Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's just a game!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sicilia

Sicilia


Aantal berichten : 32
Punten : 116

Character sheet
Leeftijd: forever 9
Partner: I'm forever nine, do you want me?
Soort: Vampier

It's just a game! Empty
BerichtOnderwerp: It's just a game!   It's just a game! Icon_minitimeza dec 10, 2011 5:53 pm

Een gemeende glimlach sierde haar gezicht terwijl haar ogen fonkelden van de pret. Het negen-jarig meisje keek de man voor haar met grote bruine ogen aan en legde een Royal Flush voor zich op de grond. Dit was iets wat ze regelmatig deed, een spelletje poker met haar prooi spelen. Alleen speelde ze nooit voor geld aangezien daklozen dat niet hebben. Het was acht uur s'avonds, dus liep er bijna niemand over straat en kon ze de man ongestoord leegdrinken als ze het hele spelletje gewonnen had. Sicilia had door het centrum gezworven met een pakje kaarten in haar handen en de eerste de beste dakloze gevraagd ofdat hij een spelletje poker met haar wilde spelen. "Waar heb jij zo goed leren spelen." De bewondering was duidelijk in zijn stem te horen terwijl hij de kaarten opnieuw begon te delen. "Ik speelde het altijd met mijn opa voordat mijn ouders me op straat lieten wonen." Ze pakte de kaarten in haar kleine handjes vast pakte. Na dit spelletje was het goed geweest, want haar keel begon te branden. De man had een grijns op zijn gezicht, maar die veranderde in een angstige uitdrukking toen Sicilia haar kaarten weglegde, met onmenselijke snelheid opstond en de man met kracht tegen de grond sloeg. "Ik heb dorst," fluisterde ze in zijn oor voordat ze haar tanden in zijn nek zette. Ze zei niet sorry, omdat dat gewoon niet bij haar paste. Sicilia was van adel en dus gedroeg ze zich soms als een verwend nest. Het meisje siste toen eerst een walgelijke geur haar neusgaten binnendrong en toen ze van de man werd afgetrokken. Ze klopte haar rode kleedje af nadat ze was recht gestaan en keek de persoon die haar van de man afgetrokken had met een schuin hoofd aan.

Een weerwolf ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's just a game!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Zuiden :: Centrum-
Ga naar: