Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A vampire instinct.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimedo jan 12, 2012 10:10 pm

Ze rende door straten, stegen, over huizen en langs de snelweg. Beide rende ze zo hard dat een mens hun met het blote oog niet zou kunnen zien. Binnen een paar minuten waren ze aangekomen in Port Angeles. Penelope trok het zwarte shirtje niet over de skinny jeans, zoals Jarael wel zou doen, maar liet hem gekreukeld en net iets onder haar navel zitten. Ze keek in de rondte en wachte tot de jongen naast haar plaats had genomen. 'Dit is dus Port Angeles.. Eens kijken wat hier te snoepen valt. Laten we een discotheek of een kroeg pakken daar zit het meeste vee' Penelopé wist precies hoe ze iets als troep kon laten klinken. Voor haar waren mensen niet meer dan een stuk Frikandel. Ze had zelfs een keer een baby voor een kwart opgevreten, ze zat er totaal niet mee, maar toen het weer dag werd had Jarael gehuild tot de wisseling van persoonlijkheid weer kwam.


[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimedo jan 12, 2012 10:26 pm

Apollo had haar laten leiden en was haar rennend gevolgd. Ze had een gek parcour uitgekozen, dat soms zelfs over huizen ging. Binnen een paar minuten waren ze aangekomen in Port Angeles. Apollo wreef door zijn haar en trok zijn jas omlaag. Zijn dorst begon al ernstig toe te nemen. 'Dit is dus Port Angeles.. Eens kijken wat hier te snoepen valt. Laten we een discotheek of een kroeg pakken daar zit het meeste vee' zei Penelope. Apollo knikte en samen liepen ze een plein op. Dit was overduidelijk het uitgaansgedeelte van Port Angeles. Tieners en jong volwassenen zochten samen met hun vrienden de leukste club of kroeg uit en waren klaar voor een gezellige nacht. Natuurlijk hadden ze geen idee dat er zich twee vampiers onder hun bevonden. Apollo moest zich inhouden, het liefst zou hij er zo één aanvallen. Penelope leek zich wel te kunnen beheersen. Zij was dan ook al langer vampier als hem. "Dit lijkt me wel wat" zei Apollo terwijl hij gebaarde naar een discotheek. "La' Famous" stond er in neon letters. Apollo liep samen met Penelope naar de uitsmijters die op leeftijd controleerden. Apollo en Penelope mochten gelijk door lopen. De mannen keek Penelope nog even na. Ze moesten een trap omlaag en kwamen toen in een zaal, waar er harde muziek klonk met een flinke bass. Iedereen was al aangeschoten en was aan het dansen, maar toen Apollo en Penelope verschenen, keken sommige om. De jongens naar Penelope en de vrouwen naar Apollo. Het moest wel heel makkelijk worden om een prooi te vinden. "Ik ga wat plezier maken" fluisterde Apollo in Penelope's oor. Hij had ook al een plek gevonden om te drinken, het lag misschien voor de hand, maar er waren genoeg toiletten. Apollo liep de menigte in en ging lomp door een groepje dansende tieners heen, waardoor een meisje van rond de 20 op de grond viel. "Pas eens ... - "zei een vriendin van het meisje, maar ze viel stil toen Apollo zich omdraaide. "Mijn excuses" zei Apollo met een glimlach. Hij hielp het meisje overeind. "Maakt niks uit.." zei het meisje verlegen. "Kan je dansen?" zei de vriendin van haar. "Ja, maar kunnen jullie twee dansen?" vroeg Apollo met een grijns. De twee vriendinnen keken elkaar giechelend aan. Apollo had niet één slachtoffer, maar twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimezo jan 15, 2012 9:35 pm

Penelopé voelde de koele adem van de jongen op haar huid toen hij haar fluisterde dat hij plezier ging maken. Penelopé fronsde haar wenkbrauw aangezien ze zelf een koude huid heeft. Ze zag de jongen weglopen en keek hem achterna. Hij verdween in de menigte en penelopé focuste zich weer op waarom ze hier was gekomen. Ze keek met haar rood-goud-bruine ogen langs de mensen die dicht tegen elkaar danste. Het was hier een waar gekkenhuis dus zou het minder opvallen wanneer ze iemand leegzoog zonder hem mee te hoeven nemen. Penelopé keek naar alle stelletjes die close met elkaar danste en daar zag ze haar doel. Hij stond dicht en rustig te dansen met zijn geliefde in zijn armen. 'Hallo tussendoortje' Zei ze zacht tegen zichzelf. Ze baande zich soepel een weg door de menigte om bij de jongen te komen. Ze voelde de ogen in haar rug branden van de starende jongens. Penelopé stond nu dicht bij de jongen en zijn vriendin, terwijl de vriendin een stap wilde zette haakte penelopé snel haar voet voor die voor haar en viel het meisje ongemakkelijk tegen penelopé op. 'Oh het spijt me zo!' schreeuwde het meisje en ze keek penelopé aan. Penelopé zette haar liefste en meest vriendelijke gezicht op. ' Oh maakt niet uit hoor ' zei penelopé verlegen en ze keek vanuit haar rechteroog hoeken de jongen aan. Hij viel als een blok voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimezo jan 15, 2012 9:51 pm

De twee meisjes konden hun ogen van Apollo niet afhouden, sommige jongens probeerde tevergeefs een versierpoging bij de dames. Apollo had ze onder zijn duim. Ze schonken zichzelf vol met alcohol en boden Apollo ook wat aan, hij was nieuwsgierig hoe het zou smaken en had een glaasje whiskey genomen. Het smaakte vrij slap, ook de alcohol had geen enkel effect. De meisjes waar Apollo de naam niet eens van wist, gingen steeds dichter tegen hem aan dansen. Uiteindelijk na een paar glaasjes drank, moesten ze beide naar de wc. "Wacht hi.. - hier!" zei de blondine half dronken. Apollo reageerde met een glimlach. Zonder dat ze het wisten, liep Apollo achter hun aan. Ze gingen bijna de jongens wc in, maar ze kwamen er op tijd achter, dat het de verkeerde deur was. Toen ze eenmaal binnen waren, wachtte Apollo vijf seconden. Hij liep naar binnen en zag ze voor een spiegel, lippenstift op hun lippen doen. "Dat hoeft niet hoor" zei Apollo met een glimlach. Ze leken eerst te schrikken ,maar keken hem toen giechelend aan. Hij was de perfecte jager, alles aan hem trok hun aan. Zijn uiterlijk, zijn geur en zelfs zijn stem. Apollo liep naar de meisjes toe en met een enorm zelfvertrouwen begon hij ze één voor één te zoenen. Uiteindelijk belande ze in het toilet en deed Apollo de deur opslot. "Wat is je naam?" vroeg de brunette. Apollo beantwoorde haar vraag met een kus op haar lippen, toen op haar wang en toen in haar nek. Toen hij het bloed bijna kon proeven, werd het hem te veel en beet hij. Het meisje gilde en haar vriendin wou de deur van ’t slot halen en vluchten. Maar Apollo sloeg eenvoudig het meisje hard tegen de muur, zo dat ze bewusteloos op de grond viel en zoog toen al het bloed uit de brunette. Toen hij met haar klaar was, ging hij verder met de blondine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimezo jan 15, 2012 10:26 pm

De jongen bleef penelopé aanstaren en duwde zijn vriendin uit het niets bij haar vandaan. 'Hallo, ik ben bobby ' Hij keek haar diep in de ogen en penelopé glimlachte onschuldig naar hem. Het meisje daarin tegen was behoorlijk pissig geworden en begon te schreeuwen tegen 'bobby' 'Bobby doe normaal!' Schreeuwde de blondine tegen hem. Hij hoorde het allemaal niet meer. 'Dansen?' Vroeg hij, hij pakte haar handen vast en lette niet eens op haar koude huid. Hij duwde zijn (ex)vriendin aan de kant en begon close met penelopé te dansen. Penelopé danste rustig met hem mee en ze legde even haar hoofd op zijn schouder om het verbaasde vriendinnetje van de jongen aan te kijken. Ze gaf haar een knipoog en een luchtkusje met haar lippen, even kwam er weer een rode waas over haar ogen heen. Het meisje schrok van de bedreiging en vluchtte weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimezo jan 15, 2012 10:45 pm

Apollo pakte de nog steeds bewusteloze blondine vast bij haar nek en tilde haar op. Hij beet rustig in haar nek en zoog al het leven uit haar. Toen hij ook klaar met haar was, bekeek hij zijn mogelijkheden. Hij wist niet of Jarael, o nee ze heette nu Penelope, al klaar was. Hij zag dat je onder de deur door kon kruipen. Zo zou de wc-deur op slot blijven en zouden ze het waarschijnlijk pas laat in de nacht merken. Apollo luisterde of er iemand op het toilet zat. Er zat één meisje twee hokjes verder, het gehoor van een vampier was uitmuntend. Hij kroop moeizaam onder de toilet door en stond zo snel mogelijk weer op. Hij controleerde zijn kleding op bloedspetters, er was niks te zien. Hij was hier goed in geworden. Hij gebruikte zijn snelheid en was binnen no time weer in de danszaal. Hij liet zijn ogen de zaal afgaan en zag Penelope dansen met een jongen. Hij was sneller geweest, dacht hij met een glimlach. Dat zou hij er eens lekker inwrijven als ze klaar was. Apollo werd afgeleid toen hij dacht dat hij iets bekends zag. Het was een ziel, het was het tienermeisje dat hij als eerst met zijn gave had vermoord in het bos. Ze stond doelloos tussen de massa naar hem te staren en alleen Apollo zag haar. Logisch, want ze zat in zijn hoofd. Ze schudde met haar hoofd. "Wanneer stop je eens met moorden?" vroeg ze. Hij had haar gewaarschuwd! "Ik vermoord je famillie" fluisterde Apollo zacht. Het tienermeisje lachte. "De andere zielen zijn bang voor je en wat je hun familie aan kan doen. Maar ik ben bereid mijn familie op te offeren om anderen te beschermen" zei ze vol moed. Apollo kon zijn ogen niet geloven. Gelukkig bezat dit meisje niet over de herinneringen van zijn gillende moeder of huilende broertje. "Oh jawel hoor" zei ze glimlachend. "Als je met allerlei zielen in één hoofd leeft, deel je wel eens wat". Apollo probeerde zich te beheersen, hij wou niet weer met zijn gave veel onschuldige mensen vermoorden. "Precies, je leert het al. Nou neem die Penelope mee, voordat ze die onschuldige jongen kwaad doet". Apollo keek naar Penelope die nog steeds aan het dansen was. "Of anders?" fluisterde hij. "Laat ik je beelden zien hoe je moeder, vader en broertje verbrand zijn" zei ze gemeen. Apollo's ogen gingen wijd open. Hoe kon zij over die herinneringen beschikken? "Zelf bedacht, je hebt niet zo veel te doen als ziel zijnde, vooral niet in zo leeg hoofd. Toen ik eenmaal zag hoe ze eruit zagen, kon ik er wel wat vuur erbij bedenken en heb genoeg horror films gezien, dus de rest kon ik wel invullen" zei ze trots. Apollo sloot zijn ogen en zuchtte. Hij zou Penelope mee nemen, voordat hij zijn woede losliet en het uit de hand liep. Hij liep naar Penelope toe en duwde de jongen weg. Voordat ze hem ook maar kon vragen waarom hij dat deed, kuste hij haar en fluisterde toen in haar oor: "We moeten weg".
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 7:21 pm

Ze voelde zijn harde marmeren lippen op die van haar en schrok. Even leek het of Jarael weer terug kwam maar penelopé onderdrukte haar snel weer. 'We moeten weg' Fluisterde hij in haar oor en voor ze nog een woord kon zegge of kon tegenstribbelen trok de jongen haar met zich mee. Penelopé aws geschokt en al haar zintuigen leken weg te wezen,ze was uit het veld geslagen. Haar dorst was onderdrukt door de kus die een heerlijke bloed smaak achterliet op haar lippen, ze had dat zelf nog niet door. Toen ze eenmaal buiten waren likte penelopé over haar lippen en proefde ze de bloedsmaak. Er ging een rode waas over haar ogen en ze keek de jongen aan. Al haar zintuigen leken weer te ontwaken. Ze keek de jongen boos aan en gaf hem een harde klap op het gezicht 'Wat haal jij je in je hoofd!' Schreeuwde ze woedend naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 7:36 pm

Apollo trok haar mee naar buiten terwijl ze tegenstribbelde. "'Wat haal jij je in je hoofd! schreeuwde Penelope buiten woedend, na dat ze hem een klap gaf, waardoor een paar mensen omkeken. Toen Apollo ze eens boos aankeek, liepen ze door. "Dat snap je toch niet, vraag het maar aan Jarael, zij snapt het. Ik zag een ziel, je mocht die jongen niet doden. Niemand als ik bij je ben" zei hij eenvoudig maar kalm. Apollo voelde even aan de plek waar ze net had geslagen en moest glimlachen. "Doe dat niet weer" zei hij toen kil. Apollo vroeg zich af hoe de ziel tussen de mensenmassa tevoorschijn had weten te kunnen komen, levende wezens leken zielen juist af te schikken. Of was het alleen bij wezens zoals wolven? Of misschien koste het één ziel minder kracht. Hij had geen idee en zou het vragen als het meisje weer verscheen. Apollo had deels ook medelijden met Penelope, hij wist hoe lekker mensenbloed was. Hij had zelf twee meisjes leeggezogen en zij was nog bezig geweest met haar prooi. Apollo stapte dichter op haar af en streelde met zijn hand haar wang. "Het spijt me, oke? Jaag asjeblieft niet waar ik bij ben" zei hij onnatuurlijk vriendelijk. Hij had geen goede herinneringen aan zijn familie, alleen dat ze huilde en gilde om zijn hulp. Hij wou daar niet nog een slechte herinnering bij, waarin ze levend verbranden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 7:42 pm

Ze voelde zijn hand haar wang strelen en waar de hand van hem geweest was werd het onaangenaam warm. 'Het spijt me oke? Jaag alsjeblieft niet waar ik bij ben' Penelopé bleef stil en kon hem alleen maar aankijken. Waarom trok hij haar aan? 'Als jij nou hier blijft.. dan zorg ik dat ik snel iets kan drinken zodat ik snel meer dorst krijg?' Ze keek hem vragend aan. Ze wist niet precies waarom maar het leek dat hij het kwade uit penelopé trok en dat dat plaats maakte voor jarael haar karakter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 7:48 pm

''Als jij nou hier blijft.. dan zorg ik dat ik snel iets kan drinken zodat ik snel meer dorst krijg?' vroeg ze hem. Apollo staarde naar de grond. "Ik denk niet dat, dat kan" zei hij zacht. "Kunnen we niet een ziekenhuis overvallen ofzo? Daar hebben ze vast wel van die bloedzakjes?" vroeg hij dom. Apollo wist geen raad met de situatie, maar hij wist zeker als hij haar nu haar gang liet gaan, dat het blonde tienermeisje kwaad terugkwam en hem dwong Penelope tegen te houden. Toen kreeg hij een idee. "Of" zei hij met een glimlach. "We gaan op criminelen jacht" sloot hij af. Het bracht spanning en zo hielpen ze de onschuldige burgers ook nog eens. Ze zouden niet op simpele jongeren gaan jagen die teveel ophadden, maar op moordenaars, verkrachters en dat soort tuig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 8:02 pm

'Weg aan op criminelen jacht' Stelde hij voor. Penelopé dacht even na. Ze had in die 10 jaar tijd altijd alleen maar onschuldige mensen vermoord die dronken waren, zoals stelletjes die ze uit elkaar scheurde. De goede kant van Jarael zou zelfs niet een schuldig persoon durven bijten dus ergens was het in de ogen van jarael slecht om de criminelen te pakken te nemen.'Heeft het een bepaalde kick waar ik graag naar opzoek ben?' Ze staarde de jongen aan.Hij knikte. 'Het is erg gevaarlijk omdat zij hun jouw juist ook willen vermoorden. Je helpt de mensheid een beetje en krijgt er veel bloed voor terug, jarael vind het vast verschrikkelijk' Er ging een rode waas over haar ogen. 'Waar wachten we dan nog op? Laten we gaan ! ik sterf van de honger' Ze grinnikte bij het laatste en begon te rennen. Ze voelde de aanwezigheid van de jongen achter zich. Haar ijs koude hart werd verwarmd door zijn aanwezigheid en ze begon zich stukje bij beetje meer te haten door dit gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 8:13 pm

'Het is erg gevaarlijk omdat zij hun jouw juist ook willen vermoorden. Je helpt de mensheid een beetje en krijgt er veel bloed voor terug, jarael vind het vast verschrikkelijk' zei Penelope. 'Waar wachten we dan nog op? Laten we gaan ! ik sterf van de honger' vervolgde ze. Apollo glimlachte toen ze haar zag wegrennen. Hij rende haar achterna en toen viel voor het eerst op wat voor heerlijke geur ze had. De wind liet de geur via haar wapperende blonde haren zijn neusgaten inwaaien. Hij snoof eens goed en genoot van haar unieke geur. Het was niet makkelijk om tuig te vinden, ze rende vooral door de donkere steegjes. Na dat ze de halve stad door waren gerend, hadden ze beet. In een zwarte steegje drukte een oudere man van in de veertig een tienermeisje tegen de muur. "Het duurt niet lang" zei hij dronken met z'n zware stem. Apollo keek Penelope aan. "Ga je gang, maar laat haar niet zien dat je zijn bloed drinkt" zei hij toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 8:30 pm

Ze zat huiverend op het dak en keek naar een oudere man die en jong meisje tegen de muur had gedrukt. 'Het duurt niet lang Zei de man met een zware dronken stem. Ze voelde de ogen van de jongen op haar rusten. ze keek hem eventjes aan. 'Ga je gang, Maar laat haar niet zien dat je zijn bloed drinkt'Zei hij met een glimlach naar haar. Penelopé knikte. Ze rende geluidloos naar de rand van het dak waar niemand haar eraf kon zien gaan en sprong er soepel van af. Ze belanden op haar voeten en trok even haar kleren recht. Ze begon rustig te lopen en ging de hoek om. Penelopé staarde naar onder. Ze kon de hartslag van het jonge meisje hier horen bonken en het gehijg van de oudere man sneed door haar heen. Ze liep nu met zweverige passen naar hem toe. De man had niet in de gaten dat dat penelopé er ook was. Ze ging rustig achter hem staan. Het meisje was aan het zweten en beven. Penelopé pakte de nek van de man vast. 'Wat doen wij daar? Zei ze met een strenge stem. De man schrok en ging ervan door. Penelopé keek even het meisje aan en daarna naar de jongen die zich op het dak verscholen had. Haar lippen bewogen snel terwijl ze fluisterde naar de jongen dat ze het meisje in veiligheid moest brengen. 'Blijf hier er komt iemand je thuis brengen die je niks zal doen' Verzekerde penelopé het bange meisje. penelopé keek het meisje nog 1x aan terwijl er een rode waas over haar ogen ging en toen begon ze te rennen achter de man aan. Ze wilde hem zo graag leegzuigen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 8:45 pm

Apollo keek naar het schouwspel wat zich beneden afspeelde. Penelope besloop de man en liet hem toen zo erg schikken dat hij er vandoor ging. Apollo hoorde wat Jarael zei en sprong het dak omlaag toen ze eenmaal achter de man aanzat. Hij lande op zijn voeten achter het meisje. Apollo kuchte om zijn aanwezigheid op te laten merken. Het meisje keek even bang. "Breng jij mij naar... - naar huis?" zei ze bang. Ze had zwart haar en fel blauwe ogen. Apollo had het geluk dat hij net gedronken had, want ze rook appetijtelijk. Hij had het wel volgehouden bij de dames in de discotheek, maar dat was omdat hij had geweten, dat hij ze vroeg of laat toch zou doden en hun bloed zou drinken. Het enige wat Apollo daarom deed was knikken. Hij liep het steegje uit en hoorde de voetstappen van het meisje dat hem volgde. "Ik woon hier vlakbij, volg mij maar" zei ze. Apollo knikte en liet haar voor gaan. Haar mini rokje wapperde door de wind, terwijl ze hun pas versnelde. "Misschien moet je niet meer zulke kleding aan doen, als je alleen over straat gaat" zei hij kil. Ze verminderde haar pas en draaide zich even om. "Je lijkt me vader wel" zei ze achteruit lopend met een glimlach. Apollo negeerde haar opmerking en bleef doorlopen. Toen ze eenmaal bij haar huis aankwamen, gaf ze hem een knuffel. Apollo beet zijn tanden even op elkaar omdat hij haar bloed nu bijna kon proeven. "Geen probleem" bracht hij moeizaam uit. Toen ze de deur open had gedaan met haar sleutel, rende Apollo snel weer terug naar het steegje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 8:59 pm

Ze rende het eerste gedeelte hard en daarna keek ze om. Ze zag dat de jongen vertrok met het meisje. Penelopé begon speels te huppelen en de geur van de man te volgen. Ze hield ervan om eerst een tijdje met haar voedsel te spelen, ze kon dan op het laatste moment hun angst proeven in het bloed en dat maakte alles spannend. De man was een paar straten van haar verwijdert. Hij ging niet erg snel en af en toe stopte hij. waarschijnlijk om over te geven of omdat hij gevallen was. Penelopé liet een helse giechel horen. Ze was nu nog maar een straat van hem verwijdert en ze kon zijn hart horen bonken van angst. Penelopé grijnsde. 'Ik ga het niveau iets hoger zette oude man' Ze rende in een flits naar hem toe en pakte hem vast. Ze hoorde een schreeuw van hem en hij viel op de grond. Ze keek de man aan die angstig terug keek. 'Nu reageer je wel anders, Schoft ' Ze zette een voet op zijn keel en hoorde hem naar adem smakken. 'alsjeblieft.... Doe dit. niet! ik heb ... kinderen thuis, en mijn ... vrouw ' penelopé verachte de man. 'Jij gore..' Ze huiverde. Ze haalde haar voet van zijn nek af en zette die naast haar andere neer. De man keek haar dankbaar aan en meteen kwam er een helse grijns op penelopé haar gezicht. Ze zwiepte haar been naar achter en haalde toen uit. Ze gaf een harde trap tegen zijn hoofd waardoor zijn nek brak. Ze ging snel op haar knieeën zitten en bracht zijn nek naar haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 9:14 pm

Toen Apollo in het steegje aankwam, zag hij dat Penelope er nog niet was. Hij volgde de geur van haar al rennend met zijn neus. Toen hij eenmaal aankwam op de plek waar ze was, zag hij dat ze twintig meter verderop aan het drinken was. Hij kon de heerlijke geur van het bloed ruiken en had de neiging om haar te vergezellen. Apollo werd uit zijn gedachten getrokken toen hij iemand hoorde klappen. Hij draaide zich om en zag de ziel van het tienermeisje staan. "Het eerste goede wat je hebt gedaan sinds je een vampier bent. Al hoefde hij ook niet dood, maar het is beter als vijftig onschuldige burgers" zei ze glimlachend. "Hoe kan jij verschijnen met een levend wezen in de buurt?" vroeg hij nieuwsgierig. "Zoals je al bedacht had, voor één ziel is het niet moeilijk. Met meerdere zal het niet lukken en bij wolven al helemaal niet" legde ze uit, terwijl ze leunde tegen een hekje. Apollo wou vragen waarom het bij de wolven niet lukte, maar ze was hem al voor. "Omdat, mijn beste Gabriel, ze het tegenovergestelde zijn van jouw ras. Misschien merk je dat zelf niet zo, maar wij wel. Het zijn je natuurlijke aartsvijanden. Het is hetzelfde als je bloed drinkt, dan kan ik ook niet tevoorschijn komen. Omdat je hoofd dan vol zit met andere gedachten" zei ze. Apollo liet deze informatie bezinken en keek naar de rug van Penelope die nog steeds aan het drinken was. "De andere zielen willen je wat vragen, ik spreek namens hun. Er is vandaag een monument opgezet bij Firenzo, ter nagedachtenis van de vijftig doden. De vijftig onschuldige mensen, die dood zijn door jouw gave. Als je ons daar heen brengt, kunnen wij verder gaan. Wat ons ook wacht, maar dan zijn we verlost van jouw hoofd" zei ze. Apollo knikte. "Dat zal ik doen" zei hij emotieloos. Het meisje glimlachte nog even en verdween toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 9:33 pm

Penelopé had zijn nek rustig naar haar lippen gebracht. Ze zoog al het bloed uit zijn lange forse lichaam. Ze liet voorzichtig een straal bloed over haar lippen gaan en ruste even uit van het lange intensief drinken. Ze keek nog eens naar zijn lichaam die er zonder bloed akelig en leeg uitzag. Ze bracht hem weer naar haar lippen en zoog het laatste beetje bloed uit zijn lichaam. Ze genoot van haar prooi. Hij was zo bang geweest dat het bloed nu alle smaken had waar zij zo dol op was. Het lijk tilde ze op en bracht ze naar een put, met 1 hand tilde ze de deksel eraf en met de andere wierp ze de man er zonder enige moeite in. Het lijk maakte een zacht plonsje, ze staarde ernaar terwijl het met de stroming mee dreef.


Laatst aangepast door Jarael op di jan 17, 2012 7:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimema jan 16, 2012 9:40 pm

Toen Apollo zag de ze klaar was en het lijk had verborgen, liep Apollo rustig, bijna menselijk op haar af. Toen hij achter haar stond, ging hij rustig met z'n mond naar haar oor. Lekker gedronken?" vroeg hij fluisterend. Apollo glimlachte naar haar en keek even naar de put en fronste zijn wenkbrauwen. "Ik heb een manier gevonden, om de zielen te laten verdwijnen" zei hij trots. "We moeten ze naar het monument brengen" Apollo keek haar aan en vroeg: "Zin om me te vergezellen?". Ze moesten naar Firenzo, als het goed was, was dat hier vlakbij. Firenzo was de club waar alles gebeurd was, waarschijnlijk was het nog gesloten ter nagedachtenis aan de vijftig mysterieuze doden. Apollo had gedacht, dat er geen manier was geweest om de zielen kwijt te raken, dat ze voor eeuwig in zijn hoofd zaten. Maar hij had het mis gehad. Het tienermeisje, het eerste slachtoffer van zijn gave, had hem geholpen. Hoe ironisch eigenlijk, maar waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jarael

Jarael


Aantal berichten : 32
Punten : 307

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Love is like the truth, sometimes it prevails, sometimes it hurts. so i dont need it.
Soort: Vampier

A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitimedi jan 17, 2012 7:32 pm

Het lijk dreef weg met de stroming. Zachtjes hoorde ze voetstappen op zich opkomen, Het ware zulke perfecte stappen dat ze meteen wist dat het de jongen wel moest zijn. Ze was de laatste paar uren alleen nog maar bezig geweest met het bestuderen van zijn manier van doen, zijn lopen, zijn praten, zijn kleine bewegingen, zijn gewoontes om te doen zoals ademhalen en knipperen met zijn ogen. Ze voelde zijn lippen vlak bij haar oor, 'Lekker gedronken?' Vroeg hij aan haar. Ze grijnsde. Telkens als hij iets tegen haar zei gloeide er iets warms in haar op dat haar een beter gevoel gaf, en dat was absoluut niet goed. Penelopé stond op van haar hurken. 'Ik heb een manier gevonden, om de zielen te laten verdwijn. We moeten ze naar het monument brengen. Zin om me te vergezellen?' Hij vroeg het haar zo lief dat ze alleen maar ja kon zeggen op die vraag. Ze knikte snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A vampire instinct. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A vampire instinct.   A vampire instinct. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A vampire instinct.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello vampire.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: Port Angeles-
Ga naar: