Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Take me away, to the end of time..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cliff

Cliff


Aantal berichten : 108
Punten : 119

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Love, still waiting for that feeling, the feeling you get from that one person...
Soort: Weerwolf

Take me away, to the end of time.. Empty
BerichtOnderwerp: Take me away, to the end of time..   Take me away, to the end of time.. Icon_minitimevr dec 02, 2011 10:05 pm

Het geruis van de wind die door zijn sneeuwwitte vacht ging doorbrak de stilte. De halve maan stond hoog in de lucht en zorgde voor een prachtige belichting, door de natuur, voor de natuur. De frisse lucht vloog zijn neus in en hij snoof het eens goed op, als hij verslaafd was, dan zou het een natuurverslaving zijn. Maar zijn maag draaide om bij de geur die hij oppikte, die geur, voorspelde niets goed. Hij zuchtte en opende zijn ogen, die voorheen gesloten waren, om zo zijn zicht te kunnen gebruiken om de bron van de geur beter te kunnen opsporen. En al snel vingen zijn goudachtige ogen een snelle flits op. Maar er waren meer geuren, twee geuren in totaal, en die combinatie, was niet goed. Het was duidelijk een vampier, een bloeddorstige vampier, en een mens. Het mens wist het waarschijnlijk nog niet, maar was in gevaar, hij moest helpen. Hij snoof nog eens, en rook dat de geur van de vampier dichter bij het mens kwam, hij moest een snellere manier vinden. Dus hij begon te rennen, en waar het ophield, sprong hij, even leek alles in slowmotion te gaan en hij draaide wat om vervolgens neer te komen op de grond en wat te verschuiven. Terwijl hij dat deed draaide hij nog at en hij rende op volle snelheid verder. De zanderige ondergrond vloog in stukjes omhoog en het vuil bleef natuurlijk weer eens goed onder zijn nagels zitten. Een grom verliet vanzelf zijn keelgat en werd luider uitgestoten dan nodig. Hierdoor keek de vampier op en was de aandacht afgeleid. Cliff maakte zich groot, en was ongeveer groter dan de vampier. Een dreigend gegrom verliet zijn keelgat terwijl hij verder gromde en zijn tanden ontblootte. Hij keek de vampier recht aan in de bloederige ogen en wierp een snelle blik op het mens, maar veel tijd had hij niet want de vampier zette de aanval al in, meteen ging hij in de verdediging een hij rolde op zijn rug, maar rolde verder en gooide de vampier van zich af. Hij beet naar de vampier en zette zijn voorpoten stevig op de borst van de vampier, waarna hij eens goed beet, de vampier was zwak, en verblind door bloed, dat maakte het makkelijker. En met twee stevige happen was hij klaar, hij gromde eens en verzamelde wat grote droge takken bij elkaar, het was nu normaal wel duidelijk voor het mens, het moest gaan vlammen. Hij stapte wat dichter en keek het mens aan, daarna rende hij weg, maar hij kwam terug, vanuit de andere richting, in mensenvorm echter. Zijn blonde haar was een beetje warrig, en zijn goudachtige ogen keken richting het mens. Hij zag dat het al aan het vlammen was en keek naar het mens. ‘Hoorde je dat ook?’ Vroeg hij, waarnaar hij naar het vuur keek en weer naar het mens. ‘En, wat is dat?’ vroeg hij alsof hij van niks wist en hij keek het mens aan, hopend dat die niks doorhad.

-Voor Kaysee-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaysee

Kaysee


Aantal berichten : 4
Punten : 8

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: I'm gonna marry the night, I won't give up on my life!
Soort: Mens

Take me away, to the end of time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me away, to the end of time..   Take me away, to the end of time.. Icon_minitimeza dec 03, 2011 4:23 pm

Haar lichtblauwe ogen staarden over het middenveld wat midden in het bos lag en omsingeld werd door bomen. Overal lagen takjes op de grond en de donkere aarde was bedekt met een laag bladeren. Bij elke stap die ze zette weerklonk een normaal zacht gekraak, maar door de stilte was het erg hard te horen. Het was warm. Er stond bijna geen wind en de zon stond bovenaan de hemel. De boomtoppen hielden het meeste van de zon tegen waardoor het op de hoogte waar zij stond niet zo erg licht was en de schaduwen het meeste overnamen. Dat maakte naar haar mening niet uit. Ze vond het niet erg om rond te lopen in een ietwat donkere stemming. Pikkedonker hoefde ook weer niet, want het bos was nooit honderd procent veilig. Er waren altijd roofdieren die altijd wel wat lekkers lustten. Nu was alles nog duidelijk te zien, en kon ze bij het minste geluid al horen of er gevaar dreigde. Het was immers zo stil. De vogels leken zelfs niet te fluiten, alsof ze bang waren voor iets wat hun pad versperde. Ze keek even om haar heen waarbij haar donkerblonde haar sierlijk rondom haar lichaam danste, maar ze zag niemand. Plotseling schoot er een ijskoude windvlaag langs die haar even liet schrikken. Gelukkig wist ze zich snel weer te bemannen, maar op de moment schoot er weer iets langs. Ze draaide haar lichaam om, maar zag niets. Het gebeurde weer. Ditmaal zag ze een vage flits die voorbij leek te schieten, sneller dan het licht. Wie was dat? Wat was dat? Geschokt bleef ze staan. Snel begon ze na te denken en begon ze de andere kant op te rennen. Zigzaggend door de bomen, waarbij je haar angstige adem hoorde weergalmen. Het kwam weer. Een rilling liep over haar ruggengraat terwijl ze haar hoofd opzij liet flitsen. Daar, tegen de boom stond een beeldschoon iemand. Bééldschoon. Echter de grijns die rond het gezicht speelde en de rode ogen lieten haar weten dat dit niet goed kon zijn. Langzaam kwam het dichterbij. Wat was dit? Wat was dit in godsnaam? Ze liep naar achter, knalde tegen een boom en zag het lichaam dichterbij komen. Precies op dat moment verscheen er een wolf. Réusachtig, dat het dier was. Wat.. Was dit? Was dit een droom? Leefde ze in een nachtmerrie? Ze verwachtte dat het dier haar zou vermoorden, maar in plaats daarvan scheurde hij het beeldschone mens of iets in stukken. Wat? Ze knipperde verdwaasd met haar ogen, voelde zich licht in haar hoofd. Ze liet zich op de grond zakken tegen de boom aan, wist niet waar ze kijken moest en wachtte tot het dier haar zou verslinden. In plaats daarvan rook ze een sterke brandgeur. Langzaam keek ze op, opende haar ogen en haar blik vond een jongen die het dode lichaam in brand zette. Wat. Was. Dit? "W... W.. Wat w- was dat?" wist ze enkel uit te brengen, verdwaasd starend naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff

Cliff


Aantal berichten : 108
Punten : 119

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Love, still waiting for that feeling, the feeling you get from that one person...
Soort: Weerwolf

Take me away, to the end of time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me away, to the end of time..   Take me away, to the end of time.. Icon_minitimezo dec 04, 2011 10:22 am

Hij keek naar het leisje dat er verward bijstond en zag hoe hij het lichaam in brand zette, and he did it again. Hij zuchtte en keek naar het meisje, wat zou ze gezien hebben? Wat zou ze weten? 'wat heb je gezien, wat weet je?'vroeg hij toen dus maar. Hij ging nietz uitleggen als het niet nodig was. Hij had het eerder al aan een meisje moeten uitleggen, hoewel dat anders was, zij had hem als wolfgezien, en in zijn ogen gezien dat hij dezelfde persoon was. Maar wat hij zich nu afvroeg was waarom het mens hier in de nacht rondzwierf, dat was gevaarlijk, en meestal lagen de mensen toen in bed. Hij vond het een geschikte tijd om even goed te kunnen rennen en zich uit te leven, terwijl niemand het zou zien. En, hij zou dan ook nog wat vampieren die op mensenblooed uit waren kunnen tegenhouden. Maar nu had hij dat gedaan voor de ogen van het meisje. Zou ze bang zijn nu? 'Wat doe je hier eigenlijk, zo in de nacht?' vroeg hij toen. De woorden van het meisje klinken nogal, ja, verward, niet dat dat zo raar was, als je dat net gezien had. Zijn gouden ogen waren weer op het meisje gericht en hij stapte wat dichter bij haar, misschien ws ze in shock. Nee dat zal toch wel niet zo zijn? Tenminste, dat hoopte hij, anders had hij een probleem. 'Ik denk dat je beter naar huis gaat, je ouders zullen zich vast afvragen waar je bent. '  zei hij nog waarna hij even naar het vuur keek dat langzaam doofde.

Sorry dat ie zo fluttig is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Take me away, to the end of time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me away, to the end of time..   Take me away, to the end of time.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me away, to the end of time..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Rpg] One step at a time.
» Party Time! [Paul]
» Time to teach you a lesson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Bos-
Ga naar: