Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Crazy..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimedo dec 22, 2011 9:27 pm

In een hoog tempo rende Jared door de bossen heen. Het was zijn beurt om wacht te lopen, samen met Paul. Rachel die zou er later waarschijnlijk ook nog wel bij komen. Diep ademde Jared in terwijl zijn gedachtes al snel naar Kim gleden. Het was moeilijk om niet om niet aan haar te denken. Ze maakte hem letterlijk gek. Op een of andere manier kon hij gewoon niet aan haar denken. Dat deed gewoon teveel pijn, op een of andere manier. Jared dacht rustig na, zijn oren drukte zich in zijn nek. Zijn haren stonden overeind terwijl hij luid gromde. Hij dacht natuurlijk aan Kim. Hoe ze samen op het feest bij het strand waren geweest, hoe ze hadden geknuffeld, hoe ze over het strand hadden gewandeld, hoe ze gezoend hadden. Hoe ze gelachen hadden. Hoe ze elkaar ontmoet hadden op school, hoe ze in de pauze’s samen waren. Toen Jared bij Kim geslapen had omdat haar ouders er niet waren. Op een of andere manier, zat er meer achter maar Jared wist het nog niet. Daar wilde hij als eerst achter komen. Jared had niet eens door dat paul al die tijd zijn gedachtes moest aanhoren, zijn beelden moest zien.

-flutje Embarassed -

Paul & Rachel =)


*Oeps ik heb perongeluk met Rachel geopend, volgende post, is wel met Jared meow*
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimedo dec 22, 2011 10:25 pm

Paul liep aan de zijde van Jared. Jared was alles behalve zich aan het concentreren. Hij was zich op Kim aan het focussen. Paul draaide met zijn ogen. Paul had niet zoveel last van de inprentingen op gebied constant aan Rachel denken. Natuurlijk dacht hij aan de mooie jonge dame, maar niet zo als Jared. Paul stootte even tegen Jared aan, en keek in zijn ogen. “Probeer je te focussen op het wachtlopen, Jared.” Sprak Paul via gedachten tegen Jared. Hij had geen zin om constant naar zijn gedachten en beelden te luisteren en te kijken. Het leiden hem serieus af, en zo kon hij zich dus ook niet concentreren op zijn werk. Het was van tijd echt irritant andere hun gedachten te kunnen lezen en de beelden die ze voor hen zien ook te kunnen zien. Hij wou niet alles weten. En juist nu moesten ze beter opletten omdat hier de vampieren de grenzen over staken. En het waren er veel die dat deden. Paul had al zo’n voor vermoede dat er een oorlog ging uitbarsten. Zeker als sommige de regels bleven overtreden. Weer hoorde hij de gedachten van Jared, hij was weer aan Kim aan het denken. Paul draaide met zijn ogen en probeerde Jared’s gedachten te onderbreken. “Ga je nog stoppen? En ga je je eindelijk concentreren op je werk? Ik wil geen preek van Sam dat we ons werk niet goed doen.” Zei hij wat kordater en wat grommend. Zijn oren lagen in zijn nek, als teken dat het hem irriteerde. Paul rook nog eens en rook Rachel. Ook haar gedachtes kon hij horen nu.

Flut xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimevr dec 23, 2011 1:38 pm

Jared ademde diep in terwijl hij op keek toen er iets of iemand tegen hem aanstootte. Toen Jared zag dat het Paul was, was hij echter al opgelucht dat het geen boom was geweest. Dat zou génant geweest zijn namelijk.. ‘Probeer je te focussen op het wachtlopen, Jared.’[/i] Jared schudde zijn hoofd, enkele secondes kon Jared zich concentreren maar al snel gleden zijn gedachtes alweer naar Kim toe. Het was Jared nog nooit gelukt om z’n concentratie te verliezen, maar ergens zocht hij het missende stukje. Het missende stukje over haar ouders, ze deed er zo raar over.. Waarom? ’Ik doe me best Paul.’ Kalm klonk zijn gedachtes terwijl Jared zijn gedachtes al niet meer bij zijn werk was. Damn, dit was echt vervelend. Waarom wilde Jared zo graag het missende stukje weten, weten wat ze hem niet verteld had. ‘Ga je nog stoppen? En ga je je eindelijk concentreren op je werk? Ik wil geen preek van Sam dat we ons werk niet goed doen.’ Jared werd opgewekt door de gedachtes van Paul. ’Ik doe me best Paul. Alleen is er iets, Kim verbergt iets voor me en ik weet niet wat. Dat is het probleem. Ik denk dat het over haar ouders gaat.. En nee, ik heb ook geen zin in een preek van Sam.’

Rachel haar post.

Rachel versnelde haar passen. Ze was net van gebied gewisseld om bij de bossen te gaan rennen. Daar waren als het goed was ook Jared en Paul. Grijnzend dacht ze aan hem terwijl haar passen verlengd werden en haar zwarte kop ruw heen en weer geschud werd om bij de les te blijven. Ze moest zich concentreren. Vampiers staken steeds vaker de grenzen over, bevonden zich in hun gebied zonder dat er iets aan gedaan werd. Er werd dan wel zoveel mogelijk wacht gelopen, zo veel mogelijk op hun gejaagd. Als nog bleven ze door hun schild heen lopen. Alleen de Cullen’s mochten dat vanwege het verdrag wat er tussen hun en de familie’s was. Diep gromde ze een keer toen ze de gedachtes van Jared hoorde. Paul leek al behoorlijk geirriteerd door Jared. In een hoog tempo rende Rachel het tweetal te gemoed terwijl ze breed voor Jared ging staan zodat hij wel moest stoppen. ’Jared! Stop gewoon met die irritante gedachtes aan Kim! We moeten wachtlopen en niet aan Kim denken. Het is behoorlijk irritant om jou gedachtes de hele tijd aan te moeten horen als ze over Kim gaan..’ Rachel was het echt zat. ’Je bent nog erger dan Leah! Dus stop gewoon! Straks breekt er nog een oorlog uit ofzo en dan zit jij lekker aan Kim te denken en weet ik het.’ Rachel gromde luid terwijl haar tanden ontbloot werden en Rachel zich enkele passen groter maakte en naar voren deed. Rachel was duidelijk groter dan Jared wat best grappig was als je het haar vroeg. Snel schudde ze haar zwarte kop weer heen en weer terwijl een nieuwe geur haar neus binnen drong. Walgelijk. Haar lichaam werd een kwart pas omgedraaid terwijl ze nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimevr dec 23, 2011 10:32 pm

’Ik doe me best Paul. Alleen is er iets, Kim verbergt iets voor me en ik weet niet wat. Dat is het probleem. Ik denk dat het over haar ouders gaat.. En nee, ik heb ook geen zin in een preek van Sam.’Paul stopte even en schudde zijn lichaam eens. Hij had nu, op dit moment echt geen nood aan een liefdes gesprek. Daar had hij nooit nood aan, en als iemand hem op dat gebied om raad vroeg kon hij er maar vaag op antwoorden, wat eigenlijk niks inhield. Hij kon niet over zijn problemen praten enzo. Dus wat zou hij het dan bij anderen dan wel kunnen. Maar goed, Jared had hem ook geholpen. “Jared, het enige wat ik je kan meegeven op dit gebied is dat ze het je zelf moet vertellen. Ga er niks achter zoeken, en dwing haar op 1 of ander manier niet om het te vertellen. En probeer er al sinds niet achter te komen. Dat zijn nu 1 maal mensen, mensen verzwijgen veel en zullen het wel ooit eens zeggen. Je weet hoe ik over mensen en liefde denk. Het is niet dat ik een relatie met Rachel heb, dat ik niks anders aan mijn hoofd heb. Rachel concentreerd haar op haar werk, en ik op mijn werk. En als jij dat ook niet dringent doet, ga je nog serieus onder je werk lijden. Bij die liefdes dingen kan je beter bij Sam en Jacob te recht. Ik heb er niet veel verstand van. Ik wacht gewoon af.” Zei hij via gedachten, een beetje vaag maar minder vaag als anders. Hopend dat hij zijn raad zou opvolgen en zich nu beter zou concentreren. Rachel kwam in het zicht en stopte vlak voor Jared, Paul remde rustig af, terwijl Jared een sliding stop moest maken om niet tegen Racehl op te botsen. ’Jared! Stop gewoon met die irritante gedachtes aan Kim! We moeten wachtlopen en niet aan Kim denken. Het is behoorlijk irritant om jou gedachtes de hele tijd aan te moeten horen als ze over Kim gaan.. Je bent nog erger dan Leah! Dus stop gewoon! Straks breekt er nog een oorlog uit ofzo en dan zit jij lekker aan Kim te denken en weet ik het.' Paul keek licht verbaast op. Paul was meestal degene die een ruzie zou en wou bijwonen om te vechten enzo. Maar deze keer had hij er echt geen zin in. Paul draaide met zijn ogen. “Gaan jullie er allebei eens mee kappen?! Kom op zeg. Ik ben wel degene die tegen zijn voeten krijgt als er iets misloopt!”Hij verhief serieus zijn stem zodat beiden het hadden gehoord. Het werd allemaal gewoon wat te veel. Zelde praatte hij zo. Toen Rachel begon te grommennaar Jared toe en hij al direct een reactie van Jared afwachte, duwde Paul tegen haar aan. “Zo is het genoeg! Allebei! Inderdaad, Jared, je moet je gedachten onder controle houden, niemand kan zich zo concentreren Maar jullie moeten echt nu geen ambras beginnen maken, of….” Hij hielt zijn mond even en zuchte. Hij begon zich weer duizelig te voelen. “Of jullie kunnen eens echt ambras krijgen. “ Dit waren de verkeerde woorden, maar hij kon gewoon niet meer logisch nadenken. Ondertussen waren ook zijn tanden ontbloot. Niemand stond aan iemands kant. Het deed hem pijn zo tegen Rachel en een goeie maat te spreken, maar ze hadden hem al ver gedreven. Oplettend wachte hij af, nu was Rachel sowieso kwaad op Paul, maar op dit moment kon hij het gewoon niet aan. Hij leed meer aan zijn ‘ziekte’ dan aan wat dan ook. Toch probeerde hij het zo min mogelijk te laten merken, Jared wist er trouwens niks van, en dat wou hij zo houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimevr dec 23, 2011 11:42 pm

‘Jared, het enige wat ik je kan meegeven op dit gebied is dat ze het jezelf moet vertellen. Ga er niks achter zoeken, en dwing haar op 1 of andere manier niet om het te vertellen. En probeer er als sinds niet achter te komen, Dat zijn nu eenmaal mensen, mensen verzwijgen veel en zullen het wel ooit eens zeggen. Je weet hoe ik over mensen en liefde denk. Het is niet dat ik een relatie met Rachel heb, dat ik niks anders aan mijn hoofd heb. Rachel concentreerd haar op haar werk, en ik op mijn werk. En als jij dat ook niet dringend doet, ga je nog serieus onder je werk lijden. Bij die liefdes dingen kan je beter bij Sam en Jacob te recht. Ik heb er niet veel verstand van. Ik wacht gewoon af.’ Jared luisterde kalm naar de gedachtes van Paul terwijl zijn lichaam in een hoog tempo vooruit bleef gaan. ’Je hebt gelijk. Ik kan beter wachten tot Kim zelf met de waarheid naar me toe komt.. Maar.. Het is erg frusterend om te weten dat er iets niet.. Klopt.. Maar dat diegene het zelf niet wilt vertellen.. Dat is het ergste, je gaat je afvragen waarom niet. Ik zal misschien ookwel naar Sam toe gaan, jake heeft veel aan zijn hoofd sinds Bella is vertrokken met zo’n bloedzuiger..’ Jared dacht rustig na terwijl die al snel verbroken werd omdat Rachel ineens voor zijn neus stopte waardoor Jared een sliding noodstop moest maken om niet tegen haar aan te knallen. ‘Jared! Stop gewoon met die irritante gedachtes aan Kim! We moeten wachtlopen en niet aan kim denken. Het is behoorlijk irritant om jou gedachtes de hele tijd aan te moeten horen als ze over Kim gaan.. Je bent nog erger dan Leah’ Jared schudde zijn kop een keer. Auuw, die hakte erin. ‘Dus stop gewoon! Straks breekt er nog een oorlog uit ofzo en dan zit jij lekker aan Kim te denken en weet ik het.’ Jared maakte zich groter, zijn tanden waren ontbloot. ’Goh, jij kan toch zoveel met je versterkte zintuig! Zet de gedachtes dan ook lekker uit! Je kan ook de stank van bloedzuigers ‘uit’ zetten als je dat wilt dus dit moet niet zo moeilijk zijn toch?’ Jared gromde richting Rachel, zijn oren lagen woedend in zijn nek. Damn, waar was ze toch mee bezig. ‘Gaan jullie er allebei eens mee kappen?! Kom op zeg. Ik ben wel degene die tegen zijn voeten krijgt als er iets misloopt!; Paul zijn stem was iets hoger dan normaal omdat hij hem verhief. Toen Rachel tegen hem begon te grommen was de maat vol en wilde hij uithalen maar duwde Paul haar net optijd weg. ‘Zo is het genoeg! Allebei! Inderdaad, Jared, je moet je gedachten onder controle houden, niemand kan zich zo concentreren. Maar jullie moeten echt nu geen amdras beginnen te maken, of...’ Jared keek Paul een keer aan met een blik van, dit meen je toch niet. Wilde Jared zich een keer goed uitleven op zijn nicht, mocht het niet.. Jammer dit. ‘Of jullie kunnen eens echt ambras krijgen.’ Jared gromde nog een keer naar Rachel die overeind krabbelde omdat Paul haar waarschijnlijk iets harder had geduwd dan de bedoeling was. ’Goh, en dan mag mevrouw bemoeial zich overal mee bemoeien ? Lekker is dit. Omdat ze een betere bloedlijn heeft, betekend dat nog niet dat ze de beste is.’ Gooide Jared er nog even achteraan. Het intresseerde Jared niks dat het zijn nicht was, familie of niet. Dit waren zijn zaken niet de hare.

Rachel haar post ~ Ik denk dat me post lang is ~ haha.

Toen Jared met zijn ontblootte tanden tegen over haar begon te grommen.. Wilde Rachel hem het liefst in de hare vliegen. Ruw schudde ze haar kop heen en weer, de stinkende geur werd genegeerd en leek al snel te verdwijnen voor haar gevoel terwijl ze haar ene poot kort optilde, in overweging tot een directe aanval. ‘Goh, jij kan toch zoveel met je versterkte zintuig! Zet de gedachtes dan ook lekker uit! Je kan ook de stank van bloedzuigers ‘uit’ zetten als je dat wilt dus dit moet niet zo moeilijk zijn toch?’ Rachel haar poot werd neergezet terwijl ze diep inademde om haar kalmte te bewaren. Paul kwam tussen beide terwijl Rachel geconcentreerd luisterde naar hem. ‘Gaan jullie er allebei eens mee kappen?! Kom op zeg. Ik ben wel degene die tegen zijn voeten krijgt als er iets misloopt!’ Paul verhief overduidelijk zijn stem, niet dat het veel vat op haar had maar toch. Rachel haar tanden werden meer ontbloot terwijl haar zwarte haren recht overeind stonden, evenals dat haar staart dominant geheven stond. ’Jaloers? Tja, het is niet zo makkelijk als het lijkt. Bloedzuiger stank is irritant, dat is makkelijk ‘uit’ te zetten omdat het niet prettig is. Deze roedelgeest.. Daar is het moeilijk bij, gewoon weg tot nu toe onmogelijk. Dus als je het wilt proberen, ga je gang. Sluit je dan ook lekker af als je bezig bent.’ Paul had duidelijk geen zin in een ruzie en een knokpartij vandaag, het bleef erg vreemd maar Rachel had haar aandacht nu meer op Jared gericht. Toen Paul tegen haar aanduwde verloor ze haar evenwicht en kwam enkele passen bij het tweetal vandaan terecht. Damn, Paul kon soms echt zijn kalmte niet beheersen, of leek het zo. Rachel wist het even niet, maar waarschijnlijk deed hij het voor haar. ‘Zo is het genoeg! Allebei! Inderdaad,Jared, je moet je gedachten onder controle houden, niemand kan zich zo concentreren. Maar jullie moeten echt nu geen ambras beginnen maken, of..’ Rachel krabbelde snel overeind en liep alweer met enkele sierlijke passen richting het tweetal terwijl ze zich uit schudde. ‘Of jullie kunnen eens echt ambras krijgen.’ Rachel schudde beledigd haar kop een keer. Toen Paul zijn tanden ontbloot waren deed Jared dat ook. Rachel schudde haar kop, ohnee. Ze mocht dan groter zijn dan Jared, maar of ze het zou winnen.. ’Goh, en dan mag mevrouw bemoeial zich overal mee bemoeien ? Lekker is dit. Omdat ze een betere bloedlijn heeft, betekend dat nog niet dat ze de beste is.’ Jared was weer lekker bezig waardoor Rachel haar tanden weer ontbloot werden. ’Leuke bijnaam.. Ik zeg toch ook niet dat ik de beste ben Jared. Ik probeer me alleen op me werk te focussen wat moeilijk gaat met Mister Cupido.’ Rachel keek Jared ruw aan terwijl haar gedachtes extra nadruk gaven op haar woorden. Na enkele secondes werd haar kop ruw de lucht in geworpen. Bleh, stink bloedzuiger. Op hun gebied. ’Inplaats van ruzie maken, kunnen we ook die bloedzuiger te grazen nemen. Je zult hem vast al zien met je super ogen toch Jared?’ Rachel draaide haar kop de lucht in terwijl haar ogen bij het tweetal bleven en ze een schatting probeerde te maken welke kant de vampier heen ging. Uhm, duidelijk richting vampierenland. Toen ze kort haar ogen sloot en de geur wist te plaatsen bij iemand wist ze het. ’Laat maar, het zijn Rose en Emmet. Intressant, ik dacht dat ze allemaal weg waren, blijkbaar zijn de Cullen’s back in town.’ Verward dacht ze kort aan de gedachtes die ze via Jake had gekregen dat Bella naar Volterra was gegaan, om Edward te redden ?! Die zichzelf wilde laten vermoorden, Rachel had het ergens met liefde gedaan ookal was Jake haar waarschijnlijk toch voor geweest..


~ Tadaaaaam gepost =), hopelijk is het goed Embarassed Het is best verwarrend, twee karakters in één post beschrijven zeg maar, vandaar twee post's in één post Smile haha ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimeza dec 24, 2011 7:25 pm

Wat vooraf ging:
’Je hebt gelijk. Ik kan beter wachten tot Kim zelf met de waarheid naar me toe komt.. Maar.. Het is erg frusterend om te weten dat er iets niet.. Klopt.. Maar dat diegene het zelf niet wilt vertellen.. Dat is het ergste, je gaat je afvragen waarom niet. Ik zal misschien ookwel naar Sam toe gaan, jake heeft veel aan zijn hoofd sinds Bella is vertrokken met zo’n bloedzuiger..’ Paul keek naar Jared. Aan de ene kant wou hij hem wel helpen, maar dit was echt het verkeerde momment plus hij was niet echt zo'n type die veel over die dingen wist. "Het komt wel goed." Zei Paul rustig, maar toch was hij niet echt goed gezind dat ze hun niet aan het consentreren waren.

Op het moment zelf.
"Jaloers? Tja, het is niet zo makkelijk als het lijkt. Bloedzuiger stank is irritant, dat is makkelijk ‘uit’ te zetten omdat het niet prettig is. Deze roedelgeest.. Daar is het moeilijk bij, gewoon weg tot nu toe onmogelijk. Dus als je het wilt proberen, ga je gang. Sluit je dan ook lekker af als je bezig bent.’ Paul draaide met zijn ogen. Waarop Jared al meteen er iets op zei. ’Goh, en dan mag mevrouw bemoeial zich overal mee bemoeien ? Lekker is dit. Omdat ze een betere bloedlijn heeft, betekend dat nog niet dat ze de beste is.’ Paul kreeg er weer geen woord tussen want Rachel begon weer te praten. Konden ze dan echt niet eens ophouden? ’Leuke bijnaam.. Ik zeg toch ook niet dat ik de beste ben Jared. Ik probeer me alleen op me werk te focussen wat moeilijk gaat met Mister Cupido.’ Paul zuchte opvallend. Hoelang ging het nu duren? Paul was niet van zin om de hele tijd naar het bekgevecht te luisteren. Als hij er nu niet ging tussen komen dan hadden ze straks niets gedaan. "Genoeg!" Riep kwaad hij via gedachten. Hij was dit kots beu. Hij maakte zich groot en breed, zijn nekharen gingen omhoog staan. Zijn ogen vernauwde zich, en zijn tanden waren nog steeds ontbloot en hij gromde binnenmonds. Hij keek beide dreigent aan. Normaal was hij degene die zijn eigen zo zou opwinden, maar deze keer was hij het niet. Hij had er echt geen zin in."Jared, geen van beide is beter dan 1 van jullie. Niemand van ons roedel is beter dan iemand van ons roedel. Sam is de leider en wij zijn hun volgers, ookal heeft zij een betere bloedlijn, dat betekent niks.En daarbij, Jacob is geen leider. Jacob heeft die taak aan Sam gegeven. Maar zoeken jullie het zelf maar uit. Ik haat dit Nicht/neef gedoe. Eerst Leah en Emily en nu beginnen jullie 2. Ik heb betere dingen te doen." Rachel begon over een vampieren geur."Inplaats van ruzie maken, kunnen we ook die bloedzuiger te grazen nemen. Je zult hem vast al zien met je super ogen toch Jared?’ Later zei ze dat het Rose en Emmet was. Paul draaide zich om en en snoof de lucht nog maals op. De cullens waren op doorreis. Dus hij liet ze maar gewoon door; Hij schudde zijn hoofd. "Ik ga nu alleen. Bekijk het maar zonder mij." Zei hij geïrriteert waarna hij zich omdraaide en op het punt stond weg te stappen.

Belange niet zo lang als de jouwe SadSad Sorry voorspel fouten. xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitimezo dec 25, 2011 12:09 pm

‘Het komt wel goed.’ Had Paul rustig gezegd voordat alle geruzie begon. Jared negeerde het maar allemaal, dat was het beste wat Jared kon doen op dit moment. ‘Genoeg!’ Riep Paul kwaad naar hun terwijl Jared een gedwonge pas achteruit deed. Paul maakte zichzelf extra groot en breed maakte. Zijn nekharen stonden rechtovereind. Jared schudde zijn kop en zijn tanden werden niet meer ontbloot toen Rachel dat ook deed. ‘Jared, geen van beide is beter dan 1 van jullie. Niemand van ons roedel is beter dan iemand van ons roedel. Sam is de leider en wij zijn hun volgers, ookal heeft zij een betere bloedlijn, dat betekent niks. En daarbij, Jacob is geen leider. Jacob heeft die taak aan Sam gegeven. Maar zoeken jullie het zelf maar uit. Ik haat dit nicht/neef gedoe. Eerst Leah en Emily en nu beginnen jullie 2. Ik heb heb betere dingen te doen.’ Jared schudde zijn kop een keer. ’Auw, het doet pijn om met Leah te vergeleken te worden..’ Jared wierp een blik op Rachel die hem leek te begrijpen. ‘Ik ga nu alleen. Bekijk het maar zonder mij.’ Geirriteerd sprak hij terwijl hij zich een kwart slag omdraaide. ’Gezellig.. Hm.. Dan ga ik ook maar weer is solo... Dat was lekker rustig namelijk..’ Jared schudde zichzelf een keer goed uit terwijl zijn houding weer normaal was en hij langs Rachel liep en haar plagend een duw gaf en haar plagend in haar poten beet waarna hij haar met een blik aan keek van sorryy.. Rachel die sprak niet eens meer tegen hem. Uhm,, maar ze greens wel toen Jared haar in haar poten beet. Rachel die had hem plagend terug gebeten in zijn flank terwijl Rachel daarna op haar gemak was gaat zitten om af te wachten.

Sorryy, hij is klein & heb ze geprobeerd in 1 post te verwerken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Crazy.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crazy..   Crazy.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crazy..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Crazy I am! [Open.]
» Shut up I'm going crazy.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Bos-
Ga naar: