Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even alleen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 12:50 pm

Sarina was voor even weg van Seth's thuis. Ze had eerlijk gezegt dat ze even alleen wou zijn, dat ze naar het strand ging. Het was nog steeds hun gebied. Sarina ging in het zachte schelpenzand zitten. En greep wat zand, om het daarna tussen haar vingers weg te laten glippen. Het was 12 uur in de middag, en de zonnenstralen streelde haar lichaam. Haar rode haren krulde lichtjes, en werden gebruikt als speeltjes voor de wind. Ze sloot haar ogen en liet haar naar achteren vallen, zodat ze lag. Ze dacht na over de situaties bij Seth's thuis. Seth had ruzie met zijn weerwolfvriendjes, Sarina wou het goed gaan maken, maar mocht niet van Seth. Hij zei dat het te gevaarlijk was. Misschien had hij gelijk, Hij kende ze ook echt goed, en wist waartoe ze in staat waren. En dat moest Sarina Axepteren. Gelukkig mocht ze nog rond lopen van Seth, en werd ze niet verplicht in hun huis te blijven, dan pas zou ze zot worden. Ze wist nu dat Seth gevoelens had voor haar, en zij had ook gevoelens voor hem. Mar dat zei ze nog niet, want ze vond het nog te vroeg. Dit was, zoals Seth uitlegde, liefde op het 1ste gezicht. Maar Sarina wou afwachten, en zij zelf vond dat een wijze keuze. Niet dat Seth een slecht type was, maar misschien waren ze gewoon niet gemaakt voor elkaar. Maar wat Sarina niet wist was, dat Inprenten ook betekende, dat dat wél de ware liefde was. Sarina moest ook even wennen aan het feit dat Seth een wolf was. Nu wist ze dat wolven er bijna hetzelfde uitzagen als Seth, dat had ze afgeleid omdat Seth's roedelgenootjes op elkaar leken qua kleur van haar en lichaam en de massa spieren. Nu kon ze een wolf direct herkennen. Nog steeds had Sarina het gevoel dat iemand haar in de gaten hielt. Maar dat maakte haar niet uit. Zolang het maar geen vampieren waren, of anderen die haar kwaad wouden doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young
Soort: Weerwolf

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 5:25 pm

Met een gezicht dat boekdelen sprak, liep Sam over het strand. Hij moest even weg, weg van de schuldgevoelens als hij Emily's gezicht zag en weg van alle beschuldigingen die naar zijn hoogd werden geslingerd door Leah.Het was middag en hij had tegen Emily gezegd dat hij zo snel mogelijk terug naar huis zou gaan en ze had hem alleen maar met een medelevende blik aangekeken. Zoals altijd liep hij gewoon in een afgeknipte short en versleten gympen rond. Het was niet altijd even makkelijk om een roedel te moeten leiden en soms werd hij gehaat door sommige leden van die roedel, maar zij moesten ook beseffen dat hij alleen maar het beste wilde voor de roedel. Met een zucht schopte hij tegen het zand en stopte zijn handen in zijn zakken. De jonge man bleef staan toen hij een meisje in het zand zag zitten. Het meisje had rode haren en was duidelijk gaan vampier, anders was de geur van de dood zijn neus al binnengedrongen. Na een tijdje naar haar gekeken te hebben, kwam hij tot de conclusie dat dit Seths inprent was. Hij had haar niet goed gezien toen bij Seths thuis, dus was dit het perfecte moment om haar te leren kennen. Behoedzaam liep hij dichterbij en liet zich naast haar in het zand zakken. "Jij bent Seths inprent, toch?" Dit was typich Sam, recht door zee en niet rond de pot draaiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 5:48 pm

Sarina bleef in het zand liggen. Haar knieën waren opgetrokken. Ze had haar ogen open gedaan en keek naar de wolken. Zoekend naar figuren. Ze dacht aan de woorden van Seth. 'Als je hun ooit tegenkomt, misschien doen ze wel niets. Als ze wel iets doen help ik je wel, maar hun nooit expres, zelf en alleen opzoeken.' Sarina hoorde voetstappen naast haar en ging zitten, om goed te kunnen zien wie er af kwam. De jonge man, die ouder was dan Sarina, kwam naast haar zitten. Hij zei iets. "Zoiets, ja. Maar noem me maar gewoon Sarina hoor." Zei ze rustig. Ze herkende hem, hij was ook bij die wolven. Hij was de zwarte wolf, gokte ze. Sarina bleef een vriendelijk meisje. Maar ze lette goed op. Ze had geen zin om verscheurt te worden door een wolf. "Jij bent die 1ne zwarte wolf hé?" Vroeg ze rustig, met een glimlach op haar snoet. Ze keek in de Bruine ogen van de jongen, en draaide daarna haar hoofd weer. Zij zelf had licht bruine ogen, en in de zon leken ze rood. Maar dat was gezichtsbedrog. Ze had altijd al speciale ogen gehad. Ze begon te praten, maar bleef voor haar kijken."Kijk, ik weet wat sommigen van jullie denken over gewone mensen. Dat wij moeilijk ons monden kunnen houden, dat wij een speciaal karakter hebben. En god weet wat nog..." Nu pas draaide ze haar hoofd naar de jongen."...Maar ik was niet van plan het tegen iemand te zeggen. Ik weet dat jullie zo moeilijkheden krijgen, en dat wil ik Seth niet aandoen. Dat wil ik jullie niet aandoen. Ik wou met jullie komen praten, maar dat vond Seth te gevaarlijk.En zeker voor wat die Paul tegen ons had gezegt" Zei ze met een rustige stem. Maar je hoorde eerlijkheid in haar stem. Zij was een meisje die veel begrijpte, die haar mond kon houden over dingen die verzwegen moesten worden. Zij was niet zo'n een type die alles rond versprijde. Ze keek weer voor haar, en dacht na. Eigenlijk...Was ze wel tevreden dat ze Seth was tegen gekomen. Dat ze dit allemaal wist. En ergens voelde ze haar verbonden met de wolven. Maar dat gevoel kon ze niet uitleggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young
Soort: Weerwolf

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 6:28 pm

Sam knikte toen het meisje zei dat hij haar gewoon Sarina mocht noemen. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht toen ze vroeg ofdat hij die ene zwarte wolf was geweest.[color=olive]"Dat was ik inderdaad. Sam Uley."[/olive]Hij stak zijn hand naar haar uit zoals het volgens hem hoorde. Als hij niet zo'n goede neus had gehad zou hij denken dat het meisje een vampier was omdat haar ogen rood waren, maar als hij goed keek merkte hij dat ze heel licht bruin waren. De glimlach verdween terug en maakte plaats voor de 'norse' uitdrukking, zoals de jongens altijd zeiden, die altijd op zijn gezicht stond toen het meisje begon over hoe hij en zijn soortgenoten over mensen dachten. Alleen bij Emily in de buurt kon je de liefde die hij voelde van zijn gezicht aflezen en zag hij er redelijk kwetsbaar uit. "Paul moet ik nog even onderhanden nemen en ik snap wel dat Seth bang was. Zeker door wat er met Emily gebeurd is..." Even stierf zijn stem weg toen hij terug aan die dag dacht. Emily had op het moment dat hij zijn zelfbeheersing verloor gewoon iets te dicht bij hem gestaan waardoor er nu een groot litteken over haar gezicht liep. "... maar hij had het minstens aan mij kunnen vertellen. Niemand van het pack zal je ooit iets aandoen, daar geef ik je mijn woord op."Wat afwezig staarde hij naar het water terwijl hij piekerde over dat hij zijn zichzelf had moeten beheersen met Emily in de buurt, dan was ze nu niet zo verminkt geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 8:52 pm

Sarina glimlachte. “Aangenaam Sam.” Zei ze, waarna ze onhandig zijn hand schudde. Ze zag hoe zijn glimlach terug verdween, en ‘nors’ keek. Sarina vroeg haar af wat er scheelde. Daarna hoorde ze zijn woorden. “Kijk, Sam. Ik weet niet wat je allemaal hebt meegemaakt. Maar ik zie wel dat je met dingen zit, die je waarschijnlijk niet meer kunt veranderen, of niet met iemand mee over praten. Maar onthouw dit heel goed. Je probeert een toekomst te regelen, maar het leven bepaald zelf welke kant jij op gaat. Je moet het verleden kunnen los laten, om verder te kunnen. Doe je dat niet, dan ga je nooit écht gelukkig zijn. Dingen gebeuren nu 1 maal, ookal is het je bedoeling nooit geweest. Ik weet niet wat je mee gemaakt hebt, en ik wil het niet weten als je het niet wilt zeggen. Maar je leeft om te leren, en dat zal je heel je leven doen.Je zult soms vreselijke dingen doen, maar daar leer je uit. En als je dat onthouwt, dan ga je zien dat de last die je draagt, minder word. “ Sarina keek naar het water voor haar. “Het is zoals een waterval. Laat je problemen even drijven, laat ze vallen en baan jezelf een weg, dan alleen word je gelukkig.” Ze glimlachte naar Sam. En keek hem troostend aan. Sarina glimlachte toen Sam het volgende zei. “Dat is heel lief Sam. Ik respecteer je voor wie je bent. En ik zweer nooit iets tegen andere te zeggen.” Sarina keek hem dankbaar aan. Al die woorden die ze daarstraks had gezegt, had ze gehoord van iemand die ze lief had. Haar enige échte vriendin, maar die was nu dood. Ook daarvan had ze haar eigen de schuld gegeven, ze dacht dat als ze met haar zou zijn meegegaan dat ze had kunnen ingrijpen. Dat die jongens haar nooit iets hebben kunnen aandoen, dat ze de politie meteen had kunnen bellen. Maar de begleiders hadden tegen haar gezegt, dat als zij was meegegaan, zij nu ook dood was. Ze had ermee leren leven, en wat Sam ook had gedaan, ze wou hem bijbrengen dat hij moest doorgaan.

Sorry kon het niet laten xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young
Soort: Weerwolf

Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitimema dec 05, 2011 8:48 pm

Sam keek Sarina aan en kromp ineen toen ze bij het stuk kwam dat hij het verleden los moest laten. Het was al erg dat Emiliy's halve gezicht verminkt was, maar mensen gingen er ook nog eens naar staren en daardoor werd hij echt kwaad en werd het schulgevoel erger. De jongens wisten dat ze niet naar haar gezicht mochten staren, dat hij hen anders neer zou halen. "Ik zou het nooit los kunnen laten. Ze stond gewoon iets te dichtbij en ik heb haar pijn gedaan, haar voor het leven verminkt." Zijn stem trilde wat, maar hij weigerde te huilen. Niemand had ooit gezien dat zoute tranen over zijn wangen stroomden, alleen zijn inprent. Sam scheurde zijn blik van de zee af en keek het meisje met een zwakke glimlach aan. [color=olive]"Het doet goed dat te horen, maar toch zul je altijd in de gaten worden gehouden."[color] Hij zou iedereen die zijn roedelgenoten lief hadden en die de waarheid over hen kenden in de gaten houden. Niet alleen om te zorgen dat ze hun mond niet voorbij praatten, maar ook om bescherming. "Als Seth kwaad wordt, moet je zorgen dat je zo ver mogelijk bij hem uit de buurt bent. Anders kan het zijn dat hij je dood en dat zou hem voor het leven blijven achtervolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even alleen.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even alleen.    Even alleen.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even alleen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Seattle Beach-
Ga naar: