryy! Hele grote flut.. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Yancey

Yancey


Aantal berichten : 28
Punten : 109

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell.
Soort: Weerwolf

Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .   Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Icon_minitimedi jan 10, 2012 5:40 pm

YANCEY


Nog steeds klonk de muziek door in haar oren, sloot ze eventjes voor kort haar lichte ogen en voelde ze hoe de wind langs haar huid streek. Koud had ze het niet, iets wat ze nooit zou voelen. Kilte, kou. Die woorden waren voor haar onbekend sinds ze een shapeshifter geworden was. Nja. Niet geworden, ze had het ontdekt. Haar muziek had ze ondertussen wat zachter gezet, voetstappen waren achter haar te horen en toen ze een begroeting hoorde, trok ze de witte oordoppen uit haar oren en glimlachte vriendelijk naar de jongen die ondertussen bij haar aangekomen was, langs haar was komen zitten en zich voorstelde als Jared. Dus ze wist al één ding over hem. In feite twee, want wat overduidelijk was, was dat de jongen absoluut niet lelijk was. Hij zag er goed uit, en op de een of andere manier had ze het gevoel dat ook hij een shapeshifter was. Yancey drukte haar mp3 uit, duwde hem terug in de tas die langs haar lichaam lag en vervolgens ritste ze hem dicht.
`Hé.` Had ze hem vervolgens terug begroet, een beetje laat, maar dat deed er nu even niet toe. Ondertussen was haar blik al een paar keer van hem afgewend geweest, had ze het gebied bekeken over eventjes weer wat klavertjes uit de grond getrokken. `Aangenaam Jared. Ik ben Yancey.` Haar honingzoete stem had dit keer zachter geklonken dan daarnet, nog steeds met de zelfverzekerde en sterke ondertoon erin verwerkt, maar hij was minder aanwezig dan daarnet. De laatste tijd voelde ze zich niet helemaal op haar gemak, Darren bleef maar denken over Avery, het meisje waar hij op ingeprent werd, en dat maakte het alleen maar moeilijk voor haar om haar gedachten voor haar te houden. Natuurlijk snapte ze dat hij graag bij haar wilde zijn en stuff, maar als hij bij Yancey was kon hij zijn gedachten wel voor zich houden, toch? Een diepe zucht glipte tussen haar lippen door, vervolgens werd haar blik naar een vlinder getrokken, de felle vleugels van het dier werden sierlijk heen en weer geslagen, waarna hij langzaam tussen de groene klavertjes landde. Zich verstoppend voor andere dieren. `Hmm. Misschien dat het raar klinkt, maar eh.. Jij bent ook een shapeshifter, right?` Het laatste had ze zachter uit gesproken, puur om het feit dat ze bang was dat ze het op de een of andere manier fout had.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .   Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L . Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Instead of makin me B E T T E R, you keep makin me I L L .
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Zuiden :: Klaverveld-
Ga naar: