Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 11:51 am

Heee!

Ik heb een idee’tje. Het is ziet er misschien heel raar uit als je het zo één, twee, drie leest. Ik had dus één ideetje om met Rachel een roedel te beginnen. Maar daarvoor moet er dus eerst iets gebeuren, aangezien in Breaking Dawn waarschijnlijk Jacob zijn eigen roedel opricht. [Als we daar uiteindelijk zijn =)] Maar wat doet de rest van de weerwolven op TG ? Ik had dus een idee dat Sam iets besluit wat Rachel gek maakt, ze gaat hier niet mee akkoord en richt haar eigen roedel op. Hier kunnen de andere weerwolven van TG zich aanmelden en komen zo in contact komen met de andere.

Rachel blijft trouw aan Bella, aan Jacob, aan Paul. Later komt het ook goed met Sam maar ze wilt niet meer in zijn roedel aangezien ze niet meer het gevoel heeft dat het goed gaat komen maar op een gevecht gaat uitdraaien. Daarom beschermd ze de andere gebieden met haar roedel en haar leden. Uiteindelijk zal Rachel overal meevechten wanneer het nodig is =) en gaat ze ook nog met iedereen om Smile. Tadaaa, dit was mijn idee. Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie’s.

Groetjes Pris!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 1:00 pm

Langs de ene kant is het wel leuk en spannend, maarja.. Dan is het moeilijk voor Paul want die is een héél goede vriend van Sam en die zou nooit uit die roedel gaan.. Ik vind gewoon het beste: Jacob zijn eigen roedel waar bv. Leah in kan gaan en Rachel dan, en dan de andere wolven van dit forum en Sam zijn roedel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 3:49 pm

Daar heb je ookwel weer gelijk in =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 3:58 pm

Jongens zijn ook meer de leiders zoals je ziet bij de film.. Want anders komen er misschien teveel roedels en elke roedel heeft dan minder personen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 4:01 pm

Klopt ook ;). Misschien is het dan toch niet zo'n heel goed idee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 4:36 pm

Het was een idee, maar dit gaat mss toch idd niet goed werken.. :'D
Je verzint nog wel wat <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 4:43 pm

Haha, hoop het =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Xiraz

Xiraz


Aantal berichten : 49
Punten : 162

Character sheet
Leeftijd: 9 in human years
Partner: -
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 5:32 pm

Is wel leuk idee maar ben ook eens met kim hahha xd een jongen zou zich ook minder snel bij een meisje voegen dan bij een jongen denk ik hahha xd aangezien je dan ook naar diegene moet luisteren ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 5:59 pm

Haha, dat is misschien wel weer zo..

Ik zou het wel geniaal vinden ;).

Wat maakt je geslacht daarbij uit ? In kudde's zie je het ook vaak dat een merrie de baas is, met honden ook. Teefjes zijn soms meer de baas dan reu'en ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul

Paul


Aantal berichten : 301
Punten : 665

Character sheet
Leeftijd: Almost 19.
Partner: I'm so sorry, Baby. I won't hurt you. Forgive me, pleas. :c
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimedi dec 20, 2011 10:44 pm

Niet dat ik betweterig wil overkomen.
Maar In een kudde is er 1 Dominante merrie en 1 dominante Hengst, beiden zijn de baas. De dominante merrie leid de kudde, de Dominante hengst drijft de kudde. Bij wolven is dat hetzelfde er is 1 Alfa vrouwtje en 1 Alfa mannetjes.;) Dit gaat net hetzelfde in een Meute/Roedel van honden.


En wat ik het over het idee vind?
Ik vin het een goed idee, maar dan zoals Kim zei, het is onmogelijk een kant te kiezen tussen Sam en zijn geliefde. Paul is een soort Beta in de roedel -kan je nazoeken op internet-. En dan moet hij gaan kiezen tussen Sam en Rachel? Onmogelijk. Hij is erg loyaal aan Sam's roedel, maar houd van Rachel.

We kunnen ook gewoon doen dat Rrachel en Paul ruzie krijgen ?

Maja, ....We zullen wel zien;
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim

Kim


Aantal berichten : 160
Punten : 284

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: -
Soort: Mens

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimewo dec 21, 2011 7:54 am

Nou ik vind het toch nog steeds niet zo'n goed idee.. Wat moet Jacob dan? Het zou hier via de film gaan en met dit idee zou je enorm veel veranderen en dan klopt de helft niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachel
VIP
Rachel


Aantal berichten : 762
Punten : 1762

Character sheet
Leeftijd: 18 Years old.
Partner: I don't believe in the lovely words from a boy.
Soort: Weerwolf

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimewo dec 21, 2011 9:39 am

Dat is zo ;)

Rachel & Paul mogen geen ruzie krijgen Sad, dus dit idee'tje gaat niet door =).

Hopelijk kan er een slotje op ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Administrator
Bella


Aantal berichten : 625
Punten : 1315

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Let's start with F O R E V E R - Edward
Soort: Mens

Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitimewo dec 21, 2011 2:20 pm

Hier is het slotje. clap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twilightgame.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]   Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Idee over Rachel haar toekomst. [Graag allemaal even kijken =)]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Idee.
» Gek maar mss goed idee?
» There You Go [Rachel]
» Beware [Rachel]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: