Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gezocht: Kim.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 6:30 am

Tjaaa, Jared is in kwestie tot de film ingeprent met Kim. Dus, ik ben opzoek naar kim =). Het is een leeftijds genoot en al stapel verliefd op Jared net zoals in de film. Het is niet zo dat ze meteen ingeprent zijn en dol gelukkig. Ik wil het vanaf het begin spelen zodat ook in de rpg deze liefde kan ontstaan boogie

Wie wilt het proberen party
Terug naar boven Ga naar beneden
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 6:32 am

Ik wil wel.. Niet iedereen post altijd bij de rest dus ik kan het wel proberen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 2:22 pm

Wil je een postje maken van dat ze les hebben. [Ze zitten namelijk in dezelfde klas] =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Calista

Calista


Aantal berichten : 153
Punten : 429

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: I can't stop thinking about you
Soort: Mens

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 5:08 pm

De bruine ogen staarden naar het bord. Ze beet zacht op de zijkant van haar potlood terwijl ze de les volgde. Ze zuchtte een diep en voelde opeens iets tegen haar aan. Ze keek op en merkte een propje dat op haar bank lag. Haar ogen gleden meteen naar opzij waar Jared zag. Beiden waren lid van de Quileutes, maar ze was.. Ze zat meer bij een andere pack. Ze grinnikte kort en opende het propje. Ze antwoordde op de vraag die erop stond, of ze na school wat gingen doen. Tuurlijk. Ze gooide het terug en volgde opnieuw de les. Haar gedachten hingen steeds bij de jongen. Ze kenden elkaar al een tijd en zaten al zeker drie jaar in dezelfde klas. Ze hield al enorm lang van hem, maar of het wederzijds was wist ze nog steeds niet. Geduld moest je hebben en dat had ze. Het meisje glimlachte even naar Jared en keek weer naar voren om te volgen. Ze hadden het over economie. Ze snapte niet goed waarom je dat nodig had. Ze rolde met haar ogen en leunde met haar hand op de bank. Ze legde haar hoofd erop en af en toe gleed haar blik naar Jared. Maar als hij keek, draaide ze snel haar hoofd naar voren. Ze grinnikte opnieuw en haar bruine ogen glommen van plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 6:04 pm

Uhm, ik vind het eigenlijk wel goed =),

You can make her, party
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 52
Punten : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: I don't want to be your dog!
Soort: Weerwolf

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimedo dec 08, 2011 8:32 pm

jmmr ik wou me ook melden xD

maar goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitimeza dec 10, 2011 8:53 pm

Sorry ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht: Kim. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Kim.   Gezocht: Kim. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Kim.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gezocht
» Gezocht;; Wolven.
» [gezocht] vampier
» Gezocht: Emmett Cullen
» De rest van de Cullens gezocht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: