Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gek maar mss goed idee?

Ga naar beneden 
+2
Yancey
Apollo
6 plaatsers
AuteurBericht
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 3:57 pm

Hallo ik weer,

sommige zullen wel genoeg van mij krijgen, die Apollo is pas 2 dagen op 't forum. Heeft al een massamoord gepleegd in de RPG en komt ook met allerlei ideeën aanzetten.

Mij valt op de het vooral de verzonnen personages zijn en de mindere bekende die actief zijn en roleplayen. Misschien is het toevallig en hebben de hoofdpersonages (zoals Bella, Edward, Alice etc etc) gewoon genoeg te doen. Maar als ik dan naar een topic van Bella en Edward kijk, lees ik niets nieuws, dat ken ik al van de boek en film. Dan denkt meneer Nico van, hmm zou het voor hun wel leuk zijn? De verzonnen personages kunnen ook moeilijk in contact komen met deze hoofdpersonages, omdat anders misschien de hoofdpersonages gaan afwijken van het 'hoofd'verhaal. Misschien overdrijf ik en is het allemaal puur toeval. Maar zal het misschien niet beter te zijn om een heel ander verhaallijn te volgen dan die van Twilight? Dat iedereen verzonnen personages mag/moet hebben of bijvoorbeeld dat het gewoon na de boeken/films is. Dan kunnen de hoofdpersonages ook meer hun fantasie los laten, omdat er daar geen boeken over geschreven zijn. Misschien is dit wel een gek idee, het zou natuurlijk een drastische verandering zijn. Misschien dat iemand anders mij kan aanvullen of kan tegenspreken. Ik stel alles op prijs!
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 4:02 pm

Dit idee kan trouwens gelinkt worden aan het idee van mij in het ideeën topic. (Het bad buy rekruteer verhaal, lees het maar na, met als climax een oorlog).

Ps. Is het niet leuker om met een verzonnen personage te spelen? Ik snap het idee er van wel, om met één van de hoofdpersonages te spelen. Maar je hebt veel minder ruimte, je kan ampers iets zelf bedenken terwijl je als verzonnen personage, alles zelf mag invullen, van de lengte van je teennagels tot je unieke gave! Maarja als je het verhaal voort zet vanaf het einde van de boeken/films, dan heb je als Edward, Alice of wie dan ook wel meer ruimte natuurlijk. Achja ik leeg gewoon mijn hersenpan, ik vind het niet erg als iemand komt en zegt van; "Wat een onzin!". Probeer de RPG alleen te helpen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yancey

Yancey


Aantal berichten : 28
Punten : 109

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell.
Soort: Weerwolf

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 4:26 pm

We willen zo wie zo de delen van Twilight nog in de RPG brengen. Dus tot Breaking Dawn Part 2, daarna gaan we gewoon zelf dingen verzinnen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 4:29 pm

Ja precies, dat snap ik ook wel. Maar kan dat dan sneller? Razz Ik denk namelijk echt dat het positief voor de RPG zal zijn als de hoofdpersonages zich gaan bemoeien met de anderen etc. Want uiteindelijk kopieer je gewoon alles vanuit het boek en daar zie ik zelf het nut niet zo van in. Als ik bijvoorbeeld de rol van een Edward had, had het mij leuker geleken om gelijk te beginnen als de boeken gestopt zijn, aangezien je dan veel meer je fantasie kan los laten. Maarja that's me. Smile

Ik vind het trouwens gewoon een goed plan, maar ik ga er tegenin om andere ideeën tot leven te laten komen. Smile Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 5:08 pm

Waarom zou het sneller moeten haha? We hebben al een heleboel dingen overgeslagen, en ons leek het gewoon leuk om het via de boeken/films te doen. Dat maken we dan ook af & ondertussen hebben we ook topics met verzonnen karakters die niet in de film voorkomen. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 5:12 pm

Bella schreef:
Waarom zou het sneller moeten haha? We hebben al een heleboel dingen overgeslagen, en ons leek het gewoon leuk om het via de boeken/films te doen. Dat maken we dan ook af & ondertussen hebben we ook topics met verzonnen karakters die niet in de film voorkomen. ;)

Niks moet ;). Maar een Edward, Jasper of Alice kan zich niet mengen in een verhaal van verzonnen personages toch? Dat zou afwijken van het "Twilight" verhaal. Plus het valt me op dat verzonnen personages veel actiever zijn, met als reden (naar mijn mening) dat je als verzonnen personge veel meer fantasie kan los laten en inspiratie heb.

Ik wil niet lastig zijn hoor, probeer gewoon wat ideeën naar boven te halen. Want de meeste vonden mijn idee ook goed, wat ik al aangaf in het ideeën topic. Maar dat idee/verhaallijn kunnen we niet echt uitvoeren aangezien het Twilight verhaal nog loopt, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xiraz

Xiraz


Aantal berichten : 49
Punten : 162

Character sheet
Leeftijd: 9 in human years
Partner: -
Soort: Weerwolf

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 5:18 pm

Dat had ik ook zo'n beetje gedacht, ikzelf heb dan ook alleen verzonnen personages aangezien het me nogal saai leek om een film na te spelen xp maar volgens mij vinden hun het wel leuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 7:34 pm

Haha nouja mensen verschillen (gelukkig maar).
Terug naar boven Ga naar beneden
Shane

Shane


Aantal berichten : 63
Punten : 280

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 7:47 pm

ja das waar xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva

Ziva


Aantal berichten : 279
Punten : 935

Character sheet
Leeftijd: .:18 years almost 19:.
Partner: The scars are gonna heal,But they’re never gonna go away.
Soort: Weerwolf

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 9:17 pm

Kijk ik Speel Paul, en ik speel hem niet zoals in de boeken/film. Naja, ik hou zijn karakter wel, maar dat vind ik juist leuk. Naja, dan heb ik nog Ziva. Deze heb ik gekopieerd van NCIS. Maar ik speel haar karakter niet als ze in NCIS speelt. Dan heb ik Sarina nog gespeeld, en Sarina is/was de beste vriendin van Bella. Zie je? Je moet gewoon zelf vragen aan de bekende personages om een topic, en ik weet zeker dat ze dat gaan doen. Ik -Met Paul- RPG regelmatig met Elyaz en Vincent, en in de twilight saga's komen deze 2 niet eens voor. Niet alles is gekopieerd. Maar ik snap ook jou hoor ;)

Greets Nathalie xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.horsebackriding.be
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 385
Punten : 1513

Character sheet
Leeftijd: 24
Partner:
Soort: Vampier

Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitimema jan 09, 2012 11:13 pm

Ziva schreef:
Kijk ik Speel Paul, en ik speel hem niet zoals in de boeken/film. Naja, ik hou zijn karakter wel, maar dat vind ik juist leuk. Naja, dan heb ik nog Ziva. Deze heb ik gekopieerd van NCIS. Maar ik speel haar karakter niet als ze in NCIS speelt. Dan heb ik Sarina nog gespeeld, en Sarina is/was de beste vriendin van Bella. Zie je? Je moet gewoon zelf vragen aan de bekende personages om een topic, en ik weet zeker dat ze dat gaan doen. Ik -Met Paul- RPG regelmatig met Elyaz en Vincent, en in de twilight saga's komen deze 2 niet eens voor. Niet alles is gekopieerd. Maar ik snap ook jou hoor ;)

Greets Nathalie xx

Ja ik snap je wel hoor, maar Paul wordt niet zo veel in de boeken beschreven als een Bella of Edward en hoeft zich dus niet perse aan het verhaallijn te houden. Maar het lijkt mij gewoon leuker als alles één geheel wordt, maarja ik kan wel wachten hoor. Razz Ben soms gewoon wat ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gek maar mss goed idee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gek maar mss goed idee?   Gek maar mss goed idee? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gek maar mss goed idee?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie past er goed bij..
» Idee.
» Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: