Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Saved you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:21 pm

Samen met Bella stapte hij richting het strand. Ze waren ontsnapt uit het gevecht van Jacob en Paul. Hij wilde geen ruzie veroorzaken nog verder als ze gestopt waren met vechten. Hij vond het vreselijk dat ze vochten en dat omdat Jacob jaloers was. Oké, vampiers konden gevaarlijk zijn maar de Cullens? Nee, die waren veel fijner dan anderen. Ze beschermden haar duidelijk wel en dat was een goed teken toch? Hij zuchtte diep en nam haar mee naar het strand. Hij zette zich neer in het zand en keek even naar Bella. "Het spijt me voor Jacob.." Zijn stem klonk zacht en gekwetst. Hij had misschien nu nog meer ruzie met iemand van de clan, maargoed. Wat maakte het uit? Bella was in veiligheid en dat hoorden ze te doen. Maar je moest niet overdrijven zoals Jacob deed. Seth beet nerveus op zijn lip en wist nu wat ze zou denken. Over de wolven. Hij keek haar aan en slikte kort. "Je weet nu wat er hier rondloopt hé.." Hij keek diep in haar ogen en wachtte op een reactie. Hij wist dat ze ook wist dat hij een wolf was. Ze was slim genoeg om dat nu te weten. Hij wou het altijd voor haar verborgen houden en nu wist ze het. Hij hoopte dat ze niet kwaad was dat hij het voor zich had gehouden. Hij moest. Hij haalde diep adem terwijl zijn bruine ogen weer naar Bella gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:28 pm

Seth had haar bij Jacob weggetrokken, voordat hij haar iets kon doen. Nooit had ze gedacht dat Jacob haar zo ver liet komen, door haar bijna iets aan te doen. Haar ogen waren op de grond gericht, haar handen rustte in haar zakken en tranen vulde haar ogen. ''Het is niet jou schuld Seth. Ik ben blij dat je me daar weggetrokken hebt.'' haar woorden hadden zacht geklonken, aan haar stem was wel duidelijk hoorbaar dat ze teleurgesteld was. De volgende woorden van Seth klonken in haar oren, Bella keek hem met een zachte blik aan. ''Maar omdat Jacob zich zo gedroeg, betekent het niet dat ik wolven nu haat of zo.'' dat moest hij wel even weten, want ze had het idee dat hij dat nu wel dacht. Bella moest nog even bij komen, want dit had ze echt nooit gedacht van haar beste vriend. Een diepe zucht glipte tussen haar lippen door, Bella sloot kort haar ogen en nam een grote teug met lucht. De tranen in haar ogen verdwenen, ze glimlachte zachtjes. ''Ik had het gewoon nooit verwacht van Jake. Normaal is hij zo lief, vriendelijk..'' Bella richtte haar blik op het water. Haar gedachten dwaalde af.
Ze had geen idee of het na dit nog ooit wel goed zou komen tussen haar en Jacob. Dit was niet zo maar iets, hij zei wel dat Edward haar iets aan kon doen; maar hij zelf net zo goed. Bella trok haar knieën naar haar toe, legde haar kin ertussen en hield haar benen tegen door haar armen eromheen te slaan. Het zachte geruis van de wind en het water dat tegen de rotsen in het water klotste, maakte haar rustig. Ook Bella was daarnet boos, want de woorden die hij had uitgesproken zouden haar gedachten nooit meer verlaten. Hij was enorm hard geweest, iets dat ze nóóit zou vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:34 pm

Zijn bruine ogen gleden naar de zee die rustig was. Kleine golven kwamen een voor een op het strand aan. De lucht was grijs, maar nog licht. Hij moest natuurlijk zien dat ze hier geen uren bleven zitten tot het donker was. Dan zou hij helemaal met haar mee naar huis moeten, want nu werd het steeds gevaarlijker in de nacht. De jongen haalde diep adem en zag dat de tranen in haar ogen verdwenen, dat goed was. Hij luisterde naar de woorden en knikte zacht begrijpend. "Ik weet het.. Ik heb hem ook nog niet zo kwaad gezien, dat is iets voor Sam of Paul. Ik vind het vreselijk voor je.." Zijn ogen toonden veel medeleven met haar toen hij haar aankeek. Hij merkte dat ze haar knieën tegen zich aantrok en naar de zee keek. Hij kroop dichter en sloeg zijn arm rond haar heen. Met zijn hand wreef hij troostend over haar schouder. "Ik hoop dat jij niet kwaad bent dat ik gelogen heb over ons. Ik heb gehoord dat je Sarina kent en ze was enorm kwaad toen ze me als wolf zag. Daarom was ik daarnet een beetje bang of jij niet boos was." Hij keek haar voorzichtig aan en probeerde te zoeken naar een teken dat ze zijn arm niet fijn vond. Hij wilde haar gewoon troosten en dat zou ze vast wel weten. Seth keek naar de zee en keek dan weer naar Bella terwijl hij wachtte op een reactie van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:42 pm

Bella wreef een keer met haar handpalmen door haar ogen, zuchtte nogmaals diep en staarde naar het onrustige water. De wind streek door haar haren, zorgde ervoor dat haar bruine lokken naar achter werden geblazen. Seth's woorden drongen pas wat later door, puur omdat ze meer met haar gedachten bezig was; in haar eigen wereldje was op het moment. ''Het is ook vreselijk, maar ook mijn eigen schuld. Jacob had me van te voren gevraagd uit de buurt te blijven van Edward en ik had niet geluisterd. Nu kán ik niet weg blijven van hem.'' haar woorden rolde gemakkelijk over haar tong, terwijl een zachte glimlach haar ietwat rode lippen sierde. Nu was het enigste wat ze nog moest doen, het goed maken met Jacob. Maar pas als hij gekalmeerd was, want anders wílde ze niet eens bij hem in de buurt komen. Of ze gingen normaal met elkaar praten, of helemaal níet. Jacob mocht de keuze maken, want Bella kon gerust normaal met hem praten. De arm rond haar schouders van Seth deed haar goed, ze glimlachte vriendelijk naar hem. Hij was lief, écht een enorme lieve jongen. Bella mocht hem dan ook graag.
Haar bruine ogen gleden van Seth af toen ze zijn woorden hoorde, een kleine grinnik kon ze niet onderdrukken. ''Tuurlijk ben ik niet boos. Ik snap juist dat je het verbergt, niet iedereen hoeft te weten wat jullie zijn. Verder houd ik me mond er ook over, dat je het even weet.'' na haar woorden richtte ze haar ogen even kort op die van Seth, waarna ze genoot van de ondergaande zon. Eventjes rust was heerlijk na een ruzie, vooral als je een jongen zoals Seth langs je had. Hij was enorm lief voor haar op het moment en dat deed haar goed, iets wat ze net nodig had nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:47 pm

Seth keek haar aan en luisterde naar de woorden. Hij knikte even. "Jacob was al een tijd verliefd op je en hij wilde niet dat je bij hem kwam.. Hij wist dat je verliefd op Edward zou worden als je in zijn buurt kwam. Dat wou hij vermijden want hij wou jou dus het is heus niet je eigen schuld. Jij moet bepalen wie je leuk vind en wil, hij niet." Hij glimlachte vriendelijk en merkte dat ze niets zei ofzo van zijn arm. Na een tijd gleed deze weer van haar af. Hij kon niet een eeuwigheid zo zitten, maar nu zou ze het wel lekker warm hebben voor een tijd. En als het kouder werd, was hij er nog met zijn verwarming. Hij hoorde de kleine grinnik van Bella en moest zelf ook grinniken. Ze was niet boos op hem en begreep het. Ook zij beloofde dat ze haar mond zou houden. "Bedankt, Bella. Gelukkig kan ik jou nog goed vertrouwen hé." Hij grinnikte even en pretlichtjes verschenen in zijn ogen. Hij had eigenlijk zin om te rennen en te rennen, maar dan als wolf. Niet bij Bella in de buurt. Als er dan iemand kwam, waren ze gezien. Hij zuchtte even en keek naar de zee terwijl het tussen hen even stil was. Hij vond het echt gezellig hier met haar. Hij keek even in haar ogen voor hij de ernstige woorden uitsprak. "Doe me eraan denken dat we op tijd vertrekken. Ik wil hier niet blijven als het donker is.." Hij keek onzeker in haar ogen en keek dan even naar de grond. Hij had haar net gered, maar van een grote sterke vampier ofzo zou echt niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimedi dec 06, 2011 8:29 pm

Wát? Was Jacob verliefd op haar? Een blik vol onbegrip werd naar de jongen gegooid, terwijl ze haar blik even neersloeg. ''Ik wist niet eens dat Jacob verliefd op me was.'' desondanks had Seth wel gelijk, Jacob maakte niet uit wie ze wel of niet leuk vond en met wie ze omging. Hij kon er wel tegen zijn, maar dat veranderde haar gedachten of voorkeur echt niet. Een diepe zucht glipte tussen haar lippen door, ze voelde hoe de arm van Seth haar schouders verliet en glimlachte vervolgens dankbaar naar haar. Het was fijn om nu even iemand te hebben die je begreep en zo wie zo steunde. Toen Seth haar bedankte voor wat ze zei, draaide ze haar hoofd naar hem en richtte haar blik op de zijne, waarna ze glimlachte. ''Geen dank.'' na haar woorden stond ze op, veegde het zand van haar broek af en duwde haar handen vervolgens weer in haar zakken. De zon begon al aardig te zakken, waardoor het landschap al meteen minder verlicht werd. ''Als je voor het donker terug wilt zijn, moeten we zo wel aanlopen.'' terwijl ze haar woorden uitsprak richtte ze haar blik even kort op Seth, waarna ze haar blik weer neersloeg.
Haar gedachten zaten bij Jacob, maar ook bij Edward. Zou Edward weten wat er aan de hand was? Zou hij Jacob iets aan doen na dit alles? Een diepe zucht glipte nogmaals tussen haar lippen door, alles was een puinhoop niet. Ze wist niet wat er ging gebeuren, of er een gevecht zou komen tussen Edward en Jacob..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimewo dec 07, 2011 5:25 am

De kleine jongen keek naar Bella die geschrokken was van zijn woorden. Hij slikte. Misschien mocht ze het niet weten. Ach, ze zou wel zwijgen tegen Jacob. Pas als ze het echt zou merken. Hij zuchtte diep en keek haar aan, maar zijn blik gleed naar de zee. "Ik denk het toch. Hij kan niet zwijgen over je en is steeds bezorgd als je bij Edward bent.." Hij haalde kort zijn schouders op en merkte samen met Bella dat het tijd was om te gaan. Hij stond op en gaf haar een hand om recht te kunnen staan en keek dan even rond. "Nou, er zijn verschillende dingen die we nu kunnen toepassen. Ik kan je dragen en zo kan ik je sneller wegbrengen of we lopen samen. Of je gaat op me zitten als wolf, al weet ik niet of ik zo iemand kan dragen.." Hij grinnikte zacht. Natuurlijk hing het ook af van waarheen ze moest. "Oh en waarheen? Edward of jou huis?" Het zou hem niet veel uitmaken waar hij haar heenbracht. Hij zou wel op hun gebied komen, maar het was om Bella in veiligheid te brengen en dan kon hij zelfs met hun praten. Hij snoof zacht en keek weer naar Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimewo dec 07, 2011 1:53 pm

Dat hij steeds bezorgd was over haar als ze bij Edward was, dat wist ze; maar dat hij niet over haar kon zwijgen? Kort schudde Bella met haar hoofd, draaide hem vervolgens naar Seth en glimlachte. Ze zou er verder wel stil over houden, als Jacob het haar wilde vertellen moest hij dat zelf maar doen. De temperatuur was aan het dalen, het kippenvel stond op de armen van Bella en kort rilde ze een enkele keer, waarna ze met haar schoen wat zand opzij schopte. Toen ze de woorden van Seth hoorde grinnikte ze. ''Laten we maar gewoon lopen dan.'' na haar woorden, deed ze de eerste stap richting de weer wat bewoonde wereld, terwijl ze na een tijdje wachtte tot ook Seth meeliep.
Toen hij vroeg waar ze heen wilde, draaide ze haar hoofd even weg. Het was niet slim nu naar Edward te gaan, dus ze kon beter maar naar huis gaan om te slapen. Even wat rust en tijd om na te denken zou voor haar wel goed zijn nu. ''Doe maar naar huis, ik heb wel even wat tijd voor mezelf nodig nu.'' sprak ze. De glimlach rond haar lippen verdween, terwijl haar gedachten nu alleen maar bij het voorval met Jake zaten. Het was zo raar, ineens was zijn humeur omgedraaid en had ze het idee dat hij haar iets aan wilde doen, ze had maar geluk dat al die mensen erbij stonden. Anders zou het nog nare gevolgen hebben gehad, iets wat ze overigens nooit van Jacob verwacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitimewo dec 07, 2011 4:14 pm

De jongen keek naar Bella die rechtstond en besloot om te gaan lopen. Hij grinnikte en knikte. Toen hij ook merkte dat ze het koud kreeg, pakte hij haar voorzichtig vast. Hij sloeg zijn arm om haar heen en drukte haar tegen zich aan zodat ze het warmer kreeg. Zo liep hij met haar richting het centrum van Forks om haar naar huis te brengen. Hij keek nieuwsgierig naar de omgeving. Hier was hij nog niet zo vaak geweest. Hij kwam meer in het bos en het reservaat. Seth hoopte maar dat hij nu geen problemen zou krijgen omdat hij Bella redde en wegbracht. Hij had gemerkt dat Jacob er enorm opgelet had en hij zou zeker en vast spijt hebben. Daar was hij zeker van. Bella vertelde hem dat ze naar huis wou en de jongen knikte. "Komt in orde.. En je mag altijd zeggen als je pijn aan je benen krijgt want het is nog wel een stuk. Ik wil je altijd wel dragen." Hij glimlachte vriendelijk naar haar en merkte dat ze het nu veel warmer kreeg doordat hij zijn arm rond haar heenhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Saved you  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saved you    Saved you  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Saved you
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Seattle Beach-
Ga naar: