Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de Cullens.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitimeza dec 03, 2011 4:34 pm

Spoiler:

#
Langzaam liet Edward soepel zijn vingers over de witte en zwarte toetsen van de piano tikken. De muziek klonk vloeiend en mooi. Alhoewel.. Edward wílde op het moment even met rust gelaten worden. Rosalie was zojuist boos naar boven gelopen, boos op hem. Ze kon het op de één of andere manier niet begrijpen dat hij bijna iemand al meerdere malen had willen vermoorden, willen bijten en al het bloed uit haar lichaam had willen zuigen. Of Rosalie nou boos op hem was omdat hij dat had gewild, of dat hij boos was op Bella omdat het hem iedere keer van streek maakte, wist hij alleen niet. Nja, Emmett was meteen achter haar aan naar boven gegaan, die zou haar wel kalmeren, dat wist hij zeker. Alice daarin tegen was nogsteeds zo vrolijk als altijd, dat was wel te verwachten. Edward had het gevoel dat ze Bella wel mocht, ookal was Bella nog nooit in hun huis geweest, maar dat zou nog wel komen. Ooit.
Toen Edward besloot om toch ook maar achter Rosalie aan te gaan stopte hij met piano spelen en schoof hij de pianokruk onder hem vandaan, zodat hij weer kon gaan lopen. Edward liep dit keer, dus was hij niet snel, maar gewoon als een normaal mens. Zachtjes hoorde je iedere keer getik als hij weer een stap op iedere tree zette met zijn voeten, totdat hij op een gegeven moment bovenaan de trap stond en dus ook op de eerste verdieping van het huis. Meteen liep Edward naar Rosalie' kamer, merkte dat Emmett er al niet meer was en klopte op haar deur. 'Rose.. Kom op.. Het.. spijt me? Of is het niet míjn fout?' Hij had zachtjes gesproken, maar hij wist zeker dat Rosalie het had gehoord. En omdat ze nog niet had geroepen dat hij naar binnen mocht komen deed hij dat ook niet, maar bleef hij voor de deur staan wachten. Zeg, ze kon niet voor altijd boos op hem blijven. Rosalie bleef wel zijn zus, en Edward haar broer. En hij wilde niet ruzie met een van zijn broers of zussen hebben, nooit.

-Rosalie.


Laatst aangepast door Edward op zo dec 04, 2011 5:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Rosalie
Moderator
Rosalie


Aantal berichten : 118
Punten : 208

Character sheet
Leeftijd: 18, forever.
Partner: Emmett ♥
Soort: Vampier

Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitimeza dec 03, 2011 5:04 pm

Gelukkig had ik Emmett. Nu ik zijn naam zo op papier schrijf voel ik me gelukkig. Hij is de enige die mij zover krijgt me niet druk te maken over dit soort dingen. Eigenlijk doe ik dit wel, maar het gevoel is minder sterk dan dat het anders geweest zou zijn. Die Em. Net voordat ik naar boven ben gegaan was hij naar me toegekomen. Hij zag aan me dat er een typische aanval aan zat te komen. Hij kwam op het juiste manier naar me toe en bracht me naar mijn kamer. Met zijn sussende woorden wist hij me al gauw te kalmeren terwijl we allebei op het grote bed gingen zitten. Ik knikte, zuchtte en antwoorde wanneer het nodig was en de arm die hij om mij heen sloeg deed me goed. Kon het echt zo zijn dat je na zo lang nog steeds rilt bij elke aanraking? Niets liever wilt? In ieder geval: anders dan Emmett wil ik niet. Toen begon hij over een zogenaamd dagboek. Door mijn belovende woorden zit ik nu hier. Verplicht aan het schrijven. Het zou wel helpen, Em zei het vast niets voor niets.
Je zou denken dat vampiers wel wat beters te doen hebben. Wel aan wat anders denken en totaal geen tijd overhebben door alle dingen die ze moesten doen. Maar dit is totaal niet zo. Als ik Emmett en mijn familie niet had was ik er nu vast niet meer geweest. Dan had ik wel een manier gevonden om mezelf te vermoorden, ook al was dit zo goed als onmogelijk. Zou Emmett ook een dagboek hebben? Zou hij alles opschrijven? Ook dingen over mij? Hij kwam niets voor niets op zo een idee. Hmm... Iets om hem over te vragen. Ik weet zeker dat hij op het moment ergens vlakbij zit. Vanaf hier kan ik zijn ademhaling horen - iets wat eigenlijk totaal onnodig is met een vampierlichaam - iets wat me meteen rustig maakt.

....
Rustig liet ze haar pen in haar mooie, krullende handschrift over het papier glijden. Nog steeds was ze lichtjes geïrriteerd, maar wist ze het naar haar mening goed onder bedwang te houden. Het herhalende geadem van Emmett weergalmde door het huis. Anderen zouden het niet opmerken, maar omdat hij bijna altijd in haar hoofd zat kon ze het gemakkelijk onderscheiden van de rest en viel het haar altijd op. Takken van de bomen die tot haar raam reikten tikten herhalend tegen het raam. De zon scheen, maar zoals gewoonlijk regende het en veroorzaakte ook dit een ritmisch geluid. Een lichte en beeldschoon klinkende zucht verliet haar keelgat terwijl ze naar de deur staarde. Ze wist nu al dat er over enkele seconden iemand voor haar deur zou staan. Jahoor, ze had gelijk. Het gebonk op de trap verraadde dat er iemand aankwam en niet veel later klonk de stem van Edward. Zacht, maar haar goede gehoor wist het met gemak op te vangen. Snel sloeg ze het "dagboek" dicht, gooide het met pen en al onder haar bed wat misschien voor een lichte bons zorgde. "Kom binnen." antwoordde ze. Het klonk niet kortaf, maar ook niet vriendelijk. Gewoon normaal. De stem van Rose wanneer ze lichtelijk boos was, maar het wist te onderdrukken. Ze wachtte tot hij binnen zou komen, maar voordat hij dat eenmaal was begon ze toch nog maar wat te zeggen. "Ik begrijp het gewoon niet, oké?" zei ze, waarbij haar gouden ogen zich in die van Edward wierpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitimezo dec 04, 2011 6:57 pm

Edward hoorde de stem van Rosalie, die bevestigde dat hij toestemming had om bij haar binnen te komen. Langzaam opende hij de deur, zette hij een paar stappen naar binnen en sloot hij de deur weer. Het ritmische geluid van het slaan van verscheidene takken tegen haar raam was te horen, evenals de stemmen die beneden tegen elkaar aan het praten waren. Vast Alice en Jasper. Edward knikte bij haar zin, dat snapte hij. 'Eerlijk gezegd begrijp ik het zelf ook niet, vind ik het bizar. Ik heb het nog nóóit meegemaakt maar.. Eens moet de eerste keer zijn. Het bloed, het zong. Maar hopelijk weet je wel - ik zou nooit iemand nog wat aandoen. Ik kan mezelf nu wel beheersen, niemand doe ik nog pijn, zal ik bijten of vermoorden. Het rare was ook.. Op de één of andere manier kan ik haar gedachte niet lezen, irriteer ik me daaraan. Ik kan het bij íedereen. En nu bij Bella niet.'
Zijn goudkleurige ogen bekeken Rosalie even. Zou ze het snappen? Rosalie was natuurlijk wel slim, dus waarschijnlijk wel. Iedereen had deze reactie van haar wel verwacht, dit kwam niet onverwachts. 'Ik begrijp dat het raar klinkt.. Maar.. Ik móet haar beschermen, op de een of andere manier.' Even slikte hij rustig, keek hij naar haar stoel die in haar kamer stond en zat er binnen een paar seconde op. Daarna richtte hij zijn blik weer naar Rosalie. Emmett had haar gelukkig al gekalmeert. Want hij wíst dat Rosalie niet zonder hem kon. Ookal was dat de bedoeling van Carlisle niet geweest. De bedoeling was dat Rosalie de geliefde van hem zou moeten worden, maar hij hield slechts van haar als zus, en dat was omgekeerd ook zo. Gelukkig maar. Nu had hij Bella, en op de een of andere manier, hield hij zíelsveel van haar, had hij een eeuw op haar zitten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Rosalie
Moderator
Rosalie


Aantal berichten : 118
Punten : 208

Character sheet
Leeftijd: 18, forever.
Partner: Emmett ♥
Soort: Vampier

Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitimezo dec 18, 2011 5:14 pm

Hoe goed hij het ook probeerde uit te leggen: noch bleef het een lichte warboel in haar hoofd. Het feit dat zoiets kon gebeuren was gewoon raar voor haar. Ze wist niet wat dat gevoel inhield, wat het met je deed of iets dergelijks. Ze wíst wel dat haar broer er goed mee om kon gaan, dat alles goed zou komen. Toch snapte ze het niet. Maar dat was iets wat waarschijnlijk voor een lange poos het geval zou blijven - misschien wel voor altijd. Het bleef ook irritant aan haar knagen dat het meisje hier telkens binnen rondhing. Niet omdat ze de geur niet kon verdragen want dat ging ondertussen zeer bijna automatisch. Maar het feit dat een mens als haar, die zich nu al aan Edward vastklampte alsof het haar leven was - wat waarschijnlijk ook zo was - hier telkens rondhing in het bijzijn van haar werkte haar op haar zenuwen. Vooral omdat Emmett haar aandacht schonk waar ze niet tegen kon. Emmett mocht van haar mening de hele tijd met anderen praten, lol hebben. Alles. Maar ze kon er gewoon niet tegen. Tegen alles niet. Argh, waarom maakte die Bella haar leven opeens zo'n zooi?
"Ik snap het allemaal ook wel, ik begrijp dat je het zelf ook raar vind. Maar dat doet er niet toe: ik wéét dat je haar niets aandoet. Daar gaat het ook niet om. Ze zet ten eerste ons geheim op het spel, ze maakt me dagelijks gek met de geur van haar bloed - maar dat valt wel te verdragen. Ik.. Ik snap het gevoel niet. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt., met bloed dat zong." zei ze, en bij haar woorden bewoog de rest van haar lichaam niet en bleef ze stil zitten op de rand van haar bed. Edward had ondertussen plaatsgenomen op een stoel en vanaf beneden klonken de stemmen van Jasper en Alice. De takken van de bomen tikten herhalend tegen het raam, maar de stemmen van Jas en Alice overstemden het geluid. Ze kon hun gesprek zo volgen als ze dat zou willen; iets wat op dit moment onnodig was. Die twee hadden sowieso hun privacy nodig, en ze was nu zelf in een gesprek verwikkeld met Edward. Ze streek een plukje goudblond haar uit haar gezicht en keek nog steeds naar Edward. "Edward, ik wens je het beste toe. Dat weet je. Maar het zit me gewoon niet lekker, snap je?" antwoordde ze toen. Haar stem klonk ietsjes zachtjes toen ze de woorden uitsprak. Ze zuchtte onhoorbaar en wachtte op een antwoord van haar "broer".
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward
Administrator
Edward


Aantal berichten : 459
Punten : 1290

Character sheet
Leeftijd: Forever 17.
Partner: Forever is only the beginning Bella. ~
Soort: Vampier

Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitimedi dec 20, 2011 7:37 pm

Edward wist hier en daar wel dat het Rosalie irriteerde, dat Bella heel de tijd bij hem rondhing, bij hun in huis kwam en haar geur van bloed achterliet. Hijzelf had er namelijk ook last van maar.. Hij kon en wílde zichzelf inhouden. Voor niemand zong Bella' bloed zó verrukelijk leek het wel, het leek wel of dat enkel voor hem was.. Toen Rosalie begon te praten keek Edward op, knikte hij eenvoudig en werpte hij zichzelf binnen een paar seconden in de stoel die in haar kamer stond. Rosalie zelf zat op haar bed, en met zijn goudkleurige ogen bekeek Edward haar even, nadenkend wat hij tegen haar terug ging zeggen. 'Ik snap je Rose. Maar.. Bella vertelt het echt tegen níemand, echt waar. We kunnen haar vertrouwen, net zoals jij mij vertrouwt dat ik haar niks doe. Ze zal ons geheim echt niet tegen iemand vertellen. Dat weet ik wel 1OO procent zeker eigenlijk..' Even dwarrelde zijn blik af naar de grond, even later naar het raam zodat hij buiten de bomen kon zien en daarna bevestigde hij zijn blik weer op Rosalie. De stemmen van Jasper en Alice beneden waren hard, maar Edward negeerde het. Hij zou het ook niet fijn vinden als iemand anders hem afluisterde, dus deed hij dat ook niet hij hun, ookal zou dat makkelijk kunnen. Even streek zijn hand door zijn haar, zette hij voorpluk weer iets omhoog en keek hij weer naar Rose toen ze begonnen te spreken. 'Ja. Ik snap het, iedereen vind het raar. Maar ik hou van haar weet je.. Zielsveel. Wat jij voor Emmett voelt, is precies hetzelfde als wat ik voor Bella voel. Maar natuurlijk wel anders. Want ze is en blijft een mens. En over het zingende bloed; ooit zal je iemand tegenkomen waarvan het bloed ook zingt. Of niet natuurlijk. Hopelijk niet voor je, want het is zó verleidelijk om Bella continu leeg te zuigen. Maar nooit zou ik dat over mijn hart kunnen strijken als ik haar iets aandoe. Ik heb een eeuw op haar gewacht Rose.. Een eeuw gewacht op haar, om van haar te houden.' Even keken zijn ogen minder scherp, meer emotioneel en bekeek hij Rosalie' houding even. Toen hij zonet binnen was gekomen, wat had ze toen eigenlijk in haar handen gehad? Hmm.. Edward had toen niet op haar gedachten gelet, maar wat het ook was, Rosalie wilde het zeker te weten voor haarzelf houden, dus erachter komen wát ze had gehad was niet echt nodig voor hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Huis van de Cullens. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de Cullens.   Huis van de Cullens. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de Cullens.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De rest van de Cullens gezocht!
» Het huis van Bella.
» Huis van Bella & Charlie Swan.
» Huis van Harry, Sue, Leah en Seth Clearwater

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Huizen :: Cullen-
Ga naar: