Twilight

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Crazy I am! [Open.]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Noah

Aantal berichten : 31
Punten : 107

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old, since 1900.
Partner: I don't need one.
Soort: Vampier

BerichtOnderwerp: Crazy I am! [Open.]   do jan 12, 2012 9:05 pm

Port Angeles. Hier was Noah gestrand naar al haar zoektochten naar een goed huis. Haar ogen waren amandelkleurig aangezien Noah niet op mensenbloed leefde maar op dierenbloed. Afentoe redde ze zelfs een mens als dat nodig was tenminste. Noah genoot van haar leven zoals het was ookal was ze 112 jaar oud. Zo ongeveer, eigenlijk was ze de tel kwijt geraakt als ze eerlijk moest zijn.. Al sinds haar zestiende was ze zo, in het jaar 1900 was ze veranderd wat haar dus totaal 128 Jaar zou moeten maken. Een lichte grijns sierde haar gezicht terwijl haar lichaam zich soepel in een menselijk tempo voort bewoog. Noah was totaal aan een menselijk leven gewend. Mensen had ze eigenlijk nooit gedood, nooit. Dat wilde Noah het liefste zo houden. Noah was gewoon een gek meisje van zestien jaar, dat hield van uitgaan maar vooral van het dansen en de mensen die er gek deden. Haar gave was wel bekend maar spreken erover deed ze niet. Zo vaak gebruikte ze het namelijk ook weer niet. Noah wist hoe ze het kon gebruiken, hoe ze het beheersde. Terwijl de avond gevallen was, op deze heldere zaterdag avond grinnikte ze licht. Haar joggingsbroek was mat zwart even als haar zwarte korte topje met daar over heen een vestje dat ook kort was. In een rustig tempo bleef ze in de rij wachten totdat ze de discotheek binnen mocht gaan terwijl ze zichzelf richting de bar werkte om een malibu cola te bestellen. Echter was die binnen enkele tellen op, helaas. In een rustig tempo bewoog Noah zich dansend over de dansvloer. Haar heupen begonnen al te swingen terwijl haar armen gewillig mee deden even als haar benen. Haar sneakers gleden soepel over de ondergrond heen terwijl haar amandelkleurige ogen zich op de mensen massa richtte.

[&& Open voor iedereen.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Shane

Aantal berichten : 63
Punten : 280

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   do jan 12, 2012 10:15 pm

Rennend scheurde hij door de bossen. Hij had zojuist een paar uur niets gedaan, en de energie was hoog opgelopen. Vlug was hij weggegaan bij zijn vrienden. Hij moest al die energie weer even kwijt. Na een tijdje minderde hij snelheid. Hij haatte het om steeds weer die energie kwijt te moeten. Hij sloot zijn ogen en ademde diep in, hielt vast, en ademde weer diep uit. Hij voelde zijn handen warm worden. Extreem warm. Hij opende zijn ogen en keek ernaar. Hij schrok zich dood en schoot achteruit. Ze gaven gewoon serieus licht! Hij had inmiddels wel door dat bij vampier zijn vreemde dingen gebeurde, hij was sneller, sterker ect. Maar dit had hij niet verwacht. Hij deed pijn, alsof ze in brand stonden. Hij rende naar zijn huis terwijl hij het probeerde uit de krijgen. Hij was pas sinds kort een vampier, maar had nog geen mens aangeraakt sindsdien. Hij wilde niemand vermoorden, ook al kreeg hij soms wel eens de neiging. Hij wist het tot nu toe nog allemaal onder controle te houden en dat wilde hij graag zo houden. Eenmaal thuis duwde hij zijn handen in het ijskoude water. Het hielp niet. Diep dacht hij na en herinnerde zich hoe dit was begonnen. Hij sloot zijn ogen weer en ademde diep in en uit. Hij zag de gloed langzaam lichter worden en uiteindelijk verdwijnen. Een opgeluchte zucht verliet zijn keel terwijl hij naar zijn kamer liep. Hij kleedde zich om. Even wat afleiding. Het grootste deel van zijn energie was hij inmiddels kwijt, gelukkig. Hij had zin om eens uit te gaan. Even lekker los te gaan. Niets aan zijn hoofd. Hij deed een broek aan met een losjes shirt. Een band om zijn elleboog en hand. Dit om het dansen dadelijk soepeler te laten verlopen. Hij begon zich vast op te warmen in de woonkamer. Het was een speciale vloer, uitermate geschikt voor dansen. Eenmaal klaar at hij nog snel wat en verliet toen zijn huis richting de disco. De frisse wind fleurde hem op. Hij liep naar binnen en keek wat rond, opzoek naar bekenden. Hij zag er een paar bij de bar staan. Rustig liep hij er op af an begroette ze. Hij keek op toen hij getik voelde op zijn schouder. Ze werden uitgedaagd. Grijnzend gingen ze de uitdaging aan. Het was een hechte groep, voelde elkaar perfect aan. Dus deze uitdaging moest gewoon slagen. Ze trokken de dansvloer op en er werd ruimte gemaakt. Tijdens het battlen had een meisje zijn aandacht getrokken. Ze had een joggingsbroek aan, met een zwart kort topje en een kort vestje erover. Het was vrijwel zeker dat ze ook kon dansen. Terwijl de battle aan de gang was liep hij naar haar toe en trok haar erbij met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. ' Zin om mee te doen?' Vroeg hij haar terwijl hij weer verder ging. Hij kon zijn vrienden niet alles in hun eentje laten doen, toch?
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 3:27 pm

In soepele bewegingen dansde haar lichaam terwijl de donker bruine haren overigs op hun plaats bleven hangen, deze keer. Terwijl de overige normale mensen om haar heen hetzelfde deden en iedereen totaal uit z’n dak ging, deed Noah gewoon mee. Als een normaal mens, alsof er geen deel bestond van haar vampieren bestaan. Alsof ze geen vampier was. De geur van mensenbloed deed haar eigenlijk ook helemaal niks, ookal zou iemand een slagaderlijke bloeding hebben, vlak voor haar neus.. Zelfs dan kon ze de geur weer staan en zou het haar op een of andere manier nog steeds niks doen. Gelukkig. Dat had ook jaren training gekost voor haar, telkens had ze gereisd van plaats naar plaats om uiteindelijk in het plaatsje Forks uit te komen. Het was een rustige omgeving, idiaal voor vampiers aangezien er niet heel veel zon was, en in de avonden zoals deze was het gewoon lekker. Noah had gezien dat er ruimte werd vrij gemaakt voor een dance battle. Gebruikelijk. Iedereen wilde zien wie beter was, welke groep closer was en de bewegingen en moves die ze maakte. Kort wierp ze er een blik op terwijl ze gewoon verder ging met haar ding. Toen er een jongen op haar afgelopen kwam stopte ze kort, glimlachte kort naar hem terwijl de jongen die gekleed was in een broek en een los shirt haar aandacht had. Zijn blonde haren trokken haar aandacht terwijl zijn ogen een bruinige kleur hadden. Zijn hart klopte niet, een vampier. Net als haar dus. ‘Zin om mee te doen?’ Vroeg hij. ’Ik? Weet je het zeker?’ Sprak ze kort aarzelend terwijl ze hem serieus aankeek voor één seconde. Daarna volgde ze hem. ’Oké, ik zal me beste beentje voor zetten.’ Sprak ze kort maar met een grimas op haar gezicht getekend. Noah keek kort naar de overige partij die nu aanzet was met hun dans moves, intressant. Terwijl hun van allés deden besprak de groep waar bij Noah zich gevoegd had wat ze zouden doen. Kort knikte ze terwijl ze het begreep. Er waren niet veel meisjes bij hun, misschien was ze zelfs de enigste.. Toen hun aan zet waren, werkte Noah zich zoals afgesproken naar voren toe. Haar bewegingen waren snel, op een menselijk tempo. Misschien waren haar bewegingen iets te sexy, maar het intresseerde haar niet. Dansen was haar ding gewoon. Terwijl de jongens het na enkele bewegingen overnamen bleef ze achteraan staan om kort toe te kijken. De jongen die haar had aangesproken kon goed dansen, zeker weten.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 4:00 pm

Een grijns sierde zijn lippen toen ze meekwam na wat aarzelen. Voor hem maakte winnen niet uit, de lol was het leukste. Al zou ze voor geen meter kunnen dansen zou hij het nog fijn hebben gevonden dat ze erbij was. Maar toen ze wat hadden overlegt, en het meisje begon te dansen stond hij wel versteld. Ze was echt goed. Daarna voegde ze zich erbij en bliezen de tegenpartij zo aan de kant. Grijnzend draaide hij er zijn rug naartoe en ging bij het meisje staan. Al snel trok de ruimte die vrij was gemaakt voor hen dicht door de mensen die verder gingen met dansen. 'Je was echt goed daarnet' Zei hij en je kon de bewondering aan hem zien. Terwijl de rest weer naar de bar trok uit vermoeidheid en zin in drank bleef hij liever bij haar staan. Vermoeit was hij totaal niet en zin in drank had hij ook niet echt. Meestal was de smaak niet eens zo geweldig, en het had zo goed als geen effect op hem meer. Vroeger eigenlijk ook al niet echt. Nog voordat hij vampier werd. Het was toch best vreemd, van iedereen hoorde hij de hartslag als hij wilde. Maar bij dit meisje? Nog geen bonkje. Kennis van vampiers had hij dan ook totaal niet. Alleen dat licht.. Brr.. Je kreeg hem niet snel bang, maar dat ging toch echt te ver. Rustig bewoog hij wat mee op de muziek, hij voelde de energie weer steeds sterker worden. Maar diep in en uit ademen liet hij toch maar achterwegen. Dadelijk kon hij hier een discolamp gaan vervangen met zijn handen. Best gaaf eigenlijk, nu hij er zo over nadacht. Hij wilde wel een baantje als schijnwerper bij een bedrijf. Dan wel een bewegende schijnwerper, want lang stilstaan kon hij niet. 'Wat doe je zoal in je vrije tijd?' Vroeg hij met zijn blik op haar gericht. Zijn linkeroog trilde een beetje, het was ligt geïrriteerd door de lens. Hij was het niet gewend die dingen in zijn ogen te hebben. Bahbah, wat haatte hij die dingen. Maar om hier zonder die lenzen te gaan lopen..? Hij zou de mensen een hartaanval bezorgen.. Of ze zouden denken dat hij juist fel rode kleurlenzen in had en hem voor kindje uitmaken. Het was tenslotte nog geen Halloween hè.
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 4:21 pm

Zonder moeite had hun groep de tegenpartij van de vloer geveegd. Alsof het in twee tellen gedaan was. Het was best grappig geweest als je het haar vroeg. De groep had haar makkelijk in zich opgenomen terwijl het een normale gewoonte leek te zijn. Gewoon iemand die je zag, waarvan je dacht dat die goed kon dansen uit de ruimte plukken en vragen mee te doen. Best intressant eigenlijk. ‘Je was echt goed daarnet.’ De ruimte die daar straks nog open was geweest voor de battle was al snel weer opgevuld geraakt door de mensen die weer overal en nergens begonnen te dansen. ’Bedankt, je was zelf ook heel erg goed!’ Haar stem klonk vriendelijk maar gemeend. Haar lichaam bewoog zich automatisch weer mee op de muziek, het was een gewoonte als er muziek in haar oren klonk. Noah haar ogen waren op die van de jongen gericht. Waarschijnlijk was hij een New Born. Een hele goede New Born want hij was geheel rustig eigenlijk. ‘Wat doe je zoal in je vrije tijd?’ Kort dacht Noah na, wat deed ze eigenlijk behalve dansen? Afentoe ging ze voetballen en het meeste van haar tijd was ze op reis. ’Dansen, voetbal. Ik ben ook veel van m’n tijd kwijt aan reizen, maar ik denk dat ik voorlopig nog in Forks ga blijven. Het bevalt me hier wel, eigenlijk.’ Op de meeste plaatsen was er teveel zon geweest, te weinig bewolking. Noah kon zich nooit ergens verschuilen namelijk, behalve in huizen maar dat was uiteindelijk ook geen doen geweest voor haar. Het was nutteloos geweest om eerlijk te zijn. ’Wat doe jij in je vrije tijd?’ Vroeg Noah om de stilte om hun heen te verbreken. Het was afentoe best moeilijk om een gesprek aan de gang te houden. Vrienden maken was soms ook onmogelijk aangezien Noah steeds op door reis bleef, soms bleef ze ergens nooit langer dan twee dagen. ’M’n naam is trouwens Noah, aangenaamd.’ Sprak ze uit beleefdheid, het kon vast geen kwaad om deze mede soort genoot haar naam te vertellen. ’Is het elke zaterdag avond hier zo druk?’ Vroeg ze zich hardop af maar vragend aan de jongen aangezien Noah het zichzelf echt afvroeg.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 5:11 pm

Hun groep was erg sociaal en hecht. Maar ondanks dat hadden ze toch zo nu en dan problemen met andere. Vaak omdat de tegenpartij dan niet tegen hun verlies kon, maar in hun ogen was het gewoon een spel. Het was leuk als je won, en als je verloor leerde je er alleen maar van. Hoe je het de volgende keer beter kon doen zodat je beter werd. Maarja, zo dacht niet iedereen daarover. 'Dankje' Glimlachte hij toen ze zei dat hij ook goed was. Hij keek even om zich heen en zag iemand vallen met een glas. Auwch.. Dat moet pijn doen.. Dacht hij maar zag dat er al genoeg mensen zich over ontfermde. De geur van bloed drong zijn neus binnen na een korte tijd. Hij hoofd draaide zich terug in die richting. Het was toch een raar gevoel. Je lichaam wilde er op af duiken. Het mens verslinden, helemaal leegzuigen. Terwijl je in je hoofd dat gevoel onderdrukte en gewoon verder ging met wat je aan het doen was. Op internet had hij gelezen dat de meeste dit niet deden, en die niet eens de moeite namen het te onderdrukken. Dat kon toch niet? Hoe kon je die mensen zomaar zonder reden het leven ontnemen. Dat was iets wat hij gewoon niet kon begrijpen. Hij luisterde naar wat ze antwoordde op zijn vraag. Reizen.. Dat was iets wat hij liever niet deed. Hij wilde niet zomaar alles achter zich laten wat hij in heel zijn leven had opgebouwd. Dat ze voetbalde was hij wel verrast om. Hier waren weinig meiden die dat deden. Nouja, sommige deden het wel, maar dan puur om naar de jongens te kijken en hun aandacht te krijgen. Echt serieuze waren op één hand te tellen. 'Interessant, zin om een keer mee te gaan voetballen met ons? Hoop wel dat je hier een tijd blijft, lijkt me leuk om je beter te leren kennen.' Zei/vroeg hij, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. 'Uhmm, ik doe eigenlijk alles waar ik mijn energie in kwijt kan, vind alles wel leuk, wil alles proberen' Zei hij. Niet veel daarna stelde ze zich voor als Noah. 'Aangenaam, ik ben Shane' Stelde hij zichzelf ook voor aan haar. Bij haar vraag keek hij eens rond. Door zijn lengte kon hij de ruimte goed inschatte. Hij was niet de beste in schatte maar toch was hier hier meestal wel even druk dacht hij. 'Ja zoiets, soms iets minder, soms meer, ligt er een beetje aan' Zei hij.
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 5:37 pm

‘Dankje’ Had de nog onbekende jongen naar haar toe gesproken waarna een glimlach zijn gezicht had gesierd. Toen er iemand met een glas viel keek ze kort op. Haar zintuigen werden op scherp gesteld terwijl de geur van het menselijke bloed goed ruikbaar was. De drang om er naar toe te gaan was er niet eens meer. Het intresseerde haar weinig eigenlijk, evenals haar lichaam. Haar lichaam was nou eenmaal gesteld op dierlijk bloed, het enige voedsel wat haar lichaam daadwerkelijk vulde als het ware. ‘Intressant, zin om een keer mee te gaan met ons? Hoop wel dat je hier een tijdje blijft, lijkt me leuk om je beter te leren kennen.’ Noah glimlachte kort terwijl degene die zo klunzig was geweest al overeind geholpen werd. Ook werd de geur van het bloed minder. ’Is goed. Lijkt me een leuk idee, ookal zou ik vast harstikke slecht zijn vergeleken met jullie denk ik..’ Jongens waren over het algemeen beter, sneller en leniger. Maar of dat ook zo was met het vampieren en mensen voetbal.. Geen idee, sneller was ze zowiezo wel. ’Komt wel goed, ik denk dat, dat niet zo’n slecht idee is.’ Sprak Noah kort terwijl ze hem aankeek terwijl hij weer begon te spreken. ‘Uhmm, ik doe eigenlijk alles waar ik mijn energie in kwijt kan, vind alles wel leuk, wil alles proberen.’ Kort knikte Noah terwijl de jongen weer sprak. ‘aangenaam, ik ben Shane.’ Stelde hij zichzelf voor. Shane, aparte naam. ’Dus je bent een sportief iemand, intressant.’ Sprak Noah kort nadenkend. Shane was eigenlijk best groot, veel groter dan Noah. Een kleine twintig centimer als je het haar vroeg tenminste. Kort kreeg zé een grimas op haar gezicht bij de gedachte daar aan. ‘Ja zoiets, soms iets minder, soms meer, ligt er een beetje aan.’ Noah ademde in terwijl haar ogen die nog steeds bruin van kleur waren op hem gericht waren. ’Oké. Ik vind het hier wel gezeliig. Genoeg kloppende harten, ookal intresseert dat me drie keer niks.’ Sprak Noah zachtjes uit, Shane zou haar vast wel horen aangezien een vampier een uitstekend gehoor had, een uitstekend zicht en een uitstekend reukvermogen. Dat waren enkele dingetjes, er waren er natuurlijk veel meer maar om die allemaal op te noemen in haar hoofd.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 10:09 pm

Vrolijk en genietend van de muziek, toen er een echt mee-zing nummer opkwam, en iedereen mee begon te zingen, deed hij vrolijk mee. Hij hield wel van zingen. En hij had het geluk dat hij geen stem had waar de glazen van sprongen. Uitdagend keek hij haar aan, als een roofdier die naar zijn prooi staarde. Hij wilde dat ze ook meedeed. Wel zo leuk, vond hij. Toen het liedje afgelopen was, was het energiegehalte nog erger gestegen. Onrustig werd hij, maar dwong zichzelf rustig mee te bewegen op de muziek. 'Als zou je wat minder goed zijn, het is toch maar puur voor de fun' Glimlachte hij. Echt een competitie was hij zelden. Natuurlijk wel wanneer ze uitgedaagd werden. Een uitdaging was iets wat hij gewoon niet af kon slaan, net zoals bij de mensen in de groep waar hij mee omging. Ze zouden broers kunnen zijn. Ondanks de sterke verschillen qua uiterlijk. Hij was blij dat ze het toch wilde. Hij genoot altijd van nieuw gezelschap. Vrienden waren er nooit genoeg in zijn wereld. Hij knikte toen ze samenvatte dat hij een sportief iemand was. 'Heb mijn hele leven al teveel energie die ik niet kwijt kan' Grijnsde hij. Eigenlijk was het enorm vervelend, maar aan de andere kant was het fijn dat hij zo goed als onuitputtelijk was. Wanneer hij achternagezeten werd vroeger bij ruzie's, was zijn tegenstander moe voordat deze hem te pakken had gekregen. Dan kon hij op een afstandje kijken hoe deze een steeds roder hoofd kreeg en uiteindelijk moest stoppen. Zo kwam het dat ze hem ook niet snel uitdaagde. Met de gym kwam het ook wel van pas. Hij trainde veel en kon lang doorgaan. Geïnteresseerd keek hij haar aan toen ze het had over kloppende harten. Iets wat zij.. Niet had? Of hij gewoon niet kon horen. 'Uhm, wat bedoel je met.. Kloppende harten?' Vroeg hij met een lichte twijfel in zijn stem. Hij wist bijna niets af van het wezen wat hij was geworden. En toch was het wel handig om dat te weten. Na een tijdje begon de energie hem een beetje teveel te worden. 'Zin om buiten wat te gaan rennen ofzo?' Vroeg hij terwijl zijn blik al naar de uitgang schoot.
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   vr jan 13, 2012 10:27 pm

‘Als zou je wat minder goed zijn, het is toch maar puur voor de fun.’ Glimlachte Shane. Al snel sierde een grimas zich op het gezicht van Noah terwijl haar bruine ogen op de zijne gericht werden. Het leek wel alsof zijn ogen steeds helderder begonnen te worden. Het kwam door het gif in je ogen waardoor lenzen verdwenen. Het was iets wat vreemd en apart was voor je lichaam en dus simpel weg, vernietigd werd. ’Ooh, gelukkig maar. Dan hoef ik me niet te schamen als ik voor schut sta.’ Greens ze lichtjes terwijl haar stem spontaan klonk overigs dat het lichtelijk schaamtelijk had kunnen klinken. Als Noah had kunnen blozen, dan was dat waarschijnlijk nu gebeurd. ‘Heb mijn hele leven al teveel energie die ik niet kwijt kan.’ Kort keek ze hem aan. ’Tjaa, dan moet je wel veel activiteiten beoefenen om die kwijt te raken.’ Sprak ze weer met een grimas op haar gezicht. Het een dood normale gewoonte om dat te doen. Noah had niet meegezongen met het eerdere lied, want.. Tjaa, ze kon eenmaal niet zingen voor haar gevoel. ‘Uhm, wat bedoel je met.. Kloppende harten?’ Een lichte twijfel sierde zijn stem terwijl Noah haar wenkbrauw lichtjes omhoog getrokken werd. ‘Zin om buiten wat te gaan rennen ofzo?’ Noah knikte kort. ’Ik leg het buiten wel uit.’ Noah dacht kort na terwijl ze in een flitsende beweging zichzelf door de mensenmassa had gewerkt. Uiteindelijk stond Shane ook naast haar. Noah gebaarde hem mee te lopen terwijl ze rustiger begonnen te lopen. Op een menselijk tempo. ’Mensen met een kloppend hart zijn normaal. Jij bent een vampier, dan heb je ook nog de shape-shifters die hier in de buurt leven..’ Somde Noah kort op terwijl ze hem aankeek. ’Jij draagt lenzen aangezien je ogen nog een rode gloed hebben omdat je of een New Born bent, dus een nieuwe vampier. Maar het kan ook zijn dat je van.. Mensenbloed leeft..’ Somde Noah daarna ook nog eens op.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   za jan 14, 2012 12:44 am

De menigte om hem heen begon hem lichtelijk te irriteren. Ook al was hij meestal degene die zoveel mogelijk mensen om zich heen wilde. Nu wilde hij gewoon kunnen praten met haar, en dan ook alleen haar, zonder steeds aangeraakt en aangestoten te worden door mensen om hem heen. Ook al die stemmen.. Sinds hij vampier was, hoorde hij alles veel beter. Het was een stuk lastiger om je ergens goed op te kunnen concentreren. Maar dat zou wel beter worden met de tijd, nam hij maar aan. En anders zou dat mooi balen zijn voor hem. Hij grijnsde bij haar woorden. Voor schut stond je nooit bij een vriendengroep als die van hem. Al zou je er je onderbroek over je gewone broek aantrekken zouden ze je nog niet raar aankijken. Hij knikte bevestigend bij haar volgende woorden. 'Soms handig, soms niet' Zei hij droogjes. Tja, die kant zat er ook nog aan hem. Hij had vele kanten. Maar ze kwamen allemaal wel aan bot meestal. Hij was wel lichtelijk teleurgesteld toen ze niet meezong. Hij had het best wel willen horen. Bij zo'n meisje moest toch wel een leuke stem horen vond hij. Na zijn vraag aan haar, zag hij haar wenkbrauw omhoog gaan. Waarschijnlijk was het nogal een domme vraag geweest. Hij knikte toen ze zei dat ze het buiten wel zou vertellen. Hij liep achter haar aan naar buiten. Eigenlijk was ze al buiten voordat hij aanliep, maar oké. Hij begreep het gebaar en liep met haar mee. Hij luisterde naar wat ze vertelde. Verward keek hij haar aan. Hoe wist ze dat hij een vampier was. Al snel lukte het hem de conclusie te trekken dat vampiers dus geen hartslag hadden. Wat betekende dat Noah ook een vampier was. Hij luisterde verder. 'Ja.. Ik ben pas geleden gebeten..' Bevestigd hij haar. 'Maar heb nog geen mens aangeraakt sinds' Zei hij om de laatste optie van haar uit te sluiten. Hij moest er niet aan denken om mensenbloed te drinken. 'Zijn er dingen die ik verder moet weten? Nu ik zo ben' Vroeg hij aan haar. Hij wilde liever niet voor verrassingen komen te staan.
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   za jan 14, 2012 1:20 am

‘Soms handig, soms niet’ Noah kreeg al snel weer een grimas op haar gezicht getekend terwijl ze in een rustig tempo richting het park liepen. Het was best gezellig zo, als je het haar vroeg tenminste. Eindelijk iemand waar je mee kon praten. Op je gemak. Zonder overige mensen en herrie. ‘Ja.. Ik ben pas gebeten..’ Bevestigde Shane haar woorden al snel. ‘Maar heb nog geen mens aangeraakt sinds.’ Noah knikte een keertje terwijl ze nadenkelijk richting Shane keek. ‘Zijn er dingen die ik verder moet weten? Nu ik zo ben’ Noah dacht kort na terwijl haar blik op de zijne gericht was. ’Een New Born dus. Je bent aardig jong dus nog..’ Sprak ze kort terwijl ze nadacht. ’Ik ben zestien jaar, sinds 1900. Wat me dus 128 Jaar maakt.’ Sprak Noah kort weg kijkend. Haar blik gericht op de bomen die het park sierde en de dingetjes die het plaatje compleet maakte. Bankjes, struiken, bomen en zelfs hier en daar bloemen om het op te vrolijke. Een grasveldje was ook aangelegd en sierde het duidelijk. ’Je hoeft niet op mensenbloed te leven. In die 128 jaar dat ik zo ben. Heb ik nog nooit een mens gedood. Ik leef op het bloed van dieren, het voldoet niet aan alle dingen. Maar het vult de ‘maag’ voor een tijdje. Bovendien worden je ogen er geleidelijk minder rood van in het begin. Als ik dorst worden mijn ogen zwart, als je me begrijpt. Zo niet, dan zijn ze amandelkleurig of bruinkleurig. Sprak ze op een kalme fluisterende toon, alleen hoorbaar voor Shane. ’Je had net ook geen last van het bloed, netjes gedaan. Niet iedereen blijft zo kalm.’ Noah keek hem met een lichte grijns aan. ’Tja, wat wil je nog weten? Vraag het maar en ik geef je het antwoord. Als ik het weet tenminste!’ Kort parkeerde Noah zichzelf op het bankje, niet dat het erg verschillend was aangezien Noah uren stil kon zitten of staan maar ze was gewoon het zo gewend. Om als een vampier onder de mensen te leven. ’Loop niet in de zon! Je huid zal gaan glinsteren waardoor de mensen achter het bestaan van vampieren zullen komen..’ Waarschuwde Noah hem.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   za jan 14, 2012 2:15 am

Rustig volgde hij haar, zo te zien wilde ze naar het park. Iets anders was er daar niet echt voor zover hij wist, en hij wist veel van deze buurt. Terwijl hij liep was zijn blik gericht op haar. Eerlijk gezegd vond hij haar al leuk sinds het moment dat hij haar daar zag staan. En dat was nog nooit eerder voorgekomen bij hem. Echt.. Nog nooit. Hij had wel vriendinnetjes gehad. Hij had er ook wel iets voor gevoeld. Maar toch was dat anders. Het was niet zo puur en mooi als nu. Hij luisterde aandachtig naar haar woorden. Toen ze hem vertelde dat ze al 16 was sinds 1900 stond hij wel even versteld. Pff.. Dat was nog eens lang. Waarmee zou je de tijd moeten doden al die jaren? Hij was benieuwt of hij die leeftijd ook ooit zou behalen. Maar zijn vrienden zouden ouder worden.. Dat werden veel begrafenissen voor hem, of vrienden erbij zoeken die ook vampier waren. Hij was eigenlijk wel blij met de leeftijd waarop hij vampier was geworden. Veel jonger zou balen zijn omdat hij nergens binnen zou komen. En veel ouder ook niet omdat je er dan simpelweg gewoon niet meer uitzag. Hij volgde haar blik naar de omgeving. Hij kwam hier vaak s'avonds. Er hing hier een prettige sfeer. Lekker rustig, maar ook niet uitgestorven. Hij luisterde verder. Bloed van dieren.. Hij moest er toch echt niet aan denken om zijn tanden te zetten in een levend dier, of een wat net dood was! 'Zijn er ook andere manieren om die dorst te lessen?' Vroeg hij toen. Hij wilde liever niets zomaar doden. Al helemaal niet zo'n weerloos dier. Hij luisterde naar de vele info die hij kreeg en verwerkte het allemaal in zijn hersenen. Hij glimlachte hij het compliment dat hij het netjes gedaan had. Eigenlijk vond hij het best logisch dat je niet zomaar op iemand af dook. Toen ze zei dat hij kon vragen wat hij wilde keek hij even naar zijn handen. Hij bedacht even hoe hij het beste zijn vraag kon stellen. 'Begin deze avond was ik wat aan het rennen buiten, maar toen ik diep in en uit ademde om een beetje tot rust te komen, voelde mijn handen aan alsof ze in brand stonden. Toen ik keek, gaven ze gewoon serieus licht' Zei hij, hij wist gewoon echt niet wat het geweest was. 'Het ging wel weer over toen ik hetzelfde deed, maar heeft het er wat mee te maken dat ik vampier ben?' Vroeg hij aan haar. Hij had van nature niet zo'n harde stem, mensen stoorde zich er niet snel aan gewoonlijk. Hij ging bij haar op het bankje zitten en legde plagend zijn arm om haar heen. Hij schatte in of ze het erg vond, maar volgens hem had ze er een problemen mee. Hij knikte toen ze zei dat hij niet in de zon moest komen. Ach, dat kwam hij zoiezo al niet zo vaak. Veelte warm.. Zijn blik gleed van haar ogen, naar haar mond en weer terug. Waarna hij langzaam dichterbij kwam en haar een zacht kusje gaf. Met een glimlach keek hij haar hierna weer aan.
Profiel bekijken
Noah

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   za jan 14, 2012 2:33 am

‘Zijn er ook andere manieren om die dorst te lessen?’ Kort dacht Noah na, dit was nog wel eens een vraag eigenlijk.. ’Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Je hebt zowiezo bloed nodig. Mensenbloed of dierlijkbloed.’ Sprak ze kalm maar beheersd uit. Toen Shane glimlachte naar haar, kreeg ze automatisch weer een getekende grimas op haar gezicht getekend. Alsof ze elkaar aanstaken. Diep ademde Rachel in terwijl haar ogen kort een fonkeling te zien was. Eigenlijk was Shane anders, anders dan iedereen die Noah kende. Hij trok haar aandacht, was speciaal op een of andere manier. Noah had een klik met hem, op een vreemde manier. Het ware fijne gevoelens, als ze eerlijk moest zijn. Het was fijn om gevoel te hebben, om iemand te vertrouwen als het ware. ‘Begin deze avond was ik wat aan het rennen buiten, maar toen ik diep in en uit ademde om een beetje tot rust te komen, voelde mijn handen aan alsof ze in brand stonden. Toen ik keek, gaven ze serieus licht.’ Noah keek licht verbaasd op. Shane was een New Born, anders dan alle andere die zé ooit was tegen gekomen en hij had ook nog eens een gave. Intressant, als je het haar vroeg. ‘Het ging wel weer over toen ik hetzelfde deed, maar heeft het er wat mee te maken dat ik vampier ben?’ Zijn stem was fijn om aan te horen. Niet heel hard, niet heel zacht. Gewoon precies goed. ’Je hebt een gave. Niet alle vampiers hebben dat, sommige kunnen het niet beheersen en hebben maanden training nodig.. Andere hebben het weer anders. Iedere gave is anders.’ Noah dacht kort aan haar eigen gave. Haar bruine ogen werden op Shane gericht die zich naast haar op het bankje parkeerde. Toen Shane zijn arm plagend om haar heen legde, keek ze hem kort aan van uhm. Alsof hij haar gevoelens aan kon voelen. Op een of andere rare manier. Toen zijn blik zich in de hare boorde om zich af te wenden naar haar mond en weer terug naar haar ogen te schieten. Langzaam kwam hij dichterbij er terwijl hij haar een zacht kort kusje gaf. Een glimlach sierde daarna zijn gezicht terwijl Noah haar hoofd tegen zijn schouder aanlegde. ’Dus. Waar had ik dat aan te danken?’ Vroeg ze plagend terwijl ze iets naar voren leunde en hem aankeek. Haar ogen bleven in de zijne geboord, haar hoofd ging dichterbijer terwijl haar lippen uiteindelijk de zijne raakte voor een korte liefde volle kus. Daarna leunde Noah weer lichtjes tegen hem aan. ’In de eerste 3 maanden, als ik het goed heb. Is een New Born het sterkst aangezien je dan nog menselijkbloed in je lichaam hebt.. Heb je nog meer vragen?’ Vroeg ze toen terwijl haar lichaam tegen die van Shane aangedrukt was.
Profiel bekijken
Shane

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   zo jan 15, 2012 12:36 am

Zijn blik was hoopvol op haar gericht, maar toen ze vertelde dat ze dat niet wist en je zowiezo bloed nodig had wendde hij zijn blik even af. Dit was niet het antwoord waar hij op gehoopt had. Hij wilde er niet aan denken dat hij aan zo'n beest moest gaan zuigen, of aan een mens. Allebei was gewoon niets. 'Ga je anders dood?' Vroeg hij aan haar. Als je er alleen zwak en slap van zou worden zou hij het alleen maar fijn vinden. Zijn enorme energie een beetje kwijt. Terwijl hij zijn blik weer op haar richtte, leek hij wel even te verdwalen in haar ogen. Hij had even geen last meer van de energie door zijn lijf. Het had plaats gemaakt voor een ander gevoel, een veel heftiger gevoel. Volgens hem was het.. Verliefdheid. Was het mogelijk? Hij kende haar pas net.. Maar ze had wel zo'n indruk op hem weten te maken. Hij voelde zich sterk op zijn gemak bij haar. Alsof hij alles bij haar kwijt kon. Als hij nog in zijn broek zou plassen s'nachts zou hij het nog tegen haar durven zeggen, zo voelde het. Hij keek naar haar terwijl hij het vertelde. Hij merkte op dat ze er een beetje verbaast over was. Was het iets enorm vreemds wat hij vertelde? Vroeg hij zich af. Hij luisterde aandachtig toen ze begon te praten. Een gave..? Hoe konden schijnende handen een gave zijn? Oké misschien handig in het donker maar daar bleef het dan ook bij. Zijn blik was gefocust op haar, maar toch had hij niet het gevoel dat ze er problemen mee had dat hij zijn arm om haar heen had gelegd. Na de kus voelde hij haar hoofd tegen zijn schouder. Hij was wel opgelucht, het zou mooi voor schut hebben gestaan als ze achteruit was gegaan omdat ze er niet hetzelfde over dacht. 'Aan dat je zo'n leuk meisje bent' Zei hij rustig, eerlijk maar toch met een grijns erbij. Toen ze bewoog keek hij weer naar haar. Hij voelde haar fluweel zachte lippen weer de zijne raken. Dus zo voelde het om in de hemel te zijn.. Dacht hij kort. Toen ze weer tegen hem aan leunde legde hij zijn arm iets soepeler om haar heen en streelde zachtjes over haar arm. Het was een fijn gevoel, hij had nooit gedacht dat liefde werkelijk zo mooi kon zijn. Hij luisterde naar haar woorden. Maar de aandacht die hij eerder had, kon hij er niet voor de volle honderd procent meer bijhouden. Hij was nu gewoon een beetje aan het zweven op de wolken. Hij glimlachte toen ze vroeg of hij nog meer vragen had. 'Eigenlijk wel..' Zei hij om de spanning een beetje op te bouwen voor de grap. 'Wil je mijn meisje zijn?' Vroeg hij zachtjes en keek naar haar. Hoop had hij zeker. Maar hij zou het begrijpen als ze hem eerst beter wilde leren kennen. Hijzelf was er inmiddels al achter gekomen dat hij haar niet beter hoefde te kennen, ze kon alleen maar beter worden in zijn ogen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Crazy I am! [Open.]   

Crazy I am! [Open.]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Port Angeles-
Ga naar: