Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Summerparty on the beach

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Summerparty on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Summerparty on the beach   Summerparty on the beach Icon_minitimezo dec 18, 2011 2:42 pm

Daar stond ze dan. In de badkamer. Ze was vroeger vertrokken van het feest van Bella. Ze kende het meisje niet, maar had toch nog een leuke avond met haar doorgebracht. Jared zou langer blijven. Dat betekende dat ze haar kon omkleden. Het meisje liep naar boven en haalde een andere, maar echte, avondjurk uit de kast. Ze pakte de make up en maakte haar helemaal op. Ze leek wel een prinses. Ze zuchtte diep en keek in de spiegel. Haar eerste feest samen met Jared. Ze was benieuwd wat voor feestbeest hij was. Ze grinnikte even en liep naar beneden. Ze keek op de klok. Twaalf uur. Dat was ongeveer het einde van het feest. Hij zou er zo wel zijn. Ze liep rustig rond door de kamers en zorgde ervoor dat alles in orde was. Ze maakte niet zo snel rommel dus ze zou niet moeten opruimen. Kim hoorde geklop op de deur en deed open. Daar stond hij dan. Ze glimlachte en pakte zijn hand. "Ik heb een geweldig feest gevonden dat ook pérfect voor jou is." Ze liep samen met hem, eigenlijk trok ze hem mee maargoed, naar de la push. Er was een groot zomerfeest op het strand. Het was warm genoeg om alles buiten te doen. Kim glimlachte even en keek weer naar Jared. "Time to party." zei ze grijnzend en pakte zijn hand weer vast. Ze was echt benieuwd hoe het zou worden. Daarna kon ze vragen of hij bleef slapen. Ze was toch maar alleen thuis en dan had ze liever gezelschap. Nu was het echt zijn beurt om te feesten en niet te waken. Deze keer had ze een zwart en kort kleedje aangetrokken. Benieuwd wat hij er nu van zou zeggen eigenlijk.

Jared <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Summerparty on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: Summerparty on the beach   Summerparty on the beach Icon_minitimezo dec 18, 2011 3:00 pm

Kim was helaas eerder weg gegaan van het feest, ze kende Bella ook helemaal niet dus dat kon natuurlijk de reden zijn geweest ervan. Jared ademde diep in terwijl het feest net afgelopen was geweest en Jared wonder boven wonder gewoon nog helemaal schoon was! Oké Rachel was wel een beetje boos geworden toen alle kaas,worst en andere dingetjes verdwenen alsof iedereen wekenlang niet gegeten had. Jared had er wel weer om kunnen lachen zoals gewoonlijk. Zelfs Leah was een beetje gezellig geweest op een of andere manier. Jared was nu onderweg naar Kim toe, ze wilde nog iets gaan doen waarvan het een soort verassing was geweest. Toen hij bij Kim haar huis was, klopte hij op de deur en ze deed open. ’Wauw! Je ziet er geweldig uit schat!’ Plagend gaf hij haar een kus. Waarna ze zijn hand pakte. ‘Ik heb een geweldig feest gevonden dat ook pérfect voor jou is.’ Jared greens en Kim trok hem bijna mee naar het feest. ‘Time to party.’ Sprak ze grijnzend terwijl ze zijn hand vast pakte. Jared liet zichzelf op het zand zakken en trok Kim met zich mee maar parkeerde haar op zijn schoot. ’Zo, dus dit was de verassing hé.’ Een grimas sierde zijn mondhoeken terwijl hij haar zoende en zijn armen om haar lichaam heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Summerparty on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: Summerparty on the beach   Summerparty on the beach Icon_minitimezo dec 18, 2011 4:32 pm

Kim keek diep in de lieve ogen van Jared en grinnikte even zacht. Ze keek naar hem toen hij haar een kus gaf. Hij had haar gezegd hoe mooi ze eruit zag. Ze had er zeker en vast van moeten blozen, maar ze had geen spiegel en zag het zelf ook niet. Kim zag dat Jared in het warme zand ging zitten en haar met zich meetrok. Hij zette haar op zijn schoot. Ze luisterde glimlachend naar de woorden en knikte. "Ik had echt zin in een avond met jou. Het feest was nou niet echt iets dat ik bedoelde en in gedachten had, daarom dit. En ik wil je ook vragen of je bij me wil blijven deze nacht. Mijn familie uhm.." Even zweeg ze. Het was geen echte familie. Ze had het hem nog niet verteld. Kim slikte snel de woorden weg die ze wou zeggen. Ze wilde het er nu nog niet over hebben. Later misschien. "Mijn ouders zijn niet thuis en ik haat het om alleen te zijn. Jij hebt toch geen wacht duus.. Wat denk je ervan?" Ze keek in zijn ogen en gaf hem een lief kusje terug. Ze sloeg haar armen rond zijn nek en drukte hem tegen haar aan. Niet verkeerd opvatten Priss <3 Ze keek even rondom haar en luisterde naar de muziek. Het was echt goede muziek. Zometeen konden ze lekker dansen en gaan wandelen. Zo romantisch. Kim grinnikte even toen ze bijna wegviel in een heerlijke romantische dagdroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Summerparty on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: Summerparty on the beach   Summerparty on the beach Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:49 am

Toen ze begon te blozen greens Jared. ’Weetje, je bent heel erg schattig als je bloost.’ Plaagde Jared haar nog eens. ‘Ik had echt zin in een avond met jou. Het feest was nou niet eht iets dat ik bedoelde en in gedachten had, daarom dit. En ik wil je ook vragen of je bij me wil blijven deze nacht. Mijn familie uhm..’ Kort zweeg Kim terwijl Jared haar doordringend aankeek. Er was iets wat ze leek te verzwijgen, op een of andere manier. ‘Mijn ouders zijn niet thuis en ik haat het om alleen te zijn. Jij hebt toch geen wacht duus.. Wat denk je ervan?’ Jared greens terwijl zijn ogen op de hare gericht waren. Haar armen werden op zijn nek geslagen terwijl ze hem tegen zich aandrukte. ’Ik had ook zin in een avond met jou Kim. Gelukkig had ik vannacht geen wachtdienst. Ik snap het, volgende keer zal ik wel een goede party organiseren in mijn huis. Dan zal ik ze is laten zien wat een echt feestje is.’ Jared greens bij de gedachte eraan. Rustig dacht hij na over haar vraag. Het kon toch geen kwaad als je het hem vroeg. Het zou alleen maar gezellig zijn. ’Ofcourse blijf ik vannacht gezellig bij je slapen. Ik bescherm je wel, niemand kan jou iets doen als ik bij je ben.’ Rustig luisterde hij naar de muziek terwijl hij opstond en Kim optilde en daarna Kim neerzette en tegen zich aandrukte. ’Zullen we dansen of gezellig gaan wandelen ?’ Fluisterde hij zachtjes. ’Ik hou van je Kimmie’ Fluisterde hij enkele tellen later in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Summerparty on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: Summerparty on the beach   Summerparty on the beach Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Summerparty on the beach
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: La Push-
Ga naar: