Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bij de rivier

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 7:16 pm

Met rustige stappen liep Vincent door het bos, hij was veel liever in het bos dan binnen. Rustige keek hij rond en genoot hij van de rust die er in het bos te vinden was. Het was best mooi weer maar er was een redelijke koude wind. Vincent tilde zijn kraag wat omhoog en genoot lekker even van de prachtige natuur. Terwijl hij rustige verder. Vincent hoorde ergens water stromen dus hij moest in de buurt zijn van een rivier. Na een tijd gelopen te hebben werd het geluid van stromend water steeds duidelijker. En langzaam kwam er in de verte een rivier tevoorschijn. Vincent bleef even staan en pakte zijn rugzak om een fles drinken te pakken. Waarna hij even een flinke slonk nam en weer verder ging. Vincent vroeg zich af of hier ook grotten waren hij wist wel dat er kliffen waren waarvan je kon klifduiken. Misschien dat daar nog ergens een paar verborgen grotten zaten die hij kon verkennen. Hier in het bos zullen er vast ook wel een paar zijn dat wist hij zeker. Vincent ging op een grote boomstruik zitten terwijl hij naar wat te eten zocht in zijn rugzak. De spullen die hij daar nodige had lagen in de auto die valk bij was dus hij kon ze zou pakken. Hoewel hij het niet echt spullen noemde uitrusting was een beter woord vond Vincent. Rustige liet Vincent zijn blik over de taken gaan de zon scheen redelijke maar het was toch best fris. na een tijd gezocht te hebben in zijn rugzak vind hij eindelijke een broodje met ham. Vincent nam rustige terwijl hij op de boomstruik zat. Vincent keek wat verbaast om toen hij ineens andere voetstappen hoorde die zijn kant op te leken komen.

Seth
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 7:26 pm

Vrolijk denderde een grote wolf door het bos. Hij zigzagde tussen de bomen door en rende zo hard als hij kon. Sneller kon hij niet, maar als hij niet op tijd remde zou hij nog wel uitglijden tegen een boom. Hij rende en rende tot hij toch maar remde. Hij stopte en keek nieuwsgierig om zich heen. Hij hoorde verderop de waterval al dus hij wist waar hij zich bevond. Hij draaide met zijn oren heen en weer terwijl hij in zijn wolven gedaante rustige verder stapte. Hij snoof de geuren op, maar zodra hij bijna op de plek was rook hij een mens. Hij schoot achteruit en een struik in en veranderde terug naar zijn mensen vorm. Hij had nu alleen een short aan en zijn tatoeage van de pack was goed te zien. Hij was enorm bruin en zijn ogen stonden fel. Rustig liep hij weer in de richting van de mens en zag verderop een oudere jongen staan. Hij rook ook als een echte mens. Seth grinnikte even en liep rustig naar de jongen toe. Handig dat hij niet snel verlegen was en juist erg sociaal. "Hey!" Luid en vrolijk begroette hij de oudere jongen. Hij hoopte maar dat het zo geen bad boy was want die waren soms wel eens agressief tegenover anderen, en zeker tegenover vriendelijke mensen. Hij was ook jong en soms iets té kinderachtig maar dat was normaal voor tieners. Hij bekeek de jongen even en grinnikte. De jongen was ouder en toch leek het alsof Seth iets gespierder was, of evenveel spieren. Hopelijk vond de jongen dat niet raar en vroeg hij naar de training ofzo. Dan wist hij niet wat te zeggen. "Mijn naam is Seth, Seth Clearwater." Zijn stem nu iets rustiger en nog steeds vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 7:40 pm


Vincent wachtte rustige af op wie er tevoorschijn zou komen. Hij hoorde duidelijke voetstappen die even wegvielen alsof het ergens van geschrokken was. maar niet veel later kwam er een jongen tevoorschijn Vincent keek hem even rustige aan. Hij had alleen een short aan, Vincent vond het daar toch net iets te kou voor. ‘Hey.’ Roept de jongen vrolijke en luid. Vincent knikte vriendelijke naar hem hij schatte hem rond de 15 jaar. De jongen grinnikte om iets, het viel Vincent meteen op dat deze jongen al best gespierd was vooral voor iemand van 15 jaar. De jongen stelde zichzelf voor als Seth. ‘Heey Seth alles goed?’ vroeg Vincent vriendelijke. ‘Vincent hier. Vincent ging rustige staan en liep even een rondje om de jongen heen en bekeek hem goed. Meteen bleef zijn blik op de tatoeage van de jongen hangen. Niet dat het een erge was, Vincent vond deze eigenlijk wel gaaf. ‘Gave Tatoeage en je bent al best gespierd voor iemand van rond de 16 of 15 jaar.’ Zei Vincent met een vriendelijke stem. Waarna hij zijn blik van de tatoeage probeerde te halen en voor de jongen ging staan. En vriendelijke naar hem glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 7:46 pm

Seth keek naar de jongen die duidelijk vriendelijk was. Het leek een stoer type maar niet zo overdreven: Goh ik ben stoer, ik ben de beste en jij niet dus val dood. Zo waren er ook en oh daar kon hij zo woedend van worden. Hij zou ze willen verscheuren. Hij hield zich in om niet opnieuw te beginnen grinnikten. Dat had hij wel eens. Hij grinnikte snel eigenlijk.. Hij luisterde naar de vraag en knikte. "Alles is perfect in orde! Met jou ook?" Hij grijnsde breed naar de jongen en stak zijn handen in zijn zakken. Hij had het echt warm. Typisch ook aan hun, dat ze een hele warme temperatuur hadden. Maar hij mocht het niet te hard laten merken aan de jongen. Deze stelde zich dan ook voor als Vincent en hij vertelde dat het een gave tatoeage was. Ook had hij opgemerkt dat Seth redelijk gespierd was. "Ik train al enorm lang en elke dag.. Samen met een hele groep dus ja.. Zo zijn we allemaal eigenlijk.. En bedankt trouwens.. Heb jij er geen?" Hij keek naar Vincent en merkte dat hij hem eens goed had bekeken. Seth vond het stiekem wel grappig met mensen. Het was anders dan met weerwolven en vampieren. Daarmee kon hij veel beter praten als ze wisten dat hij een weerwolf was. Deze jongen kende er vast nog niets van en daarom was het oppassen. Wie weet hoe zou hij erop gaan reageren. Hij zou het vast cool vinden ofzo. Seth geeuwde kort en keek om zich heen, maar na een tijd richtte hij zich weer helemaal op Vincent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 8:03 pm

Vincent was eigenlijke best verbaast dat hij hier nog iemand tegen kwam maar hij was altijd wel in voor gezelligs en een praatje. Vrienden kon je nooit teveel hebben zou zag hij het dan. Vincent liet zijn blik even over de omgeving gaan waarna hij zijn blik en aandacht weer op de jongen Seth richten. ’Alles is perfect in orde! Met jou ook?’ Zei de jongen en grijnsde breed, Vincent grijnsde breed terug en haalde even zijn schouders op. ‘Gaat zijn gangetje is nog best wennen nieuwe huis nieuwe mensen en al ik ben hier nog niet zo lang. Maar het bevalt me wel hier en is niet zoals de andere plekken waar ik geweest ben.’Zei hij kalm terwijl hij Seth aankeek met een kalme en vriendelijke blik. ‘Ik train al enorm lang en elke dag.. Samen met een hele groep dus ja.. Zo zijn we allemaal eigenlijk.. En bedankt trouwens.. Heb jij er geen?’ Zei Seth wat hij wel een goede zaak vond, Vincent glimlachte vriendelijke naar hem. En moest even denken over zijn vraag. ‘Geen probleem hoor is goed juist. Nee ik ben niet zo van de tatoeage’s Seth.’ Waarna hij even zwijg en rondkeek. 'Dus ik ben niet de enige die graag in de bossen is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimewo nov 30, 2011 8:41 pm

Seth keek rustig naar de jongen en glimlachte. Hij luisterde naar de jongen die wat begon te vertellen. Hij knikte af en toe begrijpend. "Goedzo.. Je leert het hier nog wel kennen. Ik ben hier geboren en ja ik snap helemaal wat je bedoeld. Het is hier echt speciaal.." Zijn stem was rustig en vriendelijk. Hij wilde niet teveel gaan praten over dit leven want dan kon hij wel dingen verklappen dat niet mocht. Sam en de rest zouden hem vermoorden als hij zijn identiteit meteen eruit flapt. Hij zuchtte diep en keek naar Vincent die nog wat zei. Seth knikte heel even. "Ja, niet iedereen is gesteld op een tatoeage.. Ik en al mijn broeders hebben dezelfde en daarom.. Ik weet niet hoelang ik deze al heb.. Het lijkt wel alsof die van bij de geboorte is maar dat zou wreed zijn denk ik.." Hij keek naar de omgeving en liep een klein stukje verder. Hij keek door de struiken heen en luisterde naar alles. "Heb je zin om even naar de waterval te gaan? Ik heb het een beetje warm en kan afkoeling wel gebruiken of gewoon wat drinken." Zijn bruine ogen gleden naar Vincent terwijl hij rustig wachtte op een antwoord. Hij stak zijn handen weg en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimedo dec 01, 2011 6:17 pm

‘Goedzo.. Je leert het hier nog wel kennen. Ik ben hier geboren en ja ik snap helemaal wat je bedoeld. Het is hier echt speciaal..’ zie Seth en Vincent knikte alleen maar dat zo hij zeker wel. En of het hier echt speciaal is daar kwam hij ook zelf wel snel genoeg achter. Vincent rekte zich even uit en keek even naar de rivier waarna hij zijn blik weer op Seth richtte. Vincent keek hem even aan toen hij over zijn tatoeage vertelde en over zijn broeders. Misschien dat hij broer bedoeld dacht Vincent. Of misschien zit hij wel in een clan ofziets. Vincent grinnikte even bij die gedachte en schudde zijn kop, hij hoefde het eigenlijke niet echt te weten. ‘Heb je zin om even naar de waterval te gaan? Ik heb het een beetje warm en kan afkoeling wel gebruiken of gewoon wat drinken.’ Vroeg Seth dat leek hem wel een goed idee. ‘Ja hoor daarvoor ben ik hier. Hoewel het voor mij toch iets te koud is om te gaan zwemmen.’ Zei Vincent met een glimlachje. ‘Heb je het niet koud met alleen een short aan?’ Vincent liep rustige achter Seth aan, waarna hij hem een uitdagende duw gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimedo dec 01, 2011 6:23 pm

Seth keek rustig om zich heen terwijl hij van ver luisterde naar de waterval. Gelukkig had hij een goed gehoor en zou hij nooit verdwalen. Hij glimlachte even naar Vincent die grinnikte en daarna ook zei dat het een goed idee was om naar de waterval te gaan, al zou het om te zwemmen voor hem veel te koud zijn. Seth voelde de uitdagende duw waardoor hij iets sneller liep. Hij liep even achteruit terwijl hij grijnzend naar de jongen keek. Hij sprong naar voren en gaf een goede duw terug. Hij draaide zich weer om en rende zo snel hij kon richting de waterval. Hij volgde zijn goede gehoor en liep verder. Toen ze bij de waterval aankwamen bedacht hij zich weer dat er een vraag aan hem gesteld was. "Oh oeps.. Ik ben vergeten te antwoorden, wat dom van me.. Weetje ik kan goed tegen de koude.. Ik lijk wel een ijsbeer dan hehe.. Nee.. Echt waar ik vind het lekker warm en ik hou van water.. Tegen dat je zwemt is het al warmer." Hij draaide zich naar Vincent terwijl hij achteruit het water in stapte. Het was heerlijk fris aan zijn warme lijf. Ja, hij had echt een warme temperatuur van zichzelf. Hij was warm.. Hij had nu pas door dat Vincent hem een duw gegeven had. Zou hij de warmte niet gevoeld hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimezo dec 04, 2011 10:56 am

Vincent keek Seth met een grijns aan toen die omdraaide en achterliep waarna hij naar voren sprong en hem een goede duw terug gaf. Vincent grijnsde even breed hij durfde wel zeg. ‘Je durfde wel’ Roep Vincent hem na. Vincent rende snel achter Seth aan die al bij de watervallen was. even stopte Vincent en met een genieten blik bekeek hij het meer en de waterval waarna hij ineens Seth hoorde praatten. Vincent keek Seth die al in het waterstond. Vincent keek hem rustige aan. ‘Zeg het is geen zomer meer he’ Zei Vincent voor de grap, waarna hij naar een boom liep en er tegen aan ging leunen. Het was lekker rustige en stil alleen het geluid van de waterval. Vincent sloot even zijn ogen en genoot even van de rust en stilte. Die er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimezo dec 04, 2011 11:05 am

Seth grijnsde bij de woorden van Vincent. "Oh dan ken je me nog niet hé! Ik durf alles!" Hij grinnikte even terwijl hij genoot van het frisse water. Het leek voor hem zomer. Hij keek kort naar Vincent die tegen een boom aanleunde. Hij haalde zijn schouders op en ging nog wat dieper. Hij gooide water over zijn gezicht en bovenlijf. Toen hij er genoeg van had liep hij weer uit het water. Hij had zin om als wolf erin te springen en zich daarna over de jongen uit te schudden, maar hij vertoonde zich niet zomaar als wolf. Hij zou het nu alleen bij Sarina doen, omdat ze wist dat hij een wolf was. Seth grinnikte even bij de gedachte aan het prachtige meisje dat echt van hem was, toch bijna. Hij richtte zijn blik op Vincent en liep rustig naar hem toe. Hij zette zich op een boomstam en keek omhoog naar hem. "En? Vind je het hier leuk?" Een glimlach sierde zijn lippen terwijl hij even rondom zich keek. Het was hier rustig en hij rook geen bloedzuiger, super. Hij wist dat ze niet zomaar op hem af zouden komen omdat hij naar natte hond stonk volgens hun. Terwijl hij hun geur vreselijk vond. Seth snoof kort en keek weer naar Vincent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimezo dec 04, 2011 11:44 am

Vincent grijnsde bij het antwoord van Seth terwijl hij lekker tegen de boom aanleunde en genoot van de rust. Na een tijd opende Vincent zijn ogen weer en keek hij even van een afstandje toe hoe Seth in het water bezig was. Vincent keek even rond maar richtte toen zijn blik weer op Seth die op een boomstruik zat en een vraag stelde. Vincent moest even denken over de vraag. Zo lang was hij hier nog niet. Maar het beviel hem wel. ‘Ik weet niet zo lang ben ik hier nog niet, maar het bevalt me wel lekker rustige hier.’ Zei Vincent terwijl hij Seth aankeek. ‘Maar hoe bevalt het jou hier in Forks? Seth jij woont hier dus je kon me vast wel wat vertellen.’ Zei Vincent met een glimlachje op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 232
Punten : 972

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Partner: I hope for a print..
Soort: Weerwolf

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimezo dec 04, 2011 11:52 am

Seth keek nieuwsgierig naar Vincent en knikte even. Hij was hier inderdaad veel langer. Het was ook goed dat hij zich al vermaakte in dit gebied. Het leek niet dat hij al enige vampier of wolf was tegengekomen, want hij vertelde er niets over. Toen hij vroeg wat hij ervan vond, haalde hij zijn schouders op. "Nou, ik vind het hier geweldig. Ik ken geen andere gebieden buiten dit hier dus ik weet niet of er betere plaatsen zijn. Ik ben hier geboren dus vind het hier super. Sommige plaatsen zijn echt speciaal en er is genoeg natuur vind ik." Hij glimlachte eens en keek rustig om zich heen. Ja, het was hier enorm speciaal. Vooral met de vampieren en wolven. Seth was eigenlijk nieuwsgierig hoe Vincent er ooit op zou reageren als hij erachter kwam wat hij allemaal rondliep. Het zou grappig zijn. Hij wist het niet. Hij had nog maar één iemand verteld dat hij een wolf was, ach deze was er eigenlijk zelf achtergekomen door koppig te zijn.

pfff flut xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 169
Punten : 440

Character sheet
Leeftijd: 21.
Partner: Ben liever vrijgezel.
Soort: Mens

Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitimezo dec 04, 2011 3:23 pm

Vincent glimlachte bij de blik van Seth en knikte even op zijn antwoord. Dat vond je altijd wel van je geboorte plek maar Forks had wel iets speciaals al had Vincent nog geen idee van wat het echte speciale van Forks was. Hij was wel een beetje verbaasd over het feit dat hij nog nooit verder dan Forks was geweest. 'Dus je bent nog nooit uit Forks geweest?' Vroeg Vincent met een wat nieuwsigierige stem. Er kwam een wat geheimzinnige grijns op zijn gezicht. Terwijl hij naar Seth luisterde en toen Seth glimlachte, glimlachte hij ook even. ‘Mmm.. ik weet niet hoor Canada heeft ook een mooi natuurgebied en dan heb je nog de Chinese muur en China zelf is ook een best mooi land. En dan heb je nog de grand canyon.’ Vincent ging er vanuit dat Seth daar wel ooit eens van gehoord heeft. Vincent had ze beetje alle plekken van de wereld wel gehad. Maar Seth was nog pas 15 hij was nog jong. Even gingen zijn gedachten naar de vele landen waar hij was geweest en wat hij al allemaal gezien en gedaan had. Even liet hij een zuchtte ontsnappen, hij had al veel gedaan voor iemand van 21 hij was 3 jaar op reis geweest en dat zag je niet veel andere hem na doen. Maar het was het waard geweest allemaal. Vincent schudde zijn hoofd en richtte zijn blik weer op Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bij de rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij de rivier   Bij de rivier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bij de rivier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Westen :: River Beds-
Ga naar: