Character sheet Leeftijd: 1 7 Partner: I'M { N O B O D Y }, A R E Y O U N O B O D Y T O O ? Soort: Vampier
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 9:59 pm
Ik ga dan altijd heel irritated reageren; Dus bij mij gebeurd dat niet meer, xD
Edward Administrator
Aantal berichten : 459 Punten : 1290
Character sheet Leeftijd: Forever 17. Partner: Forever is only the beginning Bella. ~ Soort: Vampier
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 10:04 pm
Nja. Ik heb met niemand ruzie. Maar ze stuurt zegmaar dingen over die ruzie naar mij.. En dat vind ik echt zielig als je met z'n 15en ofzo op 1 iemand heel de tijd zit .. ='$$
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 10:16 pm
Ik zo weer eens posten sinds een lange tijd :p Dus don't judge to hard on my posts. Hoop alleen dat ik 'twilight' achtige regels een beetje volg aangezien ik zelf de films niks aan vind. Maar goed, verbeter me maar als ik fouten maak.
Rachel VIP
Aantal berichten : 762 Punten : 1762
Character sheet Leeftijd: 18 Years old. Partner: I don't believe in the lovely words from a boy. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' di jan 10, 2012 10:17 pm
AAAHHH DAT IS DAMON OOKWEL BEKEND ALS IAN =D, I LOVE HIM!
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 2:17 pm
Ik moet al een uur lang plassen, maar soms heb je gewoon geen zin.
Jacob Moderator
Aantal berichten : 243 Punten : 447
Character sheet Leeftijd: 17 Years. Partner: There is nobody who I can make my love. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:04 pm
Haha ik moet ook plassen als sinds 1 uur ofzo >.< Maar ben gewoon lui nu -.-
Elyaz SVDM
Aantal berichten : 483 Punten : 1394
Character sheet Leeftijd: 21 Partner: Do you know what the last thing was on my mind, right before everything turned black? It was you, Ziva Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:06 pm
Omg jullie zijn echt erg xD
Bella Administrator
Aantal berichten : 625 Punten : 1315
Character sheet Leeftijd: 18 Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:13 pm
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:14 pm
Plassen is vermoeiend, en dan met name de gedachte dat je helemaal naar de wc moet lopen.
Rachel VIP
Aantal berichten : 762 Punten : 1762
Character sheet Leeftijd: 18 Years old. Partner: I don't believe in the lovely words from a boy. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:17 pm
Whahaha, Juistt...
Elyaz SVDM
Aantal berichten : 483 Punten : 1394
Character sheet Leeftijd: 21 Partner: Do you know what the last thing was on my mind, right before everything turned black? It was you, Ziva Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:20 pm
Hahahahha xD omg erggg
Edward Administrator
Aantal berichten : 459 Punten : 1290
Character sheet Leeftijd: Forever 17. Partner: Forever is only the beginning Bella. ~ Soort: Vampier
Onderwerp: Re: 'Le onzin topic' wo jan 11, 2012 3:30 pm
Pffff. Ik haat die blokken van 3 uur O&O 2x in de week echt.. Mja. Het groepje is wel blij met mij. We moeten nu allemaal robots maken die opdrachten uitvoeren. En dan steel ik poppetjes uit de bakken van andere klassen, en saboteer de tegenstanders door hun hulpstukken te vernielen. Heel dat groepje zit dan echt 5 minuten te lachen als ik dat doe.. x'D