Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Don't fuck with me, I fuck with you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

Don't fuck with me, I fuck with you Empty
BerichtOnderwerp: Don't fuck with me, I fuck with you   Don't fuck with me, I fuck with you Icon_minitimedo dec 08, 2011 2:44 pm

Een zachte melodie speelde af in zijn hoofd. Hoe hard hij ook probeerde, hij kreeg Calista niet uit zijn hoofd. Zijn ribben waren inmiddels alweer wat bekomen nadat een vampier ze zowat had gebroken. Het had echter wel een poos geduurd. Een harde knal was te horen, hier niet ver vandaan. Een diepe grom ontstond vanuit zijn keel. Ook al was hij in zijn mensengedaante. Hij ging op het geluid af. Een konijn, in paniek, scheurde langs hem af. Gevolgd door een jager met een hagel geweer. Typisch een amateur. Met één kogel konden ze het niet. Daarom maar een hoop tegelijk in de hoop dat er in ieder geval één van raak was. Hij draaide zich om en volgde de jager. Deze richtte zijn geweer weer op het konijn, maar op dat moment werd het geweer uit zijn handen getrokken door Sairon. Hij richtte het geweer op de jager, hij zag de blik in zijn ogen. Een blik van: Dat durf je toch niet, ik ben niet bang. Gelijk haalde hij de trekker over. Hetzelfde geluid kwam, maar nu schrok hij er niet meer van. De jager zei nog enkele onverstaanbare woorden waarna het snel afgelopen was. 'Don't fuck with me, I fuck with you' Zei hij vals en liet het geweer perongelijk op de wonden vallen. Voldaan draaide hij zich om en liep weg. Na een hele poos gewandeld te hebben was hij verzonken in gedachten. Gedachten over het leven en nog veel meer. Hij had niet in de gaten dat hij in de richting van een meisje liep. Zijn oortjes haalde het geluid van zijn omgeving weg. Pas toen hij er net voor kwam schrok hij dat hij ineens iets zag. Hij zette vlug een stap achteruit en zag dat het een meisje was. Hij zag hoe angstig ze was.

&&Arriane
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Don't fuck with me, I fuck with you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't fuck with me, I fuck with you   Don't fuck with me, I fuck with you Icon_minitimedo dec 08, 2011 2:59 pm

- Fout! -


Laatst aangepast door Rachel op zo dec 11, 2011 6:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sairon

Sairon


Aantal berichten : 85
Punten : 254

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
Soort: Weerwolf

Don't fuck with me, I fuck with you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't fuck with me, I fuck with you   Don't fuck with me, I fuck with you Icon_minitimedo dec 08, 2011 3:16 pm

Zijn ogen vingen haar angst op. Wat was er mis? Vroeg hij zich af. Haar handen werden vuisten en haar lichaam trilde. Whatte.. Dacht hij verward en nam wat afstand. Wie weet tot wat ze in staat was. Ze leek wel in trans. Hij zag haar veranderen in een witte wolf, maar toonde geen angst. Eigenlijk had hij die ook niet. Het ergste wat er kon gebeuren is dat ze hem vermoorde. So what? Hij zag haar aanvallende houding en hoorde de brul die zijn trommelvliezen lieten trillen. Haar tanden waren ontbloot en haar ogen op hem gericht. Veranderen in een wolf kon hij nu ook niet zomaar. Het kon een groot risico zijn wanneer ze erachter kwamen dat hij een weerwolf was. Dan zou hij zijn zusje nooit meer kunnen zien zonder haar in gevaar te brengen. Hij keerde haar zijn rug toe en liep aan. Hij wilde geen gevecht. Hij moest in topconditie blijven wilde hij die mensen, of vampieren, of wist hij veel, aan blijven kunnen wanneer ze verschenen. Het kon zo niet voor eeuwig doorgaan. Ze zouden boeten voor wat ze hadden gedaan. Bloed ging vloeien. Ja, hij zag het al helemaal voor zich. Al die woede zou eruit gaan komen. Al het verdriet door hen die gesneuveld waren doordat hij ze mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Don't fuck with me, I fuck with you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't fuck with me, I fuck with you   Don't fuck with me, I fuck with you Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't fuck with me, I fuck with you
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» i dont feel so good.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Bos-
Ga naar: