Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuwe plek gevonden?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chase

Chase


Aantal berichten : 4
Punten : 13

Character sheet
Leeftijd: 200
Partner: ...
Soort: Vampier

Een nieuwe plek gevonden? Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe plek gevonden?   Een nieuwe plek gevonden? Icon_minitimedi jan 10, 2012 10:39 pm

Chase stapte een café binnen. Het café had een wat oudere sfeer. Het zag er een beetje bruinig en dof uit. Het was een beetje een Irish pub achtige stijl maar het was toch net niet iers. Maar het was goed genoeg voor Chase. Tenslotte er was drank. Er waren wat mensen, zelfs een paar meisjes. Dat betekende dat zijn favoriete drankje ook op het menu was! Namelijk bloed. Chase nam plaats op een barkruk. Hij bestelde een whisky. Jack Daniels om preciezer te zijn. De barman, een brede kerel met een kale kop, gaf hem de whisky. 'Je bent hier nog niet vaak geweest?Meestal ken ik mijn klanten wel.' Zei de barman met een brede glimlach op zijn gezicht. Chase trok een grijnse tevoorschijn. "Gelukkig ken ik mijn barmannen niet altijd." Waarna hij zijn blik afwende op wat tiener meisjes die in een hoekje zaten. Het hoekje was eigenlijk een tafel met daaromheen een bank. De meisjes waren nog geen eenentwintig, dat was absoluut duidelijk. Ze kwamen hier waarschijnlijk omdat dit een bar is waarbij nauwelijks word gecontroleerd op je id. Maar dat vond Chase niet erg. Hij begon langzaam al te fantaseren over hun bloed. Hij dronk nog een slok van zijn whsiky. "Zeg eens, ken je die twee grieten daar?"Vroeg Chase met een geforceerde glimlach aan de barman. De barman schudde.'Ik dacht dat jij niet zo van het praten was? Maar nee, ik ken ze niet. Maar ik weet vrij zeker dat ze voor jou te jong zijn.'Zei de barman terwijl hij wat glazen schoonmaakte. Hmpf."Als ik op leeftijd zou afgaan dan zou iedereen voor mij afvallen."Zei Chase met een grijns. Waarna hij zijn whisky in één keer opdronk. "Doe er nog maar één!"Zei Chase, die het woord één iets harder zei dan de rest van zijn zin. De barman knikte en schonk hem er nog eentje in. Hij wilde bijna een gesprek beginnen maar Chase wende zijn blik af naar wat ouderen mannen die zaten te darten. Duidelijk te maken dat hij nu geen zin had in een gesprek met die kale. De oudere mannen hadden beidde een groot bierglas. Eentje had een belachelijk lelijk bruin hoedje op. Terwijl de ander een grijze snor had waar waarschijnlijk van alles in zat. Ze waren een stuk minder mooi om naar te kijken dan de jonge grietjes. Maar Chase genoot wel van oude mannen. Dat zou hij nooit worden. Hij zou namelijk altijd zichzelf blijven. En dat beviel hem eigenlijk zeer goed! Chase merkte dat er nog iemand de kroeg in liep. Hij kon moeilijk zien wie het was...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe plek gevonden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe lay-out
» [RPG] Het nieuwe Lost animals

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Port Angeles-
Ga naar: