Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 No mother, a father in Tokyo ... ... My life is worth nothing anymore!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marieke

Marieke


Aantal berichten : 2
Punten : 20

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: Geen
Soort: Weerwolf

No mother, a father in Tokyo ... ... My life is worth nothing anymore! Empty
BerichtOnderwerp: No mother, a father in Tokyo ... ... My life is worth nothing anymore!   No mother, a father in Tokyo ... ... My life is worth nothing anymore! Icon_minitimevr aug 24, 2012 6:58 pm

Vedrietig zat Marieke langs de rivierkant. D`r moeder was pas dood en haar vader is verhuisd naar Tokio. Ze vindt haar leven niks meer waardt. Ze wilt zich laten verdrinken in de rivier. Als ze wilt gaan, komt er een jongen aanrennen. Hij roept: "Nee, Marieke niet doen!!!" "Waarom?, Vroeg ze verdrietig, Ik ben het niet meer waardt!, en wie ben jij?" Ik ben het: Dave, van school!" "En hoe wist hij dat ik hiereen ging?"Vroeg Marieke nu bijna huilend. "Op school. Je had een gedichtje achtergelaten!" "Oja, Zei Marieke met dikke ogen, Maar,,,,waarom kom je dan?" Ik..Ik...Ik,Je zag dat Dave het moeilijk vondt om te zeggen, Ik ben verlieft op je." "Jaaaa Duss?" Zei Marieke verbaasd. "Wil je verkering met me?"Zei Dave blozend. Marieke twijfelde. "Okee dan"Zei Marieke Opgelucht
Terug naar boven Ga naar beneden
 
No mother, a father in Tokyo ... ... My life is worth nothing anymore!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Life is a war
» A new life.
» New life, new town
» If life turns
» Life isn't easy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Oosten :: Rivier-
Ga naar: