Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I know what you are, Edward. ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 10:51 am

Baby you have become my addiction.

Alweer was ze samen met Edward, de laatste tijd deden ze veel dingen met elkaar. Op school keken ze hen maar raar na, vooral omdat het nog nooit íemand gelukt was om met Edward om te gaan. Bella was op die prestatie niet trots, maar ze was wel enorm blij dat ze nu zoveel met elkaar omgingen. Puur omdat Bella's gevoel voor Edward telkens sterker werd, ze begon van hem te houden. Een kleine glimlach sierde haar lippen, terwijl ze even verzonk in gedachten. Ze wist wat hij was, althans; ze dácht dat ze wist wat hij was. Moest ze het hem wel vertellen eigenlijk? Zou het hun vriendschap niet.. kapot maken of zo?
Over die dingen was ze altijd vreselijk onzeker, want het laatste wat ze wilde was Edward nu al kwijt raken. Nee, hij hoorde in haar leven nu. Laten we zeggen dat het laatste puzzelstukje gevonden was en hij paste precies. Bella liet haar blik naar Edward glijden, ging stilstaan en duwde haar handen diep in haar zakken. ''Edward?'' begon ze zachtjes, een tikkeltje onzeker, maar dat probeerde ze absoluut niet uit te stralen. Na enorm veel informatie verzameld te hebben met Sarina, was ze er uiteindelijk achtergekomen wat hij wel moest zijn. Het kón niet anders. ''Ik weet wat je bent..'' fluisterde ze zachtjes, haar ogen starend naar de zijne. Misschien dat het idioot klonk, maar Edward was geen normaal mens. Dat kon niet, écht niet. Nu ze erachter was wat hij wel was, moest ze hem dat vertellen. Ze moest de waarheid weten.

& Edward <33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 12:43 pm

You're probably the most confusing person I've ever meet.
Maybe that's why I want you more, you keep me interested.


Edward liep in het bos, naast Bella. Op de een of andere manier had hij steeds meer trek in haar, maar Edward kon zichzelf gelukkig altijd onder hoede houden. Als dat niet was geweest, waren er misschien al wel andere gevolgen geweest.. Nare. En dat wilde hij niet. Hij hield op de een of andere manier van Bella. Ookal had hij geen ziel, hij bleef van haar houden, voor altijd. óch dwarrelden er nog altijd vragen rond zijn hoofd, Bella wist nog steeds niet wat hij was en.. ze bleef maar doorvragen.
Ineens haalde Bella' stem hem uit zijn diepe gedachtes, keek hij op, naar haar en bleef hij achter haar stilstaan. 'Ik weet wat je bent..' Die woorden klonken raar in zijn oren, nog nóóit had hij dat een mens horen zeggen, nooit van zijn hele leven. Maar.. Eens moest de eerste keer zijn. 'Zég het..' De woorden waren haast sissend uit zijn mond gekomen, dwingend. Hij wilde het weten, weten of Bella wist wie hij werkelijk was. Wat voor soort hij was. Zou ze bang zijn? Die vraag kon hij natuurlijk later ook nog vragen aan haar, als ze het juiste antwoord had gegeven..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 12:54 pm

Snel beet ze op haar lip en kon ze zichzelf wel voor haar kop slaan, waarom had ze niet gewoon haar mond gehouden? Toch moest de waarheid ooit boven water komen, Bella slikt en hoorde de sissende, dwingende woorden van Edward. Een rilling liep over haar rug, zou ze? Nog steeds had ze haar lippen stijf op elkaar geduwd, niks zeggend en afwachtend. Hij was een vampier.. Bella wist het zeker. Een kleine zucht glipte tussen haar lippen door, ze nam een grote teug lucht en opende haar mond. ''Vampier.'' dat was het enigste wat ze zei, op een zachte fluistertoon. Bang was ze niet, want ze wist dat Edward haar geen pijn zou doen. Nooit niet, daar was ze écht zeker van. Bella hield haar handen langs haar lichaam, haar ogen kneep ze heel even samen en haar lippen stonden weer op elkaar gedrukt. Het was moeilijk om dit te zeggen, want aan de ene kant was ze bang om hem kwijt te raken. Daar was ze héél bang voor, dat hij niet meer met haar om wilde gaan nu ze wist wat hij was. Áls ze het goed had, maar alle verhalen kwamen zo overeen met zijn gedrag en uiterlijk.. Lijkwit, ijskoud, ogen die van kleur veranderde.. Het kwam niet door de zon, het was omdat hij een vampier is.
Bella schudde lichtjes haar hoofd, zuchtte nogmaals en wachtte af op de reactie van Edward. Daarnet klonk hij dwingend, iets wat meer dan logisch was. Nooit zou Bella dit door vertellen, niemand zou te weten komen over zijn ware aard buiten haar zelf om.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 1:17 pm

#
Zijn gezicht bleef strak staan bij die woorden. En hij knikte. Ookal kon Bella dat nieteens zien want hij stond achter haar, naar haar achterhoofd kijkend. 'Ben je bang? Edward bleef nogsteeds strak vooruit kijken, de frisse lucht van het bos heel de tijd inademend.
Edward keek met zijn ogen het bos rond, naar een open plaats zoekend waar de zon scheen. Toen hij die had gevonden, een paar meter verderop sprintte Edward er naartoe, natuurlijk weer in een fractie van een seconde. Toen Edward daar zo stond begon zijn spierwitte huid te glinsteren als duizenden diamanten. Snel trok hij zijn blousse uit, zo werd heel zijn bovenlichaam zichtbaar en begon hij nog meer te glinsteren, 'Ik ben een beest, mijn ware mij is een beest. Zie je? Ik glinster, als duizenden diamanten..' Edward sprintte weer, ditkeer landde hij bovenop een tak, naast Bella. Hij keek haar aan, ging even later weer naast haar staan, 'En.. Je kunt beter geen vrienden zijn met een beest. Dat brengt alleen problemen..' Edward ging voor Bella staan en zachtjes streken zijn vingertoppen over haar kaaklijn heen, liefkozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 1:24 pm

Ze had het dus goed, Edward was een vampier. Dat zorgde er overigens niet voor dat haar gevoel verdween, het versterkte alleen maar. Bella draaide haar hoofd naar hem bij zijn vraag, even sloeg ze haar ogen neer, maar keek hem snel genoeg weer aan. ''Nee.'' haar stem, vastberaden en gemeend. Ze was niet bang voor hem en dat zou ze nooit zijn. Nóóit, ze hield van hem. In een fractie van een seconde stond hij op een open plek waar de zon scheen, Bella deed een stap naar voren en zag hoe zijn huid begon te glinsteren, als duizenden diamanten die zijn huid vormde. Ze slikte, schudde haar hoofd en deed een stap naar achter. ''Je bent geen beest.'' fluisterde ze, snel keek ze om toen hij op een tak langs haar zat, vervolgens kwam hij weer voor haar staan, Bella staarde in zijn ogen. De woorden van Edward raakte haar, ze slikte en keek de andere kant op. Ze voelde hoe zijn vingertoppen langs haar kaaklijn gleden, Bella keek hem weer aan en schudde haar hoofd. ''Je snapt het niet Edward.. ik wil je niet kwijtraken.'' Bella zuchtte zachtjes.
Kort haalde ze haar bruine lokken uit haar gezicht, staarde hem weer in zijn ogen aan en trok haar wenkbrauwen een enkele keer op. ''Want..'' ze nam even een adempauze, sloeg haar ogen neer en een diepe zucht klonk nogmaals. ''Ik heb gevoelens voor je Edward. Ik ben verliefd op je.'' het laatste bracht ze uit op een fluistertoon, even kneep ze haar ogen samen, waarna ze zich weer diep in die van Edward boorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 4:13 pm

Even slikte Edward door haar antwoord. 'Zou je wel.. moeten zijn.' Op de een of andere manier walgde hij van die woorden, hij was een monster, een moordenaar. Niemand moest vrienden met hem worden, niemand verdiende dat. Hij gaf toch alleen maar om zijn familie.. Maar.. op de een of andere manier móest hij Bella beschermen, net zoals hij bij dat bus incident had gedaan. Iets waar hij altijd over gelogen had tegen haar, ookal wist Bella de waarheid dondersgoed. Toen hij de volgende woorden van Bella hoorde, trok hij zijn wenkbrauwen op. Hij, geen beest? 'Jawel. Dat ben ik wel.. Ik kan in één slag een dier vermoorden, maakt niet uit hoe groot het beest is.. En.. Ik had jou ook al lang kunnen vermoorden, je hebt geluk dat je met een vampier te maken hebt die een goede zelfbeheersing heeft.. Anders, was je er niet meer geweest. Jouw bloed zingt voor me, en iedere dag gaat het meer naar me roepen om jouw bloed te drinken. Maar dat doe ik niet, ik ben geen bloedzuiger, ik wil je ook niet kwijt. Ik leef van dierenbloed. Ik slaap nooit, ik glinster als duizenden diamanten, ik kan me in een paar seconden een paar kilometer verderop staan, en ik heb de kracht zoals niemand die heeft, ik kan alles met één hand verplaatsen, hoe zwaar het ook is..' Bij die laatste woorden liep Edward naar een boom, trok die snel uit de grond en gooide die met één hand een zo'n 50 meter verderop op de grond. 'Zie je?'
Edward was ondertussen weer voor Bella gaan staan, zijn ogen diep in de hare kijkend. Ze wilde hem.. niet kwijt? Een rilling schoot over zijn rug bij dat idee. 'Dat zal ook nooit gebeuren, ik leef voor altijd. Ik ben misschien wel.. 1OO jaar oud! Ik ben 17, voor altijd. En.. over een paar jaar zal ik weer verhuizen, omdat wij niet ouder worden, en niemand ons ziet veranderen. Dat gebeurt al jaren zo..' Edward slikte even en keek diep in de ogen van Bella. Op de een of andere manier wist hij dat als hij zou moeten vertrekken, hij moeite zou krijgen. Dan zou hij haar moeten verlaten, haar niet meer kunnen beschermen..
Ineens sprak Bella weer, zorgde ervoor dat Edward opkeek en naar haar woorden luisterde. Was ze.. verliefd, op.. hém? 'Bella.. Je weet.. de gevaren niet van mijn leven, ik probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn maar.. Op een gegeven moment zou ik mezelf misschien niet meer in bedwang kunnen houden, gebeuren er nare dingen.. Dat wil ík niet dat dat gebeurd..' Edward' stem had liefkozend geklonken, fluisterend en ondertussen boog hij zichzelf steeds verder naar haar toe, ging hij dichter bij haar staan zodat hij tegen haar aan gedrukt stond. En voordat Edward het zelf door had, boog hij zijn hoofd naar het hare, drukte zijn ijskoude en steenharde lippen tegen de hare, kuste hij haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 5:23 pm

Bella schudde meteen haar hoofd toen Edward zei dat ze dat wel zou moeten zijn. ''Nee, dat hoef ik niet. Ik wéét dat je me geen pijn zult doen.'' Bella vernauwde haar ogen een tikkeltje, fronste haar voorhoofd voor een seconde en luisterde aandachtig naar zijn woorden. Opnieuw schudde ze haar hoofd. Hij was geen beest, niet voor haar in ieder geval. Of hij nou honderd dieren in een slag zou kunnen vermoorden, het maakte voor haar geen reet uit. Edward was alles voor haar op het moment en dat wist hij dondersgoed, hij was het enigste waar ze nu nog aandacht voor had. Nooit zou ze hem als een beest zien, dat was hij overigens ook helemaal niet. ''Geloof me, voor mij ben je geen beest. Zo zie ik je echt niet.'' maakte ze hem wijs, haar gemeende stem echode nog wat na tussen de enorme boomstammen, waarna het geluid geleidelijk wegvaagde.
Edward pakte een boom, trok die uit de grond en gooide hem vervolgens een groot aantal meters verderop weer op de grond. Haar mond stond op het moment van openvallen, maar Bella herstelde zich door even zachtjes te grinniken. ''Dus je hebt het busje wel gestopt?'' Bella liep richting Edward, ging voor hem staan en liet haar bruine ogen diep in de zijne staren, terwijl hun omgeving zachtjes ruiste. ''Dus dan raak ik je wel kwijt, als je over een aantal jaar weer verhuisd..'' merkte ze zachtjes op, terwijl haar blik naar de grond gleed. Nee, dat wilde ze echt niet. Ze wilde Edward in haar leven, voor altijd. Waarom werd ze zélf geen vampier? Dan kon ze voor altijd bij hem blijven, altijd zijn liefde voelen, zijn geur ruiken en genieten van zijn aanrakingen. Het leven was niet eerlijk, kwam ze een enorm leuke jongen tegen, bleek hij een vampíer te zijn. Niet dat ze daar moeite mee had, maar ze zou hem toch ooit kwijt raken; dat was echt niet wat ze wilde..
Bella zuchtte zachtjes, liet haar hand naar haar hoofd gaan en haalde hem een keertje door haar haren. ''Dus omdat er zoveel gevaren zijn, zou het nooit wat worden tussen ons..?'' vroeg ze hem, terwijl haar blik serieus stond. Ze meende dit echt, Bella had veel jongens achter zich aan, ze was nooit écht verliefd geweest. Nu wel, dus ze wilde er voor gaan. Edward hoorde bij haar.. Edward kwam steeds dichter bij haar staan, waardoor hij ondertussen tegen haar aangedrukt stond. Zijn hoofd kwam steeds dichterbij de hare, tot zijn lippen de hare raakte. Bella's handen lagen tegen zijn borst aan, terwijl ze ondertussen haar lippen weer van de zijne afhaalde. Waarom deed hij dat, als hij daarnet vertelde dat het toch te gevaarlijk zou zijn? Haar glinsterende ogen staarde diep in de zijne, waarna ze haar lippen nog een enkele keer tegen de zijne drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 6:06 pm

Ze had een punt. Edward kón haar gewoonweg geen pijn doen, dat was eigenlijk wel logisch. Nouja.. áls hij dat immers wel zou doen, zou het zijn omdat haar bloed dan gewoon té sterk que geur ging worden. Maar zoals hij al eerder dacht; Edward was eerlijk gezegd al 11O jaar, dat was lang. Nouja.. 11O jaar geleden werd hij geboren, maar was toen nog geen vampier. Zou het het verhaal aan Bella vertellen? 'Ik snap niet dat je eerlijk gezegd iemand wilt die 11O jaar oud is. Maar.. Ik zou het verhaal vertellen: Op 2O juni 19O1 werd ik geboren als Edward Anthony Masen in Illinois, dat in Chicago ligt. Ik wilde soldaat worden, dus vocht ik in de Eerste Wereldoorlog. Mijn leven veranderde toen mijn ouders ziek werden door de Spaanse-griep epidemie in 1918. Mijn vader stierf, tijdens de eerste griepgolf. Mijn moeder lag op sterven, en smeekte Carlisle Cullen alles te doen om mij, haar zoon te kunnen redden. Carlisle gaf hoop aan haar wens, maar het bleek dat ik geen kans meer had om te kunnen blijven leven. Hij nam mij mee uit het ziekenhuis, maakte een vampier van mij.. Tenminste, zo vertelde Carlisle mij heel het verhaal. Sinds dien is mijn ziel weg, leef ik al meer dan 1OO jaar in dit saaie wereldje..' Zo vertelde Edward het haar, in de hoop dat zij hem zou snappen.
Toen Bella vroeg of hij tóch wel het busje had gestopt grijnsde hij lichtjes. 'Ja. Ik kon jóu toch niet dood laten gaan, of wel soms?' Een licht gegrinnik kon hij niet onderdrukken, en hij grinnikte dus ook even, maar keek een tijdje later weer serieus. 'Aan alles komt een einde Bella. Tenminste, bíjna alles. Nooit komt er een einde aan mijn leven, als ik niet verbrand wordt tenminste..'
Bij haar volgende vraag snoof Edward even nadenkend, ookal hoefde hij dat niet te doen, als vampier zijnde. Ademen was kansloos, het maakte niet uit of hij dat deed, hij bleef toch wel leven. 'Alles kan, zolang je maar wilt..' Tja, zoiets had hij wel eens gehoord op een film, ofzo. Ineens voelde Edward weer hoe Bella dit keer haar lippen tegen de zijne drukte, ookal voelde dit nogsteeds raar voor hem. Hij had dit in geen járen gevoeld, maar kon het zijn dat hij bij iedere aanraking wel íets voelde?
Edward snoof even. Bella rook.. raar. Ineens toen Edward nog een keer diep inademde om haar geur te identificeren ging er een lampje bij hem branden.. Weerwolf. 'Je ruikt naar natte hond.. Ben je bij een van de Quileutes geweest? Die stinkende honden.. Ze hebben je niks aangedaan, toch?' Edward bromde even lichtjes geïrriteerd bij het idee. Als ze ook maar met één vinger aan Bella zouden komen, zouden ze eraan gaan. Hij meende het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 6:17 pm

Aandachtig luisterde hij naar zijn verhaal, 100 jaar? Jezus, hoe kon het toch allemaal.. Bella snoof zachtjes, staarde in zijn ogen en glimlachte toen hij zijn verhaal afgemaakt had. Dus hij was al enorm lang een vampier? Maar.. hoe kon hij dan de geur van mensenbloed weerstaan, vooral nu Bella zo dicht bij hem stond? Zachtjes zuchtte ze, ze grinnikte toen ze zijn woorden hoorde. ''Hmm, je leek zo afstandelijk tijdens die biologie les toen. Daarom snapte ik niet waarom je me niet gewoon aan liet rijden..'' na haar woorden sloeg ze haar blik opnieuw neer, de wind blies haar haren naar voren, waardoor óók haar geur de richting van Edward opgeblazen werd. Bella beet even kort op haar onderlip, maar liet geen greintje angst zien. Dat was overigens ook niet aanwezig, want Edward zou haar nooit iets doen. Ze wist niet waarom, maar daar was ze echt heilig van overtuigd. Écht.
''Luister, zodra je weer verhuisd zal ik je nooit meer zien.. Ik zal wél sterven, dus aan mijn leven komt wel een einde.'' merkte ze op. Of Edward zou haar ooit in een vampier willen veranderen, maar iets in haar zei dat dat nooit ging gebeuren, alsof Edward dat niet zou kunnen; hij wist tenminste wat voor consequenties haar keuze zou hebben. Toch wilde ze het op de een of andere manier, ze wilde bij hem zijn. De woorden van Edward trokken haar uit haar gedachten, haar ogen waren in die van hem gepriemd en haar lippen stonden stijf op elkaar. Zodra hij zei dat ze naar natte hond rook, snoof ze aan haar jas en haalde haar schouders op. Wolven? Was Jacob een wolf? Bella slikte, knikte zachtjes. ''Ja, bij Jacob. Hij is een vriend van me.'' beantwoordde ze zijn vraag glimlachend.
Meteen daarna schudde ze haar hoofd. ''Nee, hij heeft me niets gedaan. Mag je hen niet dan?'' dat zal wel niet, want Jacob vertelde het verhaal over de legende rond zijn stam. De Cullens waren een vijandige stam, het tegenovergestelde van hun; dat zou dan wel vampiers zijn. Nu begreep ze het allemaal, Jacob en Edward hadden een hekel aan elkaar.. Wilde Jake daarom niet dat ze met Edward om zou gaan? Toch zou ze zijn advies niet opvolgen, vooral niet nu ze alles wist en hoe alles in elkaar stak. Naja, niet alles dan; maar de richtlijnen was ze nu te weten gekomen. Goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 6:30 pm

Edward knikte. 'Klopt. Ik was nog aan het nadenken of ik het zingende bloed wel kon weerstaan. Wel dus. Op het begin leek het moeilijk, nu wordt het ook wel steeds moeilijker máár, het lukt me.' Hij glimlachte liefjes naar haar en dacht na over wat hij nú moest zeggen. 'Ik kón je gewoon niet dood laten gaan, zien gebeuren hoe je ten einde ging. Ik ben toch snel, dus binnen een paar seconden was ik bij je, drukte mijn hand naar voren en hield met dan ook maar een beetje kracht dat busje tegen. Hij was niet zo heel zwaar hoor..'
Hij knikte, Bella' woorden waren waar. 'Tja.. het klopt wel. Maar over dat sterven; zo hoort het te gaan, niet zoals mijn leven, mijn leven is onnatuurlijk. Ik had beter kunnen sterven. Onsterfelijk zijn.. Da's ook niet echt bepaald fijn. Ik haat mijn leven. Ik heb al zoveel dingen meegemaakt, zoveel vrienden dood zien gaan. En ik? Ik blijf hier, voor altijd. Of iemand moet mij haten. Maar een vampier doden is niet niets.' Edward schudde zijn hoofd, wreef even met zijn vingertoppen een lok haar voor Bella' ogen weg. Even glimlachte hij toen liefjes naar haar, niet van plan om zichzelf te bewegen, om een stap naar achteren te zetten ofzo.
Jacob? Hoe hád hij het kunnen weten.. Hij had geluk dat hij niks gedaan had bij Bella, anders was Edward nu meteen hier weggegaan, naar Jacob toe en die vuile hond wel eens zeggen wat hij van hem vond, wat hij wilde doen. Maar dat deed hij niet. Hun stammen waren vroeger aartsvijanden geweest, daarom kwam Edward nooit meer in hun gebied, nooit meer op het strand. Dat was een verboden terrein voor hem, en zo waren er ook plekken die verboden voor Jacob en zijn andere wolvenvriendjes waren. 'Ik denk dat je dat zelf wel zal kunnen raden.. Ik hou niet van honden, zeker niet van honden in een maat groter..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimeza dec 03, 2011 6:42 pm

''En wat nou als ik zeg dat ik voor altijd bij je wil blijven?'' haar stem klonk zachtjes, maar de glimlach rond haar lippen zorgde ervoor dat het duidelijk zichtbaar was dat ze het meende. Want dat deed ze écht, ze wilde bij Edward blijven; haar hele leven lang. Of ze daar nou voor in een vampier moest veranderen, het interesseerde haar vrij weinig. Als ze maar bij hem kon zijn, voor altijd, hem nooit meer los hoeven laten.''Ik snap ook wel dat het niet fijn is altijd te blijven leven, maar jou verliezen is honderd keer erger.'' Bella legde haar hoofd even tegen zijn borst aan, nam zijn geur op en sloot even kort haar ogen. De wind zorgde ervoor dat takken kraakte, bladeren vielen van de takken af en dwarrelde rondom hen.
''Doet een beet van een vampier eigenlijk.. pijn?'' vroeg ze hem. Gewoon, omdat ze nieuwsgierig was hoe de transformatie verliep. De woorden van Edward over Jacob deden haar even grinniken, zelf mocht ze hem wel; maar natuurlijk had zij helemaal niks te maken met die stammen. Bella haalde haar hoofd weer van zijn borst af, priemde haar ogen opnieuw in de zijne en glimlachte lichtjes. ''Maak je geen zorgen, Jacob doet me écht niks. Hij is een goede vriend van me, ik ken hem al van kleins af aan.'' na haar woorden reikte ze met haar hand naar zijn nek, ze sloeg haar armen eromheen en drukte haar lichaam tegen de zijne. Zijn lichaam was koud, in tegen stelling tot die van Jacob. Ach, ze moest er maar niet aan denken in bijzijn van Edward, ookal kon hij háár gedachten niet lezen; ze voelde zich dan toch niet helemaal op haar gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 5:10 pm

'Dan.. zou jouw dood ons scheiden.' Edward had het zachtjes in Bella' oor gefluisterd en daarna weer zijn hoofd teruggetrokken. Nogsteeds stond hij dicht tegen haar aan, zijn ijskoude lichaam tegen de hare aan gedrukt. Hem? Zou.. Bella het erg vinden, om een beest te missen? Edward vond het maar raar, het idee zelf al.. Iedereen vond hem toch een freak, maar in feite was hij dat ook wel.. 'Weet je het zeker?' Die vraag was voor de zekerheid, omdat hij het op de een of andere manier niet kon bevatten.
Een licht gegrinnik kon hij niet onderdrukken bij de vraag van Bella. 'Ja. Het brand héél erg, de dagen die daarop volgen zijn niet echt.. fijne dagen. Het zal voornamelijk pijn doen, branden, en je zou naar bloed verlangen..' Edward had bij die zin naar de grond gekeken, maar daarna keken zijn ogen weer in die van Bella. Jacob.. Hij.. Edward kón het niet bevatten. Edward zou vechten voor Bella, zijn leven voor haar geven. Alles. Zijn ziel, die gaf hij aan haar. Hij leefde voor haar, zijn taak was het nu om haar te beschermen. Tegen alles. Dus óók tegen Jacob. 'Maar toen was hij nog geen.. stinkende hond.'
Edward voelde hoe Bella haar armen om zijn nek heen sloeg en hem nóg dichter tegen haar aantrok. Even glimlachte hij, boog zijn hoofd naar voren, naar haar oor. 'Ik heb een eeuw op jou gewacht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 5:21 pm

Bella schudde haar hoofd. Dat was niet wat ze wilde, ze wilde niet dat haar dood hen zou scheiden. Níets zou hen moeten scheiden, Bella wilde voor altijd bij hem zijn. Een kleine glimlach sierde haar lippen toen hij de woorden van Edward hoorde. ''Tuurlijk weet ik het zeker.'' na haar woorden verzonk ze opnieuw in haar gedachten. Het enigste waar ze de laatste tijd aan dacht, was aan Edward. Alsof hij het enigste in haar leven was wat telde, maar dat was op het moment ook zo. De woorden van Edward overstemde haar gedachten gang, Bella richtte haar ogen op de zijne en luisterde aandachtig. Dus het zou enorm veel pijn doen? Als ze daarvoor voor altijd bij Edward kon zijn, had ze het er voor over. Een grinnik kon ze niet onderdrukken toen ze de woorden over Jacob hoorde, aan de ene kant snapte ze het wel, maar aan de andere kant; het ging wel over een goede vriend van hoor. Toch zou ze eerder voor Edward kiezen, ze hield van hem. Ook van Jacob, maar dan op een enorme andere manier. Vriendschappelijk, dat was bij Edward niet het geval.
Edward bracht zijn hoofd naar voren, naar haar oor en sprak haar wat woorden in. De glimlach rond haar lippen werd breder en haar ogen straalde. ''Ik hou van je..'' haar woorden werden zachtjes uitgesproken, snel sloeg Bella haar ogen neer en duwde haar hoofd opnieuw tegen zijn borst aan. De wind zorgde ervoor dat de temperatuur aan het zakken was, ook was de zon onder aan het gaan en was de avond bijna aangebroken. Kort liet ze haar ogen dicht vallen, genoot van de wind die rond haar oren waaide en haalde haar neus vervolgens op. ''Kan het eigenlijk wel? Ik bedoel, een vampier en een mens?'' haar worden hadden serieus geklonken, wist zij veel hoe dat werkte bij vampieren.. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 6:19 pm

Lichtjes grijnsde hij toen Bella haar hoofd schudde. Tja, Bella zou.. doodgaan. En Edward niet. Nja, hij zou eigenlijk niet weten of hij wel met die pijn zou kunnen leven, zo zonder haar. Maar.. het zou wel moeten. Niemand verdiende een leven zoals dat van hem. Die mening deelde hij met zijn broers en zussen. Alhoewel het eigenlijk zijn adoptiebroers en -zussen waren. 'Hmm.. Okedan.' Edward grijnsde even lichtjes, drukte een korte kus op Bella' lippen.
Een glimlach verscheen op zijn gezicht bij de woorden van Bella. Nogsteeds kon het raar. Dat íemand om een.. zielloos wezen gaf, hield. Maar.. Hij hield immers ook van háár. En het was waar. Hij had een eeuw op haar gewacht. En toch, had hij haar eindelijk gevonden. Het beste wat in heel zijn leven was voorgekomen. Een glimlach verscheen nog een keer - dit keer breder. Een vampier en een mens? 'Waarom niet? Niemand weet van het bestaan van vampieren af. De gewone mens dan.. En.. Als ik van jou hou, zou dat dan zeggen, dat ik geen relatie met jou mag omdat ík een vampier ben, en jij een mens?' De glimlach op zijn gezicht verdween, maakte plaats voor een grijns en genoot Edward van de aanraking van haar hoofd op zijn borstkas. Waarschijnlijk zou Bella het nú nog raar vinden, aangezien hij steenhard was. Of niet? 'Voel ik.. Raar?' De vraag was twijfelend uit zijn mond gekomen, maar tóch wilde hij de bevestiging horen. Dat hij raar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 6:33 pm

Het voelde goed om hier te staan met Edward, eindelijk een moment voor hun alleen. Vooral op school zouden ze nooit met zijn tweeën zijn, iedereen stond er boven op; want het was het grootste nieuws straks. Dat er eindelijk iemand goed genoeg was voor Edward, maar daar ging het Bella niet eens om. Ze accepteerde hem zoals hij was, misschien dat hij daarom zolang had moeten wachten; er waren geen meisjes die met een vampier wilde gaan. In iedergeval; met iemand die zich zo anders gedroeg. Natuurlijk was hij niet zoals de jongens waar je normaal mee zou gaan, maar ze kon het toch niet helpen dat ze zo ontzettend veel van hem hield? Bella was niet van plan haar gevoelens in de weg te zitten, ze hoorde bij Edward. Klaar.
Toen ze zijn lippen kort op de hare voelde glimlachte ze, haar ogen opende zich zodra ze zijn woorden hoorde en ze grinnikte. Even kort haalde ze haar schouders op, dat was waar ook. Alsof ze hem konden verbieden iets met een mens te nemen. Achteraf was het ook een stomme vraag, maar ze wilde het gewoon graag weten. Lachend keek ze hem aan toen hij vroeg of hij raar voelde, het enigste wat ze opmerkte, was dat hij enorm koud was. Verder maakte het haar niet zoveel uit eigenlijk. ''Je bent alleen.. koud. Verder voel ik niks raars.'' na haar woorden lachtte ze nog eventjes, keek toen richting de lucht terwijl grijze wolken zich samen voegde om een grote, donkere deken over de wereld te leggen. Damn, dat was echt het weer in Forks weer. Regen, regen en nog eens regen. ''Ik denk dat we maar eens moeten gaan, denk dat het zo gaat regenen.'' tijdens dat ze haar woorden zei, liet ze Edward los en drukte ze een zachte kus op zijn lippen, waarna ze glimlachte en haar ogen op de zijne richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 7:19 pm

Hij genoot van dit moment, hier had hij natuurlijk een eeuw op gewacht. Maar dan was het toch echt waar; hij had éindelijk zijn ware gevonden. Die liet hij niet meer gaan, nooit meer. Misschien wilde als Bella het zelf wilde een vampier worden, maar daar moest hij nú nog niet aan denken. Eigenlijk, zou hij dat helemaal niet willen. Bella verdiende het om oud te worden, niet om voor eeuwig jong te blijven, iets wat bij hem het geval was. De woorden van Bella ontwaakte hem uit zijn gedachte, liet hem opkijken en naar beneden kijken ookal zag hij alleen maar Bella' haar, aangezien haar hoofd nogsteeds op zijn borstkas lag. Hmm, hij was dus koud. 'Vind je me niet.. Steenhard?' Zijn vraag was alleen voor de zekerheid geweest, als ze nog niet erop was gekomen. Eigenlijk was hij wel blij, dat Bella alleen vond dat hij koud was. Maar zou was hij natuurlijk altijd, kon hij niks aan veranderen.
Bella sprak weer, en Edward knikte als reactie. 'Ja, isgoed. Ik denk namelijk dat je wel gelijk hebt, als ik zo naar de lucht kijk..' Edward voelde hoe de druk van zijn borstkas afging en Bella hem weer aankeek. Wacht eens, de auto stond best wel ver verderop. 'Kom je op mijn rug?' Edward grijnste lichtjes, dit zou de enigste optie zijn om snel bij de auto te komen. En Bella had ook niet zo'n goede evenwicht, dus zou ze niet vallen als op zijn rug zat, en als ze liep, misschien wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitimezo dec 04, 2011 7:36 pm

Snel schudde ze haar hoofd, ze vond hem helemaal niet.. hard. Of ze voelde het gewoon niet, maar Bella vond het echt enorm opvallen, het enigste wat ze merkte was dat hij ijskoud was. En dat zou hij ook altijd zijn, dus dat was een kwestie van wennen. ''Nee, in ieder geval; ik voel het niet.'' merkte ze vervolgens op, waarna ze zijn hand vastpakte en een stap naar voren deed toen hij zei dat het inderdaad slimmer was om te gaan, de lucht was steeds donkerder aan het worden en ook de temperatuur was aardig aan het zakken. Toen hij de vraag stelde of ze op zijn rug kwam, draaide ze haar hoofd naar hem toe en grinnikte ze zachtjes. Het was misschien wel slimmer, de auto stond ver weg én Bella was enorm onhandig, vooral met lopen in het donker. Bella liep naar Edward, ging achter hem staan en sprong op zijn rug. Haar armen had ze rondom zijn nek gelegd, haar benen klemde zich vast rondom zijn lichaam en haar hoofd lag tegen de zijne aan. Zachtjes zuchtte ze, klemde haar benen nog iets steviger vast zodat ze er zéker niet af zou vallen.
Zodra hij begon te rennen, sloot ze haar ogen en voelde hoe de wind langs haar lichaam af streek. Ze rilde, het was enorm koud en Bella had er duidelijk last van. Het kippenvel stond op haar armen en zodra ze bij de auto waren aangekomen, sprong ze weer van zijn rug af en ging voor hem staan. Snel gaf ze hem nog een zachte kus, glimlachte speels naar hem en liep vervolgens naar het portier, om hem open te doen en de auto in te stappen. Zachtjes sloot ze de deur, deed haar gordel om en legde haar hand op die van Edward toen ze hem beiden op het tussen stukje tussen hun stoelen neerlegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I know what you are, Edward. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know what you are, Edward. ~   I know what you are, Edward. ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I know what you are, Edward. ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edward ging vreemd en ik heb het bewijs!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Bos-
Ga naar: