Character sheet Leeftijd: Forever 17 Partner: I know I'm smexy, love Soort: Vampier
Onderwerp: Me, Myself and I zo dec 04, 2011 2:04 pm
Hello
Mijn naam is Kaat. Ik ben geboren op 25 juli 1997 en ben dus viertien jaartjes jong. Mijn hobby's zijn RPG-en, dans, KLJ, alles altijd hetzelfde doen, ... Voor mensen die willen weten waarom ik altijd hetzelfde doe: ik heb autisme. Normaal gezien denk ik wel dat iedereen weet wat autisme is, maar voor als er mensen zijn die dat nog niet weten gebruik ik even de uitleg van Mitch die ik wel goed vond en omdat ik het ongeveer hetzelfde zou omschrijven zoals hij doet maar niet uit mijn woorden kan komen:
Wat is Autisme? Om het simpel uit te leggen werken mijn hersenen anders dan een normaal persoon. Bij mij is vooral op toepassing dat ik hyperauditief ben. Wat inhoud dat ik alles even hard hoor. Een ‘normaal’ mens die een persoon op 1 meter voor zich heeft en 1 meter achter zich, kan kiezen welke hij harder hoort en kan het geluid filteren. Ik kan dit niet, ik hoor ze allebei even hard. Dit is dus ook een van de redenen dat ik muziek regelmatig muziek luister. Een ander voorbeeld is zicht. Als ik naast iemand op een grasveld staat dan ziet de persoon naast me een grasveld. Wat ik zie is duizende grasprietjes en doe er een halve seconde langer over om te bedenken dat het een grasveld is. Om het anders te verwoorden ik zie veel details waardoor ik soms het grote geheel mis. En dit duurt dus langer om die te vinden.
Verder heb ik een zus en ga ik naar school in Pius x College. Door zit ik in het derde jaar wetenschappen. Spijtig genoeg heb ik geen huisdieren omdat wij nogal veel op vakantie gaan. Op dit moment ben ik nog single, maar ben wel verliefd op een hele lieve jongen xD
Als er nog vragen zijn stel je ze maar n_n
Calista
Aantal berichten : 153 Punten : 429
Character sheet Leeftijd: 17 years Partner: I can't stop thinking about you Soort: Mens
Onderwerp: Re: Me, Myself and I zo dec 04, 2011 2:07 pm
Welkom Kaat! =D
Oeh veel succes met die jongen hea! ^^
Sarina
Aantal berichten : 106 Punten : 277
Character sheet Leeftijd: Almost 15 years Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know. Soort: Mens
Onderwerp: Re: Me, Myself and I zo dec 04, 2011 2:09 pm
Welko Kaat, we zullen elkaar vast wel eens tegenkomen in het Rpg-leven. xxNathalie.