Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 We just need to talk

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimewo dec 07, 2011 12:34 pm

Een jonge wolf rende over een groot grasveld. Zijn poten denderden over de grond en een lichte aardbeving zou ontstaan onder de mensenvoet. Hij snoof de geuren op en remde na een tijd af. Hij keek om zich heen en liet een harde huil horen. Hij had hier afgesproken met Sarina én Paul. Hij wilde het bijpraten met hun en alles weer regelen zodat het goedkwam. Dat was het enige dat hij wou. Al zou Paul er enorm moeilijk over gaan doen. Een zucht verliet zijn keel terwijl hij weer in een mens veranderde. Hij stak zijn handen in zijn zakken en keek naar de lucht die grijs gekleurd was. Het was echt saai nu, maar hij had nog wel dingen om te doen. Hij kon nog altijd veel verzinnen. Seth keek om zich heen terwijl hij wachtte op Paul. Hij had vooral naar hem gehuild en in zijn wolvenvorm zou hij er snel zijn. Sarina kwam om stipt drie uur en dat was over vijf minuten. Paul zou zeker eerst aankomen. Seth haalde kort zijn schouders op terwijl hij starend naar de wolken op de twee personen aan het wachten was. Zijn bruine ogen bekeken de grijze wolken aandachtig, alsof hij niets anders zag of interessant vond. Hij hoopte met zijn hele hart dat het nu tussen de twee goed zou komen. Al verwachtte hij van Paul alleen gezeur en geruzie. Dat was typisch hem. Een paar keer op het jaar konden ze samen werken. Maar zeker geen vijf keer per jaar. Dat was typisch en Seth snapte gewoon niet wat er was met hem. De jongen haalde diep adem en zuchtte nog eens luid toen hij de geur van zijn clangenoot begon te ruiken. Jeej, dat werd fijn..

Eerst Sarina & Paul
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimedo dec 08, 2011 7:28 am

Gedender was te horen op de grond. Als je naast het gedender stond, zou je de grond onder je voeten horen denderen. Een bruin grijze wolf was op te merken tussen de bomen. Hij had de huil wel gehoord, en dat liet hem er nog maals aan herhinderen dat hij een ‘afspraak’ met Seth had. Jaja, dat ging weer goed komen. Seth wou het uitpraten. Yeah right. Alsof het uitgepraat zou geraken. Naja, hij gaf het een kans. Misschien was er zo’n klein wondertje dat hij Sarina mocht. Paul beschermde mensen, maar hij mocht ze niet zomaar. Hij hielt liever er afstand van, en zou ook niet meteen beginnen praten met een mens. Paul nam een sprintje en sprong behendig over een struik, net toen hij boven de struik ‘vloog, liet hij een grom horen. Hij kwam goed neer en liep naar Seth. Hij maakte een sprong en veranderde in een fors gebouwde jongen, met een mooi lichaam. Zijn donkere ogen keken in die van Seth. Hij knikte naar Seth, als begroeting. Maar meer kon hij niet zeggen want een mensen geur drong zijn neus binnen, het was die van Sarina. En niet veel later kwam het rode meisje te voorschijn. Hij wachte af. Hij wou het een kans geven, maar als dit niet mee viel was hun kans voorbij. Mochten ze doodvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimedo dec 08, 2011 7:52 am

Sarina was Sue aan het helpen met het huishoudelijk werk. Dat was het minste wat ze kon doen. Nu was ze de afwas aan het doen, terwijl Sue de tafel aan het afwassen. Af en toe keek Sarina naar de klok. Na de afwas zou ze echt moeten vertrekken. Ze had afgesproken met Seth en Paul. Nou dat ging nog gezellig worden. Ze hoopte maar dat het beter zou verlopen dan vorig keer. Sarina legde het laatste bord weg stapte naar Sue. “Sue, mag ik gaan? Of moet ik nog iets doen?” Sue schudde haar hoofd. “Ga maar, voor je te laat komt. Paul heeft niet zoveel geduld. Wees voorzichtig meis. “ Sarina knikte, gaf Sue een knuffel en liep naar buiten. Waar hadden ze nu ookal weer afgesproken? Slim om dat te vergeten. Ze dacht in dat 1 gras veld, ze wist al niet meer hoe het heette, ach ja. Boeiiee. Ze stapte op een normaal tempo. Ze dacht na wat ze zou zeggen als ze Paul tegen kwam. Misschien liet ze de eerste woorden maar aan Seth over. Hij was beter in het beginnen van zo’n gesprek. Uiteindelijk zag ze de 2 staan. Ze stapte naar de 2 en ging naast Seth staan. Hij keek Paul aan. Die wat gespierder, maar minder knap, dan seth was. Sarina wist dat ook Paul niet zou beginnen praten. Waarom zou hij ook? Hij was daar gewoon te koppig voor. Sarina zuchte en begon zelf maar. “ Kijk, ik weet dat je me niet mag. Maar ik heb je niets gedaan. Zelfs Bella weet het over jullie. En tegen haar doe je wél vriendelijk. Ik heb je niets gedaan. Misdaan.” Sarina keek naar Paul en wachte af. Paul trok zijn smoel al meteen open. “Jij kwam op de verkeerde plaat, op het verkeerde moment. Bij Bella was dat anders.” Paul deed veel moeite niet gemeen te doen. Hij keek naar Seth. Paul was hier het grootste. Maar dat maakte niet veel uit voor Sarina. Beide wachte op een antwoord van Seth…
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimedo dec 08, 2011 5:21 pm

Seth keek rond en hoorde gedender. Paul. Hij zuchtte even en haalde diep adem toen de wolf met een grom uit de struiken sprong. Deze veranderde weer naar mens en knikte als begroeting naar Seth. "Paul." Hij knikte terug en zweeg. Paul leek iets te willen zeggen, maar hij zweeg want Sarina was in aantocht. Seth draaide zich om en glimlachte naar het mooie meisje. Hij zweeg even en hoorde de woorden van Sarina. Ze kende Bella, dat wist hij al. Toen Paul reageerde, keken ze weer allebei naar hem alsof hij nu alles moest oplossen of een kant moest kiezen. Hij slikte en keek beide aan. "Ik euhm.. Oké, kijk Paul. Ik weet dat ze op de verkeerde plaats kwam en op het verkeerde moment, maar dat kon zelfs met Bella gebeuren hoor. Wat als ik haar meegenomen had? Of Jacob? Ze is even koppig, dat weet ik. Het kon met iedereen gebeuren en het is gewoon mijn fout oké? Ik had het aan Sam moeten vertellen en dan had hij ons naar een andere plek gebracht." Hij keek kort naar Sarina en dan meteen weer naar Paul. "Je moet het gewoon begrijpen.. Ik.. Ja euhm.." De jongen zocht duidelijk naar de juiste woorden. Hij beet nerveus op zijn lip en staarde kort naar de grond voor hij opnieuw begon. "Ik wil gewoon dat alles goed is tussen ons drie. Want het is niet dat ze weggaat, ze zal blijven en ons nog vaker zien. Daarom wil ik dat deze idiote ruzie opgelost geraakt. Er is geen reden om ruzie te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimevr dec 09, 2011 10:54 pm

Paul luisterde naar de woorden van Seth. Hij probeerde nu het op een goede manier op te lossen. Paul knikte. “ Dat was inderdaad jou fout. Maar niet alleen die van jou. Zij moest ook gewoon luisteren. Inderdaad was het jou verantwoordelijkheid om iets tegen Sam te zeggen.” Hij keek even naar Sarina die haar mond wou openen. Maar hij legde haar het zwijgen op door zijn blik. Als teken dat ze nu gewoon het beste kon zwijgen. Haar mond ging weer toe en ze keek naar Seth. Ook Paul keek naar hem. “Maar goed. Het is gebeurt. Je hebt met haar ingeprent. En ik weet dat ik fout zat, dat ik me niet zo moest opwinden. Maar je kent me, ik heb niet veel geduld. Zeker niet als het tussen mensen en wolfsoorten gaat. Je kent men verleden Seth, en je weet dat ik niks vertrouwen niet meer heb in dat ras. Je weet dat ik ze alleen bescherm als het echt nodig is. Je weet dat ik niet zoals jullie ben. “ Nu kwam Sarina aan het woord. “Wat? Waarom?” Paul wou liever niet aan die herinneringen denken. Hij maakte zich automatisch groter. “ Dat…Zijn niet jou zaken. Het is niet dat ik je aanvaard heb dat ik heel mijn privé leven aan je ga vertellen. En dat gaat Seth je ook niet vertellen.” Hij keek naar Seth en dwong met zijn blik dat hij niks over het privé leven van Paul mocht vertellen. Daarna keek hij naar Sarina die een stap dichterbij zette. “Jij…Wat denk je wel niet over Seth ? Dat ik je blik niet heb opgemerkt? Denk je nu echt dat Seth jou zou verraden?” Paul maakte zich automatisch groter als waarschuwing. “Maar denk je nu echt dat hij schrik van jou heeft? Dat hij daarom zwijgt?” Paul grinnikte vol sarcasme, natuurlijk dacht hij zo niet. Maar wat Sarina daarna deed, maakte hem woedend. Ze sloeg met haar volle vuist op het gezicht van Paul. Een stekende pijn ging door de hand van Sarina. “**verdomme.” Haar hand was licht gebroken. Maar dat was nu niet haar grootste probleem. Paul begon te pompen. Zijn lichaam begon te gloeien,en op een mum van tijd veranderde hij in zijn wolvengedaante. Sarina stapte naar achteren. Paul gromde luid. Wat wou hij haar toch zo graag aanvallen. Hij keek naar Seth. “Dit is niet het laatste wat hierover gezegd is.” Hij hoorde geritsel in het struikgewas maar hij keek niet om. Zijn tanden waren ontbloot. Iemand moest hem nu rustig krijgen, anders ging dat roodharig meisje eraan. Hij had niks misdaan, dat ze zo zou moeten slagen. Ofwel dacht ze dat hij lachte, om Seth uit te lachen. Maar dan nog…Karakter had ze wel. Hij hoorde achter zich een stem: Paul hou je in, jonge. Geen van beide, of juist allebei waren fout....

-Sam. Kom er misschien bij. Je moet Paul gerust stellen.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimeza dec 10, 2011 11:17 am

Seth zweeg en luisterde naar de woorden van Paul. Hij staarde naar de grond en knikte af en toe alsof hij het begreep. Hij zuchtte diep en keek weer naar Paul. Hij legde Sarina het zwijgen op en toen het voorbij was, begonnen ze ruzie te maken. Seth slikte angstig en zag dat Sarina hem sloeg. KRAK! Hij wilde Sarina gaan helpen met haar hand, maar voor hij het wist werd Paul razend en veranderde hij in een wolf. Seth gromde luid en sprong naar voren. Hij werd ook zijn wolf en beschermend zette hij zich voor Sarina. Woedend keek hij naar Paul. Niemand kon Sarina nu iets doen want hij was er en zou haar beschermen. "Paul, je weet dat je haar niets kan doen! We hebben ingeprent dus doe geen domme dingen." Hij ontblootte zijn tanden die natuurlijk minder scherp en groot waren dan die van Paul. Hij hoorde de bekende stem in zijn oren en keek op toen Sam tevoorschijn kwam. Seth knikte begroetend waarna hij zich grommend weer naar Paul richtte. Hij moest kalmeren nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimeza dec 10, 2011 8:22 pm

Sam rende als wolf door de bossen heen. Paul wilde het met Seth en Sarina goedmaken, maar hij had zo het gevoel dat dat niet echt goed ging komen aangezien Sarina overal tegenin durfde te gaan en Paul zichzelf soms niet kon beheersen. De jonge man zag dat hij gelijk had toen hij zag hoe Sarina Paul een klap gaf en hoe deze hevig begon te trillen en wat later uit zijn vel barste. "Paul, hou je in jongen." Sam liep uit het struikgewas, knikte even naar Seth en ging naast hem voor Sarina staan. Zijn ogen boorde zich in die van de wolf voor hem en hij spande al zijn spieren aan voor het geval Paul Sarina zou aanvallen. "Je moet nu niet te ver gaan. Ik weet waarom je kwaad bent en dat andere mensen zich daar niet moeten mee bemoeien." Sam keek het meisje achter hem even aan, maar richt zijn aandacht al snel weer op Paul. "Sarina is ook wel wat te ver gegaan door je te slagen. Daar ben ik het wel mee eens, maar je moet haar daarvoor nu niet gaan verscheuren. Als ik me had laten gaan was Leah nu waarschijnlijk dood geweest." Hij keek verontschuldigend naar Seth omdat hij dit over zijn zus zei, maar het was wel de waarheid. In het begin werd hij alleen maar kwaad toen Leah hem beschuldigingen naar het hoofd wierp, maar nu kon hij ze negeren. Ze deed hem nog altijd pijn, maar hij probeerde die emotie uit te schakelen als hij bij haar en de andere roedelleden in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimema dec 12, 2011 6:02 pm

Gegrom was kon je duidelijk horen, teken dat hij echt woedent was. Hij stapte naar Sarina, hij had genoeg van haar. Seth ging voor Sarina staan. Paul las zijn gedachten. “Ze heeft geen enkel reden om mij te slagen.” Net toen hij wou aanvallen, gewoon om zijn frustraties kwijt te geraken –wat hij alleen op die manier kon kwijt geraken. “Paul, hou je in jongen.” Gegrom was luider te horen. Teken dat hij in een 2 strijd stond. Gelukkig woonde in de buurt geen mensen, anders hadden ze een probleem. Ook Sam ging voor Sarina staan. Dat was niet eerlijk! Hij ontblootte zijn tanden, en keek woedend naar het meisje. Maar luisterde ook naar Sam. Zijn verleden, de vreselijke dingen die hij had gedaan, al zijn slechte herinneringen,…Het maakte hem kwaad, het deed hem zeer. Dat was Paul nu 1 maal, pijn en verdriet omslagen in woede. En dan die slag in zijn gezicht. Ookal deed het hem geen pijn, omdat hij erger gewoon was dan dat, maar hij kon er niet tegen. De volgende woorden drongen in zijn oren. Daar had hij gelijk aan, hij had niks verkeerd gezegd. Het was niet zijn fout dat ze het verkeerd op nam. Paul keek weg bij de woorden van Sam, toen hij het over Leah had. Hij keek naar Sam. Hij vloog naar Sam toe. Sam wist dat Paul moest vechten. En Paul wist dat Sam sterker was als hem, en hem dus wel aankon. Maar nu moest hij even uitrazen. Hij had met Jacob gevochten om Bella te beschermen, en omdat Paul wist dat Jacob wou uitrazen. En dat deed hij meestal bij Sam. Hij had express niet naar Seth gegrepen, omdat hij bij hem zou vechten dat beiden open lagen van wondes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimema dec 12, 2011 6:15 pm


Sarina kroop naar achteren en kromp ineen. Haar pols was gebroken. Paul werd razend en schoot letterlijk uit zijn vel. Een prachtige, maar levens gevaarlijk wolf kwam te voorschijn. Zijn vacht was op sommige plaatsen zo mooi zilver als de maan, maar op andere plaatsen was hij wat donkerder. Hij zag de blik in de ogen van Paul. Nu had ze hem pas écht kwaad gekregen. Sarina had nu al spijt van wat ze gedaan had. Seth kwam voor haar staan, en veranderde in de wolf die haar al vaker had gered. Ook Sam kwam erbij staan en probeerde Paul te kalmeren. Maar het scheen niets te helpen. “Het…het was niet mijn bedoeling…het spijt me..” Toen Sam naar achteren keek, kromp ze lichtjes ineen. Was hij nu kwaad op haar? Waarschijnlijk wel. Sarina keek naar de grond, en besloot wijselijk te zwijgen. Ze dacht na, ze probeerde de woorden van Paul terug te herinneren. “ Dat…Zijn niet jou zaken. Het is niet dat ik je aanvaard heb dat ik heel mijn privé leven aan je ga vertellen. En dat gaat Seth je ook niet vertellen.”Nu pas merkte Sarina, dat Paul niks verkeerd bedoelde met die woorden. Ze keek naar Seth. Toen Sarina de dreig houding van Paul zag, en zag dat Paul op Sam vloog, beet ze op haar lip. Dit had ze kunnen vermijden.

-Ja, ik weet dat het een stomme reden is waarom ik Sarina Paul heb laten slagen, maar anders wist ik niets meer :s-
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimewo dec 14, 2011 3:49 pm

De kleine wolf gromde nog eens luid en waarschuwend naar Paul. "Ik zeg het nog eens: Je weet dat je haar niets kan doen." Hij keek op naar Sam en knikte even. In zijn blik zag je dat hij het hem niet kwalijk nam. Hij hoorde even later de woorden van Sarina en draaide zich om. Hij liep even weg en veranderde weer in zijn mensenvorm. Hij trok zijn kleren aan en liep anar Sarina toe. Hij pakte haar goede hand en trok haar voorzichtig recht. Hij tilde haar op en liep daarna met haar weg. Het beste was vooral dat ze hier weg ging. Hij wist wat er tussen Sam en Paul nog zou gebeuren, maar het was niets erg. Hij zuchtte diep en zweeg terwijl hij het mooie meisje weg van de plek droeg. Hij wist nu even niet goed wat hij moest zeggen. Seth staarde voor zich uit en toen ze ver genoeg waren zette hij haar weer neer. Hij pakte haar hand en zuchtte. "Gebroken." Hij keek in haar ogen en dan weer naar haar gebroken hand. Slim. Hij was het vergeten te vertellen dat je een wolf best niet kon slaan. Hij grinnikte even, maar veegde de plezier van zijn gezicht.

Sorry voor korte post => Ziekte ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 89
Punten : 323

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Emily Young
Soort: Weerwolf

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimedo dec 15, 2011 1:54 pm

Sam had zijn spieren optimaal gespannen toen hij zag dat Paul kwader en kwader werd. Hij wist dat die jongen even moest kunnen uitrazen, maar dat moest hij dan maar met hem doen en niet met Seth of Sarina. De zwarte wolf ving de klap op en zette zijn tanden in Pauls nek. Hij beet redelijk hard, maar zacht genoeg dat Paul zich uit zijn greep zou kunnen bevrijden om opnieuw aan te vallen. Sam was groter en kon hem wel aan, maar dat wilde niet zeggen dat hij geen wonden kon oplopen.Na een tijdje liet hij de grijze wolf los en liep een paar passen naar achteren. "Leef je maar uit." Zijn staart zwiepte wat heen en weer terwijl hij zich klaarmaakte voor de volgende aanval.

Laat, kort en flut solly n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitimeza dec 17, 2011 9:28 pm

Sarina werd opgepakt door Seth. Ze durfde al niks meer zeggen tegen hem. Wat had ze ook gedaan. Even keek ze nog over de schouder van Seth, en zag de 2 wolven vechten met elkaar. Hij zag de woedende blik van Paul. Wat...Wat als Sam niet was komen opdagen? Had Paul haar dan vermoord? Had hij Seth dan vermoord? Paul leek geen makkelijke tegenstander, en zeker niet als hij woedent was. Sarina keek naar haar hand, terwijl ze nog steeds door Seth werd gedragen. Seth zei heel simpel dat het gebroken was. Daarna grinnikte hij even. Sarina keek hem niet gelovend aan. "Wat is er zo grappig, Seth?" Zei Sarina verbaast. Ze wist dat hij wilde voor naar het ziekenhuis te gaan, maar dat wilde zij niet. "Seth, je hoeft niet naar het ziekenhuis hiervoor te gaan. Het is waarschijnlijk niet gebroken, maar verstuikt." Zei ze rustig. Wetend dat ze zelf loog. Wetend dat haar pols wél gebroken was. Maar ze zou ook niet weten wat ze tegen de dokter moest zeggen. Ze keek Seth aan en wist dat hij toch niet luisterde naar haar. Ze draaide met haar ogen. Waarom? Wat moest ze in het Ziekenhuis gaan zeggen? Toen ze in het ziekenhuis aankwamen zette Seth haar neer, en gingen naar het ziekenhuis. De dokter kwam meteen en vroeg wat er is gebeurt. Sarina keek Seth aan van: Wat nu? Seth legde iets anders uit dan wat er gebeurt was. De dokter nam fotoo's en zei dat het gebroken was. Sarina draaide met haar ogen toen de meneer zei dat ze minstens 2 maanden in de Gipps zou liggen. Nu dat ook nog. De dokter wikkelde haar pols in en na even gingen ze weer naar huis. De hele tijd zweeg ze tegen hem. Was hij nu kwaad? Ze wist het niet, en misschien wou ze het ook niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We just need to talk  Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to talk    We just need to talk  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We just need to talk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We need to talk Sam.. Please.
» We need too talk
» Kim, we need to talk!
» -Sam's Home.- I need to talk with you
» Jake. I hope we can talk. I don't want to fight with you!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Meadow-
Ga naar: