Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just relax ~ Jared

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimezo dec 11, 2011 4:29 pm

Het was zondag. Een dag met veel zon en geen buien waren aangekondigt. De zon stond helemaal alleen aan de lucht en er was geen wolkje te zien. Een jong meisje met bruine haren liep door het zuiden. Het was heerlijk en daarom was het tijd om te gaan zwemmen. Ze sloot haar ogen even om de felle zon te vermijden terwijl ze naar het meer liep. Ze had een mooi topje en een short aangetrokken met daaronder haar bikini. Ze pakte haar tas en gooide deze op de grond toen ze bij het meer aangekomen was. Ze keek om haar heen, maar het was heel rustig. Ze rekte haar uit en trok haar kleren uit. Ze stapte in het water en dook naar de diepte. Ze zwom onder water en toen ze boven kwam, haalde ze eens diep adem. Ze genoot van het frisse water en rustig zwom ze rondjes terwijl de zon haar mooie gezicht weer opwarmde. Ze genoot van alles om haar heen. De vogels floten vrolijk een liedje en de wind maakte het nog fijner. Ze keek weer naar de omgeving en zwom voorzichtig verder. Het was een heel groot meer en ze zwom naar het diepe. Ze wist niet wat ze nu kon doen buiten het blijven rondzwemmen en duiken om het niet koud te krijgen. Zo warm was het water niet, het was fris. Ze sloot haar ogen en zwom weer verder in het mooie heldere water onder de warme zon.

Jared
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimezo dec 11, 2011 4:54 pm

Jared schudde zijn breed gebouwde wolvenkop een keer, zijn tanden werden ontbloot terwijl zijn houding aanvallend was. Weer zo’n rotvampier had zich bemoeid met het leven van Jared op zijn laatste wachtronde op het laatste gedeelte. Jared had de halve nacht al rondjes gelopen om La Push te bewaken tegen het ongediertje en hier stond er eentje, voor zijn neus in een aanvallende houding. Jared gromde luid terwijl hij de bloedzuiger achter volgde. Zonder enig teken van medeleiden sprong Jared naar voren terwijl het ding al snel in stukken gescheurd werd waarna Jared veranderde, een aansteker uit zijn broek vandaan haalde en het hoopje onbelangrijke troep in de brand stak. Daarna veranderde Jared snel weer terug naar zijn wolvenlichaam. Verschillende geuren begroette hem, van de bomen die allerlei verschillende frisse geuren verspreidde tot de dieren die langs gelopen waren en deze route gepasseerd hadden de afgelopen paar uur. Toen rook Jared een bekende geur. Kim. Haar geur rook hij op dit moment! Jared deed enkele passen naar voren en zag haar uiteindelijk in het meer. Duidelijk had hij haar nog niet gezien. Jared glipte langzaam het water in terwijl hij op Jared afzwom in zijn wolvenlichaam. Jared had de zelfde liefdelijke blik in zijn ogen als een paar dagen geleden toen. Jared zwom toen op Kim af terwijl hij een grommend geluid maakte terwijl zijn staart op het water kletste waarna Jared terug veranderde in zijn menselijke lichaam en zijn broek snel aan deed. ’Lekker aan het zwemmen, sorry. Ik was net klaar met m’n laatste wachtronde en ik rook je geur meters hier vandaan.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimezo dec 11, 2011 4:59 pm

Het meisje sloot haar ogen en bleef even in het midden hangen. Ze zwom zacht en bleef op één plek terwijl ze recht onder de warme zon hing. Ze hoorde en voelde opeens een grote plons. Ze opende haar ogen en zag de amandelkleurige wolf. Ze grinnikte even en keek in de ogen van de grote wolf die eens met zijn grote staart sloeg. Ze voelde de spetters op haar lichaam en begon zacht te grinniken. Hij veranderde weer naar Jared en trok zijn broek aan. Kim glimlachte en zwom ook in zijn richting. Ze hoorde de woorden en knikte even. "Geen probleem hoor. Ik ben juist blij dat je hier bent. Ik was zo eenzaam zonder jou." Een liefdevolle glimlach sierde haar rode lippen. Ze begon het nu een pak frisser te krijgen en voorzichtig begon ze rond hem heen te zwemmen. Ze keek licht uitdagend en dook onder. Ze wist dat hij véél beter zou kunnen zwemmen, maar ze deed haar best. Ze zwom een paar seconden diep onder water en keek ook onder water zodat ze niet verkeerd zou zwemmen. Ze kwam boven en zwaaide haar haren opzij. Ze draaide haar dan om en keek naar Jared met een glimlach. Haar blik en bruine ogen stonden op één simpel ding: Kom dan als je durft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimezo dec 11, 2011 5:22 pm

‘Geen probleem hoor. Ik ben juist blij dat je hier bent. Ik was zo eenzaam zonder jou.’ Jared greens terwijl Kim grinnikte. Toen kim onder water dook keek volgde zijn ogen hem. Haar blik daagde hem alleen maar uit. Kom dan als je durft. Jared glimlachte terwijl zijn lichaam zonder enkele moeite onder water ging om binnen enkele secondes achter haar omhoog te komen terwijl zijn gespierde armen om haar schouders heen geslagen werden terwijl zijn hoofd tegen haar achter hoofd aandrukte. Plagerig gaf Jared haar een paar kusjes in haar ontbloote nek. ’Je daagde mezelf uit.’ Plagend klonk zijn stem terwijl Jared haar om draaide om en haar recht aankeek. ’Ik heb het aan Sam uitgelegd. Het werd goed gekeurd door hem en ik zal je binnenkort meenemen naar Emily’s huis. Dan kan je iedereen ontmoeten. Sam, Seth, Paul,Jacob,Embry en de rest natuurlijk.’ Zijn hand streek langs haar gezicht terwijl Jared zijn armen om haar heen sloeg. ’Ik blijf nog steeds warmer dan de zon.’ Jared greens terwijl zijn lichaam warm bleef. Altijd, wat er ook gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimezo dec 11, 2011 6:48 pm

Het meisje zwom en zwom om het iets warmer te krijgen. Ze draaide en voelde opeens armen om haar heen. Ze voelde het hoofd van Jared tegen haar aan en een glimlach sierde haar lippen. Toen ze draaide keek ze diep in zijn ogen. Ze luisterde naar zijn woorden en knikte even zacht. "Lijkt me echt geweldig om hun te leren kennen. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb zo het gevoel dat het tussen mij en hen meteen zal klikken. Of is dat omdat ik met weerwolven ben opgegroeid?" Haar bruine ogen keken diep in de zijne terwijl ze hem vragend aankeek. Even gleed haar blik over het meer terwijl ze naar zijn volgende woorden luisterde. Ze grinnikte even speels en gaf hem wat kusjes in zijn nek. Ze keek hem weer aan en sprong omhoog. Ze leunde helemaal op hem en probeerde een beetje op zijn schouders te gaan staan. Toen dat deels lukte, dook ze over hem heen het water in. Ze zwom met haar ogen geopend onder het water naar de andere kant. Ze sprong eruit en zette haar op de rand terwijl haar blik naar de prachtige gespierde jongen keek die nog ver weg stond in het water. Ze grinnikte toen ze doorhad hoe snel ze eigenlijk toch gezwommen had. Ze wist niet dat ze dat kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimema dec 12, 2011 9:11 am

Een glimlach sierde haar prachtige donker roze gekleurde lippen terwijl ze sprak. ‘Lijkt me echt geweldig om hun te leren kennen. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb zo het gevoel dat het tussen mij en hen meteen zal klikken. Of is dat omdat ik met weerwolven ben opgegroeid?’ Haar bruine ogen keken diep in de zijne terwijl haar uitdrukking vragend stond. Jared kreeg een grimas op zijn gezicht. ’Ik ben blij dat je het leuk vind. Dat is moeilijk te zeggen of het meteen klikt. Je zal het met sommige beter kunnen vinden dan met andere, Seth en Paul zal je ook tegen komen. Die horen er ook bij zoals je al vernomen had.’ Jared greens een keer terwijl ze hopelijk haar vraag beantwoord had. Kim begon speels te grinniken terwijl ze het kusjes in zijn nek gaf. Toen sprong ze omhoog en probeerde ze hem op zijn schouder te gaan staan en dook ze over hem heen het water in. Kim was eigenlijk aardig snel naar de kant toe gesprongen en Jared liep er op zijn dooie gemakje heen terwijl het water zijn lichaam koelde voor enkele secondes. Na enkele minuten was hij bij haar en keek Jared haar met een blik aan van. Waar was de weg zwem actie voor nodig? ’Zo, je had ineens de turbo erin hé’ Speels klonk zijn stem terwijl zijn oren geluiden opvingen vanuit de bosjes. Zijn blik werd meteen van haar afgetrokken terwijl hij onopmerkelijk langs haar heen keek. Je ging het toch niet menen dat er nu weer zo’n vervloekte bloedzuiger kwam ? Jared ademde diep in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimema dec 12, 2011 5:21 pm

Het meisje luisterde naar de woorden. Paul kende ze en van Seth had ze al dingen gehoord. Ze knikte even. "We zien wel hé." Haar bruine ogen gleden naar Jared die rustig naar haar toe kwam. Ze grinnikte even en hoorde zijn woorden. "Ja, ik weet echt niet van waar ik dat haal. Ik had er gewoon zin in." Ze grinnikte speels en spetste wat water op hem. Ze zwom rondom hem heen en zag dat hij zijn aandacht op de struiken richtte. Ze keek weer naar hem en hoorde het ook. Ze slikte en pakte Jared meteen vast. Was het een wolf? Een vampier? Ze hoorde hard en vals gelach. Het maakte haar langs de ene kant echt bang. Ze kroop dicht tegen Jared aan en keek naar een struik waaruit een vampier tevoorschijn kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 127
Punten : 372

Character sheet
Leeftijd: 16 Years old.
Partner: Don't talk about that, please!
Soort: Weerwolf

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimema dec 12, 2011 6:20 pm

‘We zien wel hé.’ Jared greens een keer naar haar terwijl zijn blik op de struiken gericht bleef. ‘Ja, ik weet echt niet waar ik dat haal. Ik had er gewoon zin in.’ Jared greens terwijl ze hem nat spetterde met het water. Jared had alleen nog maar oog voor de struiken en de stank die ervan kwam. Kim greep hem vast toen ze door had waar Jared naar keek. Jared maakte zichzelf groot, beschermde haar. Een valse harde lach was hoorbaar terwijl er een bloedzuiger te voorschijn kwam. Zijn blonde haar was kort geknipt, zijn kleren waren modieus en zo te zien nieuw. Zijn voeten waren gewoon bloot terwijl zijn lichaam een aanvalshouding in nam. ‘Zo, twee lekkere tussendoortjes, zo maar. Alleen. In het bos, in het meer. Mooier kan het niet zijn.’ Jared knikte afkeurend terwijl zijn hoofd een stukje gedraait werd naar Kim. ’Doe geen domme dingen!’ Jared zijn lichaam begon te sidderen, het vuur kwam in hem naar boven terwijl hij het water uitliep. ’Om haar iets te doen zal je toch eerst langs mij moeten komen parasiet!’ Jared gromde vanuit diep in hem terwijl hij enkele passen naar voren schoot en zo uit zijn kleren scheurde die hij aan had gehad. Damn, weer een broek kapot. Het werd steeds mooier zo. Seth.. Seth! Ben je daar. Kom nu meteen naar de oostelijke zijde van La Push. Zo te horen geen antwoord ookal wist Jared waar hij was. Toen Jared zich enkele secondes concentreerde merkte hij wat Seth deed. Wachtlopen aan de Noordelijke zijde. Een grommende geluiden waren hoorbaar terwijl zijn lichaam groot gemaakt werd. ‘Wat ben jij!’ Schreeuwde de mannelijke bloedzuiger. Jared sprong naar voren, en greep het bij de keel. De bloedzuiger was echter slimmer en ontweek hem meerdere keren waarna zijn armen – die zo hard en koud aanvoelde als steen - zich rond zijn middel sloegen. Kort piepte Jared waarna iets de aandacht trok van de bloedzuiger en Jared hem moeiteloos kon aanvallen, hem onder zijn stevige poten gevangen hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitimema dec 12, 2011 6:51 pm

Het jonge meisje klemde haar rondom de gespierde jongen. Ze voelde zijn spieren opspannen en ze slikte angstig. Ze keek naar de vampier die zei dat er twee lekkere hapjes waren. Hij was dom want een wolf zou hij vast niet lusten. Ze hoorde de woorden van Jared en knikte. Ze liet hem los en bleef meteen in het water. Ze keek naar Jared die in de amandelkleurige wolf veranderde en de vampier verastte. Deze schreeuwde even en vroeg wat hij was. Kim klom uit het water en trok snel haar kleren aan. Ze keek toe naar het gevecht en merkte op dat Jared aan het verliezen was. Ze schrok en pakte haar tas. Ze zocht snel naar iets scherp en pakte een zakmes. Vaak gebruikte ze dat om hekken na te kijken ofzo. Ze liep in de richting van hun beiden en keek woest naar de vampier. Ze pakte het mes en sneed in haar arm. Niet aan haar pols en aders want doodbloeden wou ze niet. Ze kneep kort haar ogen dicht en staarde naar het bloed dat op de grond viel. Het maakte haar misselijk. Kim beet op haar tanden en keek naar de vampier. "Kom dan!" Ze riep luid en zag dat de vampier het had gemerkt. Hij liet Jared los en zoals je weet was hij enorm snel. Meteen stond hij bij Kim en zette zijn tanden in de wonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just relax ~ Jared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relax ~ Jared   Just relax ~ Jared Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just relax ~ Jared
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Relax. ~ Eddie ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Zuiden :: Meer-
Ga naar: