Een goede avond! Mijn naam is Nico, 18 jaar en woon in Ede. Geboren in Arnhem. Ik volg de opleiding AV-Productie. Dit heeft met camerawerk, monteren en etc te maken. De film/tv kant dus! Ik zit in mijn 2de jaar en moet binnenkort stage lopen! Ik heb al wel wat ervaring met RPG's. Heb er zelf een paar beheerd. Vooral Harry Potter heb ik gedaan, maar ook dingen zoals Lord of the Rings en zelfs Wolfstory etc. Dat is dan wel al langer als 2/3 jaar geleden! Ik verveelde me een uur geleden en toen dacht ik, wat zou ik eens doen? Nou ik heb toevallig de boeken van Twilight gelezen, dus waarom niet mee doen met een RPG.
Ik weet nooit zo goed wat ik allemaal in zo topic moet plaatsen, dus vraag gerust naar meer.
Elyaz SVDM
Aantal berichten : 483 Punten : 1394
Character sheet Leeftijd: 21 Partner: Do you know what the last thing was on my mind, right before everything turned black? It was you, Ziva Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: Yooo za jan 07, 2012 10:24 pm
Welkom BTW; leuke naam, mijn kat heet ook apollo x'D
Welkom BTW; leuke naam, mijn kat heet ook apollo x'D
nou geef je kat maar een aai over z'n bol van mij.
Elyaz SVDM
Aantal berichten : 483 Punten : 1394
Character sheet Leeftijd: 21 Partner: Do you know what the last thing was on my mind, right before everything turned black? It was you, Ziva Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: Yooo za jan 07, 2012 10:34 pm
wahaha ja zal ik doen als ik beneden ben dalijk
Nathaniël
Aantal berichten : 56 Punten : 244
Character sheet Leeftijd: 17 Partner: I know I'm great Soort: Mens
Onderwerp: Re: Yooo za jan 07, 2012 10:37 pm
Apollo God van de muziek en levensvreugde, toevallig gekozen of niet? xD
Nja, welkom Nico (mijn oude leider van de jeugdbeweging heet zo, eigenlijk best eng n_n) Leuk dat je deze site gekozen hebt.
Vragen heb ik altijd wel als ik optijd ben om ze te stellen n_n
- Heb je huisdieren? - Welke kleur sokken heb je op dit moment aan? - Van welke soort muziek hou je - Wat zijn je lievelings boeken/films - Wat wil je later worden in de richting van filmindustrie
Ik denk dat ik het hier even bij ga laten xD
x Kaat
Rachel VIP
Aantal berichten : 762 Punten : 1762
Character sheet Leeftijd: 18 Years old. Partner: I don't believe in the lovely words from a boy. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: Yooo za jan 07, 2012 10:45 pm
Welkomm =)!
Ooeh, dus ooit zien je we achter de camera verschijnen =D, leeuuk!
Never mind, ik ben dus Pris =).
Veeeell plezier! & we komen elkaar vast wel is een keer in een topic tegen =D
- Heb je huisdieren? Een cavia, maar die valt eigenlijk niet onder mijn hoede. - Welke kleur sokken heb je op dit moment aan? Wit, altijd wit. - Van welke soort muziek hou je Voornamelijk Hardstyle, Dance, Dubstep, Trance en film achtige muziek (geen idee hoe ik het anders moet noemen) zoals Two Steps from Hell, Audiomachine en Hans Zimmer etc. Ook Top 40, Metal en Rock kan er af en toe wel in. Maar dat ligt er een beetje aan. - Wat zijn je lievelings boeken/films Harry Potter, Twilight, Lord of the Rings en De Wetten van de Magie, zijn de boeken die ik met het meeste aandacht heb gelezen. Films zoals Avatar, Fight Club, the Patriot, Lucky Number Slevin, Braveheart, Star Wars, SAW vind ik leuk, nouja wel veel meer. Maar als ik die allemaal ga opnoemen, ben ik nog wel even bezig. - Wat wil je later worden in de richting van filmindustrie Ik twijfel nog tussen Camerman en Editor.
Nathaniël
Aantal berichten : 56 Punten : 244
Character sheet Leeftijd: 17 Partner: I know I'm great Soort: Mens
Onderwerp: Re: Yooo za jan 07, 2012 10:52 pm
Oeh die boeken heb ik ook bijna allemaal gelezen xD
Saw 1 is rotslecht, zeker als je die ziet met mensen die veel intressanter zijn dan de film zelf n_n
Rachel VIP
Aantal berichten : 762 Punten : 1762
Character sheet Leeftijd: 18 Years old. Partner: I don't believe in the lovely words from a boy. Soort: Weerwolf