Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' ma jan 09, 2012 4:30 pm
Vincent schreef:
heeyss allemaal
hey
Xiraz
Aantal berichten : 49 Punten : 162
Character sheet Leeftijd: 9 in human years Partner: - Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' ma jan 09, 2012 5:20 pm
Heeeey vincent xD jij bent nog ehhh
Avery
Aantal berichten : 27 Punten : 56
Character sheet Leeftijd: 1 8 .. Y E A R S Partner: I NEED A SUPERHERO Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' ma jan 09, 2012 7:53 pm
Ik moet eigenlijk echt HW gaan maken D: zal morgen toch naar school moeten T__T al wil ik meer postsheets maken D: ze zijn zo leuk om te doen T_______T un fair!!
Damn jonge me buik doet echt zeer! hoop echt dat het morge voorbij is want dit kan zo echt niet D:
I AM FABULOUS
Vincent
Aantal berichten : 169 Punten : 440
Character sheet Leeftijd: 21. Partner: Ben liever vrijgezel. Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' ma jan 09, 2012 8:07 pm
JA ik ben er nog moet alleen nog eens de tijd hebben om te posten
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 11:38 am
Ik spijbel weer een dag. Ben echt een boef. Morgen ga ik weer naar school, beloofd.
Avery
Character sheet Leeftijd: 1 8 .. Y E A R S Partner: I NEED A SUPERHERO Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 11:48 am
Thank you!! <3
XD gewoon eerst de afbeelding maken op photoshop =3 en dan codes in voeren van waar de tekst moet komen te staan en de scrollbar wbw/ niet zo heel moeilijk =3
En noem me maar Keesie hoor XD dat doet iedereen hier >< Behalve TARZANN dan :'D
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 12:01 pm
Haha, als je wil mag je er ook één voor mij maken, als je het leuk vindt? Het moet er dan een beetje duister/eng/gevaarlijk uit zien. Ik heb mijn plaatjes gevonden door te zoeken naar Sylar, zo heet degene op mijn avatar/sig in Heroes.
Avery
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 12:24 pm
Okee Awesome zal eens kijken of ik wat voor je kan maken >D