Twilight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Bella.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sarina

Sarina


Aantal berichten : 106
Punten : 277

Character sheet
Leeftijd: Almost 15 years
Partner: Is it love? Or just friendship? I don't know.
Soort: Mens

Het huis van Bella.  Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Bella.    Het huis van Bella.  Icon_minitimezo dec 04, 2011 9:43 pm

Sarina had al eerder bedacht om terug naar Bella’s thuis te gaan. Dat had ze echt al eerder moeten doen. Ze legde een papiertje op de tafel: Ik ben naar Bella x Sarina: omdat niemand thuis was. Seth was gaan Trainen, typisch. Sarina deed de deur op slot en legde de sleutel op een plaats wat alleen de familie hem wist te vinden. Sarina stapte rustig door. Ze was nog moe, en had dus geen zin om haar te haasten. De laatste keer dat ze Bella nog had gezien was al even gelaten. Ze wist zelfs al niet meer de laatste keer was. Ze vond het schandalig van haar eigen. Ja, en Bella wist niet waar Sarina overnachte. Ze wist nog niets of tussen haar en Seth. Maar het was spijtig dat Sarina tegen Bella moest liegen over het feit dat Seth enzo, wolven waren. Of zou ze het al weten? Ze hoopte van wel, dan hoefde ze niet te liegen. Want ze wou echt niet liegen tegen Bella. Zonder ze het wist ging ze sneller en sneller, dus ze vertraagde weer. De wind speelde met haar rode haren. En haar licht bruine ogen, met een rode tint erin, glinsterde vrolijk. Uiteindelijk kwam ze aan bij het huis van Bella. Ze belde aan en de vader kwam open doen. Zodra hij zag dat het Sarina was, riep hij Bella. Sarina liet een rij witte tanden zien, toen ze een lachje liet zien. Bella kwam af. Ooh wat had ze haar gemist. “ Heey, Bella. Ik dacht, ik spring even binnen. Het is heel lang geleden en ik wou je nog eens zien.” Zei ze vriendelijk en ze gaf Bella een knuffel. Wat deed het nog eens goed om haar te zien. Ze liet haar los en wachte af.

&Bella ofcourse
Sorry voor het flutje, maar ik moet door :s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Bella.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Bella & Charlie Swan.
» Huis van de Cullens.
» Huis van Harry, Sue, Leah en Seth Clearwater
» Ikweetgeentitelmaarhijzitaanderivier.. - Bella
» That sound is killing me! [ Bella ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight :: Noorden :: Huizen :: Swan-
Ga naar: